Meglehetõsen hasonlít a kezelõfelület a POTC –re, egy kissé örökölte annak az idegesítõ dolgait is, gondolok ez alatt a Quick menu használatára amihez folyton át kell nyúlni a kurzor gombokhoz és az enterhez. Mivel ez tulképp ugyanaz az engine, mint a POTC volt így szerencsére ez némi fájlturkával kikerülhetõ.
nekem semmi gondom nem volt. kivéve hogy nem jöttem rá hogy lehet a kereskedõknél átváltani a személyes cuccok eladására vásárlására. meg egy kicsit hiányzik, hogy nem lehet a szigeteken barangolni mint a potcben... de amúgy nagyon jó...
Kipróbáltam le vittem a minõséget hát lehet kisebb lesz a mérete de a minõsége is romlik.
azt meg se néztem. nekem nem fura én megtanultam a potct is könnyen. de ez a kereskedõ ez zavar. még mondja is, hogy két fajta árut tud adni. cargot meg equipmentet. mégse jöttem rá hogy kell...
Izé…nem teljesen értem, mi is a gondod a kereskedéssel, ugyanúgy van, mint a POTCben. A boltban vásárolhatsz árukat és töltényeket, az utcai árusoknál meg a személyes cuccokat, mit akarsz átváltani rajtuk?
Van benne valami fõküldetés? Már nem emlékszem pontosan de asszem a ruszki verzióban nincs és vagy az angolhoz vagy a tervezett kieghez ígértek egy fõ sztorit
Látszik, hogy orosz a játék. Fordított ruszki zászló színek a "HAM" barnál ...
nem mert a potcban is a kereskeõtõl tudtál venni személyes dolgokat is. itt meg csak cargot. miközben még mondja is, hogy vagy a hajóra vehetsz nála rakományt vagy személyes holmikat vásárolhatsz. ennyi a gondom. meg az, hogy a személyes holmik az egyenlõ a fegyverekkel. sehol egy jobb távcsõ vagy ilyesmi...
a városban egy picit jobb a vizicsatában überf*szább mint abban. de egy kicsit "beszûkítették" a lehetõségeket. vagy ez is csak a "bug" résza amit a törés okoz...
Hát én nem így emlékszem. A POTCben is úgy volt, mint itt a Storeban vehettél cargot és lõszert, de távcsövet, kardokat, pisztolyokatSTB azt csak az utcai árusok árultak és a Store nem. Az utcai árosuknál pedig ott is szinthez volt kötve a készlet, kezdetben nem vehettél bármilyen távcsövet, fegyvert, hanem idõvel jelentek meg a kínálatban.
Annál sokkal komolyabb. Ja és Haxor! Elvileg van benne fõ küldetés mert úgy kezdõdik a game, hogy egy faszi oda rohan hozzád és ad egy térképnek egy darabját ami ha jól értettem elhunyt apádé volt.
PotC-ban az utcai árus csak személyes cuccokat árult, a boltos a városban viszont mindent, beszélgetés közben kellett választani hogy a hajóval kapcsolatban akarsz-e vásárolni vagy magadnak akarsz cuccokat.
Amúgy én most nagyon megszívtam. Elvileg el kellene szálítanom Monserat-ba egy faszit. Adna 6350 aranyat. A baj viszont az, hogy mivel a spanyolok háborúznak az angolok ellen, ( és én az õ szolgálatukban vagyok )így nem tudok kikötni mert szarrá lõnek. A pénzem meg ugrik..
pluskat: bedlak. én ez miatt töltöttem vissza egy elég régi állást... a spanyolokkal azért nem jü lenni mert mindig mindenkivel háborúznak...
haxoror: ott a pont. a bevezetõ szövegben itt is mondja csak aztán nincs ott a választási lehetõség...
Az mondjuk még nem gond mert szerzek magamnak egy új marquie levelet azt kész.
Hát, én nagyon szerettem anno a POTC-ban hajókázni, és csempészni, de ettõl a programtól kiakadtam. Mit is tud ez a program, amit a 3 évvel ezelõtti POTC nem tudott? De most komolyan! Reménykedtem benne, hogy kijavíthák a POTC idióta hiábáit, szörnyû kezelését, és végre egy jól játszható, kellemes játék lesz, még a szárazföldön csatalngolás is, nem úgy mint a POTC-ban. Erre ugyanaz a grafika, mint három évvel ezelõtt, csak éppen nem lehet kimenni a városból a szigeteken (tehát a program kevesebbet tud mint a POTC három évvel ezelõtt) Ugyanaz a rémségesen ócska irányítás, és szörnyû menürendszer. Hol élnek ezek az oroszok, a középkorban? Minek csinálnak ezek játékokat ha nem értenek hozzá?
De az i-re a pontot a tengeri csata tette fel. Megcsákjázom az ellenséges hajót, az embereim levágják az ellenséget (még jó, hogy ezt teszik, mert az átláthatatlan kavarodásban én nemigen tudnék hatékonyan harcolni), és én kiállok egyedül az ellenséges kapitánnyal (vajon melyik idióta orosz találta ki, hogy a két kapitánynak személyesen kell megküzdenie a hajóért?) Vívni kezdünk, nyomogatom a balgombot, az emberem beleszúrja a kardját hatszor (!!!) az ellenséges kapitány hasába(erre lemeny az élete 20 százalékkal). Látom, hogy ütni akar, védekezek, erre rámvág egyet, és az emberem meghal. Game over.
Szánalmas egy játék. Pedig a régi POTC-ból még valami használhatót is ki lehetett volna hozni három évnyi fejlesztés után.
És hogy hogyan van pofájuk kiadni ezt a szemetet, egy olyan évben, amikor olyan minõségû kalandjátékok jöttek ki, mint az Oblivion. Eszüknél vannak ezek? Bezzeg Starforce, az van rajta. Zseniálisak ezek az orosz fejlesztõk.
POTC-nek még véletlenül sem volt szörnyû és ócska a kezelése.
Ne mond már, a szárazföldön ugyanez a gagyizás ment, mint ebben a programban. Még a billentyûzetkiosztás sem változott. Ugyanaz a béna harcrendszer, ugyanaz a célzás. Tökéletesen megegyezett az irányítása ezzel a programmal.
Oh dehogynem…azzal is mennyit pöcsöltem mire minden billentyût sikerült átkonfigolni, mivel ez szinte ugyanaz így ennek a pöcsölésnek, most jó hasznát vettem, mert kb5perc alatt mindent sikerült átállítani. Már nem vagyok 100%ig biztos, de ha jól emlékszem, abban volt, hogy a ball klikkel futott a karakter, hát az micsoda egy baromság volt, meg valami tök hülye helyen(talán a „T”) volt az idõgyorsítás, amit alapból nem lehetett átállítani. A quick menü kezelése alapból ott sem volt át állítható és alapból ugyanez a béna kurzorgomb+enter megoldás volt ott is, mint itt. Szóval azt én is osztom, hogy a kezelõfelület használhatósága mind2 játékban hagy némi kívánnivalót, még akkor is, ha ez némi fájlbuherával kikerülhetõ.
OculusDei: a pont majd, akkor lesz ott, ha rájössz, hogy a storeban, hogyan lehet átváltani a személyes cuccokra. Azért, ha rájössz, majd áruld el nekem is, mert már a létezõ összes gombot végignyomkodtam, de mégsem sikerült.
Hát szerintem csalódni fogsz benne, ahogyan én is, de azért szedd le, ha másért nem, hát a régi szép POTC hajókázások emléke miatt. De készülj fel rá, hogy a progi semmifélefejlõdésen nem ment át az elmúlt három év során, sõt, mostmár a szigetek sem bejárhatók.
Én a Potc-nál semmit nem konfigoltam át irányitásilag mert semmi gond nem volt vele és nekem nem volt gagyi simán jó volt. Nem volt béna nem akadályozott semmiben.
A ball felsõ(QuickMenu) menü irányítását átraktam „A” –ra és „D” –re a kiválasztást ”Space” –ra. Az F3 –at(QuickAction) az „E” –re, de ez megy ingame is. Valamint szinte az összes „return” -t „space” –ra raktam kivéve a tengeri encounter sikpet, mert ezt még nem tudom mire való és minden kurzor irányítást átraktam a WASD –re.
Mint ahogy azt már jó néhányszor leírtam nekem a POTC volt életem legnagyobb csalódása. Ezzel még nem sokat játszottam, de nekem már most szimpibb, mint az volt, pont azok változtak, amiket a legjobban utáltam a POTCben: Szánalmas méretû(5 szigetbõl álló) béna világ, itt meg a nekem legkedvesebb Karib tenger(KB20szigetre saccolom). A POTC baromi gyermeteg béna történetét szintén rühelltem, na itt errõl még fogalmam sincs, de számomra még így látatlanba is elképzelhetetlen, hogy a csontvázas mese hülyeségénél rosszabb legyen. Nekem úgy tûnik, hogy a közelharc azért egyáltalán nem ugyanolyan.
Na a vívást elég könnyûnek találom nem nagyon tudnak megszorítani sem pedig az elején azért a 2. nehézségi fokra raktam de az 50% hp plusz skillel semmi esélyük sincs ,hogy levágjanak nem tudom lejjebb mit ügyeskedett aki azt írta egybõl levágták. Viszont a kalózoktól nem lehet kapni ilyen marquie levél szerûséget?
nem. a letter of marque az egy olyan papír ami azt bizonyítja, hogy te egy király "kalóza" vagy. buccaneer, azaz amolyan félkatona. (lásd Sir Francis Drake hogy a leghíresebbet említsem) namost a kalózok azok nem tartoznak egyik nemzet vagy király fennhatósága alá sem.
cs@: szerintem a kereskedõknél ez a rész szimplán kimaradt belõle. ahogy az is, hogy távcsovezt vegyél. csak fegyvert láttam minden utcai kereskedõnél...
mindenki: a csata tényleg nagyon halálos tud lenni. szerintem bgabor ugyanúgy csinálta mint én. kikapcsolt minden handicapet. érdemes kipróbálni de ha nem bírod a frusztrációt ne tedd. így "okoskodni" kell mielõtt megcsáklyáznál egy hajót. szimplán nagyon nehéz minden csata így. amúgy a fierce attak elött nyög egy nagyot minenki. ha nincs mögötted fal, akkor csak ugorj hátrébb...
Vicces vagy. Mint leírtam, hatszor hasbaszúrtam a kalózhajó kapitányát, és amikor láttam, hogy ütni készül, lenyomvatartottam a védekezés gombot. Ennek ellenére megölt a csapása. Pedig csak egyszer csapott rám, és védekeztem is. Na, mit csináltam rosszul, zsenikém?
Oké kösz az infot csak mert Isla da Mona-n egyáltalán nem tudok bejutni a kalózvezérhez 2 csicska õr figyel ott de az ajtó meg zárva.
Na ,hogy mondjak már valami negatívumot is: többször elõfordult ,hogy a megcsáklyázott hajót miután elfoglaltam akár meg is cseréltem ahogy az elfoglalt kezdett süllyedni beleakadt az enyémbe és villámgyorsan leszedte az én hajóm healthát is tehát nekem is kampec volt.
Mit csináltál rosszul? Gondolom nem a tudásodnak megfelelõen állítottad be a nehézségi szintet!
Hozzátenném még, hogy az ominózus blokkolt csapása(amitõl azonnal meghaltam) elõtt egyszer sem ütött meg. Csak ácsorgott, én megy egyhuzamban hatszor hasbaszúrtam bal gombal.
Nehogy már azt mondja erre valaki, hogy ez nem egy kapitális bug volt.
Mondjuk nemtudom, te kivel vívtál, én rögtön azzal kezdtem, hogy kihajóztam a tengerre,és egy három angol hajó vs két kalózhajó csatába beálltam küzdeni (angolként), és ott csáklyáztam meg az elsõ hajót, lenyomtam a kapitányt, a második hajó kapitányával történt meg az ominózus "vívás".
Lehet, hogy úgy van beállítva a progi, hogy az elején nincs esélyed ekkora hajókat foglalni. Legyõzött hajókat hogy lehet elfoglalni? Nekem eddig csak elsüllyeszteni engedte õket.
Nekem ugyan még nincs meg a játék de olvasgattam róla külföldi fórumokon és ott mintha azt írták volna hogy a szintedtõl függ hogy mekkora hajót irányíthatsz, lehet hogy egy túl nagyot támadtál meg és a kapitánya pont ezért messze táposabb volt mint te az alacsony szinteddel és ezért tudott leverni egy csapásból
Én is szórakoztam vele egy kicsit tegnap és ma is. Nagyon vártam már, hogy elkészüljön, de nem sikerült igazán. Van olyan dolog, amire azt tudom mondani, hogy jó lett. A zene nagyon hangulatos, különösen a (Sailing 2 - day) nevû ogg. Ezen kívül: - a hajó nézet borzalmas, egyrészt alig változott, másrészt pedig iszonyúan zavaró a hajótest közepén átütõ nagyobb hullám (grafbug). Nem tudom, mi miatt lehet, de pl hajó hangjai (nyikorgás, kötelek húzódása, stb) csak akkor jönnek elõ, ha az ágyúnézetben vagyok, a két nézet (starboard, stb) közötti "üres helyen" elmegy a hangeffekt. - a csatákban aránylag normálisan sérül a hajó, bár nincs sok átmenet az egy-két találat kijelzése és a következõ lövés általi totális szétesés között grafikailag. Szóval suxx. - a harc része katasztrófa. Amikor sok ember csatázik, akkor egyszerûen semmit nem lehet csinálni, mert vagy a saját embereim, vagy mások akadályoznak. Így vagy engem ölnek le secperc alatt, vagy az én embereim mindenkit. Mozogni fölösleges, mert csak felidegesít. - az elõddel sokat játszottam (POTC) és nagyon szerettem, de talán azt kéne megint elõszedni. Annyi bug és olyan bosszantó dolgok vannak benne, hogy kár volt kiadni (példa: Montserratba kéne elkísérnem egy embert a hajójával, oda is érek simán idõben, nincs háború, nincs semmi és SEHOL nem tudom befejezni a questet, mert nincs se a kocsmában, se a portban, se sehol a manus, a nap többféle idõszakában sem.) - grafika maradt 2000-es szinten, pedig NAGYON sokat vártam a szabad tengeri hajókázástól. Én ma, 2006-ban úgy képzelek el egy ilyen stílusú játékot, hogy elindulok délrõl "tenger nézetben", a hajót vezetve, és végig tudok x idõ alatt hajókázni rendesen a világon. Eközben megláthatok hajókat, a távcsõnek tényleges haszna van, stb stb stb. Jöhet esõ, vihar, akármi, csak éljem túl. Ezzel szemben itt régiókra van felosztva az egész játék. Ha a tengeren hajózol, akkor ha közel is vagy a szigethez, soha a büdös életben nem éred el, akármeddig utazol, csak akkor, ha a map módban odáig mész, amikor a sziget mellett lehet kilépni a tengerre. Miért ne lehetne csak úgy szabadon hajózni, hogy el is érsz valahova? Miért ne lehetne a tengeren hajózva megvárni, ahogy a nap szépen lemegy és átfordul vörösbe, majd lemegy a horizonton, miért kell ehhez ki-be lépkedni a map módban, hogy ezeket egy-egy lefestett háttérként láthassam? Én várok túl sokat? A víz effekt szép volt, talán a legszebb a POTCben, de itt maradt ugyanaz, és most már RONDA. Egyszóval ezt nagyon összecsapták és összességében hatalmasat csalódtam benne.
na most, én rögtön elakadtam...:D angolokkal vagyok, és Barbarossán kaptam egy küldetést a resendincián vagy min. el kellett kísérnem egy Falwn nevû hajót San Domingoba vagy mi a frászba. oké, odaértem, lehorgonyoztam...kész... de a pénzemet nem kapom meg, a Flawn pedig nem köt ki. gondoltam akkor szépen vissza is kell fordulnom...ezért aztán visszamenten Barbarossára, de kiderült, hogy valóban nem végeztem el a feladatot... Akkor most itt mi van??? mert az idõkorlátot sem ugrottam át
Menj be a fogadóba és valamelyik faszi feje fölött ott fog villogni egy sárga színû kérdõjel. Õ adja oda a pénzt. Ha este érkeztél tölts egy éjszakát a fogadóban mert csak nappal aktivizálódik a pasi.
Sziasztok! tudtok vmi a fõküldivel kapcsolatban? Mert nem egészen értem,mit akar a Beatrice nevû csajjal meg azt a vmit hol akarja vele??? :p Ez a fõküldi,nem? Elõre is köszi!!!
thx, de már megcsináltam. ja, és nem is Barbarossa volt, hanem Barbados xD valszeg a Karib tenger kalózai-s Barbarossa kapitány miatt hittem azt, hogy az a neve a városnak xD :D Amúgy a játék tetszik, szerintem jók benne az ötletek, a küldetések stb... Viszont a kivitelezéssel van egypár gond... a grafika még nem is annyira zavaró, de az emberek mozgása...háááát.. az elég sz*r. na meg sokszor idegesít a hajócsata, amikor félóráig körözök az ellenség hajójával, mire egyszercsak végre sikerül megcsáklyázni... :O
a fierce attack az block penetrating. asszem pont ezeket a szavak használja a progi is. (fierce - heves, dühös, szenvedélyes - penetrating - átható, átütõ) nem bug te is tudsz ilyet. ezzal az egy ütéssel lehet átütni valakinek a védelmét (meg van pár % esély alapban is de arra nem várhatsz...) bármilyen hajót elfoglhatsz, vezethetsz legfeljebb büntetést kapsz rá. minden hajónak van rankje ahogy a karakternek is. ha a hajóé a ngyobb, akkor csúnya minuszokat kap a tulajdonságaira a karakter és az a követú is akinek ugyancsak nem megfelelõ a rankje.
beatrice a másik szereplõ, a csajsz aki a testvére a férfi szereplõnek. és igen ez a fõsztori része.
Hát nekem se jött be annyira, pedig nagyon vártam.
A grafika egyértelmûen rossz. A tenger tükrözõdésa egyértelmûen roszz. A POTC-ban ez a rész sokkal "élethûbb" lett, itt már mesterkélt. A Nap meg egyenesen nevetségesen tükrözõdik. A hajótesten átütõ hullámok is vicc kategóriába tartoznak. A POTC-ban is voltak ilyen hibák de nem ilyen látványosak, el se merem képzelni, hogy milyen lehet viharban, az a POTC-ban kitünõen nézett ki. A régiben a harc még csak-csak elviselhetõ volt a konzolos beütés ellenére is, de hogy még rontanak is rajta, azért az már túlzás.
Utoljára említem meg, hogy csak akkor tudsz oldalazni, ha közben egyenesen is mész. Elõre meg srégen megy, de oldalra nem? Érdekes elképzeléseik vannak, meg kell hagyni.
Adok neki még egy-két óra egérutat, ha az alatt se tud meggyõzni, akkor sajnos lemegy a WC-n.
az irányítás rényleg kaki, de mégis le lehet vele csapni az ellenséget könnyen, nem frusztráló annyira. a grafika meg ilyen és kész... sztem a Nap meg a víz benne a legjobb :D tény, hogy hasonlít a pirates of the caribbian grafjára... de hát ez azért van, mert annak a grafmotornak a továbbfejlesztett változata. ami kb annyiban továbbfejlesztett, hogy már directx 9-es xD De nem olyan atomcsúnya, + nem is a graf a fontos ebben a játékban. sztem jól összeszett rpg lett, csak a kivitelezésre több idõt kellett volna még szánni.
Azt szerintem mindenki tudja, hogy a POTC motorja, tekintve, hogy a POTC lett volna a Seadogs2, csak átnevezték az utolsó pillanatban. Az a gond a grafikával, hogy a modelleken javítottak, de a shadereken rengeteget rontottak. A POTC-ban közel tökéletes volt a víz tükrözõdése, de itt förtelmes.
nem is förtelmes a másikban directx 8-as volt még a víz, szóval valóban sokat dolgozhattak rajta, hogy ahhoz képest az is klafa.... de basszus, mostantól már mindenki mindenben csak a grafikát fogja nézni???
Csak akkor nézem a grafikát ha egy régebbi részhez képest romlott valami. Ha a grafikát nézném akkor nem tartozna a kedvenc játékaim közé az Uplink és a Darwinia és nem várnám a Defcont. Szóval errõl a "csak a grafikát nézik" dologról ennyit, ne is kezdj bele.
Na megyek vissza, mert mint írtam, adok még neki egy-két órát.
adjál, sztem több órát is!!! jó game ez, csak bele kell szokni... de sztem meg nem romlott a graf... én is játszottam a POTC-vel.. na, tessék, két kép a két játékból. mindenki hasonlítsa csak össze. sztem az AOP jobban néz ki egy fokkal... AGE OF PIRATES
Amúgy én is megszoptam,van most egy korvettem,pedig még csak 6os szintû vok! :p Kapom is a mínuszokat rendesen :D
Lehet, hogy részletesebben tükrözõdik a hajó, de pont a tenger miatt ez nagyon irrealisztikus. Voltam már egy jópárszor tengeren és egyszer se láttam, hogy ennyire részletesen tükrözõdött volna akármi is a vízfelületen. A POTC-ben sokkal elnagyoltabbak voltak, ezért tetszettek nekem jobban személy szerint.
De mivel az RPG rendszere részletesebb (SOKKAL), ezért egyértelmû, hogy több lehetõséget adok neki, amíg belemélyedek, csak nem fûzök hozzá túl sok reményt.
a tulajdonságokra (leadership, navigation...stb.) ami piros, az levonást kapott. ami zöld, az pedig bónuszos - konkrétan a tisztednek az értékei. de ha neki sincs meg a rank követelménye akkor õ is kapja a minuszt...)
összességében nekem tetszik. végre nem olyan gagyi, hogy a sloopommal befoglalok egy manowart mert én vagyok a jani. itt már igenis kell taktika. (mindez csak akkor igaz ha kikapcsolod a handicapjeidet. amúgy gagyi.
AZ tény hogy nem olyan lebilincselõ mint a POTC, de nem sokkal rosszab, a grafikán én már nem lepõdök meg, de hát mit várunk az oroszoktól. AMi a legjobban idegesített az az, hogy megcsáklyázok egy hajót egy halom katonám rohan mögülem az ellenségre, olyan büszke voltam, (amúgy aki nem fér a bulihoz az esetleg kerülje meg a fõárbócot és hátulról be lehet köszönni az ellenségnek), viszont 2-3 csatával késõbb, feltöltött legénységgel ugyanúgy megcsáklyázok egy másik hajót és 1 ember rohan az ellenségre, nem sok esélyünk volt, pedig van +2 tisztem meg kb 100 crew. Tudja valaki miért van ez?
PotC-ban a csáklyázáskor megjelenõ emberek szimbolizálták a két hajó legénységének arányát ha a 100 emberrel letámadtál egy 600 fõs galleont akkor bizony csak 1 embert rakott melléd segítségnek és az életerõd is sokkal kevesebb volt mint normálisan így is jelezve hogy erõs túlerõ ellen harcolsz.
Persze megint csak tippelek mert még MINDIG nem ért le a cucc :(
na most beégtem. télleg pont az ellenkezõjét hittem róla. amúgy igen. télleg arra gondoltam.
haxoror: ellenben a tipp bejött. így van ahogy mondod. szimplán esélyed sincs egy luggerrel egy korvettet elfoglalni. (nem próbáltam a csökkentett sebzéssel tehát lehet, hogy úgy el lehet)
nekem egyre jobban teccik a harc benne. már megtanultam ugri-bugrizni is... ez az egyetlen védelem a fierce attack ellen. csak figyelni kell ne a fal legyen mögötted.
ismét meg vagyok fogva. utána néztem és télleg. az zavart meg, hogy úgy olvastam angolok voltak a bukanérók... és télleg. de nem ugyanazok mint a prájvatérók.
mea culpa, mea maxima culpa
The Buccaneers were pirates who attacked French and Spanish shipping in the West Indies during the 17th and 18th centuries. The term is now used generally as a synonym for pirate. However, while pirates were exclusively limited to the sea, buccaneers plundered both on the shores and on high seas.
Melyik városban lakik a spanyol kormányzó? thxthxthx
Sziasztok Magyarosítás készül a játékhoz???
Sziasztok!Van vlkinek térképe?La Vegaába kell mennem,de sehol nem találom,hiába nézem a tabbal a nagy térképet.
Rengeteg tennivaló lesz ezzel a játékkal, mire olyan lesz, amilyet szeretnénk. De megéri kivárni, mert jó az alap.
Nézzük az elõnyöket/hátrányokat természetesen a nagy elõdhöz, a PotC-hez viszonyítva:
Hátrány, hogy nem lehet a településen kivül mászkálni, elõny, hogy sokkal több a sziget. Ehhez jön, hogy nem tartom kizártnak újabb szigetek generálását, ennek lehetõsége majd kiderül.
Hátrány, hogy csúnyább a tenger grafikája, és néptelen a hajónk, de ezeken megint csak lehet segíteni, valamint a gagyi ágyú- és egyéb hangokon is.
Hátrány az idióta vívás. Nem tudom, lehet-e rajta segíteni, de remélem. Az az agyrém, hogy külön le kell nyomjuk a zsákmányhajó kapitányát, az biztosan elmodolható lesz...
Tetszik, hogy nem kell (jó orosz módszer szerint) körbejárnunk zabrálni. az elõdhöz hasonlóan "inflációs" arany a fizetõeszközünk, ez gáz. Arra gondolok, hogy egy vacak sloop játékbeli áráért a korabeli Európában megyét lehetett volna venni... Ha egy olcsóbb kard vagy pisztoly mondjuk nem 4000, hanem csak 4 arany lenne (mint volt a valóságban), akkor realisztikusabb lenne a játék, ezt megint elszúrták.
Hihetetlen gagyi, hogy éjszaka a hajók úgy ki vannak világítva, mint egy utasszállító repülõgép! Ez értelmetlen, csúnya és fölösleges, remélem lemoddolható lesz.
Nem találtam lehetõséget (1-2 órája jött le a játék) az arcade-módú hajózás kikapcsolására, remélem azért van ilyen, mert realisztikusban sokkal jobban szeretjük.
Elõny, hogy nincsenek lenyomandó csontvázak, ha valamit, hát azt nagyon tudtam utálni a PotC-ben.
Hátrány, hogy nincs valami kerettörténet, vagy csak én nem találtam rá, mert így lehet, hogy unalmasabb lesz ez a játék.
Hát egyelõre ennyi a részemrõl. Ha valaki beszállna a magyarításba, az jelezze, please.
zizz21: jamaica szigeten levo varosban
gstup: torugatol delkeletre a "nagy sziget" eszakkeleti reszen van
kerdesem is lenne: igy 12oranyi jatek utan lvl28kent nem birok mit kezdeni a kaloz vezerrel (a story szerint ot kell leutnom) nekem 124hpm van amit bo 5utesbol leszed. multkor szamoltam kb 140et sebeztem bele es meg mindeg csak sotetzold lett a sebezest jelzo szam(~500hpja van?). valakinek 5lete a dologgal kapcsolatban? ui.: man-o-war sux (102 agyu semmit nem er ha nem tudsz vele elfordulni:( )
A contraband cuccok hogyan mûködnek a játékban? A POTC-ban minden szigetnlk ki volt jelezve, mi számít contraband cuccnak ott, és csak be kellett szerezni más szigeten a cuccot, és becsempészni a szigetre egy halom pénzért. Egy kocsmában ülõ alakkal kellett megszervezni az átadást.
Itt viszont a logbook a contraband kapcsán valami lakatlan szigetek mellett álló hajókról beszél. Most akkor mivan?
Továbbá a kereskedelmet sem értem. Vásároltam olyan cuccot, amit a sziget, amin vagyok exportál, és a szomszéd sziget importál. Nyereség helyett 7000-et vesztettem az üzleten. Szóval hogy mûködik?
Megvan a következõ erõsen idegesítõ dolog, az oké h háborúznak és folyamatosan változnak a baráti nemzetek, de hogy lecserélem a vitorlán lévõ lobogót akkor az árbóc tetején lévõ zászlót miért nem változtatja meg, ez akkora hülyeség mivel ellenséges kikötõbe max belopakodni lehet, de kijönni az már elég kemény. Tényleg elég hülyeség h nem lehet máshol kikötni a szigetnél.
contraband cuccok: ha mindenigaz csak ugy szerezhetsz ha beutsz hajokat es azon van, eladni tenyleg lakatlan szigetek mellett talalhato hajokon lehet (talk es trade) kereskedni meg sem probaltam:) arboc tetejen levo zaszlo a hovatartozasodat mutatja mindig
jaigen 1 kis help: ha radakaszkodott valamien uldozo konvoj ugy lehet lerazni hogy amikor engedejezi hogy megtamadd oket (alapbol f3) akkor atmegy "csatamod" ba de tul tavol vannak meg szoval 1bol valthatsz vissza a mapra... immar uldozok nelkul elfoglaltam 1 sloopal 1 man-o-war -t : 165000 xp:D (alapbeallitassal inditottam gondolom ez ien konnyitett azer ment)