Meg ugye hogy nem lesz script :) Kíváncsi leszek... A gépigény iszonyat durva (ha jól értettem), számomra az derült ki hogy nincs is olyan gép jelenleg amin fullon futna... Az "benchmark people" gépekre is azt mondta hogy: NO :(((
Nem néztem végig, csak beletekergettem, a lényeg marha nagy szabadság úgy variálsz a felek között ahogy akarsz, élethû környezet, nextgen grafika, és 2x akkora gépigény mint a crysisnél, már ilyen 4 magos procit, meg csúcsgépeket magyarázott, na mondom jól van, ez se jön ki az idén :)
Egyenlõre ez a dátum de, olvastam már olyat is hogy a 08/09-es "pénzügyi" évben jelenik (2008/04-2009/03). Ezek egyenlõre mind találgatások, addig is bízzunk a márciusban ;)
Hát ez a nincs script kamu, mert script nélkül nincs röténet, vannak események amiket le kell scriptelni, különben az egész egy nagy megoldhatatlan küldetésekbõl álló valami lesz.
"a játékban nem lesz semmiféle elõre megírt szkript" - de sokszor hallottuk már ezt...
az eddig megjelent képekhez képest nekem ezek nem tûnnek annyira szépnek.:(
A Dunia engine-re támaszkodó, Ubisoft kezei között alakulgató Far Cry 2-ben a készítõk elmondása szerint nagy szerep jut majd a mesterséges intelligenciának, így a tervek szerint a játékban nem lesz semmiféle elõre megírt szkript. A szabadon bejárható terület mintegy ötven négyzetkilométeres lesz, melyen 15 féle jármûvel száguldhatunk majd végig, miközben a harminc féle fegyvert tartalmazó arzenálunk valamelyik tagját használva pusztítjuk ellenfeleinket. Az új képek játékbeli akciókat, és terepeket mutatnak meg nekünk.
Forrás:Cybergen...
Na erre a játékra nagyon kíváncsi vagyok, elõítéletek nélkül várom.:D
Arra gondoltam, hogy ötödrangú milyen csilli-villi a növényzet .Persze sokan vannak ,akiknek fontos, hogy a leveleken is legyen anyámkínja efekt ;) Jobban örülöknék egy közepes de jól futtatható játéknak ....
jaaa. értem már, szóval mi alapján vegyek játékokat? ha nem az alapján hogy mi az elõzetes információk alapján a véleményem róla?!
gondold végig és rájössz marhaságot írtál. lacco meg aztmondta hogy a növényzet nem nagy szám ("ötödrangú") és szerinte sok embernél szaggatni fog. ennyi. de azzal hogy minket leszóltál valószínüleg ellenünk vagy hogyha a mi álláspontunkról szól a vita, ergó neked más a véleményed :D vagyis neked is van...
hagyjuk ezt, és maradjon normális téma legalább míg jön a sok nyuszi flémelni majd a megjelenés környékén.
A korábban sokak (köztük jómagam) tényként közölt értesülések a mutálódott malária vírusról pletykának bizonyultak.
Legalább abban igazam volt, hogy mutálódott ellenfelekre nem kell számítanunk, azonban Clint Hocking kreatív igazgató leszögezte, hogy semmiféle mutáció nem szerepel a játékban. Vagyis az malária vírusról szól híresztelések igaztalannak bizonyultak. Mea culpa ezúton is. Az ominózus "Tiszta vizet a pohárba!" videoblog itt tekinthetõ meg.
info: Gamestar
moddolhatóságról lehet valamit tudni?
Crysis is szebb volt videokon.Majd ha magam elöttünk lesz a full akkor lehet kijelenteni hogy melyik szebb.
Már elõre látom, hogy ahoz hogy normális látványban és fps-ben legyen részünk olyan konfig kell majd ami kb 2 évvel a megjelenés után lesz középkategória. Szarabbul fog futni mint a Crysis, de remélem nem lesz igazam. Vagy lehet eltolják 2010-re :)
(C&VG) Senki ne számítson a nagy semmibõl elõbukkanó mutánsokra, kezdi mondókáját a Far Cry 2 producere, Lois-Pierre Pharand az Edge Magazinnak adott beszámolóban. Az afrikai szavannákon tett kiruccanásunk inkább minket változtat mutánssá, akit barátai és ellenségei egyaránt félni fognak. Az Ubisoft a jól bejáratott szintlépéses rendszerre kíván valami újat hozni a lövöldözõs játékok életébe. Kalandozásainkat maláriás fõhõsként kezdjük, ahogy legtöbben ezen a környéken. A sztori elõrehaladtával különféle gyógymódokat alkalmazhatunk, melyek állandó védettséget biztosítanak, ám kisebb-nagyobb mellékhatásokkal kell számolnunk. Cserébe egyre erõsebbek, ellenállóbbak leszünk a külsõ, ártó behatásokkal szemben (aztán a játék végére kinõ a harmadik hüvelykujjunk, mint a Falloutban - szerk).
Az Ubisoft ugye saját játékmotort készített Dunia címmel, ami szuahéliül világot jelent. Szóval ez a csini motor több jövõbeni játékuk alapját fogja képezni és legfõbb erénye, hogy hihetõ környezet és atmoszféra teremtésére képes. A piacon lihegõ csilivili, steril megoldások helyett állítólag érezni fogjuk a körmünk alá fészkelõdött koszt, az izzadtságot, a moszkítók csípéseit, a fegyverolaj terhes szagát és a portól állandóan beragadó fegyverek keltette szoros szituációk kilátástalanságát.
Miden súlyos sebünket el kell látni, különben elvérzünk és a vinnyogó hiénák martalékává válunk. Ne lepõdjünk meg, ha ki kell túrnunk a testünkbe fúródott golyót a sebész felszerkóval, majd rövid férceléssel kell bezárnunk a tátongó sebet. Oh és lehetõleg ne a tûzvonalban kezdjünk operálni, mert a mûtés közben kapott találatok azonnali halálhoz vezetnek.
Szerencsére a sebek csupán minden fél órában szakadnak fel, így nem kell állandó jelleggel mikromenedzselnünk magunkat.
A konzolra való fejlesztés már nagyon régóta veri a pc-t.Ez van. Mert ott adott egy haververkörnyzet ami nem változik sok évig arra fejlesztenek. De pc-nél van sokmillió féle gép és ugy kell megirni a gamet hogy azon a sokmillio másfajta hardveren menjen.
De ez csak pletyka nem is biztos hogy igaz vagy ha az is akkor még áprilisig van idõ optimalizálni! Legdurvább esetbe addigra lesz ugye 3870 X2 VGA és új nvidia is
Bannernak ez nem lenne jó, valaki betudja tenni??? Köszi!!
Friss információk érkeztek az Ubisoft által fejlesztett Far Cry sorozat második részérõl. Ezek szerint az infók szerint a játék rendelkezni fog egyfajta "betegség rendszerrel". Ezt úgy kivitelezik a készítõk, hogy a történet kezdésénél karakterünk maláriában szenved, és a sztori elõrehaladtával újféle gyógymódok segítségével "tölthetjük fel újra" energiánkat, és élhetjük túl a támadásokat. Továbbá a játék producere, Clint Hocking elmondta, hogy az alkotás semmiféle módon nem fog kötõdni az elsõ Far Cry-hoz, mivelhogy a hangsúly a mûben a realizmuson lesz, így ne is keressünk majd mutáns szörnyeket. Clint elárulta azt is, hogy a Joseph Conrad által írt Heart Of Darkness címû könyv ihlette õket.
Forrás: Games Radar & PCGames.de
csak példálóztam, de komolyan olyanokat kérdezel meg... rég ki lett tárgyalva hogy igyekeznek a lehetõ legrealisztikusabb játékot részlethozni, abban se zombi, se mutáció nincs, se medpack fölvesz és jobban is vagyok, ezért gyógyítja magát úgy hogy kiszedi a lövedéket magából.
447 - tudtam hogy beírja valaki ezt. ha a sivatagban van az illetõ akkor nem nagyon jön senki orvos, inkább szedje ki, lássa el, mint hogy folyamatosan roncsolja tovább a találat környezetét.
Látom te is jártas vagy az orvosi ellátásban,mivel pont az a lényege hogy még véletlenül sem szabad kihuzni az cuccos ha beléd áll csak akkor ha már orvosok ott vannak körülötted megfelelõ cucokkal. De te huzd ki magadból nyugodtam :D