Férfias kis verseny volt, és végre csak ugy lökdösõdtek hogy ezzel a mésikat nem tették keresztbe a pályán:) szépet mentek, és tökéleteset fõleg Monteiro!
Nagyon király verseny volt,fõleg az eleje:) És a Lada a második futamon a 15. helyrõl indult!Jó lenne ha többet mutatnák õket:) Kár,hogy a második verseny már nem sikerült ennyire fényesen.
Jól kijavították azt a hengerfejet :) Grat. Lagennek!
1. I. Muller (SEAT), 65 p. 2. G.Tarquini (SEAT), 64 p. 3. A.Priaulx (BMW), 49 p. 4. R.Rydell (SEAT), 48 p. 5. J.Müller (BMW), 43 p. 6. F.porteiro (BMW), 39 p. 7. R.Huff (Chevrolet) 36 p. 8. A.Menu (Chevrolet), 34 p. 9. J.Gené (SEAT), 34 p. 13. T.Monteiro (SEAT), 24 p.
A bajnokság állása/gyártók:
1. SEAT, 194 P. 2. BMW, 165 p. 3. Chevrolet, 134 p. 4. Honda, 24 p.
Beteszem ide is, talan a GTR topic-ot eppen nem nezi valaki, de erdekelne a verseny;) Amugy korrekt minosegben toljak, sok onborad-dal!
Oké.. Na de akkor is.. Ez a komentátor is mire figyel?? Mert hogy nem a vesrenyt nézi az is tutti. Debilon nem tehet róla ha pont nem nézel oda és erre a hülyére hallgatsz még oké is:D
A kommentator is ugyanazt a musort nezi a TV-ben;) Csak neki meg figyelni kell a Live Timing-et, a musorrend papirjat (mit kell elmondani, mikor jon a reklam stb.), es a sajat "erdekessegek" cimu lapjait is. Es raadasul meg O is emberbol van:)
Nem lattam a musort, nincs TV-m, nem megyek bele a reszletekbe:) Csak nem szeretem amikor azonnal a kommentatort cseszegetik (foleg F1-ben szoktak):)
Ugy volt hogy a Tarquini gépe lassult, elõzte sorra mindenki.
Prialux és Rydell egymással csatáztak. A célegyenes után Rydell elment tarquininek. Utánna kb 2 kanyarra próbálta meg Prialux lenyomni. Amikor ez volt Rydell kb 2 autó hosszal elõrébb volt már.
Even though Tarquini fought to save the position he was unable to and began to fall back down the field. Tiago Monteiro took fourth position, followed by team mates Gené and Rydell into fifth and sixth places respectively. Tarquini then clashed with Andy Priaulx as the British driver attempted to overtake him for seventh.
The collision ended with Priaulx going backwards into the tyre wall and out of the race. Tarquini ended up falling back to twenty-third position overall.
A jövõ héti Imolai futamtól már 3db Lada 21106-os fog menni a mezõnyben.
A harmadik autó söfõrje Kirill Ladygin lesz, aki a Lada Motosport hivatalos tesztelõje, aki jelenleg is dolgozik a Lada Priora, WTCC-s verziójának mûszaki fejlesztésén amit a jövõ évben fognak bevetni.
hát, ez az Imolai pálya nem lett jobb, abban az utolsó kanyarban volt az egész pálya lényege, erre egyszerûen eltörlik, van persze még így is elég kanyar lökdösõdni, de kár azért az utolsóért.
Jajj neee,már emgint lemaradtam az elsõ versenyrõl,meg idõmérõrõl?:\
:) Na látod, ez lehet a baj. A két helyzet piszkosul nem ugyanaz.
A legnyílvánvalóbb hogy az egyik féktávon történt, a másik pedig kigyorsításon...hogy miért?
Az elsõnél nem tudod elvenni a gáztm vagy fékezni..mivel már fékezel..és mivel támadsz..nagyon fékezel..jobban nem lehet (blokkolva romlik a fékút).
Míg uez kigyorsításon egy gázelvétellel..esetleg fékezéssel simán kikerülhetõ.
Tehát az elsõ esetben a támadó már csak utas...mehet a fûre is, de mivel balkanyar jön valszeg újra a pályán köt is.. Ezek alap dolgok, egy szituációt fel kell ismerni.
Egyébként én Menu-nek adtam az esetet, szvsz az õ hibája volt,..nem is értem mire gondolt, tudnia kellett hogy ki fog pördülni ha még jobban ráhúzza az autót. Thompson szenzációs volt, nagy grat. neki...a Honda-nak is, de amit az elmúlt években mutat Thompson, az szvsz igazi túraautózás.
Asszem a második futamon a kommentátor bedicsérte Zanardi-t mikor keresztbecsúszva elõzött...pedig az egy egyértelmû hiba volt...ha nincs ott Monteiro vagy Gene..nem is tudom melyik volt, akkor leesik a pályáról, így megtámaszkodott rajta és a Seat-s esett le. Az egy kicsit sok volt :)
Mind1.. Nekem a két szitú hasonló.. Nem akarok uj vitát. Mind2 esetben le szerette volna tolni az adott pilota a pályáról az ellenfelet. Hamiltonnak ment Menu-nek nem. Az hogy most kifékezett ki elõzött stb ez lényegtelen. Mind2 esetben pozíciót védett a pilota ugy hogy a másikat a füre szerette volna kényszeríteni. Hamiltonnak sikerlt Menu ráfázott.
várj, ha ennyi, akkor nem voltam világos. Kell hogy értsd mert ez alap..nem azért mert nekem legyen igazam :)...ettõl még gondolhatod úgy hogy Hamilton rosszul csinálta. :))
Az hogy féktáv vagy kigyors közben van a leszorítás, az nem lehet mindegy, mert mint mondtam azegyik esetben van lehetõséged javítani a helyzeten, a másik esetben nem. Az egyik eesetben gázon vagy, de fékezésselk kimenekültél a szituból, a másik esetben hiába adsz gázt (ugye), és fékezni jobban már nem tudsz.
Az csak hab a tortán, hogy ha most Thompson kimegy a fûre, akkor amugy us keresztezte volna a pályát, mert a pálya balra kanyarodott.
hello mindenkinek, ég jártam erre... azért persze nézem a futamokat ugyanúgy! végre már nyert egy újabb márka is a sorozatban, ez nagyon kellett!!! remélem ez meghozza a Honda kedvét a 2009-es évre, és jó lenne még 1-2 új gyári csapat rajtuk kívül is...
Thompson mindig is a legjobbak között volt, és csakúgy mint Rydellnek vagy Tarquininek, neki is nagy erõssége, hogy írtó hamar alkalmazkodik 1-1 új autóhoz, ezért is lesz egyre jobb ez a csapat.
ja, és nekem nagyon hiányzik ebbõl a mezõnybõl Giovanardi és Plato...
mármint Rég jártam erre
Monza mindig jó versenyt produkál, most sem panaszkodhattunk. A következõ versenyhétvégén pedig lesz magyar induló is!
ÁÁÁ. Ezek ellen a TDi-k ellen semmit nem lehet kedzeni (legalábbis itt) Remélem kitalálnak valamit erre.
A 2 dik futam rajt utáni sikán vágás miatt. Tõle nem merték elvenni a futam gyõzelmet, mint Rydelltõl a 3-dik helyet. A Bünt lényege, hogy okayamában 5 sorral hátrébbrõl kell rajtolnia.
Ezek után azt, nem értem, hogy akkor Rydell nek miért nem ez volt a bünti? Ha ezt nézzük õ sem csinált mást..:D
A TDI-k tényleg verik a mezõnyt, de évekig meg az volt a helyzet, hogy a BMW-k lerajtoltak mindenki mást és utána már el is dõlt a verseny.
Az igazság az, hogy az elmúlt 2 évben a SEAT fejlesztett a legtöbbet, és ennek most jön ki az eredménye. Én is szeretném, hogy ne legyenek egyoldalú futamok, de lassan a BMW-nek és a kékeknek is ki kell találni valamit, a Hondáról nem is beszélve, mert így tényleg karcsú lesz nekik a 2009-es év...
Most vagy mind a 2 vágott, és akkor büntetés ha lehet bajnok ha nem. Vagy nem vágott nincs büntetés. Vagy a 3-dik versio hogy vágott, de akkor ugyan az a büntetés::D
De igy hogy az egyiktõl elveszik a másikat meg hátra sorolják, hát ennek semmi értelme:D
ezt a kiskaput meghagyták maguknak az eredmények manipulálására és szinte minden kategóriában él is vele a szövetség... csak sajnos ez nagyon tud ártani a sportnak.
Michelisz Norbi futamait látta valaki? mindkét napon nagyot alkotott! de különösen a második nap tetszett, ahogy a nem túl jó rajt után folyamatosan feljött, tökéletes versenyzés volt, gratulálok mindkét futamához!
A Chevrolet bejelentette, hogy jövõre a Chevrolet Cruze névre keresztelt modelljével száll harcba a bajnoki címért! Érdekes fejlemény, kíváncsian várom mire lesz képes az autó jövõre!