nemkicsit monaco feeling ez a pálya.. Az a visszafordito meg.. visszafele lenne az érdekes, dombnak felfele
Na holnap kitárgyaljuk mi volt. Most lefekszem aztán nézem. Remélem jó futam lesz. addig is mindenkinek jó éjt.
Az elsõ futás jó volt,..nagyon sok minden múlik a 2.-n. szépen kikapták a sérült verdát a végén. ..most már ne essen báz
Már megint Prialux ezt nem hiszem el. Már 3 éve. Ilyen nincs.
Megérdemli, bár megmondom én J. Muller-nek szorítottam,...igazából nagy igazsága lett volna ha õ nyeri, tavaly elõtt is az utolsó futáson vesztette el a VB-t, és vétlenül, balesetben...ha jól emlékszem a második versenyre sem sikerült rendesen összekalapálni az autót. ..és most is nagyon tetszett ahogy hajtott....piszok közel ment a falakhoz. De nálam Farfus is befért volna akár, bár kicsit bosszantó hogy egy elvileg 'lefutott' autóval harcolni volt lehetõsége a VB címre...a versenyzõ rendben van. ..de VB-re csak kihegyezett autóval lehessen már menni..az milyen már hogy egy tavaly a kamionról leesett járgánnyal is tudja verni a gyáriakat. :))) De Prialux is megharcolta amit meg kellett.
A kétszeres BTCC bajnok James Thompson egy év kihagyás után 2007-ben visszatér az Alfa Romeo csapatához a Túraautó Világbajnokságon.
Thommo a vöröseknél kezdte ETCC pályafutását 2003-ban, és a WTCC elsõ évét is egy N.Technology Alfa Romeo 156 volánjánál töltötte. Miután a 31 éves britet szabadon engedte 2006-os unkaadója, a SEAT Sport, az N.Technology egybõl lecsapott rá.
„James csapattársainak kalibere, mint Tarquini vagy Giovanardi, mindig is magas volt ám õ versenyrõl versenyre felveszi ellenük a kesztyût. Amint elérhetõvé vált, azonnal lecsaptunk rá. Jó, hogy visszatér az N.Technology családba.” – mondta Mauro Sipsz csapatvezetõ.
Valaki nem hallott valami új infót, a LADA 2007-es indulásával kapolatban? Mert 2006ban esküdöztek h nem tudtak tezstelni meg minden és h 2007ben tuti h indulnak...
Ma és holnap tesztek Valenciában, ahol idén elõször Farfust már BMW-vel láthatjuk vezetni. (Ezért is jött jól az Alfának annyira Thompson, nem sok exalfásra tudnak jelenleg építeni) ...és ott lesz SEAT-tal Michael Jourdain is, akire külön kíváncsi vagyok, hisz odaát az USA-ban kicsit más gépekhez van szokva...
Ma késõ este egyébként WTCC magazin az Eurosporton.
valszeg az van, hogy se elég pénz nincs, se megfelelõ autó, utóbbi persze következik az elõbbibõl, mindenesetre jó volna látni õket, de csak akkor van értelme bejönniük, ha gyári csapatként legalább egy jó középmezõnyre képesek lennének mondjuk két éven belül, illetve pénz is lenne mondjuk 4-5 évre a fejlesztésekkel együtt...
valaki véletlenül nem rögzítette a tegnapi WTCC magazint? elcsesztem, mert nem vettem fel és egy Zanardi-portrét adtak, amit azért mégiscsak meg kellett volna örökíteni az utókornak...
pénz az még csak volna mert a GM elég sokat "pumpál" most a Ladába, csak a motor körül volt egy kis gáz mert az Opel 2 literesét használták volna, de most meg már a saját új fejlesztésû kétliteresükkel akarnak menni...
persze nyilván az autó már egyben van, a kérdés számomra csak az, hogy mit tud, az viszont csak egy teszten derülne ki, ahol a többi gyári csapat közül is ott van 1-2...
11 March Curitiba, BRA Race 1 – 16.00/17.00 Race 2 – 19.00/20.00 06 May Zandvoort, NED Race 1 – 11.45/12.45 Race 2 – 15.15/16.15 20 May Valencia, ESP Race 1 – 11.45/12.45 Race 2 – 15.30/16.15 03 June Pau, FRA Race 1 – 11.45/12.45 Race 2 – 15.30/16.15 17 June Brno, CZE Race 1 – 11.45/12.45 Race 2 – 15.30/16.15 08 July Porto, POR Race 1 – 11.45/12.30 Race 2 – 15.15/16.15 29 July Istanbul, TUR Race 1 – 12.00/12.45 Race 2 – 14.15/15.15 26 August Oschersleben, GER Race 1 – 11.45/12.45 Race 2 – 15.30/16.15 23 September Brands Hatch, GBR Race 1 – 11.45/12.45 Race 2 – 15.30/16.15 07 October Monza, ITA Race 1 – 11.45/12.45 Race 2 – 15.30/16.15 18 November Macau, MAC Race 1 – 04.00/05.00 Race 2 – 05.00/06.00
Sziasztok!
Nem tudja valaki, honnan lehetne letölteni full WTCC és BTCC videókat. Elõre is köszi.
mekkora LOL má eza a FIA, most hallgatom jurosporton.. szénné büntetik a BMW-t:( +10 helyett, +15kg, plusz a hátsókerékhajtású kocsik miatt (szintén BMW) változtatták meg a rajtprocedúrát, mert "nagy" a hátsóhajtásúka elõnye a rajtnál a hajtás miatt..LOL
sikerül a FIA-nak ezt a szériát is lehülyíteni:(
Jah, nézzétek, kvali élõben:)
GOO Zanardi!!
Debilon, tényleg elõny a hátsó kerék a rajtnál, ebben egyetértek az FIA törekvéseivel.
igen, elõny...én meg nem értek egyet a FIA döntésével.. miért kell egy gyártót/csapatot/versenyzõt szívatni azért, mert hátul hajt a kocsija..építsenek a többiek is hátsóhajtású autót, ha az a jobb..
nevetségesnek tartom ezt a döntést, mint a +5 kg többletet a többi csapathoz képest..
hameg a kiegyenlített bajnopkság a cél akkor menjen mindenki FWD kocsival, és nem kell ilyen hülye módosításokat csinálni
én meg azt mondom, hogy a versenyek a pályán dõljenek el és ne a rajtnál. az elõzõ években utóbbira sok példa volt, persze tudom, neked más errõl a véleményed... a szabályokról annyit, hogy jelenleg már annak is örülni kell, hogy egyáltalán ennyi gyárat érdekel a széria... a bmw alapból jobb volt évekig mindenkinél, így a hendikep rendszer és minden más szabálymódosítás is nem a bmw-k ellen irányul, hanem hogy szorosak legyenek a versenyek és ezáltal eladható legyen a sorozat. senki nem nézne unalmas körözgetést a pályán és az a gyáraknak se jó reklám, mint ahogy a bmw-nek se lenne az, ha nem lenne más autó, csak bmw... én azt mondom jól van ez így, és várom az orrmotoros bmw-k megépítését szeretettel :)
Hát én meg azt mondom erre. Amit akkor is mondtam amikor az F1-ben a ferrarit bünteték. Épiteni kell egy olyan autót ami képes legyõzni. Ha a gyártók ezt nem tudják megcsinálni, akkor az gyõz aki jobb ez ilyen egyszerû. Ez pont olyan dolog hogy te feltalálsz valami jó dolgot, és ezt "kihozod" a másik meg feltalál egy hasonlót, de a tied jobb aztán téged büntetnek hogy a másik szarabb dolgát elõtérbe rakják. Találjon ki õ is egy olyat vagy jobbat!! Ha nem tud igy járt.
Hát igen, sajnálom hogy az Alfa ennyire elhagyta önmagát és h csak 2 autóval indulnak, azt is hogy csk 3 Chevrole van a mezõnybe.
Azt ne felejstsd el hogy ezek a szériák a közönség, a média nélül nem mehetnének, pénz pénz... az egész egy show a nézõk felé, presztizs harc a gyártók felé és nem utolsó sorban harc a pilóták közt... Ha különbözõ autók, márkák indulnak ott valaki nagyon elhúzhat és nagyon lemaradhat, mint az F1ben... az ideális az lenne hogy közel egyforma erõk, de persze ott is lehet jobbat csinálni mint pl a DTM. Szabályokkal lehet és kell is ezeket kordában tartani és aki tényleg jó az akkor ott is jobb, max jobban megkell érte harcolni, ami a mi szemszögünkbõl nézve a legjobb dolog.
eddig is voltak szoros versenyek..szerintem, nem ettõl a szabálytól lesz jobb/rosszabb egy széria..
a hendikep rendszer jó! de nem így, hogy valaki azért kap +5-öt, mert RWD..ez elég gáz..osztom gordon véleményét, építeni kell egy jobb/erõsebb autót és akkor a BMW a rajtnál fennálló elõnyét kompenzálhatják erõvel. meg ez a rajtprocedúra, a kompenzáció miatt egy repülõ és egy álló rajt..ezis olyan...izé..na..
amúgy a BMW orrmotoros;) gondolom FWD BMW-re gpondolsz..én meg remélem, hogy sosem tévelyedik el a BMW az FWD felé:D
ott az Alfa, 5 éves autót foltozgatnak...LOL..amirõl szó volt, hogy a 159-est megcsinálják..miért nem teszik?
Totti: a szabályokban le vannak fektetve a motorokra/váltóra vonatkozó specifikációk..azon belül dolgozik mindenki..még a BMW is..a többi gyártónak is lehetõsége van ezeken a szabályokon belül hasonló teljesítményû autót építeni, mert igenis építsenek jó kocsit, ha nyerni akarnak, hogy le tudják gyõzni a másikat
hogy minden gyártó FWD autót épít, és azt alakítja át versenyautóvá? jogában áll, de akkor ne legyen ilyen, hogy a másik elõnyét csökkentsük egy szabály által..az szerintem elég gáz.. biztos vagyok benne, hogy a Seat, Alfa, Chevy-nek is vannak elõnyös tulajdonságai..aztán ha abban megerõsödnek, akkor jövõre majd azért lesznek bevezetve korlátozások?
ööööö, télleg baromságot írtam, elsõkerekesre akartam kilyukadni, csak elírtam nagy igyekezetemben :)
persze lehetne építeni hátsókerekes autókat is, de ez egy új szakág, és ne legyünk naívak, senki nem fog ilyemsit erõltetni, az túl sokba kerülne, inkább kivonulnak a szériából. ezt akarta elkerülni a szövetség, hogy egy friss széria rögtön el is halálozzon.
ez még a finomabb megoldás volt, f-1ben az ilyen elõnyöket egyszerûen be szokták tiltani, akkor meg igazán bajban lenne a bmw, vagyis valamilyen megoldást találni kellett, így én még mindig azt mondom hogy jó döntés volt.