HONNAN A FRANCBÓL LEHET LESZEDNI AZT A PÁLYASZERKESZTÕ PROGRAMOT!!!!!!!
Engem érdekel.De csak Pesten lehet tartani. Mért nincs egy magyar súgó, ahol minden le van irva. Tudom hogy nem könnyû ezeket megirni, de elég lenne az angol help-et leforditani.
bocsássatok meg ügyetlenkedésemért, de mikor csatlakozni akarok egy szerverhez azt írja ki h vmi új kliens kell hozzá nem az ami nekem van. õszintén megmondom h az EMPORiO féle kalóz változat van meg nekem, sikerült elindítanom már, csak nem tudok csatlakozni sehová, kérlek segítsetek nekem han tudnék játszani, elõre is köszönöm szépen, sziasztok.
Nagy faszt fogok itt a suliba googleözgetni megvisszaolvasni x milliárd oldalt ,mennyivel egyszerübb lenne ha linkeltél volna egy oldalt azt nem a fikát küldöd?
Ha pályát szeretnék cs:shoz csinálni honnan tom letölteni ezt a Source SDK-t?
www.hl2files.com kerest itt a custom map editort :)
Milyen program? Honnan szedted le?
Szijasztok.
leszedtem 1 programot ami a hl2höz csinál custom vagy is saját mappokat. semmit nem kell csinálni csak beállítani a dolgokat idõ nehézség stb vagy csak 1x szerûen random és csinál 1 pályát. vagy is ez lenne a feladata. én elindítom és ennyit ír ki pár másodperc után " Run-time error "13" Type mismatch please valaki help! thx
Errõl a helprõl nem csinál senki forditást (http://www.valve-erc.com/srcsdk/) Vagy valami hasonló helpet nem tud senki.
A nemreg megjelent hivatalos cs:S botok automatikusan letrehozzak a navigacios adatokat egy uj palya betoltesenel.
Nem tudjátok véletlenül hogy mért ugrálnak a botok az ujjonnan letöltött pályáknál egyhelyben?
Nah gyerünkmááá Elhanyagolták a topicok?
MI VAN A TOPICKAL??? senki nem írt már 26-a ota... vki írhatna a "rászorulóknak".
Én szivesen foglalkoznek de elég kezdo vok, ezert kellene a segitseg a topic inditojatol vagy akarkitol.
Hja, kicsit süllyedõben van a topik... :)
Valaki foglalkozik komolyana témával amúgy? Mármint pályaépítéssel.
HULLASZAG!!!
hi! mire valo a ragdoll es hogyan lehet használni? mindenki csatin nyomja vagy mi? jó lenne ha vki válaszolna! koszi
hi! vki le tudná nekem irni hogy a prop_physisc_multiplayer entitásnál melyik beallitasoknal lehet a sulyt, "golyoallosagot" -pl amikor egy hordo 1 lovessel felrobban-. a tobbi az megy. a sullya csak az a bajom hogy egy nagy kosír egy golyotol feldol. na ezeket hogyan lehet megoldani? koszi!
Halálosztó, minek 100 fajta szobát?! @qneten ott a #mapping.hu már mióta, ott vagyunk egy páran akik source meg 1.6on mappolnak!
Megoldottam a problémát. Hozzá éert a falhoz a kezdõ ezért nem lehttt belépni. most egy kicsit felette van.az elso pályám vegre mukodik es jatszható is.... HURRÁÁ!!!
mIRC Qnet #Source-SDK csatin várlak titeket, a kérdésekkel.
kezdõhelyet is raktam.mindent a hl2world alapján csináltam igy a kezdoket is.vhol olvastam h volt ilyen problémája másnak is es arra mast mondtak csak nem emléxem. egyebkent fasza lett a pálya. kosz a segitseget Haláloszto!
De akkor hogyan csináljam? Nem eredeti. Steambõl nem tudom elindítani.
Hello! Vki meg tudna nekem mondani hogy miert van mindket csapat fullon amikor be akarok lépni a saját mapomba de elméletileg ures?
Sziasztok! Mûködésre lehet valahogy bírni az sdk-t ha nem eredeti a cucc? Próbáltam hogy kitömörítettem a gcf-et de mindenféle hibákkal elszállnak az exe-k.
Nekem olyan segítség kéne, hogy lehet az DXF (autocad) kiterjeszétsû terv szintû fáljokat beimportálni a Hammerbe vagy a Woldcraft-ba? Vagy esetleg más programmal, hogy ne kelljen a méretarányokat mindig számolgatni, ha valós helyszínt akarok megszerkeszteni...
Bemész a népszerûbb csatikra, mint pl a #cs.hu és beírod párszor. Bent fognak maradni.
Sziasztok! Szokásos unalmas énekórámon ülök és gondolkodok milyen legyen az elso CSS-es mapom, rájöttem hogy az iskolám kitûnõ helyszín lehetne szal még ma hozzáis kezdek. Csak sajnos a tanár egy órai munka 1-essel kizökkentett a gondolatmeneteimbol :) Szal, kéne egy ember aki a jövõ héten besegédkezne az iskola berendezésével szal asztalokat, tárgyakat hova tegyem. Ha ért a mayához akár csinálhatna nekem egy egyszeru kis padokat. Vagy csak segíteni akar azis jelezheti.
Ha bárkinek van vmi 5lete az 5letemmel kapcsolatban az jelezhet: [email protected] vagypedig itt
Hali Vándorr! Nem találkoztunk már valahol? Mondjuk irc-n... Na mindegy. Az említett scripteket én is megtaláltam, de miután láttam, hogy 4.5-höz való, inkább nem is kísérleteztem vele. Marhajó... 6-osnál tart a Maya, de ha BPT-zni akarsz, akkor 5.0 kell, ha meg SDK exporter scriptet akarod használni, akkor 4.5 ... fakk ... Engem amúgy a pályaépítés érdekelne konkrétan, és már látom, hogy sok értelme nem is lenne Mayával varázsolni, az az objektumokhoz kéne. Egyenlõre elégedett lennék, ha pályát tudnék heggeszteni...
Hi! a Mayas dolog engem is érdekel :) Amúgy @quakenet #mapping.hu ill. #hl2mapping.hu Gyertek ide is. Mayahoz eddig annyit láttam, hogy 4.5ös verzióhoz hl2 sdkjába van valami import-export beleépítve. GF, nézd meg ..\SteamApps\vandorr\sourcesdk\maya\ sajna maya 6alá nem tudtam beizzítani ezt a plugint. Remélem neked sikerül :) 4.5bõl meg csak ple-m van ami persze nemtámogatja a pluginokat...
Az szerintem a legutóbbi update miatt van, én sokáig nem cs-ztem aztán az uj update után szépen eltünösgettek a fegyverek, azóta se jáccottam
üdv. Itt remélem valaki megtudja válaszolni, hogy MITÕL VAN AZ HOGY AZ AIM MAPPOKON A FÖLDRÖL A FEGYVEREK ELTÜNNEK KÖR KEZDETEKOR???
Szedd le HL2 SOURCE: ENTITY GUIDE -ot, benne van minden entity Dombos dolgot sztem a vertex tool-lal lehet, még nem próbáltam 2d-s sky meg talán a map propertiesben beállítod a sky-t, meg a megfelelõ poligonnak egy bizonyos textura kell hogy ott a sky legyen, talán igy van, még az 1ben csináltam ilyet