Magyar versenyzõknek: Akik meg fikázták Palikot az elején:
tényleg szép volt, de azért remélem palik még összefut 1 skorpióval vagy hasonlóval, nem kell hogy megpusztuljon, csak a hangja menjen el hogy ne tudjon F1-en ordítani
ja, bizonyított, innentõl kezdve már elhiszem, hogy tud valamit.
aztán ha majd mindezt még szerényebben is, kicsit kevesebb melldöngetéssel adja elõ, akkor az már csak hab lesz a tortán.
az f-1 közvetítések (és minden más televíziós produkció) már más tészta, jó lenne ott is látni valami hasonló világszínvonalat, és ez most nem fikázás, csak apró pici kívánság
az összes magyar résztvevõ hatalmasat ment, nehéz lesz mindezt egy év múlva akár csak megismételni is... na persze reménykedjünk, hogy a jó szereplés újabb támogatókat hoz, méginkább javuló technikát és körülményeket és talán még ennél is több magyar egységet 2006-ban!
és 2022-ben már túlnyomóan magyarok indulnak majd, a verseny pedig a Hõsök terérõl fog indulni. (Budapest-Dakar 2022)
nem is lenne hülyeség, bár tartok tõle, hogy a mezõny legnagyobb része már az itteni utakon elvérezne, mert ugye Afrika hozzánk képest... :)
Akik képesek drukkolni paliknak (förtelmesen bunkó alak), azok szerintem rtlklub brazil szappanoperáival, valóság show-ival, és kibeszélõ show-ival megbutított emberek lehetnek. Mert egy magyar embernek drukkolni az alap, na de egy ilyen „embernek”?
Az is jellemzõ, hogy a RedvaKlub csak a Palikot nyomja, najó persze a Héder Sárgásbarna a legjobb cimbije, együtt sok segget nyaltak már...
DE HA JÓL TUDOM RAJTA KÍVÛL LESZ MÉG OTT MAGYAR, NEM IS EGY !!!
amúgy remélem, hogy már Cordoba elõtt felborul 20 km/h-val a Palik, hogy hazudhassa, hogy amikor 220-al szedte a kanyart...bllblabla....
Motorosok: - (22) Varga Ákos (KTM) - (71) Hermann Henrik (KTM) - (146) Kátai Péter (KTM) - (200) Szilvási Péter (KTM)
Quad: - (251) Greff Róbert (Suzuki)
Autósok: - (318) Palik László, Darázsi Gábor (Nissan Navara Pick-Up) - (319) Kis Sándor, Ceglédi Péter (Nissan Navara Pick-Up) - (324) Liszi László, Tóth Dénes (Mitsubishi Pajero) - (339) Szalay Balázs, Bunkoczi László (Opel Frontera) - (474) Kristóf Márton, Hujber Imre (Bowler Wildcat)
(Én személyszerint mindegyiknek - még Palikéknak is)
Amúgy a mai szakasz eredménye a köv (legalábbis eddig) : Motorosok: 1. Despres 0:58:10-es idõvel . 46. Kátai Péter 01:07:01-as idõvel . . 156. Varga Ákos 01:18:20-as idõvel . . . 166. Hermann Henrik 01:19:07-as idõvel . . . 218. Szilvási Péter 01:35:23-as idõvel
Autósok: 1. Carlos Sainz/Schulz 00:56:20-as idõvel 39. Kis/Czeglédi 01:07:23-as idõvel 49. Liszi/Tóth 01:09:17-as idõvel 67. Palik/Darázsi 01:11:48-as idõvel 84. Szalay/Bunkoczi 01:17:10 A Kristóf/Hujber páros még nem ért be ebben a pillanatban
Kamionosok: Õróluk még nincs infóm, perpill még nem értek be
A Palik Darázsi páros számára véget ért a 2006-os Dakar Rali, az okokról az alábbi közleményt juttatták el az Uno.hu-hoz:
"Nagyon el vagyunk keseredve, hogy nem tudtunk örömet szerezni azoknak, akik szurkoltak, bátorítottak és erõt adtak nekünk az elmúlt hónapokban a 2006. évi Dakar Rallyra.
Röviden a történet a következõ: Malagától – ahol a mezõny hajóra szállt Afrika felé – 80 kilométer távolságra az autópályán, hozzávetõleg 110 km/h-s tempónál a motor fõtengelye minden elõjel nélkül eltört, és ennek következtében a motor abban a pillanatban javíthatatlanul tönkrement. A Dakar Rallyn a motor az autónak azon egysége, amelynek cseréje minden körülmények között tilos, ezért a verseny számunkra akkor és ott véget ért.
Mostantól szorítunk a többi magyar versenyegységnek, és megkezdjük a felkészülést a 2006. évi Világkupa sorozatra és a 2007-es Dakar Rallyra.
Az nem saját építésû Hummer. Az egy Hummer H3-as és nagyon brutál! De a Megane, meg a Chevy is király. :-) Nah meg az oldalkocsis...
Azért saját építésû mert gyakorlatilag az egész Hummer-t át kellett alakítani, hogy a sivatagi terepen versenyképes legyen és ezt saját kezûleg csinálta. Az oldalkocsis viszont überbrutál.
80km után a mai gyorsaságit Esteve Pujol vezeti a tegnapi szakazgyõztes Ruben Faria elõtt. Az autók élmezõnye már beért a starthoz.Kis-ék és Szalay-ék is, Lisziék pedig mindjárt bent vannak.
GO GO GO Magyarok!!!
Motorosoknál Kátai Péter , Hermann Henrik, Szilvási Péter sorrendben haladnak, Varga Ákos pedig még nem rajtolt el.
Állapotjelentés Kocsik Cp1 Jean-Louis Schlesser Giniel de Villiers 56" Hiroshi Masuoka 1'11" Kleinschmidt 1'57" Gordon 2'23" Miller 2'24" Carlos Sainz 5'50"
Magyarok: Szalay, Kis, Liszi sorrendben megyegetnek, de még Szalay-ék 70km-e vannak az elsõ idõmérõ ponttól.
Masuoka átvette a vezetést már, mert Sainz-éknak volt egy kis navigálási problémájuk és lemaradtak picit.
Motorosok a CP2 nél: Andy Caldecott ideje lett a legjobb.A Repsol Ktm csapat versenyzõje után Andy Grider volt a leggyorsabb 2’35"-el lemaradva.A harmadik idõt De Gavardo érte el.
Ezért ez nagy blama,hogy palikék még átsemjutottak Afrikába,bár hamarabb hazaérnek.Elsem kezdõdött a verseny még,vagy csak ma. Ez olyan mint a F-1-es autó a csúcstechnikával a rajtrácson marad. Szívás,de nagyon! Go Robby Gordon!! És persze a Magyarok! Most kíváncsi leszek így mennyit nyomja majd az rtl....
kamionosaink? lusta vagyok megnézni, temeg bennevagy a témában most:D
nemrég indultak.ellenõrzõ ponton még nem haladtak át, hogy idõt is tudjak. viszont Caldecott nyerte az elsõ afrikai gyorsasági szakaszt a motorosok között 3h21’11" idõvel.A másik 2 legjobb idõt Andy Grider és Cyril Despres motorozta 3’04" illetve 3’07" percel lemaradva. így az összesített elsõ helyet Despres vette át. A motorosok állása a 3. gyorsasági után:
Hmm... Már a kocsis élmezõny is áthaladt a CP3-on, de idõket még a második idõmérõnél sem írtak:( Mindjárt beérnek a célba is. Kamionosok meg lassan a CP1-hez.