Csinálok egy pályát, de egy kis idõ után feketeség lesz és a menü is be cressel. Minek a hibája, vagy hiánya? bocs ha már volt.
Jobban mondva mindenreöl eltünik a textura, a pályából a feketeségen kivül nem látni semmit. A modelleken szintúgy nincs textura, hanem szürke az egész karakter. Ugyanez van az SDK-hoz járó help pályákkal is. Arra gondoltam, hogy ez a jelenség visszavezethetõ-e a Hammer Editorra(?)
Én is jártam már így.Sõt ugy is jártam, hogy el sem indult. Próbáld meg úgy, hogy a Steam panelen keresztül inditod el, hanem kirakod asz asztalra Hammer pályaszerkesztõ exét és úgy próbált meg elinditani.És próbáld még ofline üzemmódba elinditani.Sajton én is töltötem le frissitést és nem a legtökéletesebb. Alig vártam , hogy a topic elinduljon...
Köszi, én csak a pályámat betoltam a gaméba s beirtam a konzolba a nevét s jó. Hát én is szeretnám ha elindulna, csak ne sok kis csicska hülyegyerek legyen a társaság. :-)
Magyar nyelvû leírást nem találtál az új Hammer-hez?
Nekem is. De nem tudsz a linket küldeni,hogy honnan töltöted le?
Én csak írásosat tudok. De azok is csak alapok, azokra meg rájöttem magamtól. De mostanság a Valve eredeti lírását fejtegetem. Az alapokat tudod, nem?
Nekem csak 1 megfejtetlen kérdésem van, az hogy a bezárt kis ablakokat, hogy lehet visszakapcsolni?
Itt van az amirõl elindultam: http://www.dox.hu/?loc=http://bezgor.dox.hu/hammer_leiras/Segedletek.htm
Bocs hogy csak én írok ide, de az eredeti beállitásokat, hogy tudom visszaállitani?
Még 1-szer bocs.
Sziasztok!
Egy kérdésem van a megvilágítással kapcsolatban: Egy nagy csarnokot hogyan lehet megvilágytani úgy, hogy ne nézzen ki nagyon bénán. Próbáltam egy csomó szimpla light-tal, de a körkörös fényudvarok mindig meglátszódtak a padlón vagy a plafonon, és elég szerencsétlenül nézett ki.
Elõre is köszi!
Az areaportalok mire valók? Mert csak annyi leírást sikerült találnom róla, hogy területeket lehet velül elválasztani, és be lehet õket zárni, zárt állapotban nem lehet átlátni rajtuk. Ez eddig OK, de decompile-oltam egy pályát(de_newportbeach), mert meg akartam nézni rajta valamit, és azt láttam, hogy az ablakok, ajtók mind tele vannak rakva areaportalokkal. Ennek biztos megvan az oka, erre az okra vagyok kíváncsi, tehát milyen gyakorlati haszna van az areaportaloknak?
Rajzolj lámpatestet és úgy próbáld a testben elhelyezni a lámpát.Vagy használj prefab-ot.Prefab
Bár nálam egyáltalán nem müködötek a prefab-ok....
De még mindig nem találtam meg, hogy hol tudom visszakapcsolni a véletlenül eltüntetett ablakokat
Sziasztok!
Tök kezdö lennék pályaszerkesztésben. Játszottam a Dark Messiah: Might and Magic játékkal. A Hlaf-Life 2 motorját haszálja. Ehhez akkor lehetne HL2 pályaszerkesztõt használni? És a pályaszerkesztõt hol találom?
Köszi
Sajnos nem tudom, hogy müködik. A HL pályaszerksztõjét, csak a játékon keresztül érhetõ ell. Ehhez meg kell venni a játékot pegisztálni kell a Steam-en. És csak ezután tölthetõ le. De itt egy régebbi verzió.Próbáld meg hátha sikerül. Hammer
Hi!
Mostanság raktam fel a GOTY-om hoz az Ep1-et(eredetibe) s az SDK nem használja fel az Ep1-es cuccokat. (Pl: ERROR van a zombine helyett, ...) Mit kéne tennem.
Hogyan kell aktiválni a Half-Life Source-t, mert közel vagyok de nem jeleniti meg itt se a modelleket. Mi a fuck lehet?
A FAQ-ot valahogy elõ lehetne keríteni?
tõlem is nyugodtan kérdezhettek sdk ügyben,szívesen válaszolok segítek mindenkinek
nem is fogja mert valamiért az ep1 es dolgok nem kerültek bele az sdk ba,tudom próbáltam
Én például mûködésre tudtam bírni EP1-es modelleket, CSS-ben. A GCFScape nevû progival kiextractáltam az episode 1 shared.gcf-bõl, a cstrike\models\props_foliage\ mappába, ez egy fenyõ volt, elõször nem a props_foliage-be tettem, akkor rossz volt, de a gcf-en belül is ott van, szóval csak ott mûxik jól, mert a model info fájl részleges elérési útvonalat is tartalmaz.
Magyarul, ha van egy modell a GCF FÁJL\models\props_valami mappába, akkor azt CSS esetében a steam\steamapps\neved\counter-strike source\cstrike\models\props_valami mappába kell tenni.
aha vágom,hát lehet de hivatalosan nem müxik,amúgy vki nekem is tudna dobni 1 helpet?pl csinálok hl2 be displacementet azon bármien fizikai objektum átesik pl gránát pls help
azt hiszem ez örök rejtéj
Üdv Most töltöttem le a Source SDK-t de van egy kis problémám az indításnál. A "Current Game"-nél ugye elvileg ki kéne választani, hogy Counter Strike Source de nálam nincs a legördülõ menbe semmi sem pedig eredeti a CS:Source-m
Próbáld a Reset Game Configurations-t és a Refresh SDK Content-et.
Hogy lehet két textúrát összemosni? Pl a homokos partot a járdával.
sziasztok ! azt szeretném megkérdezni hogy hol lehet half life2 pályaszerkesztõt(editort)leszedni ha tudtok pontos útvonalat mert hiába írom be a googléba nincs semmi .pleeease nagyon jó lenne.
sziasztok! azt szeretném kérdezni hogy nekem csak a HL2 episode one van meg és hogy abba minden benne e van mert a hammerbe nincs pl létra entity nekem ez azért lehet mert nincs a HL2?
szasztok ! az lenne a kérésem hogy tudnátok e megadni címeket ahol vannak magyar leírások a hammer kezelésérõl (tutotial) de ezeket már ismerem:http://www.dox.hu/?loc=http://bezgor.dox.hu http://x100.dataglobe.hu/jatekfejlesztes/page.php?&id=220#ezen kívûl mert nem tom pl hogy hogy kell beállítani turret_floor hogy lõjön meg stb please jól jönne.
Hehe, ami a jatekfejlesztes.hu-n van, azt én írtam :) Amúgy én is csak ezt a 2-t ismerem, ami magyar.
szia Dodo55 ! nekem csak a HL2 episode one van + semmi más vale val kapcsolatos játék nincs (HL2 se), és hogy így benne van e minden a hammerba ami csak egy pályaszerkesztéshez kell? vagy hogy nekem csak 3 func_ van ez amiat van mert én vagyok a béna vagy kell hozzá HL2?
már mindegy rájöttem máskép kellet csinálni nem ugyan az a módszer a hl2-t is másképp meg a countert is másképp kell csinálni , de azért kösz. csak írjátok oda majd hogy pl a létrát máskép kell csinálni a hl2 ben mint a counterben.
ui :mármint a hammerben:D
hi!
nem tudná valaki megmondani (leírni) hogy hogy kell állványos géppuskát csinálni.
na idefigyeljetek hajrá hajrá lendítsük fel a topickot:D na ki van benne? már csak azért is mert nagyon akarok pályát csinálni és nemtom hogy kell és hogy mivel... :/
Elõször is kell hozzá egy HL2 játék, a Stemen keresztül letöltöd a Source SDK progit és kezdödhet is a pályaszerkesztés.
jaja köszi :) csak éppen: elszánt szándékom hogy csináljak pályát csak éppen nemtudok :/ szal akinek van kedve tanitgatni meg jokat beszelgetni velem az urjon ;) de akár egy link is megteszi :)
Én aránylag egyedül jöttem rá 13 éves létemre, elég egyszerü, UT Engine alá is már kb tudok. Van 2 link az SDK Editor ablakán, ott könnyen meg lehet tanulni ezt.(én is így tettem)
Sziasztok! SDK alatt Counter-strike:Source mapot készítek és amikor elmentem a mapot, és f9-el tesztelni akarom azt az üzit kapom hogy a rendszer nem találja a megadodtt fájlt. Meg van amikor azt írja ki hogy: Error: map with no planes.
Elõre is köszi.
Sziasztok!
Ha kreálok egy solid objectet (pl. egy simple blockot), meg tudom valahogy adni manuálisan a méreteit? Tehát nem az object széleinek ide-oda huzogatásával, hanem valami numerikus inputtal (hehe)?
üdv van egy kis gondom! Megnyitnék egy mapot de a camera nézeten nem jön be semmi csak feketeség... Mivel lehet ezt megoldani?? :(
Kattints a kamera ikonra, és a 2D nézetben állítsd rá a mapra a nézetet.
ha berakok pl egy asztalt azt hogy lehet törhetõvé tenni? (nem tudom ,hogy lehet-e máshogy berakni, én ugy csinálom hogy rakok egy entity-t és azt prop_staticra állítom és megkeresem a modellt...)
lenne mégvalami: buyzone-t hogy kell csinálni?
Vagy egy törthetõ physics modellt tegyél be prop_physics-ként, vagy csináld meg az asztalt brushokból, és csinálj belõlük egy func_breakable-t.
Csinálj egy trigger textúrájú brusht, és csinálj belõle func_buyzone-t. A tulajdonságoknál, vagy a flageknél be kell állítani, hogy melyik csapaté legyen.
thx! beraktam egy pályára pár nagy ajtót amik dust-on vannak.. de a moddellen nincs hátulja és ezért a játékban át lehet menni csak úgy rajta.. Azzal mit lehet tenni? :S (ugyanígy vagyok a pálmafákkal is)
Hali! Lenne pár kérdésem: Mi az a source SDK pontosan? Lehet no-streames verzióval pályát szerkeszteni? Hogyan? Hogy kezdjek hozzá? Valaki segítsen ha tud. elõre is thx.
-A Source SDK a Source Engines játékokhoz járó fejlesztõeszköz, amivel lehet csinálni pályákat(Hammer), modokat, meg még sok dolgot. -Nincs olyan, hogy no stream, tehát sehogy, sõt, még no-steamessel sem. -Sehogy -Vedd meg eredetibe, utána meg keress tutorialokat
hi all!! lenne 1 nagyon fontos kérdésem. az mitõl van hogy amikor mefejezem a mapot egy hét után és átpróbálnám írni bsp-re akkor azt a hibaüzenetet írja hogy hogy "a fájl nem található" elõre is thx mindent
A "bsp" kiterjesztésû fájra nem lehet átírni a szerkesztett mapot. Valami konverter kell hozzá, bár elég régen foglalkoztam vele.
hali! szeretnék késziteni egy mindenre kiterjedõ source faq oldalt. ha gondoljátok fel tehetnénk ide bannernak is ha kész plusz nagy segitség lenne ha (akiknek kedvük van hozzá) beszálna a fejlesztésbe: scrren shot a készülõ oldalról: SOURCE SDK FAQ OLDAL
de ezt nem átszerkesztettem hanem újat kezdtem és akkor írta ezt ki, eddigis köszi mindent
angol-magyar forditásokban cikk irásban segédletek irásában +dodo írásait is fel lehetne tenni ha ad rá engedélyt sõt legjobb lenne ha írna még hozzá :)
Erre gondolsz? http://ilab.hu/jf/page.php?&id=220 Tõlem mehet, és tervezem is, hogy folytatom :)
Csak ahhoz egyszerre 3 dolog kéne, ami mostanában valahogy sosincs meg egyszerre: idõ+kedv+erõ