Fent van a a Hearts of Iron 2 Doomsday Armageddon játék, melyik modot ajánlanátok egy kezdõ játékosnak amivel szebbé tehetem a játékot, és még élvezetessé ?
Hát én még nem szoktam hozzá az AoD-hoz:D Most kezdem a negyedik próba/gyakorló játékot, de még szoknom kell nagyon...Valamelyikõtök tudna valami tippet adni hozzá?
arra gondolsz, hogy így kiéhezteted az országot suplyból? mert ezt az AOD-ban már megoldották :-)
Újrakezdtem a játékot Magyarországgal, érdekes, hogy most nem Románia nyert, hanem Jugoszlávia, aminek még jobban örültem, mert a jugóknak kisebb volt a haderejük, mint Romániának. Nem tudom, hogy csináltam, de eddig még soha nem játszottam így, mert Jugoszláviát úgy foglaltam el, hogy bekerítettem a fõvárost, de csak azt az egy tartományt (ami már nem Belgrád volt, de ez most lényegtelen), majd vártam egy kis idõt és szinte harc nélkül elfoglaltam a maradék (VP-s) területet. Bekerítéseket eddig is csináltam, de még sosem éleztem ki annyira, hogy csak a fõvárost. Szóval, ha az ellenség fõvárosa a közelben van, adott a stratégia. Már csak a szovjetek ellen kéne eljátszani, pl. Németországgal... :D
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni hogy honnan lehet beszerezni magyarítást a HoI2-hez? Ami a magyarítások.hu-n van az egy 2005-ben feltöltött BÉTA magyarítás, nem hiszem el hogy 5 éven keresztül nem volt elõrehaladás a témában.
Nézegettem pogessor magyarítással egybekötött modját, de fogalmam sincs hogyan kellene feltelepíteni, pedig feltelepítettem már néhány magyarítást életem során. A weboldalán mindenféle alapcsomagról ír, meg hogy a pcdome oldalán lévõ akármi is kell hozzá, semmi értelme az egésznek. Hogyan lehetne feltelepíteni?
Használjatok E3 mapot, azzal az igazi a játék. Innen letölthetõ a legújabb V0.5-ös verzió: http://www.megaupload.com/?d=HQOV1TDM Itt vannak képek a módról: http://www.europa-universalis.com/forum/showthread.php?t=344129
Ez pedig az énáltalam kreált eventcsomag a módhoz, enélkül nem mûködnek jól az eventek: http://www.megaupload.com/?d=C6B7HBW6
Rájöttem mi volt a hiba, egy kicsit elrontottam a háborúkat. :D Itt a végeredmény: a háborúnak 1936. december 17-én lett vége.
Azt hiszem a románokon egy kicsit gyengítek majd, hogy "izgibb" legyen. :D
Hali! Van egy kis problémám: gondoltam, hogy csinálok egy kis "szláv háborút", azaz összeeresztem Bulgáriát, Romániát és Jugoszláviát. :D Korábban is csináltam már ilyet, csak most valami miatt úgy sikerült, hogy háború van, de csata nincs, errõl linkeltem egy képet:
Fogalmam sincs, hogy miért van ez, ilyet még nem láttam. :S
És akkor most sziasztok:) Ez az AOD nagyon tetszik, de lenne pár kérdésem vele kapcsolatban: Mi ez a HoI 2-höz képest? ( HoI 2 1.3 ) a többit elfelejtettem:D de ha eszembe jut beadom:)
Én imádok alapítgatni:D nagyon szórakoztató ahogy a sok alattvaló mind küldi a katonákat mintha muszáj volna:D és még a gyártással se nekem meg az IC-m:D
nem mondtam h rögtön kell támadni:D ahhoz én még jócskán kevés vagyok:D énis csak jóesetben '40ben kezdek nekiesni a szomszédoknak, kicsi országgal mégkésõbb:P
Tud valaki mondani egy olyan patch-t Doomsday-hez, ami eltörli az idõhatárt, és minden ugyan úgy mûködik tovább? Amit kipróbáltam azzal az volt a baj, hogy nem tudtam a korlát átlépése után új államokat létrehozni.
Nem nem fogadtam el a vichy-ket :D.És tényleg elég sok erõforrást igényel,de egy elõnye volt amikor az amcsik próbáltak partra szállni elég ideig visszatartották õket,így megérkeztem a páncélosaim. Tehát akkor minden 2-3 provinciába egy õrség mp-vel,mert nekem még mindig próbálnak lázadni,meg a lengyelek is meg az angolok,valamiért senki nem szeret amikor elfoglalom az országát.:D
Szerintem elég 5 tartományra 2 milicia :-) Én azzal csinálom....Viszont én 36 közepén elfoglaltam a francik felét, de csak nem jött az a vichy event, se késõbb, és már egész fro. az enyém, de mást nem tudok vele csinálni, igy nekem is elég nagy erõket kell oda csoportositani....persze ezt megoldottam durván 80 miliciával...bár már 37 vége van, és azóta fél EU az enyém :-) pontosabban Nyugat-EU
Hoi2-vel játszok,de lenne egy problémám,németekkel vagyok és elfoglalom a franciákat simán kb.1-2 hónap alatt,de amint kivonulok annyira megnõ a lázadás veszély,hogy szinte minden tartományba kell helyõrség,ez pedig hatalmas manpower-t igényel,mit lehetne vele kezdeni?(a lázadás folyamatosan 30-60% van,ha csak nem viszek oda egy helyõrséget,de akkor is 5-10 % és hiába kapitulálnak,mert akkor elég magas.)
ha sok vadászod van, azoknak van még egy nagy elõnye: amíg az interceptorok védik a légteret és a bombázókat, addig a fighterek lecsapnak a repterekre (mint a történelemben), mert az AOD-ban már ilyen is van. az orosz repterek zsíros célpontok, se radarjuk, se jó légvédelmük :-)
a nehéz páncélosoknak nem a tulajdonságaik a fontosak, hanem, hogy drasztikusan csökkentik a softnesst :-) szöszölõs kihámozni belõlük a legénységet, és ha még HQ is van a közelben, az meg már maga a mámor :-)
Hhmm, így viszont már teljesen másként kell hozzálátni ehhez a játékhoz, mint a HoI2-höz.
A páncélos hadosztályokhoz én inkább önjáró tüzérséget osztok be, mert '42-'43-tól már azok is egálban vannak a nehéz harckocsikkal (Hummel) és utána csak elhúznak tõlük, ill. nincs sebesség csökkenés sem. Az igaz, hogy a háború elsõ éveiben hatékonyabbak a nehéz páncélosok, de mire át tudok evezni Amerikába velük ('44-'46 - ahogy összejön), addigra az SP a király, hiszen a NHK fejlesztés, a Királytigrissel '43-ban kifullad, legalább is HoI2-ben!
Az amerikai (fõleg CV) flottákat szoktam a földközi tengerre becsalogatni Szuez feladásával-visszavételével (akár 2-3 is jöhet egyszerre, de az Olaszok nem valami stabil és kitartó szövik -> volt, hogy már '42-ben a csizmát kellett védenem, helyettük...), majd utánpótlás hiányában, elõbb-utóbb tengerfenékjárókká "fejlesztem" õket - HoI2.
A stratégiai elõrenyomulás nálam addig tart, amíg a folyamatosan vert ellenségnek mindig vissza kell vonulnia, nem tud megkapaszkodni, hogy az utánpótlását feltöltse. Ha ez mégis bekövetkezik, akkor az akár fordulópontja is lehet a háborúnak, mert a manpower utána már nem mindig elég az ellentámadások sikeres elhárítására, nemhogy a front újbóli mozgásba hozására -> a katlancsatához nem értek, mert vagy kicsúszik az ellen, vagy erõvel áttöri a gyûrût, így ha 30 hadosztályt szét tudok így verni, akkor már örülök.
Repülõknél a tengeri bombázók és a vadászok (nem az elfogók) vannak fejlesztve és gyártva, mert másra nemigen tudtam érdemileg használni a légierõt, ill. a többi fejlesztése több idõt igényel, lásd elfogóvadász.
AOD-ban az infrastruktúra az növeli az IC-t is százalékosan a nyersanyag mellett, cserébe csak 1IC és kevesebb mint egy év alatt megvan, + ugye a gearing bonus, szóval 39-re az ipari és nyersanyag provinciákon 150% lesz a hatékonyság, ekkor már érdemes elkezdeni a szintetikus gyárakat, mert energiábol renget lesz, amit a fejlesztések miatt már kellemes hatékonysággal lehet olajá és ritka nyersanyagá alakítani :-) Ha terjeszkedni akarsz a tengeren át, akkor már 38ban érdemes egy konvoj gyártósor (az is ad TC-t), hogy ne haljanak éhen a különbözõ szigeteken kempelõ hadosztályaid. A flottához meg rengeteg micro kell, mert az új AOD patchbe, ijesztõen hatékony az Angol tengeri AI, 40ig kb 1 hónap csónakázás, 4 hónap száraz dokk, a komplett flottának, mindezt úgy, hogy Cape Finisterrben portyázon az egész flotta konvojokra, és amint megtámadják a tengeralatjáróidat, már küldöd is oda a Bismarc flottát támadás paranccsal(speed 25), ami döbbenetes pusztítást végez az angolok között, sõt a sebeség elõny miatt éjszaka jó eséllyel becserkészik az anyahajókat, ok õk is csak vissza evickélnek a kikötõkbe, de jók az arányok, jeje anyagháború. Miután partraszáltál angliába (para támadás Cardiff ellen, majd a Solway Firthnél várakozó TP flotta kiköt, páncélos ékek ki)a flottát visszavonja Scapa Flowba. Na ha már csak az marad neki, odaküldesz mindent ami lõ úszik és repül, és amíg elmenekül a partok mellett afrikába, vagy ázsiába (kb 100hajó) addig támadod amíg bírod, ott lehet dúrván megfelezni õket, persze utána 4 hónap száraz dokk, mert a Német hajókból és repülõkbõl is ementáli lesz :-)
a szárazföldi meg gyerekjáték: csak koncentrált támadás, pl franciáknál 1 pontot ruszkiknál 3 ponton, áttörsz HQ+17-23hadosztály), 3as hadcsoportokba osztod a páncélosokat (2páncélos 1 teherautós gyalogság) csak az ékeknek adsz offenzíva supplyt, és mivel kb 8-10szer gyorsabbak mint a védõk, mire észbe kapnak már ott csücsülnek a katlanokban amit lassan de biztosan felszámolnak a gyalogosok, addig a páncélosok vidám kis katlanokat csinálnak mélyebben, ha véletlen elõkerülne még egy-két szibériai hadosztály :-) Nekem a ez ékeknél közepes páncélosok voltak nehéz páncélos brigádokkal, hát meg se tudta õket karcolni az orosz :-)
Köszönöm a Tippeket! Az iparosításra nekem inkább a TC/utánpótlás miatt volna szükségem -> '40-'41-tõl már néha pihennek a gyártósorok(HoI2), de addig az emelt szintût is ki lehet használni (páncélosok és flotta építése, átfegyverzések).
nahát, én sosem iparosítok, cserébe sztádát szinte mindenhova (150% infrastruktura) így nyersanyag is meg a gyárak is tuningolódnak durván. + néhány gyártósor (szárazföldi csapatok max: 150+150brigád), ütõképes flotta, repülõk, végeredmény: 40 anglia, 41 szovjetúnió, mindenki felszabadít, dissent az egekbe (jön az event, hogy behisztizett a nép, hogy mit adok jogot a gyarmatoknak)42 unalom, kilépés :-)
ha kicsit lejebb mész (#10915) látszik a képen, hogy össz 151 hadosztály harcol a németek ellen, amibõl 40 magyar. Tény, messze az AOD a legjobb, de még mindig unalmas, mert 41ben abszolút verhetetlenek a németek, hetek alatt bedarálnak 100-200 orosz hadosztályt :-(
Azért sokkal durvább az AOD, mint a Hoi2 és kiegészítõi: A németekkel a szokásos módon lerohanom '36 márciusára a dánokat, de mivel, szintén szokásos módon közben iparosítom Német-hont is, ezért már nem jut a lázadás hatékony leverésére erõforrás -> Dissent 22% fölött. Sokkal nagyobb odafigyelést igényel az a mod -> a HoI2-ben elegendõ, ha van emberanyag, akkor is újjáépül a hátország lebombázott ipara, míg az AoD-ban akár a maradék fele is azon dolgozhat, hogy újra üzemeljen minden gyár. Ezért abszolút kezdõknek nem ajánlom, hogy egybõl azzal kezdjenek.
És a következõ kérdés, hogy akkor ezt mire telepítem? :D
rátettek egy lapáttal a realitásra :-) megnövelték az egy idõben kutatható techeket, cserébe elképesztõ pénzeket emészt fel átvariálták a gazdaságot, a harcrendszert pl: felperzselt föld taktika, harc az utolsó emberig az AI ijesztõen fejlett lett a háborús károk nem maguktól épülnek újra, hanem zabálja az IC-t rendesen de a leghasznosabb: gyártósorok eddig úgy volt, hogy ha elkezdtél teszem azt PZ2est gyártani, akkor azon már nem változtathattál, az AODban: csinálsz egy tank gyártósort, beraksz x tankot (bármikor változtathatod, hogy mennyi is az x) kikutatod a PzIVet, és onnantól a gyártósor (némi idõ az átállítás miatt) már az új tankokat tolja ki, így nem veszik el a gearing bonus ésatöbbi ésatöbbi ja meg megjelent a nyersolaj mellett az üzemanyag, elég kellemetlen, ha kifogy a tank :-)
Azt hiszem, mostmár tiszta... Találtam HOI2 Doomsday 1.3a nevû peccset, gondolom ez maga a DD, ez mehet az alapra, aztán találtam egy HOI2 Armageddon 1.2 peccset, ez mehet a DD-re.
Ok, kösz. Még egy hülye kérdés: Van sima HOI2 és van HOI2-Doomsday? Vagy a kettõ az egy és ugyanaz?
Fel kell telepiteni a Doomsday-t, aztán amit találtál, HOI2 Doomsday Armageddont, ami 23 mega, azt a Doomsday-ra rátelepited....utána Armageddonra keresel 1.2 peccset, aztán 1.3 beta2 peccset.
Uh.... Szóval van egy Hoi2-m telepítve... Aztán találtam egy olyat, hogy HOI2 Doomsday Armageddon, 23 Mb rar. Valamint van egy Hoi2_v1.2.exe és egy Hoi2_v1.3a.exe 20 Mb és 31 MB. Ha jól értem, a HOI2-re mehet az DD-Arma, és arra a peccsek?
hát külön már nem érdemes leszedni a doomot, az arma volt késöbb, ahhoz varázsolsz egy 1.1et (bár ált úgy jön ki), aztán egy 1.2t, aztán ha gondolod akkor még az 1.3betat az 1.3 amit te írsz, az nem armahoz lesz
Sziasztok! Segítenétek, hogy a doomsday illetve az armageddon, az patch vagy mod? Illetve hogy milyen sorrendben kell felrakni õket és az 1.2 vagy 1.3 peccset? Köszönöm.
Nekem rendesen.
neked rendesen kezeli a kémkedés üziket? nekem unknown stringeket dob
ja és ne kapj szívrohamot, ha meglátod a tengeralatjárók orgját 2 asszem, így is nagyon hatékonyak lesznek
ha a zip-eset töltötted, igen, csak arra figyelj, már ha jól rémlik, hogy onnantól az alapjáték megszûnik. Ja és ami még fontos lehet: nagyon sok találmányhoz meg fogod kapni eventként a blueprintet, szóval, nyálazd át az eventeket, hogy tudj optimalizálni :-) a francba, megjött hozzá a kedvem, hát asszem játszok vele egyett én is. :-)
regisztráltam de amikor a downloads-ra megyek mindig ezt írja ki kalenics, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
1. Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system? 2. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
ja és arra figyelj, hogy mindíg legyen aránytalanul sok supply-d, mert nagyon sok event csak akkor trigger-elõdik, ha meg van a szükséges mennyiség (5-10K)
itt van két kép a katlanokról, veszteségekrõl, AOD, norm/agr beállításokkal, + a barbarossa idejére átvett magyar hadsereggel, ha megnézitek a kép tetejét, a finn félszigetrõl is éppen visszavonulóban vannak a ruszkik, illetve Kharkovtól keletre nincsen hadseregük, ja és új szinekben pompázik egyiptom is. Szóval, ha valakinek gondja lenne a Németekkel, az próbálja így, és hamar elunja :-(
Én az AOD-hoz fûztem nagy reményeket, remek jól átdolgozott IC rendszer, 40 márciusáig hõsies, embert próbáló tengeri csaták, éppen elég nyersanyag (nem egyszer nyersanyag problémák), majd 41re mindenki elfoglalva, (FR, Éafrika, Brit sziget, ruszkik, stb)az AI agresszív, küldi az utánpótlást, tömi be a réseket, ha valahol nem figyelsz, kihasználja, bedobja a parákat, és mégis, 41re ha három egységem volt 1 csillagos, mert olyan rövid ideig tartottak a harcok. PL: Barboraszánál ahogy megcsinálod a 3 katlant (kievi, balti, dél ukrán) a ruszkik teljesen összeomlanak, hiába a felperzselt fõld taktika és a háromszoros túlerõ. :-( Pl: Sztálingrádért még soha nem kellett harcolnom, pedig nem háromszor nyomtam el odáig, legyen szó alapjátékról, vagy bármelyik kiegrõl. :-(
ja, régen játszottam vele, jók a eventek, az egyenletek, de ha becsalsz az AInak +10% IC-t, resource-ot, magadnak meg -10et, akkor sem tudod hová rakni 40re a több tonna nyersanyagot, így hamar elunod németekkel, mondjuk az is igaz, hogy bármelyik hoit elunja az ember 41re a németekkel :-)
ha a Doomsday van fenn, és nincs mellette az Armageddon kieg, akk rossz a peccselés:PPP ha Pogessorozni akarsz, akk a Doomsdayre telepitsd fel az Armageddont, rá az 1.2-es peccset, aztán pogessorrol leszedni alapcsomagot, diffcsomagot, meg amit még gondolsz:-) Alapcsomagban bennevan az 1.3b2 peccs is, ugy feltelepited az exével, rárakod a diffet, meg amit még letöltöttél hozzá, majd elinditod :-)
Ha ez után sem sikerülne a játék inditása, vegyél fel msnre: [email protected]
Üdv! feltettem a játékot hozzá az 1.2 illetve 1.3 as patchet magyar is lett meg minden de játék töltése közben exe hiba üzenettel kilép :) mi lehet a megoldás?
Üdv.Nincs vkinek ötlete h mivel lehetne megállítani a szovjeteket 44-45-ben?Mert nagyon közelednek és a német hadvezetés meg pancserek gyülekezete,nekm meg nincs sok esélyem a magyar hadsereggel.Szóval esetleg vmi jó védekezõ taktikát tud vki?A front délen a kárpátoknál észak felé pedig a volt szovjet-lengyel határnál van.
1.3-ba már vannak, egyszer létrejött Burma a partizánok által
én régen nagyon sokat játszottam a játékkal, csak egy bajom volt vele, hogy a játék eredeti mivolta ellenére hiába mentettem el az adott állást, mikor be akartam tölteni mindig kifagyott a játék, és hogy végigvigyek egy adott korszakot kellett vagy 6 órát ott ülni amihez sok kedvem nem volt :(
Viszont ahhoz töméntelen mennyiségû "alapanyag" is kell, ami nem adatik meg minden országnak - vagy csíterkedni kell hozzá... Mondjuk németként a gránátos hadosztályaimmal (Inf + SP Art) meg voltam elégedve, az igaz -> 39-re tömegesen gyárthatók és az elején, mind védelemben, mind támadásban jók.