Nincs nevezve a Lada, én nem nagyon figyeltem mostanában...de az egész idényben biztos hogy nem indul. Részemrõl N.TECHNOLOGY Honda Accord-Thompson és a Bímerrel Farfus, és Monteiro a Seat-tal. Õket sasolom elsõsorban :) Drukkolni csak a jó versenyekért drukkolok.
a Honda sincs ott Braziliában? Mert elsõ teszten nem volt az eredménylistában.
A 3. futamtól mennek, de már elötte az ápr. 15-16-ai valenciai teszteken mutatkloznak be. Ha a FIA is úgy akarja, és elfogadja az autó homologizációját...
Valaki nem tudná összefoglalni a fõbb szabályokat? Mert eddig nem nagyon követtem a WTCC-t, csak ha éppen odakapcsoltam akkor néztem...
Hát össze lehetne!..
Na szóval a lényeg: (bármi hiba van javitsatok ki)
A versenyek ugy zajlanak hogy 2 versenyt tartanak egy hétvégén. Az elsõ rajtja mindig álló rajt.Ennek a rang sorját a szombaton tartott idõmérõ edzés adja meg. Álltalában a versenyek 20-25 perc hosszúek. (9-16 kör pályától függõen) A második race repülö rajtal indul. Ennek a sorrendjét az elsõ verseny végeredménye adja meg. Annyi kavarásal hogy az elsõ 8 forditva indul. Tehát aki nyert az lesz a 8-dik, aki a 2-dik 7-dik, és igy tovább.
A pontozása FIA rendszerû. 10 p az elsõnek..........
Az autokat a versenyen elért helyezés után büntetik. Persze egy hétvégén belül nem. A hétvége végeredménye a mérvadó. Ez a következõ képpen van:
maximum 80 kg lehet, de itt nekem is vannak még olyan dolgok amiket nem 100%-osan vágok. Számit még sok minden. Esetleg leirhatná valaki aki tudja.
Az autokban sok mindent nem lehet változtatni, tehát seria autoknak kell lenniük nagyon kevés átalakitás engedett. Ha jól tudom 2000cm3 300le körüli motorok vannak bennük. Ezeknek a motoroknak seria autóban megtalálhatónak kell lenni.
Hát én kb ennyit tudok. Ha valami nem helyes a többiek ugyis javítják, meg legalább én is korigálom a hibákat.
Az elso versenyen van repulo rajt, a masodikon allo. Sulybuntetes pedig, asszem maximum 70 kilo, es a versenyhetvege elso 6 helyezett kapja. 30at kap az elso, 5 kg-ot a 6. Ez iden valtozott meg, ezt mondta a mokuska, de lehet rosszul emlexem a szamokra. Nekem amugy ez a dizel cucc nagyon nem szimpatikus, semmi hangjuk ezeknek a szaroknak. Meg nem is fair a tobbiekkel szemben. A seat mint auto tetszik, a jatekban sztem szar, legalabbis nekem nem jon be. Maga a csapat se szimpi. Remelem ma elkalapaljak oket:D
NA Thx.. Ezekkel a súly dolgokkal nem vagyok tisztába. Ez tavalyi amit én irtam egy ezzel foglalkozó oldalról szedtem. De utána néztem én is a Qual-t ott mondta az arc igen hogy megváltoztatták idén. Jó lenne valami táblázat erre. A hivatalos honlapon sem találtam, szóval........
Amit a Dieselekrõl irsz. Hát ja igaz. Mondjuk nekem a Seat nagyon bejön, de a csapat nekem sem szimpi. Én azért szoritottam nekik tavaly mert Yvan Müller egy nsgyon nagy pilóta elég rég óta ismerem. De 1000x szimpibb a Chevy csapat vagy az uj felálású N technologik. Ráadásul õk a "legszebb" tura autóval mennek:D
Ha mar Seat, akkor Rydell-nek drukkolok. A legszimpatikusabb versenyzo nekem Thompson. Amit mult evbe muvelt azzal a regi alfa-val, az embertelen. Remelem a Honda-val is utni fog. Kar hogy nincs ott braziliaban:/ Most volt bemelegites Eurosport2-on. Farfus volt a leggyorsabb:)
Hát ez jó volt! Chevy-team wazz.... Nem irok többet hátha nem látta valaki, de kész..
Na nemsokára a 2-dik futam!
Nézi csak közbe nem irogat:)
Jó kis verseny volt az elején levõ bakikat leszámítva, kár hogy a sevik kipotyogtak, de voltak szép csaták elõzések, védekezések üldözések ahogy kell. A Seat-ok erõsek, fõleg az egyenesekben gyorsabbak, igy nehét õket megfogni, persze az álló rajta majd a BMW-nrk kedvez, érdekes lesz.
Kemeny volt. Chevy-k jol elbasztak. Viszont bmw vs seat durva volt. Sokkal jobban jott ki kanyarbol bmw, tapadt ra, aztan egyenesbe huzott el a seat. Nagyon mennek egyenesbe, eselye se volt megfogni.
király volt:) kár hogy nem a bmw-k nyertek:)
hello! Régi WTCC rajongó vagyok, de csak most találtam meg a topicot!
Hajrá Yvan Müller!!:)
Tarquini milyen nyugodt volt, végig attól féltem, hogy megint összeakadnak Farfus-al.
Remélem második futam BMW-s lesz, nagyon gyors köröket mennek, csak Seat-ok jól tudták feltrartani õket, ha Priaulx lenyomja rajtál két Seat-ot akkor megvan a gyõzelem.
(jo a banner, de kicsit életlenek a képek, ne a 320x240-eseket használd, hanem a nagyokat, és azokat méretezd át kicsire)
Hát ja ez igaz. Egyszerüen bazi erõsek azok a diesel motorok. Igaza van Gionak. Kanyarban sokkal gyorsabb volt Farfus és Müller is, de egyenesbe semmi esélyük. Majd ha elrajtolnak jol a következõ futamon..... Talán annyival nem gyorsabb a Seat!
Ez is jó kis futam volt, szerencsére baleset nélkül. Seat, BMW szinte egy szinten vannak, a dízel csöppet erõsebb egyenesbe, de ez behozható. Jó kis csaták voltak, Priaulx pedig ahogy ki miliméterezte a pályt és ahogy elõzött szenzációs volt! Jó kis idény lesz.
A Chevrolet pedig... van hova fejlõdni.
Az elsõ futamot eljátszottam, de a második futamot megnéztem. Huffot és a Chevyt sajnálom, hogy ilyen rossz hétvégéjük volt, de hátra van még egy csomó futam ahol javithatnak.
nagyon jó kis futam volt,sajnos megint nem BMW nyert:) de legalább már most láttam a két versenyen anyi elõzést,amit F1-ben egész évben fogok látni öszesen :o)
most tudtam megnézni felvételrõl a futamot, hát elég jó volt, szép csaták voltak, csak a kicsit a rendezõ bendzsa volt, mindig csak Farfust mutatta...:(
Hát ja elég fasza volt ez a verseny is.. Sok elõzés, szép csaták! Amilyenek kell lennie egy ilyen racenak.
igy van, jöjjön a következõ futam, aztán majd csatlakozzon a Lada:)) Sevinek meg csatlakozni kéne az élmezõnybe, mert csak 2 csapat fog harcolni és az nem az igazi, lásd F1
Hát sajnos nem! De utánna kellene néznem! Hátha valami net tv-n esetleg.. Vagy utánna letölteni nem tudom.... De nagyon tetszik hogy ennyi fajta autó van benne.
Opel, Chevy, Peugeot, Alfa, Mercedes, BMW, Volvo, A vb-nek is igy kellene kinézni!!
Hát ja!! Jó kis sorozat. Annak ideén csináltak egy pc játékot errõl az STcc2 a neve.. Nagyon jo kis game... Én ott ismertem meg.. Nem kisebb emberek jöttek innen mint Mattias Ekström a Dtm egyik bajnoka.
Youtobe-n van fent egy 1998-as Flankenbergi futam összefoglaló azt is erdemes megnézni..http://uk.youtube.com/watch?v=D9YjmnlQNpM
meg néztem a 2007 11. futamot nagyon jó volt esõs mineki hullot :D
Opel Astra lazán verte a BMW-t
Tényleg nagyon klassz lett az új banner, gratulálok a készítõnek a szép munkához!
Egy "kis" kiegészítés ehhez az Alfához. Az Alfa Romeo-nak anyagilag nem érte meg a WTCC-ben maradni, mert sajnos az Alfa veszteséges. Õk ezt azzal magyarázták, hogy az FIA GT-ben szeretnének indulni, ill. egy Le Mans projecten dolgoznak. Az FIA GT nevezési listáján természetesen nincsenek rajta, és szerintem a Le Mans project is csak egy kis bújtatószöveg volt. Az új Alfa elnök, Luca de Meo kinevezésével remélhetõleg változik a helyzete az Alfának.
A lényeg, hogy az Alfa nem ment át az STCC-be. Évek óta van Alfa Romeo a privát értékelésben, jelenleg azt az egyetlen egy Alfát is Mattias Andersson vezette, aki idén megvette James Thompson gépét (ez egyébként a túraautózásban mindennapos), így azzal megy 2008-ban. De ismétlem magam, ez egy privát részvétel évek óta, mint ahogy a BTCC-ben is van privát Alfa Romeo, a gyár nem megy át a nemzetközi hadszíntérrel egy szinte teljesen ismeretlen sorozatba.
Félig jó, félig nem jó hír, hogy az STCC-ben az Opel csapat nem indul, így a tavalyi Tommy Rustad gép, és még egy két felkészített Opel Astra eladó. Tehát bármelyik privát csapat megveheti ezeket, és akár a WTCC-ben is lazán elindulhat vele, mivel mindkét sorozatban az S-2000-es szabály van érvényben. Elég jól felkészített gépekrõl van szó, egy pénzesebb privát Team könnyen lecsaphatna rájuk.
A kiszolgálónk áldásos tevékenysége miatt, mind a hírszerkesztõ felület, mind a Fórum össze lett barmolva! A Fórum adminisztáriós felülete sérült, így törölte az összes Usert, engem csak azért nem tudott, mert én vagyok az admin! Ennyit róluk....