LENNE A HAMMER EDITORAL EGY HATAMAS PROBLÉMÁM. A probléma oka az lenne ha kezdenék egy új pályát akkor tudjátok alapból kijön 4db fekete négyzet és abból 3db négyzet rácsos . Na már most nekem az egész baj ott kezdõdik hogy kijön a 4db fekete négyzet de nem négyzet rácsss egy sem . Ezt mi okozhatja és hogyan oldódhat meg ?
Válaszotokat elõre is köszi !!
UI. A Source SDK-t 5-ször raktam újra és ebbõl 2-szer a teljes mappát letöröltem !!
Helló! Most ismerkedek a Hammer-rel, és rögtön lenne is egy olyan kérdésem, hogy a grid méretét 4-nél kisebbre tudom valahogy állítani? Vagy szokjak hozzá, hogy a pályageometria max 10 centire pontos? És akkor a részletezést objektumokkal és textúrákkal kell megoldanom?
Ja, és a legfontosabb: valami import lehetõség van benne? Worldcraft fájlt meg tud nyini, azt láttam, de olyanom nincs... Abba lehet importálni, hogy akkor esetleg két lépcsõben...?
Én a Milkshape-et használom a modellszerkesztéshez, a textúrázáshoz pedig egy ún. Ultimate Unwrap 3D nevû progit, amikkel vígan el lehet szórakozni. A milkshape rengeteg játékfmodell-formátumot ismer, és a vertex-weight-eket is nagyon jól tudja (mostmár) kezelni.
Nekem a csontozással és a hozzá kapcsolódó fizikai objectumok kreálásával van problémám.
Tud valaki magyar nyelvû leírást mod készítéshez? Van egy fullos modellem textúrázva, kicsontozva, de jó lenne valahogy be is illeszteni a játékba.
Kettõ kicsit elhamarkodott kép a modból :P A valóságban sokkal apróbbak a karikák, és a normal mappen is van mit javítanom :P
Üdv!
Most barátkozok az sdk-val. Miért van az, hogy amikor zseblámpával világítanék egy monstert, vagy épp gránát robbanna mellette - azaz fény is villan robbanáskor- kifagy a játék és hl2.exe hibát észlelt szöveggel ki is penderít. Pont abban a pillanatban, amikor fény érné a monstert. (mint a fentiekbõl már kiderült ez egy single pálya, csak épp raktam be monstereket, mert coop-ot szeretnék gyártani)
Ráadásul árnyékot se vet az objectem, csak ott van a térben.
Hogyan lehet rendesen phys objectet csinálni, mert hiába exportálom ki maxból Smoothing group 1-s ként nem látja a model studio se a modellt se a phys objectet /mellesleg Hammer editorban jelen van. A phy objectre is kell valami textúra esetleg?
Köszönöm viszont szükségünk lenne BKV-s dolgokat modellezõ emberekre PL lyukasztók, székek stb :)
miva akkor ha beépítek ide c:\Kryss\Játékok\Half-Life 2\SteamApps\SourceMods\ egy modot és még igy se ismeri fel a játék hogy bent van a mod.Mit kell csinálni hogy elinduljon a mod?
Nem õ az, a többi topic tele van vele, hogy ellopták, és a gyerek most lopkodja vele másokét.
(Elözménye is volt...)
[SG] D$L: re IcE TeE @ icenethosting: re [SG] D$L: nagyon fontos lenne most IcE TeE @ icenethosting: az van,h ellopták a haverom acc-ját egyszer és azon tudomásom szerint 6 acc-ot szerzett magának :S IcE TeE @ icenethosting: de ha bizonyitod,h DSL vagy akkor oda adom :) [SG] D$L: kinek csórták el? IcE TeE @ icenethosting: seven IcE TeE @ icenethosting: anno IcE TeE @ icenethosting: cs2hun is fenn volt [SG] D$L: itt az enyém is: dudimako jelszó: (nemadom itt ki forumon) IcE TeE @ icenethosting: ... :D nem válasz a kérdésemre
Most tényleg DSL, vagy sem? Mivel másokat is kérdezte... És nem is bizonyitotta hogy DSL lenne :/
heló!Hogy tok szervert csinálni a clanomnak?
Hali! Van pár pálya amin 1-2 modell fekete lila kockás. Mit lehet vele csinálni h ne legyen ilyen???
Ja igen, az eredeti cs_militia pályán nincs ilyen gond. (Nem videokártya driver probléma)
Sziasztok!
Hátha tud valaki segíteni.
Tettem fákat a pályára, amik a szerkesztõben rendben meg is jelennek.
F9-cel lefuttatva a pályát, majd betöltve azonban ilyen kép fogad:
Mitõl lehet ez?
(Minden eredeti)
Nah helló!
Én beleírtam amit írtatok, de ha be akarok lépni a Hammerbe, akkor azt irja ki h nem biztonságos futtatni meg ilyenek. Tehendõ? Mit kell telepiteni? Mert most teljesen lekaptam minden Steam-es játékot vinyómról, szal nulla.
Sziasztok! Egy kérdésem van: ahhoz, hogy az elkészített modok mûködjenek, elég csak a HL2-õt megvenni? Szóval, maga a source motor frissül magától, vagy ahhoz meg kell venni a legújabb episode-okat is?
Ohh...Bocsi hogy nem olvastam vissza. És köszönöm a választ.
Nekem van egy olyan kis bajom, hogy amióta új alaplapom, procim, vidkarim van, azóta nem mûködik a Source SDK. Újra telepitettem a Steam-et, de nem javult. Rákattintok az ikonjára, és tölt, aztán semmi, mint ha el se inditottam volna.
...Akit érdekel az irjon (akár privát üzenetben is)!!!!
Egyik kollegámmal olyan plugint készítettünk autocad alá, amely az autocad kiterjesztésû rajzokat (dxf, dwg)képes map kiterjesztésben konvertálni. Így a nehéz, bonyorult pályák szerkesztése ill. megrajzolása sokkal egyszerûbb.Ez után már csak texturázni kell és a kiegészitéseket kell elhelyezni (fegyver, lámpa stb). És már lehet is játszani. Aki használ autocaddat csak annak ajánlom. A progi január végére készült el. Most még texteljük, egy elég bonyorult alaprajzot. A progi nem lesz ingyenes!!!
kérdés: van egy halom "custom" textúrám TGA-ban, és szeretném õket a Hammerben felhasználni néhány új pályához. Hogyan állíthatom õket hadrendbe? (jó lenne, ha az alap hl2-es textúrákat ezzel párhuzamosan kikapcsolhatnám a pályaszerkesztés alatt, hogy a kettõ ne keveredjen)
köszi!
sziasztok vki nemtudja elmondani h hogyan kell mappot csinálni sourcba?????????????? aki igen oks vegyen fel: [email protected]
alapból az orange box sdk óta orange box eszközökkel akar indúlni az sdk de persze akinek nincs orange boxa annak nem indul viszont launch optionba írva ezt: "-engine ep1" elindul a régi
akkor most le tudnád írni nekem mi az a visleafet?:)
Skip: Visleaf optimalizáláshoz kell, a hint párja, amelyik oldalra nem hintet, hanem skipet raksz, ott nem fogja elvágni a visleafet. Occluder: Asszem valami fényeffekt szerûséghez való Hint: Elvágja a visleafet Areaportal: Areaportalokat lehet vele csinálni
helló
volna pár textura amit nem tudom mire kell használni pl.: skip, occluder, hint, area portal. Nagyon meg köszönném ha valaki meg tudná mondani melyik mire való.:)
elõre is köszönöm :D
Sziasztok, kérdésem az lenne, hogy tudja-e valaki, hogy kell aktiválni egy pályán levõ triggert konzol-parancsból?
pl valami ilyenre gondolok, hogy a pályán van egy trigger_once aminek "trigger_01" a neve és a konzolba beirom, hogy pl "triggerit trigger_01" akkor lefuttatja.
Végre megvan be is lépek minden ok és utána mi a helyzet mert semmit nem tudok csinálni azt írja "No game configurations to run with" próbálom configurálni és ott meg vmi olyat ír ki hogy az orange boxxal kapcsolatban vmi nem tetszik neki .... vmi ötlet ?? vagy elõtte kellett volna vmi???
Köszi Nekem is ez a bajom hogy tölt és utána semmi ......... HELP
Hali mindenki! (Most elõször használtam a steamot),leszedtem a CS:S-t + SOURCE SDK-t startolom az SDK-t preparing to lunch......................és semmi :( nem jelenik meg semmi:( Lehet,hogy én ba..ok el valami lépést? +írná valaki hogy lehet a problem? THX ALL
Gondolom boltból. Nem tudom, én ezeket mindig steam-en vettem.
Köszi és pl alap HL 2-õt honnan tudok beszerezni ??? (a STEAMes verzió kilõve)
Kell hozzá eredeti játék is (pl. valamelyik HL, vagy CS:S)
Sziasztok Az lenne a gond hogy sehol se találom a SDK-t. hallottam hogy STEAM-en keresztül lehet leszedni ezért felregeltem és sehol se találom. VKI HEEELP linkelje be vagy mondja el. elõre is kössz
érdekes hogy karnyujtásnyira van egy nagyon jo engine és senki sem kezd vele semmit kicsi az érdeklödés:S
angol-magyar forditásokban cikk irásban segédletek irásában +dodo írásait is fel lehetne tenni ha ad rá engedélyt sõt legjobb lenne ha írna még hozzá :)
de ezt nem átszerkesztettem hanem újat kezdtem és akkor írta ezt ki, eddigis köszi mindent
hali! szeretnék késziteni egy mindenre kiterjedõ source faq oldalt. ha gondoljátok fel tehetnénk ide bannernak is ha kész plusz nagy segitség lenne ha (akiknek kedvük van hozzá) beszálna a fejlesztésbe: scrren shot a készülõ oldalról: SOURCE SDK FAQ OLDAL
A "bsp" kiterjesztésû fájra nem lehet átírni a szerkesztett mapot. Valami konverter kell hozzá, bár elég régen foglalkoztam vele.
hi all!! lenne 1 nagyon fontos kérdésem. az mitõl van hogy amikor mefejezem a mapot egy hét után és átpróbálnám írni bsp-re akkor azt a hibaüzenetet írja hogy hogy "a fájl nem található" elõre is thx mindent
-A Source SDK a Source Engines játékokhoz járó fejlesztõeszköz, amivel lehet csinálni pályákat(Hammer), modokat, meg még sok dolgot. -Nincs olyan, hogy no stream, tehát sehogy, sõt, még no-steamessel sem. -Sehogy -Vedd meg eredetibe, utána meg keress tutorialokat
Hali! Lenne pár kérdésem: Mi az a source SDK pontosan? Lehet no-streames verzióval pályát szerkeszteni? Hogyan? Hogy kezdjek hozzá? Valaki segítsen ha tud. elõre is thx.
thx! beraktam egy pályára pár nagy ajtót amik dust-on vannak.. de a moddellen nincs hátulja és ezért a játékban át lehet menni csak úgy rajta.. Azzal mit lehet tenni? :S (ugyanígy vagyok a pálmafákkal is)
Csinálj egy trigger textúrájú brusht, és csinálj belõle func_buyzone-t. A tulajdonságoknál, vagy a flageknél be kell állítani, hogy melyik csapaté legyen.
ha berakok pl egy asztalt azt hogy lehet törhetõvé tenni? (nem tudom ,hogy lehet-e máshogy berakni, én ugy csinálom hogy rakok egy entity-t és azt prop_staticra állítom és megkeresem a modellt...)
Kattints a kamera ikonra, és a 2D nézetben állítsd rá a mapra a nézetet.
üdv van egy kis gondom! Megnyitnék egy mapot de a camera nézeten nem jön be semmi csak feketeség... Mivel lehet ezt megoldani?? :(
Sziasztok!
Ha kreálok egy solid objectet (pl. egy simple blockot), meg tudom valahogy adni manuálisan a méreteit? Tehát nem az object széleinek ide-oda huzogatásával, hanem valami numerikus inputtal (hehe)?