pont tegnap raktam letöltésbe az AOD-ot, gondoltam megnézem azt is, mivel most akciós pár paradox játék, és 5 eurorért hozzá lehet jutni az eredetihez is (ami vagy bugmentes, vagy paradox fórumba be lehet írni hogy b*sszátok meg ezmiiiiiii). Ami nekem a Darkest mellett szól egyedül a korábbi kampány indulások. Nekem a 36 mindig kevés lehetõséget ad, vagy 1 évet iparosítok és utána gyártok egységet, vagy már az elejétõl egységezek, csak mire kitör a háború elavultak lesznek és mehet ezerrel az upgrade :D Ez hogy így 33-tól kezdek egész jó volt, tudtam land fortokat építeni, hajókat, gyárakat, ahogy elképzelem az ország felépítését. Ha meg 14-tõl össze kötötték volna a második VH-s eventekkel is, az lenne a csúcs. Bár a végdátumot át lehet írni, és még Magyarországot is létre lehet hozni, de a fórumokon azt írják hogy nem aktiválódnak a 36-tól kezdõdõ eventek, az ország eltérések miatt :( Na este meglesem az AOD-ot, az infrastruktúrás megoldás is jobban tetszik, amit korábban említettél.
AOD-ban nincsenek sajnos ajándék egységek, ja de japók kapnak párat (viszont elég ügyesen kezeli a poolt az AI), TR-ben viszont rengeteg.
Ami gond az AOD-nál, hogy bár már használja az AI a ejtõernyõsöket/intenzív partra száló taktikát, mégis ritkán ér el sikereket vele. PL a Német AI az esetek 10%-ban tudja csak megvetni a lábát Angliában. Illetve ha AXIS országgal játszol, akkor a ruszkik verhetõek, onnantól meg dúrván elhúzódik a háború (nem tudnak partra szállni az amcsik). Igazán 46-tól dúrvul be újra az AOD, mert addigra összekapja magát Német O, elkezd flottát gyártani, ruszkik helyén már csak egy pici Szibéria nevû bábálam van, Amcsik bebetonozzák magukat Angliába, véres állóháború az atombombákig :)
Persze, ha mondjuk olaszokkal vagy, akkor könnyebb, mert Cardiffnál könnyû partra szállni (ejtõernyõsök után bevonul a flotta), de hát ugye Mo-nak nincs tengere így esély sincs TP-k építésére, persze lehet, hogy a gyarmatokon kiépítek egy hajógyárat és legyártok pár TP-t :(
Megvette valaki a darkest hour játékot eredetiben?
#11683: Nemrossz, próbálgatom az AOD-ot, de fõleg a magyar rész érdekelne, viszont iszonyatosan fogy a manpower. Be tudom venni yugoszláviát, de utána esélytelen az olaszokat lenyomni, a bulgár/román triót meg védik nagy országok, és csatlakoznak a németekhez mire üthetném õket (na meg oda is kevés a manpower :( ) A kapott IC meg valami iszonyatosan kevés, kb az eredeti ország 30%-át adja csak. Belgrád 9 IC helyett 2,7 körülire mehet fel, hát kapja már be :D
pár dolgot átírok, de ez minden játékomban érvényben van:
Ally/Commiter: +10% IC Szlovákia Magyarokhoz szárazföldi csapatok 0,8 XP szorzó (0,5 a gyári) Brit kapituláció VP: 50% IC: 50% (a gyári 80 helyett) Szovjet kapituláció (35 helyett 50-re a VP-t, ugyanis túl hamar kapitulálna, ha egyedül harcol, még a 4 kulcs terület sem kell)
36 január: azonnal szövi a Németekkel Iparosítás pesten (10 a poolban) + infra: 130ig: Gyõr, Pécs, Debrecen +infra 150-ig pest
37...folyt
38: infra 120-ig Miskolc, Szeged
itt már tudok gártani egységeket is 3 cavalry páncélautóval + ágyúk (amennyi feltölti a gyalogságot)
39, nincs mentésem :) de ha jól rémlik itt már van 3 hegyivadászom, elég IC az új kutatáshoz, Nagyon fontos, hogy Krakó az enyém legyen + sok futottak még terület (amit aztán diploban eladok a Németeknek nyersanyagért)
40 segíteni a franciák ellen (had pörögjön az xp)
Krakkó, Kosice, infra buff
6 helyõrség rendõrséggel
Hadüzenet a yugóknak Belgrádot rohamtempóban, anektálás után elsõ bábálam: Bosnia, Szerbeket megtartom magamnak
itt már több mint 60 IC (4. fejlesztõbrigád, több nem is kell)
szóval simán ütõképes az ember az alapgyalogságokkal, ami mellé még bekerül 3 lovasság, 3 hegyivadász
ha ennél is több kell, akkor simán belefér 43-ra 3 bevethetõ ejtõernyõs csapat (Ciprusi bábálamhoz) meg szinesítésnek egy karéj Afrikából
az 50-es években meg ha az amcsik nukleáris csapást mértek a Németekre, akkor Magyar ballisztikus rakétákot ment a válasz, villámgyorsan 200 alá került az IC készletük + fél amerika lázong :)
szóval elég potens ország, Németekkel a hátadmögött még a Románokat is bedarálhatod ha épp úgy tartja kedved, vagy, ha Német szövi nélkül akarsz játszani, akkor kirobbantod a saját kis háborúdat (Bulgáriával karöltve) Románia kárára. Így megalakul egy kis szövetség, ami független a nagyoktól.
külön jó az event leírása:
name = "EVT_2713_ACTA" # Hungary gang-bangs Romania
Na majd valamikor kipróbálok egy olyat, hogy egyik nagy szövihez sem csatlakozva, Bulgáriával közösen szétkapjuk a Románokat, Yugókat, kiváncsi vagyok mennyire befolyásolja a nagyhatalmi harcokat. :)
AOD-ban befoglaltam yugókat. a románok hadat üzentek olaszoknak, mivel olaszok ideje korán a görögöknek, majd a németekhez csatlakoztak a románok, így a németek befoglalták az olaszokat, és valami miatt a lengyel háború után nem álltak hadban a franciákkal. Szóval totális káosz lett :D
Régen én is úgy csináltam a magyarral, csak nem írtam át semmit. Német szövetség elég volt bõven befoglalni a balkánt, de magával hordozta az oroszok, és a szövik hadüzenetét. Aztán persze az is gáz, amikor a szövetség vezetõje totál leszar, és békét ajánl mondjuk az oroszoknak, én meg bukom az összes benyomult területemet. Hát rohadjon meg :D Ezért akarok szövetséges nélkül alkotni inkább, de a manpower hiány kõkeményen meggátol.
Régen olvastam, hogy olaszország is befoglalható (csak talán nem annektálható az afrikai területek miatt), és ráadásul durván jó IC-t ad, a románok lezúzása meg azelõtt kell hogy németekkel szövetségre lép. Gondolkoztam azon, hogy inkább visszafogom magam amíg ütik egymást a németek és oroszok, aztán ha meggyengülnek a románok gyorsan befoglalom õket, meg a bulgárokat, és indulás németek ellen, esetleg szovjet szövivel :D
Egy kis segítséget szeretnék kérni. A Doomsday-jel játszom, Magyarországgal annektáltam Dél-Afrikát, és megcsináltam volna bábkormánynak, de nem tudom, mert elvileg nem tudok felszabadítani egy országot sem. Pedig egész Dél-Afrika az enyém... Nem értem, miért van ez, amúgy már párszor elõfordult ilyen, hogy nem tudtam felszabadítani országot, miután annektáltam.
Kedves fórumtársaim!
Szeretnék egy kis segítséget kérni tõletek. Az Iron Cross 1.02 vagy 1.03 veta patchét szeretném elkérni, ha bárkinek megvan, akkor kérem küldjön róla egy linket. Az a helyzet, hogy én megvenném a játékot, ha volna mibõl, de mivel nem kapok munkát...Tudom! Az én életem oldjam meg stb. De kérlek benneteket! Legalább ezt az egy örömöt hadd éljem meg, hogy kicsit kiszakadok ebbõl a szürke világból, és kicsit kikapcsolom önmagam némi alternatív/fantázia történelemmel. Hacsak pár órára is. A segítségetek elõre is köszönöm!
nekem ilyen még sosem volt, ami lehetséges, hogy egy core terület még nem a tied és ezért még nem engedi. Asszem a revolution fájlban van benne, hogy egy ország mely provinciákat igényli.
Köszi a választ! Valóban azzal a fájllal volt gond, de nem a területek miatt. Egyszerûen minden országnál 1936 január 1.-tõl 1947 dec. 31.-ig vannak a dátumok, én meg 1948 márciusában annektáltam az országot, szóval kicsit kifutottam az idõbõl. Átírtam, mûködik. :)
Az Iron Cross kiegészítõt szeretném beszerezni a sorozat 2. részéhez. Valaki tud adni egy linket hozzá? Elõre is köszönöm!
ez a darkest hour de rohadt bosszantó. Éppen élvezném a játékot, az eventek is jól összerakottak, ha befoglalom angliát akkor puppetté válik, nem kell minden egyes szaros victory pontját betámadni a föld egész területén, erre jönnének az oroszok... 400+ egységük van, és gyártósoron 0.1 IC-kért, TÖMEGÉVEL az inf és tankok... hát a jó édes anyját azt az AI-nak.
neked hány egységed van?
Nálam AOD-ban 124 egységem volt (17 garison)
Az õ 357 egysége ellen és egy évig se húzta :)
mondjuk 41 szempemberére már csak 120 egysége maradt a katlanozás miatt
200 körül. Baromi lassú itt a gyártás, 150 nap egy inf az assemblyvel kifejlesztve, anélkül 200 nap. Ráadásul IC-ben majdnem azonos az orosz (rejtély hogy a picsába van ennyije) és 2,4-ért gyárt míg én 4,5-ért. Gondolkoztam azon, hogy kihagyom és befoglalom az USÁ-t, de betámadnak mindenképp a ruszkik. Egyelõre nem tudom mi lehet a nyerõ taktika, most próbálkoztam orosszal kezdeni. Van vagy 20 land fort építésben 0,1 IC-ért, ahogy változtatok egy slidert a diplomacyban azonnal visszaugrik 5 IC-re... kár, hogy ilyen baromi bugos a cucc.
nincs ehhez elég egységem. Darkestben egy provinciába alig bírok betörni, betámadom 40 egységgel, erre mielõtt beérnék összevon vagy 50-et védelemre. Szar a land doktrínám is, oroszoknak nagyobb orgjuk van :D
HOI2v1.3 (SJLN) - gyerekek,ez az én verzióm! De most akkor ez mi is pontossan? Sima alpjáték patchelve? Doomsday? vagy?
Helló! Tudtok ajánlani valami jó modot a Darkest Hourhoz? Nézegettem a paradox fórumát és elég sok érdekes van, de nem tudtam dönteni.
hello Történt egy érdekes dolog velem a játékban. A Doomsday/Armageddon/Pogessor módban játszottam 36tól a magyarokkal, ment minden ahogy kell, lerohantuk SZU-t, bár elég gyengén felszerelt volt a német haderõ, csak a közép és déli fronton értünk el elõrenyomulást. De mind anno, 44 elején összeomlott a front, és a SZU megnyerte a háborút, elfoglalta Európát, Mo-t is elfoglalta Budapest kivételével mert az egész hadseregem ide szorult vissza (1VK, 3Páncélos, 1Páncélgránátos, 3MotorizáltGY., 6Lovas, 4Hegyi, 13Helyõrség, 32Gyalog). Minden Mo-i tartományban maradt hadereje, mint késõbb kiderült 78 hadosztály. És ekkor felszabadított mindenkit, csakhogy a szomszédaim nem lettek a csatlósai, így az országban maradt 78 hadosztálya utánpótlás nélkül maradt :D tök véletlen vettem észre, mert kezdtem unni ezt a bezártságot és gondoltam Gyõrt visszaveszem, de túl egyszerû volt, hip-hop vissza vettem az egész országot, és elpusztítottam mind a 78 hadosztályát, legkönnyebb gyõzelmem volt a játékban :D Ez mondjuk nagy hibája a játéknak, de attól szeretem. Egy kérdés, ti mivel szoktatok játszani, és milyen móddal, mert kéne valami új élmény a HOI világából.
Én AoD 1.08-as peccsel amit most azért hagytam félbe mert a zsenilás konvoj AI kiéhezetett 3 gyalogos hadosztály. Mert úgy gondolta hogy nekik nem kell utánpótlás inkább afrikába küldi a 250 rendelkezésre álló konvoj mindegyikét az azori szigetekre megy egyet sem.
Google. :D Igazából virágbolti verzióm van, mire odajutnék hogy megvegyem mindig felbasz valamivel aminek következtében letörlöm a francba de eddig mindig visszakerült. x) Csak írd be googléba hogy: arsenal of democracy 1.08 patch
én a darkest hourral voltam így. Végre egy frankón összerakott Hoi, vannak eventek, a mobilizálás is jól megvan oldva, de amikor átnéztem az AI-hoz hogy ugyan hogy van neki 600 egysége, és látom hogy tankok, és infek vannak 0,1 IC-vel bebaszva hozzá, akkor valahogy elment a kedvem attól hogy ezért pénzt adjak.
ott normalon, kis nehezítéssel (adok plusz IC-t a szöviknek, meg a ruszkiknak, meg feljebb tekerem a SU surrendet, mert Moszkva elõtt megadnák magukat) sétagalopp. persze amcsikhoz már nincs morálom benézni. Japókkal viszont nagyon élvezetes fogócskázni a kínaiakkal (USA viszont ott sem ellenfél).
Én most a Strategic Command 1-2re kattantam rá valami piszkosul, olyan mint a HOI meg a PG szerelemgyereke lenne, társasok közül az Axis & Allies-ra hajaz, akinek anno bejött a Storm accross Europe az imádni fogja :)
én most a panzer corpsot tologatom, az sima PG csak kicsit felújítva. De elsõre jópofának tûnik ez a strategic command, asszem kipróbálom, köszi :)
AoD 1.08 USA 1944 januárjában léptem be a szövetségesekhez. A régi new-york osztályú csatahajókat egy flottába tettem, hozzájuk csapva még 4 darab Independence könnyû hordozót meg a maradék kíséretet. Elküldtem a japánok felé hogy majd golyófogónak jók lesznek míg én visszafoglalom angliát. Erre ez az egy flotta fogja magát és bedarálja a teljes Japán Császári Hadiflottát majdnem 2 hét leforgása alatt. És ezt hogy? Vesztettem 2 darab hajót az egész procedúra során. Képek:
lehet a japó AI-nek nem volt kerete upgradere :) mondjuk 44-ben radar nélküli BB-kkel az tényleg kemény :)
Amikor japókkal toltam, akkor nálam pont fordítva volt, jött a Pearl Harbour event (sok plussz a japóknak) és szépen kisöpörtem a Csendes-óceánt, de annyira szar volt az IC, hogy gyártani alig lehetett velük.
Ez elég történelmire sikerült akkor, lehet ennyit számít az 5-ös spotter/superior
volt orgja a japán flottának? Ha carrierrel nyomattak egy port strike-ot, akkor lement az orgjuk 0-ra, onnantól kezdve a CV-k használhatatlanok. Gyanús hogy BB-kel, meg CA-kkal szedegetted le õket :D
Szerintem fullon voltak. Volt még mellette még nekem egy 8/8-as Heavy Cruiser flotta is amiket alapból kaptam (tier 2-esek). Azokat a szerencsétleneket kergette a japán flotta amikor odaküldtem Nimitzet segítse már ugyan ki õket az meg bedarál mindent. De mikor elkezdõdött a csata a csík is középen volt szóval nem volt egyoldalú a küzdelem úgyhogy engem is meglepett hogy ez mégis hogy a rákba történt.
Így most utólag arra tippelek hogy jött egy vihar, mert igazán nem néztem.
Elég volt csak benézni ide és nekem is újra megjött a kedvem a game-hez :) De én eddig csak HOI3-al toltam, mitõl népszerûbb ez? Csak mert akkor én is feltolom inkább ezt ha jobban el lehet vele lenni. Én is úgy vagyok vele mint Ry0K3N kolléga :)
Hát most attól függ hogy az "ez" alatt mit értesz. :D AoD 1.08 szerintem eléggé okés. Bár én többivel nem nagyon játszottam még de az itteni vélemények alapján nem is akarok semilyen más modot vagy verziót kipróbálni mert mindegyiknek megvan a maga baja. x) AoD-ben néha konvojkezelés katasztrófa de ott aki igazán mikrós az kézbe tudja venni a dolgokat. Lényegében egy Hoi2 feltupírozva javítva fényezgetve.
túl sok tartomány hamar csökken a fejlesztõcsapatok szakértelme (kis országokkal halál) illetve a hadsereg szervezés mélysége nálam már sok, szeretem a részletgazdag játékoat, de van egy határ :)
dettó, engem az utóbbi tántorított el, sose értettem hogy mi az isten van. Meg a hadsereg gyártása is katasztrofális. 4 egységet válogassak össze, mikor kb azt se tudom mi mit csinál, és még 8 helyre van alárendelve egy egység, meg HQ, meg army, meg mittomén... kösz nem :D
Sziasztok! Valaki elmesélné, hogy hogyan is kell hozáfogni ehhez a játékhoz? Nekem elsõre túlságosan bonyolultnak tûnik. Értem én, hogy VH. szimulátor, de akkor is dúrva. Vagy csak nekem. Hogyan érdemes elindulni? Minden egyes elfoglalt területen kell gyárakat építeni, meg nyersanyagot termelni? Mi van a kutatásokkal? Mik a fõbb ágazatok amiket kell/érdemes fejleszteni? Mi a helyzet a politikával?
elsõ lépés nálam mindig a fejlesztés beállítása. Kiválasztom mit akarok, és utána a megfelelõ tech-teamet. Addig pause van, hogy ne bukjak idõt, értelemszerûen az évszámnak megfelelõt választok ki, ami 3-4 évvel korábbi tech az baromi lassan fog elkészülni. Aztán a diplomacyban beállítok egy csúszkát a megfelelõ irányba, általában a több IC felé megyek el. Ezt csak évente lehet. Illetve megnézem hogy van-e jobb miniszteri lehetõség, de ha minisztert cserélek akkor nõ az elégedetlenség (dissent), amit fenti sorban mutat, ahol a nyersanyagok is látszanak. Ha van dissent akkor arra megyek, hogy lehúzzam azt minél elõbb, mivel csökkenti az IC-t. Ehhez a gyártásnál a consumer goods-ot nyomom fel addig, hogy a supplyt szinten tartsa, az upgrade meg többi ráér. Ha ez meg van gyártásnál inf-et szoktam beállítani fõleg, úgy hogy párhuzamosan több menjen, és serialt is felhúzom vagy 20-ra, mert akkor gearing bonust kap idõvel. Ha pedig már elavult lesz, egyszerûen törlöm a gyártó sorról. De ez is attól függ milyen nemzettel vagy. Amúgy nem bonyolult a tartományokat nem nagyon kell menedzselni, amit az elején lehet még a átszervezni a hadsereget. Általában 9-esével szoktam összefogni abból 1 HQ, ha van kapacitás. Az se mind1, milyen kiegészítõvel, vagy moddal játszol. A repülõket össze kell vonni 4-es egységekbe, úgy többet ér. És saját magamra nyomok kémeket amíg max nem lesz, utána counterezek hogy kinyírjam az ellenség kémeit.
Igazából ez az egyik legegyszerûbb játék a paradoxtól, az europa universalis, illetve victoria problémásabb jóval. Nyilván elsõre úgyse fogod tudni jól csinálni, nyugodtan kezd el, gyere rá a titkára, mi hogy mûködik, aztán majd újra kezded. Németekkel sokat lehet tanulni, vagy nagyobb nemzettel. Van sok esemény ahol választási lehetõségeket kapsz, úgy alakul a "történelem" ezért is érdemes elkezdeni hogy lásd hogy alakulnak a dolgok az elején, és úgy készülhetsz a következõ játékban.
Fejlesztés is nemzetfüggõ, a doktrinákat mindenképpen kell ami mondjuk 39-es tech, azt 38-ban el lehet kezdeni, korábban pazarlás. De infantry, tank, repülõ fejlesztések is fontosak, naval akkor ha olyan országgal vagy aminek fontos (USA, Japán, Britek, én mondjuk némettel is szoktam, akkor is fõleg hordozó fejlesztés). Industry fejlesztések is top prioritást élveznek nálam, növelik a gyártási kapacitást, vagy supplyt gyártást, vagy egyéb bónuszokat adnak, amit jobb minél elõbb magunkévá tenni.
Tedd a fokozatot easyre és állíts be full IC takeovert. Játsz németországgal. Vele nagyon jól bele lehet tanulni a dolgokba. Kis országot ne válassz nincs értelme az elején. És számíts rá hogy többször újra fogod kezdeni mire mindenbe beletanul az ember de épp ez a játék szépsége. :) Verziónak vagy modnak én Arsenal of Democracyt ajánlom méghozzá az 1.08 patchel. Ez lényegében egy alap Hoi2 feltupírozva javítva.
Értem. De most nem egymagyarításra gondoltam, hanem kézikönyvre. Másik... Nem értem. Akkor most van alapjáték és van ez a Doomsday és van a Doomsday Armageddon? Ezek az alaphoz gyári kiegészítõk? És mit tudnak, mivel vannak kiegészítve?
kitolja a végsõ dátumot, késõbbi fejlesztések is elérhetõvé vállnak, új kampányok (hidegháborús pl)
jah :) Így mostmár értem :) Amúgy az alap játékban minden úgy alakul ahogy a VH-ban? Mármint mindenkinek ugyan az lesz az ellensége és a szövettségese? Vagy ez csak rajtad múlik?
attól függ kivel vagy. Ha major országot választassz, akkor úgy alakíthatod ahogy akarod, persze akadnak korlátozások. Németország mindenképp Axis, Orosz mindenképp commintern, a Britek (meg talán franciák) mindenképp allies. Ha minor országgal vagy, akkor nem nagyon tudsz beleszólni, általában 99%-os valószínûséggel a valós események történnek. De 1% esély mindig van, hogy a gép is mást válasszon.
Gondoltam:) Még egy kérdés... Elkezdem a játékot...és mikor van vége? Mik a korlátok? Mik a gyõzelmi feltételek? Gondolom nincs világuralom, hogy csak én maradjak egyedül.
azthiszem lehetséges olyan hogy egész világot elfoglalni, de lehet hogy csak hoi3 ban, usaval és ussr al mert nekik a van meg csak elég gazdaság meg manpower hozzá.
a darkest hourban az sincs megszabva, ha elkezded 1933 ban akkor németországban is kitörhet a kommunizmus és akkor megszûnik az axis és allies vs commintern lesz [egyszer kipróbáltam egy rövid idõre de nem jött be]
Lenne még egy kérdésem! Nem egészem értem, hogy lehet az a játékban, illetve a mentésnél, hogy PL.: Elkezdem az Angolokkal majd 1936 Májusában mentek, aztán kilépek... Mikor újra folytatni szeretném a játékot és el akarom indítani, választhatok, hogy ugyan csak a Brittekkel szeretném-e folytatni, vagy választok-e másik nációt. Nekem ez csak egy feltört játék nem eredeti, de ez a játék közbeni váltás nálatok is lehetséges? Hozzáteszem nem zavar, hogy nem csak egyszerûen betölt és kész, de ezt egy kicsit csalásnak érzem, hisz elkezdem az angolokkal, majd folytatom a németekkel, aztán végig játszok mindenkivel...
Ami a válaszokat illeti, nagyon szépen köszönöm! :)
majdnem minden egyes paradox játékban benne van ez a lehetõség EU CK HOI meg a többi.
A pogessor mod nem csak egy magyarítás, hanem honosítása a játéknak a készítõk engedélyével.Amivel realisztikusabbá tehetik a játékot, pl a magyar események pontositása, rengeteg techteam más országnak, vagy a német vereség utáni események stb. Alapvetõen az AOD is egy ilyen modból nõtte ki magát.
Humanhunternak: A darkest hour annyiban más, hogy nem csak eventek jönnek, hanem bizonyos történelmi események idején kiválaszthatod merre haladjon az ország,milyen ventek jöjjenek.Így lehetséges hogy németországban komunnizmus alakuljon ki...
megvetted? nálad is csinál olyat az AI, hogy tömegével van 0,1 IC-ért tank, infantry berakva a poolba? Meg a brigádokért nem fizet IC-t, ugyanannyi az artys inf, mint a sima inf?
Azt hiszem már egy két dolgot elmondtatok nekem és köszönöm is a segítségeteket, de azt elárulná valaki, hogy miért dob ki a játék? :( A tûzfalnál engedélyezve van. Nem eredeti az igaz (1.00-ás), de nem szokott ez azért gond lenni!
Sajnos igen sokszor elõfordul hogy lecrashel. Próbáld meg mindig a legutolsó patchet feltenni rá.
Pálinkában gazdag évet mindenkinek! :) Vannak-e itt olyan emberek akik szeretnének a HOI szériával multizni v. akár csak vele kapcsolatban beszélgetni? Facebookon megtalál minket Hearts of Iron II - Hungary néven, a név ne tévesszen meg senkit mivel bármelyik paradox interactive játékhoz talál rajongókat a mi kis közösségünkbe és biztos vagyok benne hogy izgalmas multiplayerben lesz része amennyiben akarja bár ki nem akarná meghódítani a világot? :) Remélem sikerült meggyõznöm önt és csatlakozik a magyar HOI II - Hungary közösséghez hogy összegyûjthessük eme remekmû magyar rajongóit és játékosait egy közösségben hogy minél izgalmasabb beszélgetések és multiplayer meccsek játszódhassanak le.
Sziasztok! Nemrég találtam rá eme remek játékra, és azt hiszem rögtön függõ lettem. Kb a C64-es Storm accross europe óta vártam egy ilyen játékot. Eddig az Armageddonnal ismerkedtem, és néha kicsit idegesítõ, hogy az AI idiótaságokat csinál (fõleg a repülõkkel). Most feltettem az AOD-ot, remélem ebben már jobb lesz az AI. Érdemes rátenni a Iron crosst vagy a darkest hourt?
mások... legalábbis a darkest hour, az Iron crosst nem ismerem. Máshogy kell játszani velük, a darkest hour eléggé bugos is az AI gyártással (konkrétan csal), viszont emiatt kellõen nehéz is. Késõbb majd felteheted, de elõbb ismerkedj az alap játékkal szerintem.
Jó ez az AOD! Mindig is kiakartam próbálni az USA-val, de azt olvastam, hogy HOI2-ben velük túl könnyû. Most gondoltam, jó lesz arra, hogy szokjam az újdonságokat. Kutatgatok, flottát építek, ismerkedek az új kémrendszerrel, készülök a 41es japán agresszióra, és 39-tõl rá-rá néztem az európai eseményekre. Ott szépen forgatókönyv szerint zajlanak az események egészen 40 nyaráig. Miután megalakult Vichy, egyszer csak arra leszek figyelmes, hogy GBR kezd beszürkülni. WTF! Októberre maradt az Angoloknak 2 tartománya északon, valszeg az se húzza már sokáig. Úgy érzem, hogy ez most mégsem lesz olyan nagyon könnyû. Szeretem a kihívásokat! :)
Ja meg ilyet se láttam még, hogy Hitler megkúpolta Iraqot és asszem Szíriát is!!
Van valami, amit a HOI2-ben sem értettem. Mégpedig a külügyminiszter képességei mellett lévõ számok. Az Mit jelent? (van egy szám meg utána zárójelben egy másik) Még azt se tudom mi a jó, ha negatív? ha nulla vagy pozitív? Mit és hogyan befolyásol?