Én nem követtem eddig, de ilyen fél mondatokból csak elég cinkes dolgokat hallottam róla. Meg egy pár hete bent volt a morning showban, nagyon fiatalka még, a profi interjúzás még nem megy annyira, ha elfogy az a pár betanult sablon mondat. Gyakorlatilag elkottyantotta, hogy valamelyik hungaroring közeli fejes (gyulai? nem emlékszem pontosan) találta ki, hogy most akkor őt felfuttatják, fiatal is, nő is, pörög a PR-gépezet.
Fiatal az igaz, gazdag apuka nélkül meg ebben a szakmában nehéz labdába rúgni hiába vagy tehetséges ( lásd Tim Gabi, Kiss Norbi(Mielőtt belém köttök azért a kamionozásnál sokkal többre vihette volna jobb anyagi háttérrel, minimum GT3)) Nekem se tetszik ez a rendszer de ez van. De legalább van benne potenciál nem úgy mint a magyar női lotus ligában amikor a szerelőktől kérdeztem, hogy ez felvezető kör vagy már a verseny maga.
Amúgy érdemes megnézni a másik videót is. 2. futam belső kamera. Hajtűben előz de az előtte haladó nem figyel és szűken beléfordul, a bal futómű sérül az autó egyenesbe szitál utána, DE rezzenéstelenül TÖVIG nyomja a gázt amíg lehet. Szóval nem szívbajos, se nem ügyetlen.
Hogy milyen technikai hiba volt a felvezető körös kiesése, meg ki tudja. Tudjuk? vagy csak egyértelműen feltételezzük hogy Ő volt és nem az autóval valami.
"Hetvegen a Hungaroringen szaguldanak a vilag legjobb turaauto-versenyzoi." erre ebred az ember miutan bekapcsolt a tv...es beugrik rogton Bennani neve. :) Supercarsban, DTM-ben, BTCC-ben csupa kokler versenyzo van ezek szerint....
(Elnézést, hogy több topicba berakom csak nehogy azért ne lásson valaki valamit, mert pont azt a topicot nem olvassa...) Utoljára szerkesztette: atiwrc, 2017.05.12. 22:04:49
most megint ezt miért kellet ? :-/
egy biztos második rajthely helyett,bekoczkáztatott egy talán top 5-öt, erre mindkét versenyen csak a 6. helyről indulhat...
csak a szokásos, már csak legyintek. értem én, hogy mindig a maximumra hajt, de így sose lesz belőle VB. érdekes módon a volvok szinte meg sem érezték a +80 kilót, meg a technikás pályát.
a tcr viszont odabaszott, volt egy kis tassi-oriola kakaskodás, pepe még mindig egy pöcs... :D
naja, zseniális ez a F1, WTCC, TCR, ETRC egy időben.. mindegyik FIA rendezvény.. nemhiszem el, hogy nem lehetett volna külön időpontokra rakni őket.. :D
sajnos WTCC-t néztem Q2 végégig, de ezekszerint TCR-t kellet volna..
most keresztbe tett az m4, mert f1-wtcc ütközéskor tv-n eurosportot, streamen meg forma 1-et szoktam nézni, de most ott is a hungaroringet streamelték. majd megnézem torrentről az f1 időmérőt, vagy ha unalmas, akkor ki is hagyom. persze pont most lett alonso 7.!, :D úgyhogy a tcr-t néztem most youtubeon.
azzal akartam kezdeni a kommentem, hogy michigami vezeti a mac3-at. wtf, agyrém a honda. ehhez képest mostanra a volvok is majdnem célba értek, és kb 4 másodperccel lassabbak... HÁT MI FOLYIK GYÖNGYÖSÖN?!
"The many investigations that followed the first race ended up in only one driver being penalised: Feren Ficza. The young Hungarian was given a 10-second time penalty for gaining an unfair advantage. In fact Ficza’s Zele Racing SEAT León cut through the first chicane during the fourth lap of today’s Race 1 and moved up a couple of places in the process. Ficza eventually finished in fifth position, but the penalty dropped him down to tenth. "
-.-
Az egy dolog, de Vervisch ugyan miért nem kapott büntetést. ott vágta le a pályát ahol tudta. Lehet, hogy a WTCC is rossz, de ez a sorozatnak nevezett valami simán alulmúlja.
Volt F1 stream is az m4sport.hu, illetve ott van ugyebár a mediaklikk/ m4-élő. Én meg az m4sport.hu-ról akartam rögzíteni az időmérőt hátha este nem adnak mindent erre hallom a Szujó is beszél közbe, de hogy mi a francnak jó ez honlap megoldás hogy görgetem le a lapot(itt nézd élőben a wtcc-t link) és totál más focihíreket vagy pl éppen az itt nézd az f1-et lapot oda is betölti.....
A Ficzát éreztem hogy sok volt kicsit, mert a levágás után még talán még1-et előzött azzal a lendülettel, de gondoltam a black-white-al el lett intézve. Esélye nem lett volna vissza adni mindekinek a helyet mert a Leopard racinges kocsi már sérülten bóklászott a pályán. Pedig pont elég lett volna következő sikánig csak maga mellé engedni, vagy éppen előtte menni, akkor talán nincs bünti.
Tassi tényleg jól ment, ha az első körben meg tudta volna előzni az olaszt, lehet hogy magyar himnusz szólt volna a dobogón....
Az ETCC-be Zengős dupla pole van ;) Az oroszoknál pedig a Ladások dupláztak, bár jó kérdés hogy arra most miféle bop vonatkozik, hisz bop teszten nem voltak....
A YT-nál nem csak a magyarok töbsége tud "értelmeset" alkotni. Az Alonso Indcar teszt alatt csak úgy pörgött a chat, csak kár hogy végig gp2 engineztek, kb 100-ból egy értelmes mondat ha volt......
Nem láttam túl sok TCR futamot eddig, de amiket láttam, azok mind nagyon szorosak voltak. Ha jól számolom, akkor a TCR-ben 10 autógyártó van, a WTCC-ben 4. Hogy a francba lehet, hogy a TCR-en a leintésnél is majdnem olyan közel vannak egymáshoz az autók, mint a rajtnál, a WTCC-ben meg nagyon ritka az efféle szoros befutó, meg úgy egyáltalán a verseny?! Még ha márkakupa lenne, akkor megérteném, de így...
Tényleg nagyon jó ez a TCR.
Ez a Michelisz de szerencsétlen...
Ez az okádék WTCC-ről nem mondható el :DDDDDDDDDD Behányok, a TCR nevezhető túraautózásnak, ez viszont viccnek is rossz Utoljára szerkesztette: kekeN7, 2017.05.14. 12:42:51
TCR-ben sem gyenge a Honda, jókat is rajtol Tassi de nem tud azért annyira elnyúlni a Seatoktól és annyira nincsenek a mezőny fölött mint ahogy a Riklis Hondák ETCC-ben, pedig úgy tudom ugyanazon Bop alapján megy a két széria. Vagy lehet hogy csak a TCR-t nézik és azt nem nézik hogy ETCC-ben mindenkit lever a Honda. Utoljára szerkesztette: atiwrc, 2017.05.14. 13:10:48
michelisz nullázás, és bennani első hely... fantasztikus hétvége!!
Ja, micsoda fantasztikus széria ahol mindenki úgy löki a másikat ahol tudja, és nem az, hogy 1x-1x levágják a pályát, hanem konstans nem fordulnak el kanyarokban hanem kvázi padlógázon vagdossák le azokat. Arról nem is beszélve, hogy szerintem nincs még egy olyan sorozat ahol ilyen borzasztó alacsony színvonalon van a mezőny.(talán még az ETCC) Kiégett öregek, vagy fizetős versenyzők alkotják a mezőny 90%-át. WTCC is szar a TC1 óta, de ott legalább mennek jó versenyzők, de az a TCR valami egész brutális gyenge. Utoljára szerkesztette: bmwcrash, 2017.05.14. 14:55:38
Nem akarom hű de nagyon védeni a TCR-t, ráadásul én is csak most kezdtem el nézni, de: van kontakt, épp annyi, amennyi kell, azzal szerintem nincs is gond, viszont a levágásban teljesen igazad van, azt én sem értem, hogy pl. Monzában is hogy engedhették... ezt így ebben a formában nagyon nem kéne. Ha a "TCR valami egész brutális gyenge", akkor a WTCC-re nem tudom, milyen jelzőket kellene használni... és nem csak a TC1 óta szar, legalább a Chevy-korszak óta konkétan nézhetetlen, szánalom a köbön. Lehet, hogy TCR-ben öregek mennek és fizetős versenyzők, a WTCC-ben pedig szerinted "jó versenyzők", de előbbiben legalább van verseny, és ha választani kell a 2 szar közül, én inkább arra szavazok. Egyébként meg milyen világbajnokság az, amit noname pályákra visznek, több hetes/hónapos szünetek vannak benne, és több, a bajnoki címre esélyes versenyző is a fordított rajtrácsra alapoz, mert annyira nem történik az egészben semmi? Utoljára szerkesztette: kekeN7, 2017.05.21. 10:37:11
11:15 – Nyitó verseny [3k] (Eurosport 1, élő) 12:15 – Fő verseny [3k] (Eurosport 1, élő)
WTCC is szar, és itt is mennek brozalmas versenyzők, de itt legalább jók is vannak. Csak elég sokan ugy állítják be a TCR mint a mondern túrautózás jövőjet, meg mintha most ez lenne a legjobb. Összeségében semmivel nem jobb mint a WTCC. A TCR-be vannak csaták, igaz, de borzasztó színvonalon. A WTCC-ben való igaz, hogy elég unalmas/szar versenyek vannak, de legalább nem arról szól, hogy ki, hogy üti ki a másikat(jo, Bennani kivétel) meg ki tudja jobban levágni a pályát.
Bennani amúgy ha visszagondolunk, a Forma1 is egy unalmas szar volt egy időben, aztán kitalálták a DRS-t. Ott is mesterkélt előzésekre volt szükség, hogy legalább történjen valami.
éjjel konkrétan azt álmodtam, hogy norbi az első körben félreáll a fűre. ez már kóros...
"Vivien a verseny első körében elkerülhetetlen balesetet szenvedett, amikor a megpördülő Fábian Vettel eltalálta az autója oldalát. Vivient először a Nürburgringen vizsgálták, majd a helyi kórházba szállították.
Vivien az ütközést követően nagy erővel csapódott a falnak, ezért az intenzív osztályon vizsgálják. Az már biztos, hogy a kórházban tölti az éjszakát, ezért természetesen a második versenyen nem áll rajthoz. Amint tudunk további részleteket, jelentkezünk." :-/
TCR a DTM-el egy hétvégén lesz a Hungaroringen június 16-18 között. Michelisz Norbi is fog indulni a saját csapatával egy 3. hondával.
Azt is rebesgetik, hogy az Unicorse is indulna hungaroringen az Alfával, egyelőre még meg nem nevezett versenyzővel. Kiss Norbi épp ráérne, mert nincs kamionverseny... :D
Na akkor csak kiderült hogy a GT Open sorozatos hétvégén nincs nekik hely, bár fura, hogy a most hétvégén spa-ban rajtoló TC Open sorozatjuk rajtját "több tényező miatt" elhalasztották Paul Ricardra. Kicsit sajnálom hogy nem akkor lesz, mert a dtm talán vonz elég embert, viszont így a gt open nem biztos hogy fog.
Most van 3. Hondája a M1RA-nak, vagy valahonnan akarnak szerezni egy harmadikat?
Norbit láttuk a nagy futamon egy Castrol dekorossal, de én úgy sejtem az a Tassi kocsija lehetett, hiszen pont a nagy futam után változott neki a dekorja olyan Hell-es-re.
mennyivel izgalmasabb/értékesebb lehetett volna a bajnokság, ha 3 éve is kb ilyenek lettek volna az erőviszonyok... ehelyett nézhettük évekig, ahogy a citrom gyakorlatilag elcsalta az egészet.
kár, hogy pont az első helyről rontotta el a rajtot norbi, bár szerintem a pálya meg catsburg kombinációja amúgy is ezt az eredményt hozta volna. azon azért meglepődtem, hogy mindháromszor simán visszaverte huffot az egyenesben.
Ha a Volvo év végén bajnok lesz biztos lefosom a bokám,de szerintem a Hondánál is a fejesek,mert akkor 100%-ig bebizonyosodik,hogy valamit irtó szarul csinálnak már évek óta. És bőven van realitása,hogy Catsburg vagy Björk megcsinálja.
na ja, de azért a 3 gyártó közül a honda ült fel a szopórollerre egyedül. a citroen másfél évig bütykölte a gépet a rájuk szabott szabályokkal, hogy aztán kiguruljanak a terminatorral, a volvo is magában készült egy évig, és mindkettőnek nagy előny, hogy legalább a motor már önmagában ütős. a honda meg a bajnokság közben, évről-évre próbál valamit kicsikarni úgy, hogy szinte be volt fagyasztva az egész a szar szabályok miatt. Utoljára szerkesztette: RatBaG, 2017.05.27. 15:14:33
Minek ez a bohockodas? Ettol nem lesznek izgibbel a futamok,max azon lehet majd izgulni ki pukkan bele a falba,vagy kit kurnak meg hatulrol lenduletbol