Nekem tetszenek és én is szívesen segítenék, de a pályakészítéshez nem nagyon értek. Ami szóba jöhet, az a photoshop és a hangok készítése. Esetleg animációhoz megalkotni a hangokat.
Ja meg ennél tovább is csináltam, de azt most hirtelen nem tudom megmutatni.
Gondolom saját :)
Ha már itt tartunk, akkor itt egy videó egy próbálkozásomról. Kicsit sötét valamiért, nem tudom hogy sikerült 5 éve ilyen szarul felvennem :D Azért remélet látszanak a dolgok nagyjából.
Ennél nagyobb képet hogy tudok feltölteni a fórumba?
Most éppen egy HL2 single player-en dolgozom, abból talán beteszek majd képet, ha érdekel.
Azért ha belevágsz, jelentkezz.Lehet, hogy belinkelek ide majd pár képet, min is dolgozom? Ez pl. az elsõ része annak a single player modomnak, amibõl eddig 9 epizód került fel a YouTube-ra:
Én szívesen foglalkoznék, ha engedné az idõm :)
És igen, én is kedvet kaptam a BM után, csakhát na, válság van...
Foglalkozik valaki még rajtam kívül pályaépítéssel? Jó lenne újraéleszteni ezt a topikot, hogy megdumálhassuk a problémáinkat, bemutathassuk egymásnak a pályáinkat és mindezt végre magyar nyelven, ráadásul nem kizárólag CS fanoknak.Talán a most megjelent Black Mesa lökést ad majd azoknak, akik abbahagyták a Hammer-ezést...
Nem nagyon reménykedem abban, hogy valaki benéz még ide, de hátha? Nem vagyok már kezdõ pályaépítõ, de valamit nem tudok megoldani:
Ambient_generic-el szeretnék betenni a saját pályámra HL2 zenét, de ugye a sound browser nem játsza le az .mp3 kiterjesztésû fájlokat.Valahogy mégis bekerülnek mások pályájára!Hogy tudnám ezt megoldani?
Hammerbe fordításkor, megjelenik egy Compile Window, amibe elõszeretettel ír hibaüzenetet, ha valami gáz van. Sokszor a pálya hibák ellenében is lefordul, viszont fagyhat. Egy alap pályát próbálj ki.
Nagy kocka brush, majd jobb egér rajta Hollow, érték pl -32 Ekkor a kocka üreges lesz, 32 inch vastag falakkal. Beleteszel egy light entitást (Start ON flag legyen kipipálva), és egy info_player_start entitást.
Compile-old a pályát és nézd emg hogy ezután is fagy-e.
Nem. Elmentem rendesen ahogy a videóban van, elötte mindent ugyanúgy csináltam. Rámegyek a run mapra, majd elindítom a játékot, konzolba beírnám , hogy "map" pályanév és már elve nem jeleníti meg a pálya nevét és lefagy ha entert nyomok. Próbáltam oda is menteni a pályát ahol a mapok vannak de úgy sem jó.
Látom úgy kihaltabb mint a sarki bolt zárás után, de hátha valaki jár még erre. Az lenne a gondom, hogy Block Toolal kijelölöm hova akarnák falt csinálni és enter. De csak egy sárgával körvonalazott terület lesz ott és nincs rajta textúra. Az összes (és tényleg az összes) videó amit néztem, gombnyomás után egybõl megjelent rajta az általa választott textúra. Mit kéne csinálni vele???
Helló!
Tudna nekem segíteni abban hogy a source sdk amikor elakarok kezdeni új pályát készíteni vagy be akarok tölteni egyet lefagy a program és a 3db 2d ablak fehérlesz. Mi lehet a hiba
Ahhoz a tartalomhoz ami pluszba kerül majd a modifikációba és hangot igényel ahhoz természetesen teszünk be funkciójának megfelelõ hangot/zenét/szinkront. Ezzel együtt természetesen az alap HL2 tartalomból is használunk dolgokat, mert megfelelnek az igényeinknek.
Alap. A pisztoly amúgy is egyedi hangokat használ, de van még mit finomítani rajta. Zene az mindenképp lesz majd ambient, meg environment hangok, lépkedést viszont nem tudom érdemes e lecserélni, mert az asszem felületenként(fém, fa, stb) változik, és jó minõségû hang rögzítésére nemigen van lehetõségünk(ha csak közbe nem kerül egy ember aki csak és kizárólag hanggal foglalkozik). De majd woods pontosít, ugyanis õ a lead...
Bocs, de mitõl vegyes? Én ezt inkább a közönségre mondanám. Mert az, amikor valaki egy mûködõ (!) inventory-ra úgy reagál, hogy látott már ilyet más játékban is, akkor arrafelé már komoly gondok vannak...
Vegyes fogadtatást kapott az elsõ gameplayt egyben mutató video.
Odáig értem, hogy lenne egy kérdésed, de a kérdést azt már nem találtam meg. :/
Kérdésem lenne , pacsteamet használok és hát az uj source sdk patch elég szarul müxik nekem. Pontosabban Elinditom kiir vmi hibát aztán megcsinálom mapot és mikor run map-olnám a vbsp fele kiirja h a fájl nem található. nem tudjátok mi a baj
+ magasabb poligonszámú modellek, nagyobb felbontású textúrák... :D + mocap animációk(mimikára is persze!) :D
A grafikán nem tuningoltunk, OB-s source SDK, inkább csak elképzeltünk egy látványvilágot, amit próbálunk visszaadni minden kis eszközzel ami a motorban van :)
Nagyon jól néznek ki ezek a képek. Én nemrég kezdtem el ismerkedni a hammer-rel, L4D1-hez csinálok egy kis survivor pályát, a saját házunkat. Csak hát egy csomó dolog van amivel nem boldogulok (pl. 3D skybox) és jól jönne egy kis segítség. Örülök hogy ráleltem erre a topikra mert kezdtem azt hinni hogy nincsenek is magyar mapperek. :D
ALIENwoods: nagyon jól néz ki ez a mod, de a grafikán is tuningoltatok? Mert nekem sokkal szebbnek tûnik mint a half-life 2.
érdekes mod lesz :) az érdekelne engem, hogy nehéz kezelni ezt a motort? mert nem sok tudásom van sõt inkább nulla.nem akarok új modelleket hanem a meglévõkkel szeretnék dolgozni pl.egy pályát készíteni vagy egy már meglévõt módosítani...
Kis videó a mod kezdeti szakaszából. Bõvebb infó a hozzákapcsolódó hírben van.
100% SP modról van szó ;).
A történet követi követi a klasszikus sémát, hogy "valahol" kezdesz, és ahogy haladsz elõre a pályákon, úgy fedezed fel hogy valójába hol is vagy.
Manapság, ha kalandos modot keres az ember akkor nagy esélye van hogy az "survival-horror" is egyben.
Na ezt nem annak tervezem, mivel vér meg para nélkül is létezhetnek és( léteznek) jó kalandjátékok. Ezek sokkal kellemesebb és élvezetesebb kaland játékok :).
Persze ettõl a világ amiben játszódik az még lehet "barátságtalan" :]. Jó hír, hogy a pár fõs, csapattal jól haladunk, ezért január vége fele, már tervezünk kiadni egy kisebb democskát, amiben még kevés saját kontent lesz, de a látvány világot már ki lehet szûrni belõle :).
Elkezdtem én is egy minikampányt annak idején a L4D-hez, de valahogy akkor kedvem szegte, hogy bejelentették a 2-t :). Persze a pálya elvileg mûködne azon is, de valahogy mégsem folytattam. Erõt kellene venni magamon, és folytatni :) (Bocs a sok képért.)
Van egy nem idetartozó kérdésem, de ha már modokról beszélünk akkor muszály megemlítenem. Embereket keresek egy elég nagy volumenû dologhoz. Stalker szerû játékot akarok csinálni DUNIA motorral, mert az magasan veri a stalkerban használt X-ray -t és rendkívül látványos dolgot lehetne kihozni belõle, csak még kéne néhány ember aki tud programozni/modellezni. Lenne kedve valakinek csatlakozni?
Tehetséges és tapasztalt Source moddereket keresek, leendõ modomhoz az alábbi pozícióba:
- 2D/3D rajzolók és modellezõk, cél: tereptárgyak modelelzése textúrázása, illetve belterek, építõ/támasztó szerkezetek modellezése, illetve FPS fegyverek/eszközök és karakter animáció
- Pályaszerkesztõk, cél: a Source lehetõségeihez mérten megfelelõ méretû pályák tervezése és a hozzájuk kapcsolódó játék logika scriptelése, a mod világának megfelelõen
A játék (mod) története kész, a kivitelezésekhez lenne szükségem segítségre.
Sziasztok!Wings3D-ben készítgetek tárgyakat, épületeket a Mount&Blade játékba...Szeretnék forgó tárgyakat a játékba illeszteni pl:vízimalom kereke, vagy kordé kerék...stb. Tudna valaki tanácsot adni hogyan lehet ezt létrehozni?