Hehe!! Megvan az elsõ Honda pont!!! Igen!!! Gratula Prialuxnak!
Fú nagyon jó verseny volt!És a Ladát nem körözték le!Grat Prialuxnak,szépen ment végig,nagyon jókat csúsztatott:)
Végre BMW gyõzelmek, már nagyon kellett.:)
És gratula Wébernek és Michelisznek! Wéber nyert, Michelisz pedig 7. lett a mai Seat Eurocup-on. Szép kis elõnnyel nyert és azonnal visszaelõzte a muksót aki lerajtolta.
Grat nekik
végre jól mentek a BMW-k Farfus is jól ment
az is tetszett Zanardi Müller elött jobb helyett balra vette az írányt :D jó reflexeik vannak
A BMW-s Farfus kihasználta az FIA Túraautó Szakbizottságának azon döntését, amely 15 kg-mal csökkentette a bajor versenygépek pilótával együtt mért súlyát. A negyedik legjobb James Thompson lett, akinek Hondája 20 kg-mal lett könnyebb, szintén egy szakbizottsági döntés alapján.
Az újabb félóra folyamán Müllert a csapattárs Farfus követte a második pozícióban. A német-brazil pilótapáros nemrégiben részt vett a nürburgringi 24 órás versenyen, ahol összetettben a tizenharmadik, kategóriájukban pedig az elsõ helyen végeztek a Schubert Motorsport dízel BMW-jével. A Pau-i második tréningen meglepetésre Tom Coronel teljesítette a harmadik legjobb köridõt, benzines SEAT-jával
"Ladák-ból szinte semmit nem láttam"
Ezért kell nézni a Vasárnap reggeli edzést :) A versenyen mindíg az élbolyt mutatják.
Mi?? Miért nem mész ki?? Ott lehet venni. És mondom nem drága.. Én sem veszem meg, és jövõhéten megyek.. Minek megvenni ha kint is van?? Persze nem gold meg mitomén milyen belépõt veszek. Egyszerüen csak olyat, amivel lehet flangálni körbe a pálya körül.. Az olcsó ráadásul sokkal többet látsz!
ki mit tud a BMW mikor vezeti be a dieseleket vagy egyáltalán bevezeti e idén?
Valamikor volt rola szó hogy egy versenyen lesz majd Diesel BMW..
De szerintem most már szinte felesleges, mert az összes dolog ellenük szol. Mindent ugy alkakitanak, hogy egy szinten legyenek a benzinessel. A Seat is fejleszti a benzines motorokat. Lehet hogy jövõe a Seat sem dieselel megy.. Majd kiderül mindenesetre a BMW pont ezért nem hozta be eddig. Várnak arra, hogy kiderüljön érdemes-e
Itt meg nem lenne semi esélyük sem vele,legalábbis semmie lõnyük a benzinessel szemben,akkor meg minek?Pau-ban is tiszta szégyen volt,amit esõben a seat csinált,azokkal az elsõ kerekes kocsikkal el kellett volna verniük a bmw-t,mint a szart,aztán nem voltak sehol.
Nem jobb egy Diesel auto mint egy benzines. Egészen addig amig a Diesel nem turbós.. Ha a diesel lehet turbós, akkor lehessen a Benzines is. De ha a benzines turbós, esélye nincs a dieselnek.
Ha viszont azt nézed a benzines turbós dolgokat meg szinte sehol nem engedik. Szóval kicsit érdekes ez az állapot.
Na az a kérdésem, hogy a most hétvégi futamon nyert a 3-as BMW Stcc, ben. (direkt nem irom a nevét) Megnéztem e versenyt õ volt a befutó, de ha felmész a hivatalon honlapra csak 1x-diknek irják.. Mi az oka?? Megbüntették? Errõl tudsz valamit?
Utánanéztem, mert ezt a futam (és még sok másikat) nem volt idõm eddig megnézni! A hivatalos honlapjukon az eredmények résznél(resultat) a 3-as rajtszámú BMW-t írják elsõnek, az angol nyelvû túraautós oldalakon sem találkoztam a "penalty" szóval az õ esetében, szóval lehet a futam után nem jól frissítették az eredményeket, amikor még nézted.
Ezt értem, de az stcc oldalán arra a futamra egy volvo c30-ast ir elsõnek.. Ráadásul szerintem a 4-dik helyen nem vcégzett Volvo.. Szóval abszolut nem értem a dolgot. A pont táblázat szerint viszont jol állunk, mert annyi pontja van amennyit a futam után kapott. Ugyhogy valami nagy kavarás van:D
J és az stcc oldalon 18 sec-es hátrányba irja õt.. Szõval nem értem na..
Jó ez a második futam, de szegény Thompson miket kap megint... Oké hogy lassabb, de milyen szépen védekezik, csak kilökni lehet:D
De szép futam volt Thompson-t sajnáltam kicsit (Menu-t is).
Hát ez nagyon kemény volt!!
Zanardi nagyot ment a végén..
Dekár hogy nem sikeredett kimenni.. A franc bele...
Mindenki megakarta elõzni a többit, a nagy akarás meg Thompsonon csapódott le... megvan a szépsége a sprint futamoknak is hogy minden a pályán dõl el, és sietni kell, de a hátulütõje is hogy nem tudnak várni 1 kanyart sem és inkább belemennek olyan elõzési kísérletekbe ahol összeérnek is lökdösik egymást... nemvolt szép amit a Thompsonnal tettek, sõt egyenes unfair volt, de ez sajnos bennevan... amig nem lesz gyorsabb a kocsija addig ilyenekre számítani lehet, mert õ mindent megtett most is ami tõle tellett.
Tényleg,errõl jut eszembe,most akkor a Lada már nem versenyezhet mert nem megfelelõ a hengerük?
A kipufogó és szívócsatornák átmérõje nem felel meg a homologizációban leírtaknak. Ha a következõ versenyre nem csinálják meg akkor nem indulhatnak elvileg, mert eddig a csapatok és az FIA beleegyezésével indulhattak úgy h nem szerezhetnek pontot. De a kövi futamtól lejár a határidõ és nem lesz több haladék...
Kár, hogy nem tud minden márka a pontszerzés közelében lenni, láttam hátul is csoszog még két Honda Accord, de szerintem õk is örülnek ha végigmennek. Bár talán nem is annyira autó függõ a dolog, mert pl. Priaulx se tudott pontot szerezni, talán rossz napja volt, talán nem volt jó autóbeállítása.
Szerintem méltányos volt a szövetség és a többi csapat azzal, hogy engedélyezték nekik a részvételt és a tesztlehetõséget ezáltal. A szabály az szabály, még ha néha nehéz is elfogadni nekünk nézõknek. Remélem sikerül orvosolniuk a problémát, és akkor rendesen indulhatnak a köv. futamon.
Sajnos szegény Huff-tól is elvették a második futamos dobogóját, mert szabálytalannak találták az elülsõ stabilizátort a verseny után. Pedig jó hétvégéje volt most Brno-ban. :(
Pedig õk az Orosz Túraautó Bajnokság elsõ és második helyezettjei voltak a tavalyi évben. Tehát a két versenyzõ nem fakezû. A probléma azzal van, hogy a privát csapatoknak nincs pénze tesztelni, csakis a gyári versenyzõknek. Nekik még tapasztalatuk sem volt a pálya beállításait illetõen, nem mentek soha még ezen a pályán, így esélyük sincs olyan csapatok ellen, mint pl. a Proteam.
Remélem kijavítják a mocikat a következõ futamokra és nem lesz emiatt nagy teljesítménycsökkenés a mociknál. Idén nemhinném h szereznének pontot normál versenykörülmények között, max esõs futamon kis szerencsével...
Idén csak belekóstoltak a wtcc-be tapasztalatgyûjtés volt/lesz aztán jövõre meglátjuk mi lesz belõlük...
Nem követem figyelemmel az orosz túraautó bajnokságot, de azért a nemzetközi viszonylatban ott gyengébb pilóták vannak. (ha nem is sokkal) A Ladánál versenyzõ orosz emberke is nyomta az orosz túraautóban és még más bajnokságokban is, de Lagen konkrétan porig alázta az eddigi hétvégéken.
Thompson, Tarquini, Menu, Y.Muller, R.Rydell egyaránt BTCC bajnokok, valaki két alkalommal is tudott nyerni a sorozatban. A BTCC a világ legszínvonalabb Túraautó bajnoksága volt mindig is, így a WTCC-ben jelenleg mondhatjuk, hogy a túraautózás krémje szerepel. Ezek ellen a versenyzõk ellen felvenni a versenyt bárkinek nagyon nehéz feladat lenne. Shapovalov hivatalosan is amatõr (hobbi) versenyzõ, amíg Van Lagen profi, aki már a Porsche Szuperkupában is jelentõs névnek számít. Nem azonos "feltételekkel" küzdenek így egymással, nem is érdemes összehasonlítani õket.
Zanardi
Mario most biztos örül mert múlt héten az F1-be is 2-s gyõzelem volt a BMW-nél :D