Valaki próbálta már Nac. Kínát? Én végigvittem vele, most kb '46-ban vagyok, úgy nyár tájékán...elég húzós volt amíg nem egyesült az ország, de ezt nagyjából '40-re lezártam, Mongóliát és Tajvant hagytam, nem érték meg a kockázatot...egy balul sikerült lépés miatt demokratizálódtam ( sztem mindenki tudja h az miféle rémséges kitétellel jár:S ), így kénytelen voltam '41 végéig alakítgatni folyton az álláspontot. Utána volt két lehetõségem: vagy a komcsi bandának esek neki, és segítek a németeknek, vagy a nyugatiaknak, és segítek a japán-német csapatnak....utóbbi jött be, de nem léptem szövire senkivel sem ( elsõ a biztonság, francnak kell egy Kína méretû országnak minden oldalra ellenség:D ). Nekiestem hát Indiának Pakisztán és Burma felõl is. Úgy szûk másfél-két év alatt meg is lett, megalapítottam Indiát ( megérte, már nem csak önvédelemre képes, de kisegítõcsapatokat is küld Afrikába a frontra:D ), szövetséges lett Sziám, meg Nepál és Bhután is létrejött, amolyan területbiztosító csapatkiképzõ helyõrségnek:P Lényeg ezután, h a szovik és nyugatiak által eltüntetett Perzsia déli, angol részén keresztül rátörtem a közel-keletre, onnan pedig Szuezen átgázolva terjeszkedtem vichy-francia-tunézia és kongó felé....most kb itt tart a front, de meguntam a dolgot, és a játéknak nemsokára úgyis vége:P Most kitaláltam, hogy az olaszokkal nekiállok és megcsinálom az Újrómai Birodalmat, Mussolini terve nyomán:D
Egy tipp: ha van egy közepes gazdaságotok, ne gyártsatok gyárakat, mert csak pazarlás....töméntelen mennyiségû gyaloghadosztály kell, és az majd szerez IC-t:P
mondjuk mindegy mert 41 végére elunom magam, nincs kedvem ázsiába kergetni pár angol hadosztályt, sajnos ez AODra is igaz :-(
ált Németekkel vagyok, legutóbb elhúzodott annyira a polgárháború (39), hogy érdemes volt behúzni õket, ha nyernek már nem jönnek a szenyók. :-( A komplett Kriegsmarine meg komoly légierõ védte a konvojt, hogy áttudjak dobni néhány hegyivadászt, hogy védje a Pirneusokat. Portugáli ált 39 augusztusra haver, így vidám kis támaszpont az terrorizálni a térséget. nem elhanyagolható szempont, hogy még a béka alatt át tudsz dobni 3 gyalogost védeni a partokat. Az olaszok meg ötbõl négyszer úgy hülyék, ahogy vannak. :-( a fentiek vonatkoznak alapra is, AOD-ra is.
Nem tudom, ismeritek e az E3 térképet, amit egy lelkes kis csapat fejleszt hosszú idõ óta. Ez itt a linkje: http://www.europa-universalis.com/forum/showthread.php?t=344129 Letölthetõ innen: http://www.megaupload.com/?d=HQOV1TDM Mapfix(nagyon kezdetleges): http://forum.paradoxplaza.com/forum/showpost.php?p=10582993&postcount=5983
Engem lenyûgöz a fiúk munkája, a térkép már kész, csak az eventek javítására van szükség, tehát a mapfixet kell tökéletesíteni. Magam is nekiálltam már ennek, le is írnám, hogy milyen hibákat javítottam én eddig( az általam linkelt mapfix még nem ez): -Anschluss tökéletesítve, németek megkapják minden oszták területet cornak -Németország jó provinciát kap meg a Memel eventnél -Csehszlovákia felbomlása: minden jó helyre kerül, kivéve Presov provincia erre nem jövök rá -Molotov-Ribbentrop paktumban helyesen kerülnek elosztásra a területek
Egyelõre csupán ennyi, a folytatáshoz keresek tagokat, akit komolyabban érdekelne ezen a címen elér: [email protected]
A szárazföldi támadás az egyetlen járható út Gibraltár megszerzéséhez, mivel a háború elõrehaladtával egyre több egység fog ott gyülekezni -> ejtõernyõsök sohasem fogják azt megszerezni, mert az elején, amíg még csak 1-2 egység védi, addig a szállítógépek nem érnek el addig...
Én ezt úgy szoktam kiküszöbölni, hogy ha olaszokkal vagyok akkor ténylegesen beszállok a spanyol polgárháborúba és Gibraltár környékét megszerzem. Ha szövetségre lép velem a nacionalista Spanyolország, akkor visszaadom a területeket és több oldalról támadhatom szárazföldrõl. Ha nem csatlakozik, akkor marad a saját csapatok bevetése. Ha szárazföldön tudsz támadni jobbak az esélyeid.
ez tök fura, én már jó párszor végignyomtam (ok, 44re ált eluntam), de gibraltárt egyszer tudtam csak megszerezni. :-( 8 taktikai bombázó marhára nem elég, + a 2-3 ott lebzselõ hadosztály meg, megeszi reggelire az ejtõernyõsöket :-(
Vidd ki minden képpen! Igy is ugyis kivernek onnan az angolok meg addig is csak a convojokat veszélyezteted! vidd észak-afrikába és onnan ugy a suez valamint gibraltár elfoglalása utána a Németekkel délre és tied afrika 1943 elejére ;) Legalábbis nekem igy volt
Azt neked kell tudni attól függ hogy mi a célod.Ha Afrikában nem vagy érdekelt ott lehet hagyni az egészet.De még ha érdekelt is vagy Afrikában akkor sem jut gyakran elég erõ a terület megvédésére,mert õszintén szólva Olaszország fontos célja a suez megszezése kell hogy legyen,illetve spanyol segédlettel a gibraltáré.
Valaki ment már a szovjetekkel? Meghal Sztálin majd 53-ban?
Azért ennyire nem egyszerû a dolog bár sajnos sokmindent eltoltak a játékban de ezt még javíthatják.Az eredeti hoi2 sem volt elsõre annyira remek.Hátha ezt is összefoltozzák.
Well, our MP game had already 4 sessions. We found that airport strike is too overpowered, and air attack/defence count them, that made not good picture that interceptors overrule not only sky, but airport as well, and now superior air wing controls everything in their radius, which looks a bit gamey and requires too much actions on patroling the airports in your radius.
Also, we found that AoD spy system is too overpowered, we modded it, but even this is too exploity, so after all we ban everything except naval spy and steal blueprint. Arma spy system is better.
The main issue is land stacking penalty. Calculations showed it is too strong, and practice confirmed that. I guess AoD developers (thanks a lots to them for this game) didn't understand clearly what they did once they wanted to give quality troops more importance.
First, the battles are like WWI. Germany attacked Auxerre (the only gate to conquer France, rest is river protected) and after 45 days of battling, won it, even at snow. That also happened because German player attacked Paris and Orlean by low troops, and didn't allow there to regain morale for elastic defence.
Secondly, forts are nothing. Several days battling clearing them out.
Third, most important. Armor became absolute weapon and almost only worth unit to build (except protecting beaches). Before there were many opportunities in Arma - marines for jungles and beach assaults (by the way, thanks to stacking penalty, protecting beaches now is very very easy), mountain infantry were cool at mountains, specially at snow, thanks their cool movement speed at snow, also they were useful to cross river and winter time. Moto and mech unit were cheaper forces to kick infantry, though i never liked them. Armors were very powerful unit, but far from being absolute. If not meaning loss of MP, usual infantry was better firepower/IC ratio.
Now, the square root rules, and what does that mean.
In usual 1.3 Arma 1 Armor-41 was around 4 Infantry-41. So to bear 1 armor you needed 5 infantry, to beat 6 armors - 25 infantry.
What is now. The power of two units in AoD is 1,56 of one unit instead of 2,00. Three units - 2,00 instead of 3,00. Nine units power - only 3,77. Twelve pack - only 4,42. 31 units attack (or defence) gives the power of 7,39 original units. 40 units - 8,46
First conclusion. There is no combined arms. Pure armor without infantry is more powerful because less stacking bonus. If you add infantry/moto/mech to armor stack, you increase overall firepower, but seriously decrease overall efficiency, which is negative for overall perfomance.
Second conclusion. If you take 40 infantry now, it has power like 7,39 infantry. If you take 3 armors, it has power like 2,00 armor. So now even 40 infantry won't kick 3 armors. The ratio 4:1 was changed to over 13:1 !!! And with bigger numbers armors more benefit. The stack of 12 armors is nothing to beat by, because you will need probably 200 infantry divisions and you never have so much attack directions with FM.
The only weapon to bear armors is other armors. But that is stupid, we like paradox games for multi-possibilities of developing and multi-strategies. Here we have only stupid "armor rules".
The next thing. Terraign modificators. Looks like AoD creators were fun of armors. Armor has only -20% attack at forest, infantry has -30% attack. That is nonsense. Read Guderian, he directly told that armors are good only at "armor-able" terraign and should avoid forests, hills and fortified lands. Armor has -25% attack at hillds, infantry has -40% !!! Same or similar for deserts and plains.
Armor has only -40% for crossing river, while infantry has -30%. But look previous conclusion. If you consider how armor is more powerful than infantry, than surely you will force river by armors.
Don't think. Just build armors. That is absolute weapon for plains, forests, deserts, hills, rivers, forts, even for ubran (only -55% against -50% inf). Even in jungles infantry is useless (only -65% against -60% inf). At snow armors are cool as well. Mountains. -60% for armors, -55% for infantry. What unit will you use to attack ? Obvious answer.
That went so far, that for future protecting of mountain Gibraltar me as UK planned pure stack of armors as best effiecient units, while Germany has severe malus for attack mountain.
And one more thing about armors. As i`ve told looks like AoD creators like them much. Too much. So they gave them ultimate speed - like 15 instead of 10. Armor will reach the provice where enemy infantry is retreating before infantry would reach it. Easily. Low infra of conquered province may reduce the speed of armor twice, but they still are much faster. That's why the player in MP should plan 2 stages of defence and in given France (semi-played by AI, so low troops) and i had to retreat to the river at the beginning of the Autumn39 beforehand !! , not to get annihilated by quick armors.
Of course armors are quick unit, but they need technical maitenance regular, but most important again - read Guderian. The advance and blitz of armors alone is not possible. It should be supported by infantry as second wave. Only infantry can capture the enemy and control the territory. For this reason Guderian offered to use motorized infantry to get the speed of overall movements and get the blitz.
So i have to mind that AoD conception of terraign modifiers and speed of armors is completely wrong, and against doctrine of Guderian, who was first to develop WWII armor doctrine.
Stacking penalty is the thing that i guess working not like AoD creators intended and that they don't realize. But now they can realize
MP games are giving real view on the balance, as everyone trying to use his abilities at maximum. My view is completely tuned on MP, as i never supposed SP as worth playing, because AI is always stupid. Some of you can mind me, that in SP AoD may work better, but the things i`ve listed above are objective like if AI would be really strong partner in the game.
Once more again i would like to thank AoD creators for very interesting game. I like many things on it, but sorry, for spies and land battles Arma engine is much better and really turns on to play.
We`ve just stopped current AoD MP campaign to play Arma.
P.S. Ah, and cost of tech teams and military for democracy is awesome expenses. Of course it compensates freemarket over-advantage, but UK learned only 2 techs at 36, because you need to choose - to pay for new factory or for new technology (some technologies cost you more than 6 IC per day). At least learn AI France not to learn techs at maximum tech slots.
Röviden magyarul:csak tankokat érdemes gyártani.
Hello. Én szívesen multiznék veled. Majd vegyél fel MSN-re a címem [email protected] és megbeszéljük a részleteket.
sziasztok.
aod-hez keresek játszópartnereket, jelige: egyedül unalmas, írtsunk együtt népet (mentsük meg együtt a világot, kinek hogy tetszik)! :)
akinek van ilyenhez kedve, dobjon meg egy e-maillel ( [email protected] ), vagy akármi (írjon ide pl.)
szívesen csatlakoznék meglévõ kompániához is, ha lehetséges.
msn-ed nincs?
Ne izguljá felvettelek és ha fenn vagy küldöm ;)
Sziasztok, én nem rég kezdtem a játékot csak magyarosítás nélkül kicsit nehézkes. Valaki meg tudja mondani hol tudok magyarosítást szerezni hozzá vagy átküldeni. [email protected] az e-mail címem. Elõre is köszike:)
Sátánibb tervem az lenne, hogy még '39 nyara elõtt leverem Kínát, és Hollandia gyarmatait megszállom. Aztán amikor jönnek a németek, az enyém lesz minden, mivel õk majd annektálják a drágákat. A háború a szövetségesekkel akkor így véget ér, nem? Így lesz olaj és egy picike kis gyarmatbirodalom:) Ha még tart a spanyol polgárháború, és én felveszem szövetségesnek valamelyik Spanyolországot, akkor ugye belekeveredek a háborúba?
A japokhoz 1 jó tanács ha Kínát akarod szétverni: északon gyalogos hadosztályok elõre nyomulás menchuko (vagy mi :P) létrehozásáig aztán védekezés egy kijelölt vonalon ez leköti a kinai fõerõket eközben páncélosok gyártása! miután elérted a vonalat a komcsi kináig helyörségek (de sok legyen mert ha áttörik véged!) a gyalogosokat a tengerig kihozni! utána elõsször a páncélosokat délen leteszed azok nyomulhatnak elõre utána a gyalogosokat is oda szálítod hogy fogják a páncélosok álltal elfoglalt területet utána fel a komcsi kináig és bekerítve :D Utána irány India és Ausztrália ;)
én még sosem nyomtam japókkal, csak tippem van: partraszálós átkarolós, ha északon van a nagy buli, akkor mire átcsoportosít már késõ, illetve közben szétzilálhatod bombázokkal
Tudtok valami tippet adni a japánokhoz? A gép 38-ra volt már hogy annektálta Kínát meg mindent, én meg sose jutok el oda, levernek:S Mit kell gyártani, mi a taktika?
Hello mindenkinek. megvan a játék már egy szûk éve és imádom. Nagyjából ismerem is de mindig vannak újdonságok, és õszintén szólva kissé csalok is:S pontosítva az idõhosszabítást használom... Amúgy 1.3a az enyém is és semmiféle kiegészítõ, csak az alapjáték. A németekkel szoktam kezdeni, de voltam már szovjet, olasz, amcsi is. A németekkel már 3szor hódítottam meg a világ jelentõs részét...azért nem a teljeset mert ha kiiktatom a szöviket akkor kiadja azt az idegesítõ gyõztél ablakot és attól alig látom a játék fõablakát...:( Szeretném megkérdezni, hogy a németekhez ti milyen egységek gyártását javasoljátok? Annyit tennék kiegészítésnek, hogy én '36 elejétõl nagyjából '39 elejéig csak IK-t vagy IC-t angulol, építek. Hogy meglegyen egy kis alapom, és utána is mindig ott van pár IK a listán. A fejlesztésnél meg mindig az iparral kezdek, sorozatgyártás ilyesmi...meg a gyalogság fejlesztésével. Tudnátok valami tippeket adni ehhez? Szeretném már egyszer úgy meghódítani a világot, hogy ne csupa '41-es gyaloghadosztály meg párduszászlóaljak meneteljenek át a világon, mert ezt marhára unom:S És még egy ha már így belejöttem:) Nem tudja valaki, hogy miért gyõzöm le olyan könnyen a ruszkikat? Úgy szoktam csinálni, hogy a lengyel darabolás után beerõdítem a teljes szovjet frontot. És utána ha kinyírom a jugókat, nekem esik a ruszki, de én általában 10-es erõdrendszerben 9 hadosztályos hadseregekkel védem a határt, és esélyük sincs...tehát olyan '41-'42 körül üzennek nekem hadat, pedig én lefizetem õket, mindent megteszek, h jóban legyünk...:S...és mégis, miután hadat üzennek, és más esetleges frontokat lerendezek, nekiindulok, és legrosszabb esetben is ilyen macska-egér harcok vannak, de azok is csak az Ural-ig, után meg csak a nagy távolságok jelentenek akadályt...Ohotszkot már ejtõernyõsökkel veszem be, mint Vlagyivosztokot is...de miért nem gyárt több katonát a ruszki, mikor annyi ipara van, h csak álmodhatok róla én?
szia akkor én már fel is vettelek msn-re...hu de jó h ilyen segitökész vagy!..én totááál el akadtam a játékban..egyszerüen...nem tudom mit csináljak..de viszont rettentöen tetszik a játék...ha fentleszel beszélünk! üdw
Hello hogy lehet országot és tartományt késziteni?
De gyárts.És nem árt némi transzportgép ha véletlenül gyorsan kell csapatot ledobni afrikába.Flottából pedig szerintem csatacirkálót építs.Ha belefér abba a kevéske ic-be ami van.
hát a kettõböl nagyon hiányoltam azt a közel ezer tech-et (CORE), a hadseregek ott tényleg egyediek voltak, a kereskedelem, azt inkább tényleg hadjuk. :-)
Az AOD mókás, harmadszor kezdtem újra a németekkel, hogy 41-re ne menjen tropára a gazdaságom a rohadt magas költségek és háborús károk miatt, szvsz remek játék lett.
mennyi idö alatt játszatok ki egy missiot..ugyértve 36-tól...47-ig..az mennyi játékóra? ugy kb....érdekelne..
üdv!
új vagyok a játékba, de elég hamar rájöttem a magjára a játéknak. több nemzettel is voltam már dél-afrikai közt. szövetségesekkel bedaráltuk a szovjeteket :), usa-val is voltam persze velük is érdekes volt. de most törökökkel kezdtem egyet 1936-ba, 42 körül járok és a tengelyhatalmak mindenkit leigáztak szinte európába angolokat is...
kérdezem én egyenlõre kereskedelmi liberális az államforma rengeteg kereskedelem minden fele békén is hagynak egyenlõre. de mivan ha kell válasszak ki mellé álljak? tengely aki uralja európát?esetleg szövetségesek ahol most szált be az usa? vagy szovjet mert közel van?
kis segítség? meg amúgy lenne egy két kérdésem még, ha valaki ráérne egy fél órára akkor annak adnék egy msn címet és megköszönném neki az egy két infot :)
Én hagyni szoktam Etiópiát.Nem ér semmit és leköti a csekélyke erõforrásokat.Szerintem próbálj némi partraszállóegységet létrehozni és a háború kitörésekor elfoglalni Máltát.Nekm bejött,ezenkívül hanyagold a tankokat inkább gépesített egységeket gyárts páncéltörõvel.
arsenal of democracy-ban olaszokkal kéne taktika mert most már nehezebb?
Én játszottam vele. Jó játék lehetett volna ha az a sok bug nem ölte volna meg az egészet.A hoi 2 höz képest csak a zenéje volt jobb(Wagner,és jó pár orosz klaszikus kiváló mûvei). A techteamek nem léteztek,és egy teach olyan volt mintha egységet gyártanál mert IC-be kerültek. A kereskedelem volt a legborzalmasabb,cserélni nem lehetett direktbe,csak a világpiacon keresztül fuh.... A másik hogy sokban emlékeztett a hoi 3-ra a történelmi hûsége,csatlakoztak a szövetséghez olyanok is akik semmiképpen sem tették volna. A crashelés nagyon gyakori volt,plussz amenyire nem volt szerencsém a magyar verzióhoz jutottam csak hozzá,az meg ....................
Mármint gondolom HoI 2 1.3a, csak mert volt HoI1 is :) Úgy tudom a HoI2-höz az volt a legutolsó patch, amit kiadtak, vagyis ilyen szempontból a legfrissebb verziód van. Viszont azóta eléggé el nem ítélhetõ módon kiadtak javított verziókat, gyakorlatilag külön néven, ténylegesen külön játékként. Tehát pl a HoI2 Doomsday Armageddon egy olyan teljesen külön játék, amiben benne van a teljes hoi2 kibõvítve pár új funkcióval. Uez igaz az Arsenal of Democracy-re is. Leegyszerûsítve: patcheléssel már nem tudsz feljebb jutni, ahhoz új játék kell. De amúgy a sima HoI2 a 3. patch-csel (vagyis ami neked van) is abszolut élvezhetõ, annak idején én is sokat nyomultam vele és ha csak singleplayert akarsz nyomni, akkor a lényeg abban is benne van, a késõbbi játékok már csak finomítottak az alapkoncepción.
Mielõtt elindítasz egy konkrét játékot érdemes a betöltõképernyõk sarkait nézni, mert ott szokott verziószám kiírva lenni. Amúgy a legutóbbi hoi2 játék az arsenal of democracy (ezt megvenni csak netrõl lehet, dobozos nincs, meg persze van az alternatíva) Sima hoi2 annyira bugos, hogy játszani se nagyon érdemes, kis túlzással. Csak ahhoz 3 nagy patchet adtak ki, sõt késõbb még a játék nevét is megváltoztatták Doomsdayre, sõt, ahhoz is adtak ki Armageddon névre hallgató kiegészítést, és persze mindengyik verzióhoz egy csomó patchet :-). A legújabb verzió az arsenal of democracy (AoD)
Idõt simán veheted leggyorsabbra is, uis van pause. Ehhez csak klikkelni kell az idõre. Pause bármit tudsz csinálni, annyi, hogy nem fognak mozogni az egységek.
Fejlesztés: minden fejlesztésnek van történelmi éve, pl basic fighter 1939. Ha a történelmi év elõtt fejlesztesz, idõbüntetést kapsz. Minél elõbb, annál nagyobbat.
A játékban eventek vannak, minden eventnél több lehetõség van, ebbõl egyik a történelmi, a többi alternatív. Angoloknak pl 1936 decemberében feljön, hogy le akarod-e váltani Edvárdot. Itt az igen a történelmi, a nem az alternatív :) Ugyan ilyen eventeket kap a német játékos/vagy AI az Anschluss-ra, a csehek felosztására és a háborúra is
sima hearts of iron 2...sztem..nem találom hol irja a verziot...de szerintem kristálytiszta 1.0-ás..
ok akkor nagyon alapokkal kezdek...az idöt hogy használjam? gyorsan lassan?...én le vettem leg lasssabra..bár igy elég lassu lett a játék..és ahogy el nézem námely fejlesztés el tart akár egy évig is..ugyhogy..bele kellene huznom?...
jólvan akkor nem harcolok...amugy a játékban minden történelem hüen indul gondolom dátum pontossan tör ki a háboru vagy??..öregem tök amatör vagyok....eddig panzer generalsban utaztam csak...
Ha akarnál se tudnál beleszólni, mivel demokratikus ország nem üzenhet hadat.
Nagyon sok apró eleme van a játéknak, amit csak szép lassan, hosszú tanulás után lehet elsajátítani. Elõször pl. elkezdhetsz gyártani sereget, repülõt, hajót stb, akár gyárakat is
Pontosan milyen játékkal és verzióval játszol? Mert a sima hoi2 már rengeteg fejlõdésen és névváltozáson átesett.
huhh..fiuk...elvesztem a játékban...az a helyzet..hogy azt sem tudom mivel kezdjem...angliával játszom 1936 januárjában vagyok....meg néztem a gazdaságot..tagnál..látom az épitkezéseket..stb..látom a különféle bejövö üzeneteket amiket más állaok küldenek..jobbára gazdaságiak..nemes fém...olaj..ellátmány ..stb...most hogyan tovább? mit csináljak? fejlesszem a gazdaságot?..figyelem közben h háboruznak az olaszok etiópiában..ebbe bele kellene szólnom..eredetileg az angolok be léptek ebbe a háboruba...vagy?
majd azéért managerolhattok folyamatossan....sztem fogtok tudni segiteni...
..ok akkor be lendülök..az az már be lendültem
britekkel kezdtem..látom jó aprólékos a játék..és elképesztöen hiteles..rengeteg fegyverzet van ami valós..találok sok olyan halyót amellikekröl olvastam különbözö beszámolókban...ja és a rengeteg szemály..eeez igen!...folytatom
A németekkel nem egy bonyolult dolog játszani, megvan az ipari és a technológiai fölényük ahhoz, hogy egy újonc jól elszórakozzon. :D
Bár vigyázni nehogy sok legyen a motorizált és a tank, mert az nagyon ciki tud lenni velük.
Nem olyan veszélyes.Szerintem kezdj vmelyik nagyhatalommal.A legegyszerûbb nyilván az USA de Figyelj arra h mindig kutass vmit és állítgasd a csúszkát a diplomacy-ban.Ha meg izgalomra vágysz legyél vmelyik ország a tengelybõl.És töltsd le a pogessor-modot.Az nagyrészt magyarosít és sok jó dolog van benne.
sziasztok srácok....a minap telepitettem eme játékot..és egyszerre meg is tetszett...!!!
no most..az a helyzet h piszok nehéznek tünik..de szeretném játszani..kellen valami le irás h hogyan kezdjem meg minden..tudtok ilyet?
magayrositottam..csináltam egy tutorialt...de még rengeteg fekete folt** maradt a játékban elöttem...üdw irjatok
A productionsnél a gyártandó dolog csíkján van a szám, hogy hányat gyártasz belõle (és mennyi van kész), nah amellett van jobbra-balra nyíl, azokkal tudod változtatni a darabszámot, így újra termelésre bírni
Azt hát:) Már szépen elterveztem, hogy miket fogok fejleszteni, erre látom, hogy sehogy se megy. Ebbõl se lesz '45-re magyar páncélos roham:( Németekkel vagyok, megy a pénz a fejlesztésre, gyártok is, sztem jól elvagyok. A szokásos '36-os Dániát lerohanós stratégiámat alkalmaztam és minden megy mint a karika csapás. A baj csak annyi, hogy még így is kevés a techslot:) Amúgy meg egy súlyos elméleti kérdés. Ha kipipálom azt, hogy megmaradjon a gyártósor, miután elkészültek az egységek, hogy lehet a 3 IC-t fogyasztó gyártósort újra termelésre bírni? Mert ott van, nem csinál semmit, próbálkoztam minden, hogy, de semmi eredmény.
Miért mit hittél, hogy Magyarország atomhatalom lesz?:) Továbbra is IC-hez van kötve, hogy kinek hány techslotja van. Annyi, hogy a maximum mostmár 10 lehet. Angolok 8-al kezdenek. De igazából tökmindegy, mert olyan sok pénzt zabál a research, hogy úgyse lehet 10 fejlesztést tartani. Illetve lehet, csak akkor meg gyártásra nem jut IC.
Amúgy azt, hogy hány IC-re hány techslot legyen nem tart semeddig átírni a megfelelõ fájlban.
Nekem tetszik. Bár a kib*aszott nagy dissent változások és a kereskedelem igazán elrontja a játékot, szerintem jó. Bár arra még nem jöttem rá, hogy hogyan lehet 2-nél több techteam-em Magyarországgal:S
Na az meg a másik 0 vagy 100,de védelmükre legyen mondva valószinûleg az auto trade opciót csak így tudták megoldani. De én azt hiszem maradok 1.2 Armánál
Kicsit jobban belemerülve a játékba kijelenthetõ h ezt elcseszték.A kereskedelmet baromira elrontották ezzel a mindent vagy semmit rendszerrel.Az új ötletek jók lennének ha nem lenne ilyen pocsék a megvalósításuk.
Azért senki sem várt csodát a játéktól.Igen kissé egyoldalúra sikerült a játék,de legalább lesz kihívás a szövetséges oldalon mert amúgy az amcsikkal nem nagy kunszt nyerni.Azért én is remélem h lesz hozzá 1-2 javítás szóval még nem temetném azért.A kémkedést meg 1 patch-el helyre lehet hozni mint az Arma 1.3-nál csak remélem itt a jó irányba mennek majd el.
Sziasztok! Az miért van hogy az Arsenal of Democracy-ban nincs zene? Szóval van egy music mappa, meg a settingsben beállítottam hogy eneble music mégsincs semmilyen zene. Így elég gyér.:D Van megoldás?
Az új stacking penaltaty(a védekezõk túl sokan vannak már õk is vesztenek a hatékonyságból nemcsak a támadók) el is felejtettem megemlíteni,ugye nem kell ecsetelnem hogy ez is melyik országnak használ és melyiket teszi játszhatatlanná a rendszer? A paradoxon jó pár komment érkezett ügyben,tessék kapaszkodni normalon a SZU játékost lenyomta az AI,very easyn meg sikerült stalematet elérni :DDDDD..... Másrészrõl,a diktatúrák bónuszt kapnak kémkednésnél,van aki az egész alliest megsemísitette kémekkel,+sztálint és az egész karát legyilkotta(viccesen írják,wunderwaffen)... Plussz a kis országok már nem tudják kikutatni amit eddig gondolok itt akár a svédekre és a kanadára is...realizmus ugye....
Annyira rossz, hogy lehetett rá számítani, hogy évek után sem lesz épkézláb játék. Pedig mernék fogadni rá, hogy emiatt nincs még HoI3 patch sem...hogy addig vegyék ezt a bénaságot.
Azért ennyire ne szedd szét.Nem annyira rossz azért.Bár kétségkívül vannak hibái.És a demokráciáknak amúgyis elviszi az ic-jük felét a béke faktor,szóval a briteknél teljesen reális a dolog.A SZU-nál nyilván nem.Amúgy azt én azt értem h minek kellett 10 kutató hely?Miért nem elég 5 hisz alig néhány új kutatni való technológia lett.
UK-hoz: Ha megnézed a research-re költött pénzt, látod, hogy jó magas. Egyszerûen ne kutass 8 techteammel, csak mondjuk 4-el (Az is bõven elég az elején) Ekkor lemegy a rá költött pénz és így a CG igény is, és felszabadul vmennyi szabad IC. Persze ez még így is jóval kevesebb, mint volt a sima HOI2-ben, de uez igaz a németekre is.
Nekem elég jó gépem van, és AoD pörög, ahogy kell, HOI3 viszont baromi lassú. Várható, hogy az AoD lassabb lesz, mint a HOI2, mert egy csomó új dolgot beraktak ill modolhatóvá tettek.
Nyugodtan lehet játszani az AoD-dal. Már most jobb, mint amilyen a HOI2 (vagy bármelyik paradox játék) valaha is volt. Mondjuk nem fair az összehasonlítás, mivel egyik a másikból nõtt ki :)