totalcar.hu ott keress rá jó kis cikk, ki is próbáltak párat itthon nincs tiltva, de azsutriában igen németeknél meg lehet ilyened, de nem kapcsolhatod be
sajnos gyakoribb a b, légzsákos tütüben öv nélkül, 30-40-nél ki tudja nyírni az embert - vagy egy életre megbénul nyaktól lefelé...
Radardetektor: Jó kütyü, jó drága, és kurtára nem érsz vele semmit, ha bejönnek az automata sebességmérõ állomások. Így is, úgy is lassítasz, csak így fizettél érte. Csak gratulálni tudok annak, aki megveszi.
Ismétlem magam: egyre több ponton a "képség"-en szereplõhöz hasonló automata fog mûködni. Sebességmérés, ha gyorsan megy, lefotózza a rendszer a rendszámát, megy a bünti. Most az, hogy a tábla jelzésére lépsz a fékre, vagy veszel egy több tízezer Ft-os kütyüt, és annak a jelzésére lépsz oda, az a Te dolgod.
Hihetetlen hogy az összes forum arrol szol hogy 2 vagy több ember állandoan baszogatja egymás. Nem lehetnem ezt abbahgyni? A témátol független baromságokkal tudtok felhuzakodni, ecceruen érthetetlen. Lehet ez a magyar emberek sajátja, hogy nem birják elviselni ha valakinek nem olyan a véleménye valamiröl mint az öve...
Megint kisarkítod oda a dolgot ahol meg tudod indokolni az álláspontodat, csak épp messze rugaszkodsz a valóságtól. Tényleg, a telepített radaroknál nincs sok értelme, amennyiben ismerõs vagy a környéken és úgyis tudod hogy hol vannak. De egy szót se szólsz arról ha nem tudod, és egy szót sem szólsz a normál kitelepülõs mérésekrõl, holott azok nem pár év múlva fognak elterjedni, hanem most is kint vannak. Na oda jó az ilyen több tízezres kütyü. Ezeket miért nem említed vajon?
lattam egy kepet az antiradar mukodesi elverol. hat engem nem gyozott meg. a masik oldalon, meg miest en szivok attol, ha egy barom csak akkor lassit, ha radar van a kozelben es nem az utviszonyoknak megfeleloen vezet. amig nem veszelyeztet senkit, addig jarjon gyorsan, ott van neki a hungaroring, de az utakon vannak szabalyok es a megsertesuk buntetest von maga utan. es most az egyszer egyetertek vlalaval, meg ha neha szelsosegesek is a nezetei
Errõl van szó! Nem kell állat módjára hajtani és akkor nem is kell félni a trafipaxtól.
Ösmerõsnek van ilyen "radarjelzõje". Állandóan meg van õrülve, villog mint a karácsonfa, szal szerintem semmire nem jó. Vagy csak az ürge szokásához hûen elcseszett valamit a "telepítés"-nél :D
egyre több automata mûszer van. Nyugaton már ki sem állítják mellé a fakabátot, a gép könyörtelenül elkészíti a fotót, ráírja, mennyivel ment a portréalany, és megy a bünti. Egy ilyet üzemeltetni sokkal gazdaságsabb, mint két-három kabátot kiállítani egy lézerágyúval, tehát gondolom, itt sem ragaszkodnak majd az õsi módszerekhez. Ez volt az a kisarkítás, amirõl beszéltél. (Mike: A BSA ügynököt Te találtad ki, így maradt rajtam - mint rajtad a puzie a gumiban.)
majd ha nem szándékosan alultáblázzák, meg a rendõrség nem az autósok levadászását és megkopasztását tartja legfontosabb feladatának, akkor beszéljünk majd a szabályokról
Ausztriában a rendõr megbecsülheti, hogy te gyorsan hajtottál-e vagy sem. Ezt Mo-n lehetetlen bevezetni, mert a rendõrök visszaélnének vele. Ott miért nem teszik?
Számomra az egyik legabszurdabb érvelés traffipax kapcsán az volt, amikor az egyik szegedi "vadászati területre" (bennszülötteknek: Szegedre befelé, a Plázával szemben, az Izabella-felüljáró lehajtójánál levõ jobbos kanyar) azért nem kellene traffipaxot állítani, merthogy a gyorshajtók a fékre lépnek a traffipax láttán és a hirtelen fékezés ott roppant balesetveszélyes tud lenni.
Õszintén megvallva szerencse, hogy nem rajtam múlik a dolog, mert Szegeden én már jópár lámpás keresztezõdést felszereltem volna olyan berendezéssel, amely érzékeli a piroson való áthajtást és készít és fényképet az áthaladóról. Amit manapság "hosszúzöld" címszó alatt csinálnak az emberek, az már nagyságrendekkel meghaladja a pofátlanság határát.
De még mindig sarkítasz.:))) Azt állítod hogy a telepített trafipaxok esetén semmi értelme, mert úgyis kiszúrod õket, Jó szemed lehet, de biztosan megy ez akkor is ha gyorsan mész? Biztosan kiszúrod õket a forgalom figyelése mellett is? És mi a helyzet az éjszakával, akkor is kellõ távolságból meglátod majd? És még mindig egy szót se szóltál a kitelepülõs módszerrõl, holott fettebb országokban is használják továbbra is az automaták mellett, nem szorította ki a módszert sehol a technika. Elvégre a telepítettek nem elég visszatartó erejûek, elég a közelükben lassítani. De majd itt a világ összes többi országával ellentétben eltûnnek a kitelepülû rendõrök? Mert ha nem, akkor itt is van értelme a detektornak. Remélem nem kell mégegyszer leírnom, kettõbõl azért illik már megérteni.:)
érdekes hogy csak itt nálunk ebben az elbaszott országban, ahol 1k emberböl 2 van aki értelmes, itt csak is azért akar lassitani valaki egy 40es táblánál mert ott a rendör és büntet. Különben padló hadd menjen....
Utálom ezt az országot....
engem ezért neveztek szánalmasnak. 40-nel mentem a 40-es táblánál. Pedig "úrvezetõi" körökben hetvennel szokás.
Nappal még talán én is elhinném, hogy esetleg kiszurja... , de este, amikor pesten a falak mellett állnak elbujva, és csak akkor látod meg õket, mikor szinte elhaladsz mellettük, mert elölrõl takarja õket monnyuk vmi épp annyira, hogy csak nekik legyen jó a szög... ehh
a KRESZ szerint megengedett. De a forgalmi, látási és útviszonyok szerint mennyi?
Az már rohadt változó. Napsütéses tiszta idõben persze, hogy a megengedett sebességgel fogsz menni. Rossz idõben, csúszós úton, ködben, hóviharban stb. csak a hülyék mennek 90-el. Ha nem a forgalmi, látási és útviszonyoknak megfelelõen választod meg a sebességet, akkor azt relatív gyorshajtásnak hívják.
Köszi a választ. Már csak azt jó lenne tudni , hogy milyen rendelet alapján és azt hol lehet megnézni ?Köszi
sehol nem találtam ezt a rendeletet, május 1-tõl Ausztriában kötelezõ lakott területen kívül.. Magyarországon errõl még nincs szó, se az autóklub, se az orfk oldalán nem találtam róla hírt, csak ilyet találtam: "A láthatósági mellény egyelõre nem kötelezõ, de beszerzése mindenki számára ajánlott. A feltûnõ színû és fényvisszaverõ csíkokkal is ellátott mellény ugyanis a forgalmi okokból megállni kényszerülõ autókból kiszálló sofõröket a forgalmas utakon láthatóvá teszi, ezáltal csökkentve ezzel a balesetek bekövetkeztének esélyét." és "Az ORFK úgy látja, hogy ennek használata a balesetek megelõzésében jelentõs szerepet játszik, kezdeményezni fogja a KRESZ módosítását, a fényvisszaverõ mellény kötelezõvé tételét." (ez most májusi hír, az osztrák bevezetés utánról)
Nem elõször olvasom, hogy jajj, mi lesz, ha elveszik a jogsimat, mert akkor ki fognak rúgni, jajjaj.
Most lehet, hogy én vagyok a droid, de ha az állásom múlik azon, hogy van-e jogsim, akkor nemcsak a büntetés után kezdek el filózni azon, hogy talán másképp kellett volna csinálni, hanem igyekszek szabályosan közlekedni, hogy még csak ne is veszélyeztesse semmi. (Hogy az elsõ büntetés után sem volt képes normálisan közelekedni, az meg már a lúzerság teteje.)
Pff, faszláma. 50% sebességtúllépésnél azt hiszi, hogy az a +/- 3km/h számít valamit? Akiben ilyen kevés felelõsségtudat van, annak az életbe nem adnék jogosítványt.
Épp ma hallottam, hogy anyámék cégénél egy fiatal srác frontálisan ütközött egy teherautóval, amelyik egy jobbos kanyarban áttért a szembe sávba. A srác bennégett a kocsiban, a teherautósnak pedig semmi baja nem lett. Az ilyenek remélem jó sok évet kapnak gondatlanságból elkövetett emberölésért...
Múlt héten Ken Livingstone, a sokak által "autógyûlölõnek", vagy "vörös Ken"-nek nevezett londoni fõpolgármester 60%-al megemelte az általa kitalált dugóadót. 2003 óta a London belvárosába hajtó autóknak eddig 5, ezentúl 8 fontot kell fizetnie. Ez havi 60.000 Ft a minden munkanapon belvárosba autózóknak, de a parkolási díjak még csak ezután következnek. Aztán mintha ezt még kevésnek érezte volna, nemrég "idiótáknak" nevezte a belvárosban négykerékmeghajtású terepjáróval közlekedõket, és egy újabb adót ígér nekik. Arról hogy Kensingtonban a "minden közlekedõ egyenlõ" elve alapján nekiáll felszedetni a zebrákat, lámpákat, táblákat, és minden elsõbbségi viszonyra, vagy KRESZ szabályra utaló jelzést - egyetlen forgalomrendezõ elvként a szemkontaktust javasolva - már ne is beszéljünk. Ezek után láss csodát, a minden nap metróval járó Ken Livingstone továbbra is Európa egyik legnépszerûbb polgármestere. forrás: Alleycat
ez a hapsi hihetetlen, és simán átviszi az ilyen döntéseket vagyis meg is szavazzák. azért az a második ötlet nemsemmi... ha tényleg megvalósítják kiváncsi leszek a baleseti statisztikákra arrafele.
ilyen eredményt vártam, nem tudtam hogy már máshol megcsinálták. szuper :) köszi a cikket
"- A lényeg az: nem kell hülyének nézni sem az autóst, sem a gyalogost. Akinek például tehenet jelzõ táblát raknak ki két tehéngazdaság közé, azt gyereknek nézik. Úgy is fog késõbb viselkedni - állítja az építész, elismerve: az autósok 10-15 százalékán semmilyen megoldás nem segít. "Fiatalemberekrõl van szó, akik meg akarják mutatni a barátnõjüknek, milyen klassz gyerekek!"" ez nagyon tetszik
A tudósító Haren egy kis utcájában szarvashibát követ el. - Hogyan csökkentené a sebességet ebben az utcában? - teszi fel a leckekérdést a mérnök. - Fekvõrendõrrel! - így a válasz. Sajnos ez szitokszó a Monderman-szótárban. De az utcácska végében fény derül a helyes megoldásra: osztott tér, virágládákkal. Mindjárt ki is próbáljuk. Leparkolunk az úttesten. Az arra haladó jármûvek komótosan kikerülgetik a kombi Volvót. Majd áttérünk az utca "kresz-es" végébe. Ugyanúgy leparkolunk. Az elsõ jármû ránk dudál.
Aszód felõl jövök Gödöllõ felé, és a domonyvölgyi elág elõtt van egy hosszú egyenes szakasz. Szembõl jön egy kocsisor, amit egy szemétláda az én sávomban elõzött. HA NEM FÉKEZEK NEKEMJÖN, MERT HELY AZ NEM VOLT!!!
Utálom az ilyen köcsögöket. Egytõl egyig kirángatnám a kocsiból, felakasztatnám, megfojtatnám, felnégyeltetném, aztán megfõzetném õket. Aztán kezdeném elõlrõl, és ha befejeztem, ugrálnék a darabokon.És addig ugrálnék, amíg fel nem törik a talpam, vagy ki nem találok valami még borzasztóbbat!
nem tudom ki ismeri a gyor - varpalota kozotti szakaszt. most voltam arra eloszor. oda fele nem a fovonalon mentem, hanem egy kis tajnezes a falukon. nem is lett volna semmi gond, csak egy dzipes majd az infarktust hozta ram, amikor leakart kanyarodni tesre palota felol (tehat balra), de kozben en jottem szamben. persze volt felcsikorgas. gondolom a kocsijaban nem sok kar lett volna de az enyembol ripitya lett volna visszafele veszperemnek mentem. mivel nem ismerem a szakaszt es eleg kanyargos, igy probaltam ovatos lenni. hat egy optimista suzukis eloz a kanyarokban (tilos az elozes tabla) es meg ram dudal, hogy huzodjak mar le mert nem fer... a harmadik a hetvegen egy csapat fiatal volt egy fekete hondabol, akik ugy latszik megongyilkolni akartak magukat a balcsihoz vezeto uton, mert varosba eloztek teli csiknal szembejovo autonal. persze a szembejovo majdnem a fuvon ment es engem is szepen nyomott le az utrol egy hosszab hetvege alatt van mibol mazsolazni az utakon...
Huh, hát alaposan kijutott neked a 8 -ason az biztos.
"felakasztatnám, megfojtatnám, felnégyeltetném, aztán megfõzetném õket. Aztán kezdeném elõlrõl, és ha befejeztem, ugrálnék a darabokon.És addig ugrálnék, amíg fel nem törik a talpam"
Elmesélek egy Sztorit, a múlt szombaton történt ez, nagyon Lol lesz :
- A kávéház fölött lakik egy srác, tök gazdagok...
Van már neki egy Subaru Impezája, kb 6 éves lehet. De most apja vett egy vadiúj Subaru Impreza WRX Sti -t. 11 millóért lízingelték a kocsit.
mindenki használta a kocsit a családban.
Aztán múlt szombaton még csak 10 napos volt a kocsi, amikor a srác 120 -al ment belvárosban, és volt az úton valami sár-tócsa, levette a lábát a gázról, meg közben félrerántotta kicsit a kormányt, és a kocsi már meg is pördült, a kocsi hátuljával kivitt két betonkerítés elemet..
Totálkárosra csukta meg az autót, még csak 1300 km volt benne 5 milló kár lett benne....
De már fizetni fog a biztosító, és már meg is rendelték az új Subaru -t, csak várni kell, mert egész Európában nincsen kék színû..
A kocsi megmaradt részeit, például a motorját meg eladják, úgyhogy még keresnek is rajta egy picit...