Gondolom nem kell nagyobb tudás hozzá, hogy az idei év lesz az utolsó Zengőéknek a WTCC-ben, mivel erre az évre van szerződésük a Hondával. Nyilatkozta is a télen a WTCC túl drága a TCR-hez képest..
Pláne ha nem lesznek eredmények. Aztán hogfy a WTCCvel mi lesz megint más kérdés.
Őszintén szólva nem bánom. Tavaly is amilyen szerencsétlenkedés ment, mert kuncsorgás a vezetőségnél meg a motor ügy. Ha nincs rá pénz akkor menjenek olcsóbb kategóriába.
Vsz, hogy a visszapillantó tükrök száma egyezik. Nem tudom, hogy gyári vagy nem, nincs mentség hogy nem néztem utána :). CTSCC-ben asszem gyári fejlesztések voltak és nem mentek rosszul sőt asszem bajnokok lettek. Amire ki akartam lyukadni, hogy nem kell félteni őket. WTCC-nek jelen formában befellegzett, biztos gyors és fejlett autók de túl drága és komplex az egész, pl. BTCC 10x látványosabb versenyeket produkált. De gondolom be kellett próbálni, ami becsülendő. Utoljára szerkesztette: Ingy2, 2017.03.24. 22:13:18
Inkább az a kérdés lesz-e WTCC. Most fognak TCR-ékkel tárgyalni és lehet átveszik a szabályt a TC2/WTCC2 vagy mi a tököm kategóriába. Simán lehet, hogy a TCR féle autók mennek jövőre itt és nem világbajnokságnak hívjuk majd, hanem világkupának vagy ilyesmi.
Kínába egy szedánnal mentek nem? Nem az I30-al, főleg nem az újjal. Ez a STARD ez egy új projekt (szerintem gyári támogatást se kapnak), semmi köze szerintem a kínai bajnokságba lévő autóhoz.
Azért ez már más szitu, ez már nem csak Michelisz Norbert, a mi kölykünk, aki épp csak kirepült a fészekből, hanem egy komplett rivális csapat. A B3-al se ment a picsi-pacsi, miért is kellett volna.
Nem is kell a picsi-pacsi, de azért azt sem gondoltam volna, hogy ekkora lesz a hallgatás. A Zengőnek a M1RA egyelőre szerintem nem konkurencia, ebből kiindulva én arra számítottam, hogy a meglévő(?) jó kapcsolatuk miatt majd gratulál neki, megemlítik egymást 1-2 posztban, stb. Az eddig látottakból az jön le, hogy a Zengő nem vette jó néven a Norbi csapatát, amit igazából nem értek, és kiváncsi lennék a háttérre... ennyi! :)
A megalakuláskor vagy egy cikkben, esetleg valamelyik TV-s nyilatkozatban sok sikert kivánt neki még akkoriban mikor megalakult a M1RA. Ezen felül nem hiszem hogy nagyon kellene ilyennel foglalkozniuk, miközben egy hét múlva WTCC....
hogy rohadna meg a pudvás tv2! gondoltam, majd ma verseny nézős nap lesz, tcr, blancpan, rx... hát megint kopirájtos bazmeg! http://www.fiaworldrallycross.com/article/9507/2017-tv-deals-announced-at nem tudom felfogni, hogy baszhatnak ki így a nézőkkel. egész évben zéró livestream, csak azért, hogy a tetves vajnatv leadhasson majd egy 5 perces összefoglalót. 2017 van bazmeg!
Chromeba letöltöd ezt a VPN-es kiegészítőt és úgy fog menni. Tegnap ezzel néztem én is meg haverom is. Sajna van amikor beakad de a stream nagyobb részébe (95%) folyamatosan látszódott minden nálam.
Várunk mindenkit sok szeretettel a legújabb szimulátoros WTCC bajnokságunkban, ami idehaza elsőként, a 2016-os WTCC csomaggal fut! Megtalálható benne Michelisz Norbi gyári, Ficza Feri és Nagy Dani privát Honda Civicje. A tesztek már zajlanak (szerver is van) , ahol ki tudjátok próbálni az autókat és megnézhetitek, hogy a tavaly a bajnokságba csatalakozott Volvo S60 mennyire tudja felvenni a versenyt a többiekkel. A 7 fordulós naptár csak európai pályát tartalmaz és mindenhol 3 futamot rendezünk majd. Lesz superpole, fordított rajtrács is.
Íme a teljes naptár: 2017. Április 11. (kedd) – Portimao Club Chicane // teszt futam 2017. Április 13. (csütörtök) – Portimao Club Chicane // teszt futam 2017. Április 17. (hétfő) – Brands Hatch Indy // teszt futam 2017. Április 20. (csütörtök) – Brands Hatch Indy 2017. Május 4. (csütörtök) – Norisring 2017. Május 11. (csütörtök) – Zandvoort National 2017. Május 25. (csütörtök) – Lausitzring 2017. Június 1. (csütörtök) – Nürburgring Sprint 2017. Június 15. (csütörtök) – Zolder 2017. Június 22. (csütörtök) – Portimao Club Chicane
Gyertek el, nézzétek meg a tesztfutamokat, ahol semmilyen kötelezettségetek nincs.
17:30 – Nyitó verseny [18k] (Eurosport 1, élő) 18:30 – Fő verseny [21k] (Eurosport 1, élő)
Sajnos Magyarországon a Bundesliga közvetítés miatt az Eurosport 2-n nem megy majd ki adásba az időmérő edzés. TV-s ismétlést vasárnap 8:00-tól találtok az Eurosport 2-n, vagy lehet nézni az Eurosport Playert, ahol mindig minden élő.
BIG CRASH Supercarsban! 12 autó ment a levesbe. maradt még 14 már kevesebb mint a WTCC létszáma. ;)
Opel 1-2 volt a időmérőn. Most elkezdtek balanszolni az 1. verseny előtt, hogy az opelek motorjainak erejét 95%-ra csökkentsék. Szép munka TCR! :D Forrás.
Rustaviban az időmérőn Kajaia 0.593al előzte meg Tassit és nem volt semmi BoP változtatás. Itt meg Homola 0.583al volt a harmadik (első nem opeles) Valente előtt. Ja és úgy hogy itt hoszabb pályán mennek 32mp-el hoszabb egy kör....
Az előző futam után még sírtak az opelosok, hogy jó lenne felülvizsgálni a BoP-ot, hogy ne menjenek ilyen nagy súllyal. De valamit akkor csak jól csinált az Opel, ha ennyire büntetik őket, bár még az eredményeiken nem nagyon látszik. Jó futam volt a mai, én inkább online nézem Youtube-on angolul.
Jah, az még kimaradt, hogy a Technikai szabályokba is elég érdekesen van leírva, hogy mikor, hogyan lehet success ballsztott, és BoP-ot változtatni. Utoljára szerkesztette: PacsutaTibi, 2017.04.15. 17:17:42
9:00 – ETCC, első verseny [9k] (Eurosport 2, élő) 10:00 – ETCC, második verseny [9k] (Eurosport 2, élő) 12:00 – WTCC nyitó verseny [9k] (Eurosport 1, élő) 14:00 – WTCC fő verseny [11k] (Eurosport 1, élő)
hát így nehezen lesz micheliszből világbajnok, ha folyton megbicsaklik az időmérőn, monteiro meg kihasználja az összes helyzetet.
Nem szeretnék rosszindulatú lenni,mert nagyon birom Norbit,amióta bekerült a WTCC-be követem a pályafutását,óriási példakép,meg rohadt jó pilóta,de szerintem nála mostmár ki fog jönni a "baba effekt". Röviden tömören,ahol eddig átengedte a gépet teszem azt 120-al,ott mostmár nem fogja annyival,ahol eddig belement a centizésekbe,a dupla vagy semmi féktávokba,ott mostmár nem fog. Mérlegelni fog folyamatosan,és visszább vesz. Ami nem baj! Apa lett,ez az életben a legnagyobb öröm,plusz mostmár vállalkozása is van,saját csapat,mindene megvan már. De annyira jó lenne már végre azt látni a szezon utolsó futamán,a tévé képernyőjén,hogy "Norbert Michelisz WTCC World Champion"....
Eddig sem volt az a hűbele balázs, hogy mindenhova berakta a gépet ahol látott egy kis helyet. Marrakesbe ugye nem igazán volt esély sem előzni. Majd a versenyeken meglátjuk monzába lehet előzni. Időmérőn van amikor nem adja ki a kör sajnos.
Ezért nem lesz bajnok, hiába gyors, versenyhelyzetben nem gondolkodik. :(
Mindig ez van, fontos helyzetekben hibázik, és szerencsétlenkedik.. Esélytelen így a VB cím..
Mondjuk az is egy vicc, hogy milyen gyengék ezek a WTCC-s autók...WEC-ben IMSA-ban ilyeneknél vagy még ennél nagyobb kontaktok után ugyanúgy mennek tovább még a jóval szofisztikáltabb ( és elméletileg törékenyebb) prototípusok, a GT-kről nem is beszélve.
Hungaroringi hétvégén ha marokkói lennék, akkor tuti nem vinnék zászlókat meg ilyesmiket :D Majd biztos lesz kva anyázás mint az elhíresült videóba ahol Müllert nem szerették :D
Az ADAC TCR-ben sem indultak a magyar KIA-k Bokta Team( régebb nevezési listán LP Winners Motorsport), de ha jól rémlik más KIA sem volt ott. A TCR Iberico-ban viszont ment egy szóval a fejlesztő STARD már legalább egyet megépített és eladta.....
STARD CEO Michael Sakowicz told TouringCarTimes: “Unfortunately, there was a delay from the manufacturer, and we didn’t make it in time for Spa-Francorchamps, which is sad. However, we are planning to introduce the The Cee’d TCR in Salzburg (on June, 11th).” http://www.touringcartimes.com/2017/05/03/international-series-debut-for-the-kia-ceed-tcr-delayed/ Utoljára szerkesztette: atiwrc, 2017.05.05. 06:40:25
17:15-kor keződik a Sport2-n a TCR Spa-i első versenye
Köszi!
omgwtf :DDD
Kis csávó milyet rajtolt! :DDDD
jó kis verseny volt, csak így tovább, jó volt látni ahogy küzdött végig a helyért :)