Sziasztok! Szeretnék pár szimulátoros bajnokságot megosztani veletek. Akinek kedve van jöjjön,várjuk szeretettel!
Sok szeretettel várunk minden WTCC kedvelőt a Virtual SimRacing szeptemberében rajtoló Raceroom bajnokságába! Csupán a pályákat és azt az egy autót kell beszerezned amivel indulsz. A WTCC-ben vitézkedő Nagy Dániel az előző két szezonban indult,most még várunk a visszajelzésére. Eddig a TCR-ben versenyző Tassi Attila és a Hankook Racer Cupban induló Báldi Gergő jelezte indulási szándékát! >Jelentkezés és minden egyéb információ<
Norbinak megvan a pole a nyitó futamon! Hazai pályán,idei első futamgyőzelme meglehet végre :)
nincs live stream a kamionversenyről?
úgy tűnik. múltkor feliratkoztam youtube-on, megörültem, mert eggyel előtte a nürburgringről is ott volt a live stream, de úgy tűnik, hogy továbbra is csak foghíjasan van közvetítés... fakk.
"Az Alesi után a srácok 195-ig is felgyorsulnak én nem én csak 185 környékét mentem..."
CSAK!!! :D Életében először ült ilyen autóban,és még ígyis alulról súrolta a határokat,nem akart bajt abban a pár körben :D Rohadt intelligens srác amúgy Norbi én nagyon szorítok neki hogy előbb utóbb kikössön a DTM-be tuti nem vallana szégyent,sőt!
a múltkor mintha fél füllel azt hallottam volna közvetítésből, hogy jövőre már 6(?) kocsival kisebb lesz a mezőny. valaki, aki jobban követi a dtm-et nem tud erről bővebben?
Uristen mi volt itt az utolso korokben...grat Norbinak,odatette magat!
Kihozta a maximumot!
Annyi hogy Lantiéknak igaza van hogyha Norbi fekete-fehér zászlót kapott a kis lökéséért,akkor Björknek mit kéne kapnia amiért televerte a Honda hátulját,és azon ment el az egyenese Norbinak... Ez a túraautózás,ez tiszta,csak akkor Norbit se figyelmeztessék kisebb dolog miatt Utoljára szerkesztette: bakkerman, 2016.09.25. 09:52:42
a legszebb, hogy volt kamera ami rögzítette, de kivágták a lényeget.. -.-
de kár azért a rohadt safety car-ért... :(
A Honda azért összekaparhatná magát mert a Volvo jön fel nagyon,jövőre még jobbak lesznek,az adatok is meglesznek a pályákhoz,a Citroen hiába nem lesz gyári továbbra is óriási előnyük lesz,a Ladák meg szintén egyre jobbak...ma is a második futamon a már régebb óta nem gyári Chevy ott volt Huff seggében Thompson alatt. Persze szépen néz ki az hogy a tabellán ott vannak az elejében a Hondák,de szerintem ez csalóka
Gondolom jelezték neki, ne nyomja azért még annyira. :)
Vasárnap rendezik a túra autózás csúcsversenyét a Bathurst 1000-t. magyar idő szerint vasárnap 02:10 - 09:00
Sziasztok!
Várunk minden autóverseny kedvelőt egy kis szimulátoros megmérettetésen. Az Assetto Corsa nevű programmal futó bajnoksághoz csupán a játékra és egy kiegészítőre van szükségetek.
Íme az időrend és a versenynaptár : 20:00 : Időmérő 20:15 : Race 1 - 20 perc Szerver restart / 10 perc szünet 20:45 : Superpole : Egy mértkört lehet teljesíteni a pályán 20:50 : Race2 - 20 perc
• Tesztfutam – Október 29. : Monza • Tesztfutam – Október 31. : Nürburgring Short • Tesztfutam – November 06. : Mugello • 1 - November 10. : Spa-Francorchamps • 2 - November 24. : Imola • 3 – December 8. : Nürburgring Short • 4 - December 22. : Mugello
Szerintem csak ez lehet a jövő. Egy egész világra kiterjedő komoly versenynaptár,bivaly autók,a 3 nagy német gyártó,plusz a 3 nagy japán,esetleg valamelyik francia még pluszba...egy amolyan F1/Moto GP szerű csúcskategória csak túraautóban. Tuti siker lenne. Jelenleg annyi a túraautós bajnokság meg a sok töltelék kis széria hogy csak egymástól veszik el a nézőket,a helyszíneken konganak a lelátók az ürességtől,és valljuk be őszintén kibaszottul belterjes lett mára ez a WTCC is...ideje valami forradalmian új megoldásnak,egy világméretűnek. Megnéznék egy Marco Wittmann Michelisz Norbi csatát 300 km/h fölött :)
Hát ők se tolták úgy, hogy TO lenne :) ráadásul hazai pályán kibaszni valakit a 2. helyről... végén kiszálltak az autóból és ment nyalizni Whincup mindenkihez, hogy sorry...sorry aki kapott érte egy áthajtásost.. :) Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2016.11.08. 07:40:19
Egy kis off színes a hírvákuum idejére: A HDP múlt héten bejelentette az Acura NSX GT3 jövő évi programját. Az európai debütálásról még nincsenek konkrétumok, de az anyacég biztos szeretne a Nordschleifén is megmérkőzni a Lexus-al és a Nissan-al. Remélem Norbi is kap majd néha lepattanót, mint a belga TCR-ben. Egyébként Peter Kox végezte a bejáratást, aki 2000-ben a JAS Hondával lett 2. az ETCC-ben.
A magyar autósport mindig is erről szólt. Kreatív számlázás meg ilyesmi. Egy versenyhétvége megvan mondjuk 6 millióból és számlán van 20. Vajon miért a kamionos cégeknek van versenyistállója nagyrészt?
Michelisz Norbert feeling disappointed. 1 hr · A délután megjelent hírekre való tekintettel szükségesnek tartom, hogy a következő gondolatokat megosszam veletek: Először is, a hírekben említett, túraautó-világbajnokságban szereplő pilóta édesapjával kapcsolatban leszögezném, hogy nem az én édesapámról van szó. Emellett fontosnak tartom kiemelni, hogy a támogatóim, a családom és én is minden hasonló jellegű, jogellenes és az autósport megítélését alapjaiban romboló tevékenységtől szigorúan elhatárolódunk. Bízom benne, hogy ezen szomorú történtek senkinek sem csorbítják majd az autósport iránti szeretetét és rajongását.
Kiss Norbi 1 hr · Ezért majdnem lehetetlen a magyar autósportban tisztességes támogatókat találni. Köszönöm a magyar autósport becsületes fele nevében a "jó" hír keltését. Szeretnék határozottan elhatárolódni az ilyen, és ehhez hasonló esetektől és emberektől. Nagyon köszönöm támogatóimnak, partnereimnek, akik mellettem vannak! Ők azok akik valós reklámértékért cserébe, kölcsönösen előnyös üzleti, szponzori kapcsolat keretében támogatnak és becsületesen dolgozunk együtt, egymás jó híréért.
nyilván, csak gondolom nem ekkora méretben. Aztán most valaki nem kapott valamit, aztán fel lett dobva... :/
“Különösen nehéz szívvel vágunk a világbajnokság jövő heti utolsó fordulójának. A tegnap délutáni hírek sajnos igazak, Fecó édesapja is érintett ebben az ügyben. Csapatunk bízik benne, hogy versenyzőnk édesapja mielőbb tisztázódik a vádak alól. Számunkra az út eddig is szabályokkal és törvényekkel volt övezve, más utat pedig nem tartunk elfogadhatónak. A kialakult sajnálatos helyzetben csapatunk továbbra is minden támogatást megad mindkét versenyzőjének, és teljes erőbedobással készül a világbajnokság utolsó fordulójára.”
“Pontosan tudjuk, érezzük most a bőrünkön, hogy ezek az események, hírek, mennyire rombolják az autósport megítélését, és talán a mi megítélésünket is. Ezekből azután olyan szerencsétlen általánosítások következhetnek, amik árnyékában most eredményes hazai autóversenyzők kényszerülnek magyarázkodni, velünk együtt. A vádak nem Fecót illetik, mégis ő fogja a legnagyobb terhet cipelni a hátán a zárófutamon. Apa is csak egy van. De az ártatlanság vélelme őt is megilleti.”
Miért szerinted az élet más területein hogy megy? Focinál az átigazolási pénzek egy része adózatlanul jut vissza zsebekbe.. épitkezések, beruházások br. árának a 10% szintén megy zsebekbe legalábbis Magyarországon. mert ha nem így lennének, legközelebb más végzi a munkát, mást igazolnak stb. ebben a kérdéses történetben valaki nem kapta meg a részét és feljelentette őket...
michelisz megint túlvállalt egy q3-at (rip 3. hely), bennani meg első... mi folyik gyöngyösön?! lantiék fél perccel utána már pedzegetik, hogy sportpolitika :D
Ez mi volt? na mindegy, jellemező az egész WTCCre. Utoljára szerkesztette: Totti5, 2016.11.25. 21:37:53
Müller újra bebizonyította hogy egy utolsó féreg
Kapja be :/
én már nem bánnám a class one-t, legalább kitakarodna az összes elcseszett technika, most ritkul a férgek névsora, stb. hátha ez kell ahhoz, hogy főnixként támadjon fel a sorozat, mert jelenleg vicc az egész, akármelyik aspektusát nézzük.
Igazából, nem feltétlen a létszám a lényeg, lásd WEC. 4-6 autó is fantasztikus csatákat tud produkálni akár órákon keresztül. A probléma itt inkább az, hogy unalmasak a futamok létszámtól függetlenül.
A WTCC 2017-es tervezett versenynaptára:
Április 7-9 – Marrakesh Április 28-30 – Monza Május 12-14 – Hungaroring Május 25-27 – Nordschleife Június 23-25 – Vila Real Augusztus 4-6 – Termas de Rio Hondo Október 13-15 – Sanghaj Október 27-29 – Motegi November 17-19 – Makaó Nov. 30 – Dec. 1 – Katar
Tegnap megvizsgálhattam, megérinthettem Norbi Mercedes monstrumát ( Hungexpo ). Hát mit mondjak, ez brutális, hatalmas, nagyon technika és elképesztő látvány.
Marrakesht nem tudják elfelejteni.... Lehetne Estoril, vagy Barcelona esetleg egy Brands Hatch...
Drasztikus változások lehetnek a WTCC-ben Ha tényleg ez lesz, akkor a Volvóval kegyetlenül kib*sztak. Másrészt valószínüleg, akkor búcsút mondhatunk a jelenlegi összes WTCC pilótának és szerintem a Volvo-nak is. Utoljára szerkesztette: bmwcrash, 2016.11.27. 12:41:56
Én nem tudom mi lesz a vége, de szerintem az egész wtcc 100x jobban járna, mind egy TCR vagy egy NGTC szabály rendszerrel. Azok az autók az embereknek kedvesebbek, hiszen olyan amit "megtudsz venni" a sziluett autók nem lesznek olyan kívánatosak és érdekesek. Ez 100%. A DTM népszerű oké, de mégsem vb, sőt megkockáztatom, hogy népszerűbb a BTCC az NGTC vel mint a DTM.
Hülyeség a class one. Ugyan olyan méregdrága "szarok" lesznek mint a DTM és az F1. és ott fognak agyalni fél év múlva honnan szerezzenek embert, meg csapatot. Csak gondoljatok bele. (audi , BMW, Mercedes ) oké. Ha 3 pilótával számolunk az 9. Ha marad a volvo ami nem 100 akkor az még 3. Ha marad a honda az még 3. Azaz 15 autó. Az elég? Kéne még ennyi legalább. A privátok ennyi pénzt nem fognak kiadni. Szóval evvan...
Alapvetően igaz. De a class one-nal kapcsolatban egyáltalán nem. Miért lenne 3 autó/ gyártó? DTM 6-8 autóval mennek, kötve hiszem, hogy 4-nél kevesebbel mennének. A másik meg az, hogy pont azért akarják a class one-t mert az nem csak DTM hanem Super GT is. Ott is legalább 4 autó/márkával mennek, és ott is 3 gyártó van. Ha ez lesz már senki nem számol a privátokkal és őszintén szólva ha igy jönnének, nem is hiányoznának. Utoljára szerkesztette: bmwcrash, 2016.11.27. 15:55:26
Szerintem ezt a "privat" rendszert kene megszuntetni. Ha letre jonne a class one,akkor abban legyen ott 3-4 kibaszott premium marka,fejenkent 3-4 autoval es klasszis pilotaval. Mindezt FULL GYARI hatterrel. Es akkor az valoban a turaauto csucs kategoriaja lenne. Ez a privat rendszer ez penzzel atitatott moslek,ami jelenleg van. Bennani azert ul klasszis autoban mert mogotte van a marokkoi kiralyi csalad?? Ha nem lenne mogotte akkor a TCR-ben a 8-10. helyekert korozne max,a tehetsege alapjan. A privat csapatoknak letre kell hozni egy class one masodosztalyt,ahol kevesbe lennenek szigoruak a szabalyok.