Nem sokat half-lifeoztál mi? Vannak ott a folyosón ládák, lehet hogy az egyik mögött van egy szellőzőjárat. :) Az ammoval meg spórolni. Igazából arra vagyok kíváncsi, hogy megvan-e minden textúra ill. a tárgyak. A hordót fel kell emelni a peremre (vízszintese vagy ugye a hordó) és lebillenteni függőlegesbe. Köszi az észrevételeket!
Az a helyzet, hogy átjutottam a medencén, de baromi nehéz a hordót olyan helyzetbe hozni, hogy fel lehessen ugorni róla a túlsó peremre, ezért én mindenképpen betennék a terem elejére egy logic_autosave-et! Plusz egy game_text entity-t, ami figyelmezteti a játékost, hogy "Meg kellene közelebbről is néznem a távolban lévő ajtót, mi van mögötte?" Szóval átjutottam, de megint tanácstalan vagyok. lelőttem a zombit, viszont az ajtó zárva, az ablak törhetetlen, a lőszerem elfogyott. Szabad a gazda! A tükröződő felületet env_cubemap-al lehet elkészíteni. Rengeteg tutorial van róla, minden pályán javasolt a használata, ahol kontrasztos megvilágítású területek ill. tükröződő textúrák vannak.
Ilyen tükröződő felületet hogyan tudok csinálni ami a padlón van? Ez valami decal?
Letöltöttem, tesztelni fogom. Lenne viszont kérdésem: Ezek szerint nem elég a .bsp fájl a teszteléshez? A küldött mappákat honnan másoltad ki és miért van szükség rájuk? Azt tudtam, hogy a sima map pack-hoz elég a bsp fájl is, a modokhoz viszont az általad küldött mappák is kellenek, viszont tudomásom szerint ezekre csak akkor van szükség, ha mondjuk új modellt vagy skint csinál valaki, esetleg új textúrát, nem pedig a meglévő eszközökből válogat. vagy rosszul tudtam? Mert én anno, amikor a Hl1-es mappack-om felkerült a planetphillip.com-ra, csak a sima .bsp-ket küldtem el a Phillipnek.
Itt a pályám linkje, innen le tudod tölteni: factory.zip
Megköszönöm ha teszteled, még nagyon béta-béta.Több helységet akarok még belerakni, ill. itt nem éred el a felszíni részt. Jöhetnek screenshotok a hibákról és az észrevételek. Köszi! Utoljára szerkesztette: Devv, 2017.11.09. 16:44:46
Fogalmam sincs, de lenne két kérdésem: 1.Milyen textúra van éppen kiválasztva a jobb szélen? 2.Mi az a nagyon kusza valami a jobb és bal alsó szerkesztőablakok tetején, displacement vagy valami nagy modell?
Oké , apropó valaki tudja ,hogy ez mitől van? Amikor túl közelről nézek egy objektumot akkor csinál így, eddig nem csinálta,csak mostanában kezdte el :/ Utoljára szerkesztette: tomy88trance, 2017.11.09. 10:22:04
Hipp-hipp hurrá! Működik minden Episode 2 alatt, egyszerűen rossz volt a tutorial. Az Interloopers oldalán találtam meg egy jót!!! Kezdhetek végre szerkeszteni!!! Utoljára szerkesztette: Tibbbor, 2017.11.08. 18:40:13
Adok majd egy linket, be van zippelve, mert vannak benne plusz modellek meg materials-ok a black mesa-ból.
Na megvan a leak probléma: az egyik falból (az egész blokkból) func_detail lett nem tudom hogyan... Újrahúztam, most jó. :)
Nem válogat!!! :)))))
Gondolom nem lesz gond crow helyett pigeon-t választanod...
Tegnap végre megtaláltam azt a tutorialt, amiben elmagyarázzák, hogy kell olyan feladványt csinálni, amikor egy kaput csak egy kör alakú "tekerőcsappal" lehet felemelni, de a csap nincs a helyén, csak a lyuk, amibe illik. Meg kell keresned a csapot, odavinni a foglalatához, beilleszteni a lyukba és voilá, már tekerheted is fel a kaput a továbbjutáshoz! Még olyan tutorial érdekelne, ami azt mondja el, hogy lehet ahhoz hasonló feladatot készíteni, mint amikor 3 db akkumulátor kell mondjuk valaminek az áramellátásához és az akksikat kell összeszedni és a helyükre tenni. Gondolom, a lényeg ott is hasonló, csak valami még pluszban számolja is, hány akksit tettünk már a helyére. Utoljára szerkesztette: Tibbbor, 2017.11.08. 15:31:04
A mapomat meg pont teszteltetni akartam amikor bedobta a leaket. Igaz előtte csináltam egy map ending triggert, de nem oda mutat a leak.
Hűha, talán a két akasztott ember és a láda tulajdonságain kell állítani. Amúgy lövésem sincs. Én amit majd meg szeretnék csinálni az az elrepülő galambok.
Utolsó kérdés egyelőre: nem tudom, miért, de hiába pipálpm ki azt, hogy látni szeretném a map-on a connection-okat - View fül-> Show connection opció a legördülő menüben - (vagyis pl. a triggerek és az általuk bekapcsolt entityk között egy vonalnak kellene lennie), semmi se látszik. Régen ez is jó volt. El vagyok keseredve. :(
Feltettem a Valve fórumba a phys_ballsocket gondomat, de még semmi válasz. Azért zavar, mert teljesen ilogikátlan a hiba. Van egy teszt map-om, amin minden működik(lift, ambient_generic, env_soundscape, game_text, scripted_sequence) plusz jó a két akasztott ember és a kötélen lógó láda is(ez a három a phys_ballsocket). Kilépek a Hammerből, átállítom a Hammer beűllításokat Episode 2-re, megnyitom a Hammert, compilerezem UGYANEZT a mapot, minden jó, kivéve a két akasztott embert(ott hevernek a földön) plusz a láda is a földön van. A kötelek meg mintha megnyúltak volna. Na erre varrj gombot! Utoljára szerkesztette: Tibbbor, 2017.11.08. 08:52:45
Helló! Üdv ! Én most kezdtem el pályákat készíteni, kész is van az első CS:GO aim mapom, vélemény? Aim_Deadly .
Egyébként nem tudtok valami jó oldalt ahol vannak magyar tutorialok, youtuben nézelődők leginkább,de ott nem sok van ,meg konkrét problémára nem ad választ. Pl ,hogy tudom azt megcsinálni cut eszközzel,hogy van egy téglatestem és ne vágja félbe teljesen csak szedje szét két különálló téglatestté? Csak,mert láttam sok helyen alkalmazzák,de nem tudtam rájönni :D
Faszom, megint random leakeket dobál a pályámra, eddig minden oké volt...
Ez se gyenge. Már ami a pályatervezést illeti, meg amúgy is... Transmissions Element 120 Utoljára szerkesztette: Devv, 2017.11.06. 20:46:27
Két kedvenc mod-om, van még mit tanulnom pályaszerkesztésből. Mondjuk a Precursor készítőjét megkerestem neten, ő egy profi level designer(Pay Day). Ja, így könnyű! :)))
Amikor leteszel egy prop-ot, mint a képeden a fa vagy a tárgyaid a gyáron belül, akkor kell Worldmodell-t választanod és akkor jön föl egy ablak. Régen ennek a háttere zöldes színű volt, most meg fekete. Alig látni a modelleket. Azt mondjuk továbbra se értem, hogy ha minden más entity működik az Ep.2. beállítások mellett, miért nem jó ez a Phys_ballsocket...?!
Na, hát sikerült nagy nehezen bekonfigurálnom a Hammert Ep.2-re, de sajnos vannak gondjaim. Például érthetetlen módon a phys_ballsocket(kötélen lógó tárgy vagy ember) nem működik, de ha ugyanezt a térképet a HL 2 beállításokkal futtatom a compiler-el, akkor minden okés. Csak hát ugye a HL2 beállítások mellett meg nem tudom használni az Ep.2. modelljeit. Mindegy, akkor maradok a HL2 szerkesztésnél, abban is épp elég lehetőség van. Neked is fekete a Modell Viewer háttere?
Ez sajnos azóta így van. Egyszer majd befejezem... Mapodra majd ránézek. :)
Ez gyors volt, nagyon köszönöm. Este első dolgom lesz ezek letöltése és a 2013 uninstall, aztán meglátjuk, mire jutok. Te tettél már be a pályádra eredeti HL2 zenét? Erről sehol nem találtam infót és még nem is sikerült nekem. Ja, és nekem jelenleg a Modell Viewer háttere fekete, ami baromi zavaró. Régen olyan terepzöld volt.
Tehetnél fel új képeket vagy videót a pályádról, érdekelne! :)
Na: Steam\steamapps\common\Half-Life 2\bin\hammer.exe - ezt indítottam, utána tools -> options, nálam ilyen:
Asszem igen, mappából exe-vel indítok én is. Tudok szerkeszteni hl2-t, ep1-et, ep2-t.
Ahogy a régebbi képeidet elnézem, már rég túl vag az alapokon. :) Akkor kukázom ezt a szar 2013 single playert. Este majd le is szedem a 2006-ot és 2007-et.(Mind a kettőt használod, pontosabban mindkettő kell?) És melyik játékhoz vannak beállítva a programjaid? Mert a sima Hl2-höz most is tudok szerkeszteni, de hiába telepítettem az eredeti Episode 2-t, ahhoz képtelen vagyok beállítani. olvastam, hogy a Source SDK-t már nem is lehet a főmenüjéből indítani, csak a mappán belüli .exe fájl-al, nem tudom, Neked hogy vált be? Nem gond, ha zavarlak néha ezügyben? Már kifolyik a szemem a sok fórumozástól, de még mindig nem tudok Ep. 2 beállításokkal dolgozni.
Source SDK Source SDK Base 2006 Source SDK Base 2007
Ugye veled leveleztünk nagyon régen? Képzeld, egyszerűen nem tudom bekonfigurálni a szerkesztőt, pedig korábban gond nélkül be tudtam állítani Episode 2-re. Folyton hibaüzenetet kapok. Ráadásul elvesztek a félkész pályáim adatai, fogalmam sincs, hogyan? Most kizárólag a Half life 2 mappán belül található Hammer.exe-t tudom elindítani és használni. Letöltöttem a sima Source SDK-t, plusz a Source base 2013 single player-t, de képtelen vagyok Episode 2 beállításokkal dolgozni. Még ha sikerül is elindítanom a szerkesztőt, a Hammernél kusza ablakok jelennek meg, vagy konvertálás után hibaüzenetet kapok. Neked működik még a szerkesztőd? Ennek tűntek el a fájljai:
Hú nézheti ezt még vajon valaki??? :D Ilyen problémám van a mapommal, hogy a széle felé haladva hiányzik a map egy része játék közben is. A map akkora lehet csak amekkora ez a kör a képen?:
Na. Értettem eddig is, hogy mi az a lyuk, de aztán nagy nehezen rájöttem, hogy üveg textúrák sem lehetnek a map szélén... Befoltoztam mindet és most jó! Megkönnyebbültem!
Szét megyek a buzi hammer-tõl, nem mûködik a víz textúra, mert lyukat írt a pályán. Betömtem az összes lyukat, utána egy info decal-nál volt lyuk, most meg egy prop static-nál... Tud erre valaki valami okosat?
The Factory, föld alatti részek:
Hello! Köszönöm szépen! Igazából egy létezõ helyszínt építek (munkahelyem). Saját modellek majd kellenének, de egyelõre még építkezek ha idõm engedi.
Szia! Nagyon tetszik az eddigi munkád, csak így tovább! Saját modellek készítésével nem próbálkoztál még? Mert jelenleg én azt tanulgatom, csak épp Left 4 Dead 2-höz. :) Egy fahordót már sikerült csinálnom google sketchup-al. :D
Hello! Karácsony óta nem csinálom, plusz amikor letöröltem a Black Mesa-t, eltûntek az abból átvett tárgyak, pedig bemásoltam mindent az ep2 mappájába...legalábbis azt hittem. Majd egyszer folytatom... A logo-t photoshoppal dobtam össze, a lamdba jelet a google-ból kukáztam valahonnan. :)