(Worthplaying) Ed Del Castillo bizonyára megemlegeti azokat az idõket, amikor még producer volt a Westwoodnál a Command & Conquer projekten. Azóta elkészítette grafikailag pompás Battle Realms címû RTS játékát, majd ezt követõen tavaly novemberben befejezte a The Lord of the Rings: the War of the Ring címû RTS termékét. Ezekre mindenki emlékszik, ugye? :) Jelenleg a Dragonshard címû D&D RTS-en dolgozik, amely a Wizards of the Coast nemrég kiadott világában zajlik.
Eberron földjének mélyét szörnyikék és démonkák lakják. A felszínen pedig emberek, törpék, félszerzetek, gnómok zsizsegnek. Ezt a világot veszi körül a Siberys Gyûrû, amely szivárványszínû kristályszilánkokból áll és óriási mágikus erõ forrása. Ezek a Sárkányszilánkok néha lehullanak a földre és szolgáltatják a varázslatokhoz szükséges energiát egész Eberronon. A Dragonshard története pont akkor indul, mikor Eberront éppen káosz dúlja szét.
Három nép harcol egy hatalmas sárkányszilánkért, melynek neve Syberis Szíve. Eme õsi artifakt Xen'drik misztikus területén ért földet. Hajdanán itt õsi és hatalmas civilizáció élt. Most különleges jelenségek és szörnyek lakják. A területet magas hegyek választják el a világ többi részétõl. Örökké nyugtalan, fergeteges idõjárás jellemzi és hóviharok borítanak nehezen áthatolható paplant e tájra, melyet így joggal félnek az Eberroni népek. Mindhárom játszható fajnak külön szerepe van a történetben. Tiszteletre méltó az Ezüst Láng Rendje, mely emberek és törpék szövetsége. Sorait fehér lovagok, jó papok, varázslók és tolvajok alkotják. Látnokok víziói irányítják Lánghevített vezéreiket, akik sereget gyûjtenek az óriás sárkányszilánk, Syberis Szívének elpusztítására. Természetesen a hadjárat igazi célja csak a történet végén derül ki. A második népcsoport az Õsi Földrõl Kiátkozottak, nevük Umbragen. A harmadik misztikus erõ árnyékban marad, semmit sem tudni szándékairól.