Motorosaink haladnak a cél felé Varga, Kátai, Henrik sorrendben míg Szilvási a CP2- höz ér lassan.
Autósok közül Kis-ék és Szalaiék már átlépték a CP2-t míg Liszi kicsit lemaradva követi õket és õ is lassan elér a mérõpontig.
Kamionosok is már elindultak.Míg Chagin már a motorosainkat is lehagyta és közeledik a cél felé a mi legjobb helyen járó Darázsi/Szalai/Rack triónk átlépték a CP1-et, a másik 2 kamionosunk pedig lassan de biztosan megyegetnek.
Hivatalosan is átvette összesítésben az elsõ helyet Marc Coma (KTM Repsol) és a mai szakaszgyõzelemmel Pujol feljött a második helyre.Az eddig élen álló Despres leesett a 3. helyre.
A 4. gyorsasági szakaszt leggyorsabban a 19. helyrõl induló Esteve Pujol teljesítette.A KTM-Gauloises spanyol versenyzõje után Marc Coma (28") ,Carlo De Gavardo (5’15) és Cyril Despres (6’50") fejezték be leggyorsabban a mai napot.
Érdekellnek vkit egyáltalán a hírek vagy feleslegesen fáradozom, hogy egész munka idõ alatt nyomon követem és ha van vmi megírom vagy lefordítom a híreket?
Autók CP1
Meglepetés, hogy az autósoknál Nasser Al Attiyah autózta a leggyorsabb idõt a BMW X3 -ával.Mögötte Bruno Saby (Volkswagen) 11mp -vel lassabban teljesítette az elsõ 125km-t.Egy percnél kevesebb hátrányban van még a 3., 4. helyezett is akik Sainz 32mp és De Villiers 35mp.Ötödikként Mitsubishi-vel Luc Alphand ért be 1'02 hátránnyal.
A motorosoknál jelképesen átvette összesítésben a vezetést Coma mivel Despresvel szemben 5'28" hozott, de még nem értek be a célba így még nem hivatalos.
Motorosok CP2 (221km)
Még mindíg Pujol a leggyorsabb. a mögötte lévõ sor sem változot sokat. Marc Coma a második.Hátránya pedig 1'16" 3.Carlo De Gavardo | 5'56" 4.Cyril Despres | 7' 5.Az elsõ Yamaha-s, Agra Carrera | 9'55"
Motorosok CP1
A spanyol KTM-es Esteve Pujol volt a leggyorsabb a mai gyorsasági szakasz 125. kilóméterénél.9mp -el lassabb volt nála Marc Coma akit 22mp-el lemaradva De Gavardo követett.Az összesítésben az élen álló Despres 1perc 1mp-el maradt el Pujol mögött.
info:dakar.com
jah ezt elfelejtettem: # Connection 56 km # Special 386 km # Connection 197 km # Total 639 km
KAMIONOK CP1 ki más vezetne mint az orosz Vladimir Chagin:) mögötte Hans Stacey, Miki Biasion 0,13 ill 1,03 perc-el lemaradva.
Végre Hírek:
Schlesser nyerte a 3. gyorsaságit.
Miután a legjobb idõvel ért 2. ellenõrzõ ponthoz Jean-Louis Schlesser meg is nyerte a mai napi 314km hosszó gyorsasági szakaszt a saját építésû Schlesser-Ford buggy-val. Hiroshi Masuoka (Mitsubishi) 19"mp -el maradt csak el az elsõtõl. Õt követte Stephane Peterhansel (Mitsubishis) 37"mp-el. Carlos Sainz elvesztette összesítésben az elsõ helyet mivel csak 6 perc 44mp -es hátránnyal fejezte be az elsõ afrikai gyorsasági szakaszt.
A 2004-es motoros bajnok Nani Roma vette át összesítésben az elsõ helyet az autóknál, csapattársa Hiroshi Masuoka elõtt mindössze 6 mp-el. és a többiek az elsõ 10bõl:
Hmm... Már a kocsis élmezõny is áthaladt a CP3-on, de idõket még a második idõmérõnél sem írtak:( Mindjárt beérnek a célba is. Kamionosok meg lassan a CP1-hez.
A legjobb helyezést elérõ magyar motorosunk -Kátai Péter (KTM) a 30. helyen végzett ma így összesítésben a 37.
nemrég indultak.ellenõrzõ ponton még nem haladtak át, hogy idõt is tudjak. viszont Caldecott nyerte az elsõ afrikai gyorsasági szakaszt a motorosok között 3h21’11" idõvel.A másik 2 legjobb idõt Andy Grider és Cyril Despres motorozta 3’04" illetve 3’07" percel lemaradva. így az összesített elsõ helyet Despres vette át. A motorosok állása a 3. gyorsasági után:
Ezért ez nagy blama,hogy palikék még átsemjutottak Afrikába,bár hamarabb hazaérnek.Elsem kezdõdött a verseny még,vagy csak ma. Ez olyan mint a F-1-es autó a csúcstechnikával a rajtrácson marad. Szívás,de nagyon! Go Robby Gordon!! És persze a Magyarok! Most kíváncsi leszek így mennyit nyomja majd az rtl....
Masuoka átvette a vezetést már, mert Sainz-éknak volt egy kis navigálási problémájuk és lemaradtak picit.
Motorosok a CP2 nél: Andy Caldecott ideje lett a legjobb.A Repsol Ktm csapat versenyzõje után Andy Grider volt a leggyorsabb 2’35"-el lemaradva.A harmadik idõt De Gavardo érte el.
80km után a mai gyorsaságit Esteve Pujol vezeti a tegnapi szakazgyõztes Ruben Faria elõtt. Az autók élmezõnye már beért a starthoz.Kis-ék és Szalay-ék is, Lisziék pedig mindjárt bent vannak.
Azért saját építésû mert gyakorlatilag az egész Hummer-t át kellett alakítani, hogy a sivatagi terepen versenyképes legyen és ezt saját kezûleg csinálta. Az oldalkocsis viszont überbrutál.
A Palik Darázsi páros számára véget ért a 2006-os Dakar Rali, az okokról az alábbi közleményt juttatták el az Uno.hu-hoz:
"Nagyon el vagyunk keseredve, hogy nem tudtunk örömet szerezni azoknak, akik szurkoltak, bátorítottak és erõt adtak nekünk az elmúlt hónapokban a 2006. évi Dakar Rallyra.
Röviden a történet a következõ: Malagától – ahol a mezõny hajóra szállt Afrika felé – 80 kilométer távolságra az autópályán, hozzávetõleg 110 km/h-s tempónál a motor fõtengelye minden elõjel nélkül eltört, és ennek következtében a motor abban a pillanatban javíthatatlanul tönkrement. A Dakar Rallyn a motor az autónak azon egysége, amelynek cseréje minden körülmények között tilos, ezért a verseny számunkra akkor és ott véget ért.
Mostantól szorítunk a többi magyar versenyegységnek, és megkezdjük a felkészülést a 2006. évi Világkupa sorozatra és a 2007-es Dakar Rallyra.
Amúgy a mai szakasz eredménye a köv (legalábbis eddig) : Motorosok: 1. Despres 0:58:10-es idõvel . 46. Kátai Péter 01:07:01-as idõvel . . 156. Varga Ákos 01:18:20-as idõvel . . . 166. Hermann Henrik 01:19:07-as idõvel . . . 218. Szilvási Péter 01:35:23-as idõvel
Autósok: 1. Carlos Sainz/Schulz 00:56:20-as idõvel 39. Kis/Czeglédi 01:07:23-as idõvel 49. Liszi/Tóth 01:09:17-as idõvel 67. Palik/Darázsi 01:11:48-as idõvel 84. Szalay/Bunkoczi 01:17:10 A Kristóf/Hujber páros még nem ért be ebben a pillanatban
Kamionosok: Õróluk még nincs infóm, perpill még nem értek be
Gyerekek, lehet válogatni, hogy kinek drukkoltok:
Motorosok: - (22) Varga Ákos (KTM) - (71) Hermann Henrik (KTM) - (146) Kátai Péter (KTM) - (200) Szilvási Péter (KTM)
Quad: - (251) Greff Róbert (Suzuki)
Autósok: - (318) Palik László, Darázsi Gábor (Nissan Navara Pick-Up) - (319) Kis Sándor, Ceglédi Péter (Nissan Navara Pick-Up) - (324) Liszi László, Tóth Dénes (Mitsubishi Pajero) - (339) Szalay Balázs, Bunkoczi László (Opel Frontera) - (474) Kristóf Márton, Hujber Imre (Bowler Wildcat)
Akik képesek drukkolni paliknak (förtelmesen bunkó alak), azok szerintem rtlklub brazil szappanoperáival, valóság show-ival, és kibeszélõ show-ival megbutított emberek lehetnek. Mert egy magyar embernek drukkolni az alap, na de egy ilyen „embernek”?