Én ép a jók oldalán pusztitom az ellenséget csak néha elakadok a gyenge angoltudásom miatt.
Az ûrcsaták tényleg elég jók
Bejön. Tetszik a grafika, meg egy-két ötlet. Birodalmi kampány elsõ pályáját megcsináltam, de nem dobott fel úgyhogy: Inkább skirmisht játszottam, és fõleg ûrcsatát, de volt sok földi is. Késõ volt már, nem akartam belemenni komolyabb agymunkába :)
Az tetszett, mikor lázadókkal, ûrcsatában egy jól lestrapált birodalmi rombolót belekergettem X-szárnyúimmal az aszterodia mezõ kellõs közepébe. Így megspóroltam néhány lézernyalábot. Amúgy Boba Fett a kedvencem. Fõleg az ûrös speckója.
Megvan a játék tegnaptól. (Bolt) Az elõttem hozzászólókkal mind egyetértek. Akár negatív, akár pozitív értelemben. Nekem bejön, elfogok vele játszogatni és ennyi. Ha meguntam, akkor meg eladom.
Sziasztok
Már megvan.
Nagy nehezen sikerült rájönnöm, de most sem enged támadni.
Miért nem tudok Y winget gyártani? Már minden elfoglalható bolygót megtámadtam, de nem jelenik meg a gyártási listában. Annélkül meg nem tudom kiszabadítani a foglyokat.
KÉSZ A FAQ!!! Lehet kilinkelni... meg szóljatok hol bõvítsem... mert lehet hogy én kihagytam dolgokat... DE MÁR VAN!!! ha már ott jársz nézd meg az én oldalamat is.
Igen, mert a kezelése legalább egy hét szenvedést igényel, de ha azt túléli az ember, akkor nagyon jó lesz. Mondjuk nem mindenki gondolja így, de én igen. Egy próbát megér. De a tutorialt mindenféleképpen végignyomni, meg végighallgatni!
Mellesleg: LEGYEN FAQ??? CSINÁLJAK??? Még egy szót nem hallotam hogy jó lenne, vagy vmi...
Lehet neten múltizni vele?
Mikor a foglyokat kell kiszabadítani nem tudok Y wingeket gyártani. Mit kellene csinálni?
A bolygófelszíni csatát a Force Commander vállalta be.
Az Empire At War a kettõ játék leegyszerûsítése, ráadásul nem pont a legjobb elemeket vették át, totál leegyszerûsítve. Ez a gond!
Ha még a földi csata volna Force Commander szintû!!! De még azt sem bírták felülmúlni, vagy legalább megvalósítani. Erre lett egy ilyen apró térképes semmi, ami nem más, támadnak, míg van mivel ameddig leszállsz a bolygóra. Semmi stratégia, még építkezni sem lehet, pedig korábban abban lehetett. Pedig de szidták - még olyanok is akik csak olvastak róla - a Force Commandert, pedig ez nem más, mint annak a lebutítása 2006-os grafikával ...
Nem arról van szó, de ha megnézed a játékot, egyértelmûen a Rebellion leegyszerûsítve, feltúrbózott grafikával. Rebellion V0.1 Annyi, hogy ott a földi csatát nem lehetett irányítani, s már kb. asszem 8 éves. Nem, nem dosos Gerbill.
Rebellion,Rebellion,Rebellion,Rebellion..... azon még nem gondolkoztatok el hogy ez nem Rebellion? ha az lenne a neve hogy Rebellion 2 vagy valami köze lenne hozzá akkor érteném a felháborodást de így? ez 1 szimpla sw stratégia, nemtudom mit vártatok, ha Rebellion kell akkor go Rebellion-ozni!!
Utánanézek, és ha tetszik akkor pótolom a lemaradást...
REbellekell a c3poékkal lehet nyúlni techet, de csak néha, s egy idõ után nagyon sokáig megreked a fejlõdés, ezért campaignban lázadókkal nehéz a játék. A birodalmi egységek sajnos sokkal jobbak. :S Tie maulerek elütik a gyalogosokat semmi perc alatt. A tankjaik is jók, az eljén az at-st-k is barók..
Na az FC földi csata része látványosan jobb és értelmesebb volt!!! Az EAtW-ban nagyon nem sikerült még az FC földi csata színvonalát sem megközelíteniük!
A végével is egyetértek. Valahogy tényleg a LA-t vezetik a legbutább fõnökök. Ahogy szegény SWG-t is leegyszerûsítették! Ezek után nem csodálom mit tettek ISMÉT egy ekkora ötlettel, mint ami a Rebellion elkészítésével összejött, bár a földi csata és az ûr tisztességes megvalósítása is a LA miatt nem valósult meg akkor, hanem késõbb jött ki egy Force Comander személyében és most ebben a gagyiságban.
Jó ez a hozzászólásod, végülis egyetértek.De gondoljunk arra, hogy SW-os "stratégia" mennyi jött ki és milyenek lettek.Ahhoz vagy azokhoz képest nem rossz.És végre kiadhatok parancsot egy ISD-nek. Látom, ez mindenkinek bejön :) A következõ lépés az lenne, ha már irányíthatnám is és lõhetnék Turbolaser-el vagy célozhatnék a Death Star lézerével.
Kinõttem már rég én is a Starwars-os korszakból, de nekem üdítõ kis játék.Nem komoly, nincs benne sok stratégiai elem avagy amin gondolkodni kéne, de a grafika és a hangulat (zene,környezet) egy kicsit feledteti.Jó, persze ezt nem fogom évekig játszani, mint az X3-at...
Drape IGAZAD van!!! Akinek nem tetszik az menjen battlefieldezni vagy battlegroundozni ez így sikerült!!!Kiváncsi leszek mit mutat majd a multiplayer mód!!!
Az erõ legyen veletek!!!
császtok tud valaki segiteni valami securyti modult ir ki mit csináljak
Sziasztok! Volt valakinek olyan élménye hogy ha sok bolygót elfoglalt akkor a galaktikus térkép olyan lassú lett hogy nem lehet vele játszani? 1.02 patch-el
Hello mindenki! Azt szeretném kérdezni hogy kampánymódban hogyan lehet a tovább fejleszteni a technológiám?(tech levelre gondolok :))))
Tud valaki egy cd key-t??
Na igen. Szerettem volna többet. De mikor már kiadták hiába erõlködöm, nem lesz több és elõtte sem tehettem semmit. Nem szeretek sokat sopánkodni. Ennyi. És a Force Commander után ez igen jóra sikerült. Szerintem.
Semmi gond ha örülsz, én erre reagáltam: "Néhányan azt írtátok: Annak fényében ami lehetett volna..... Ha a nagyanyámnak töke lett volna, Õ lett volna a nagyapám. Na pá!"
Csupán elcsodálkoztam, ha akkora fan vagy miért nem szeretnél többet? És itt a több inkább az amit jogosan elvárhatna mindenki.
Nem kell becsuknod a szemed és ne felejtsd el az elmúlt 10 évet. Isten õrizz! Én szimplán próbálok annak örülni ami van csak Ti nem szeretitek ezt a szemléletet, ezért ma mindannyian kihegyeztétek a fogaitokat. Kár, hogy nem tudtok velem örülni. Részemrõl ezzel UFF!
Mégis mitõl rétegjáték? Fejtsd már ki nekem mert nem értem. Lucas célja egyértelmûen a pénzcsinálás volt semmi más. Az, hogy ismét alább adta mert meg akart felelni a piac követelményeinek gennyes dolog és kész. Régen milyen fantasztikus kalandjátékokat csináltak, meg persze a régebbi star wars emblémás dolgaik is kitûnõek voltak. Ha az x-wing-re gondolok most is könny szökik a szemembe. És mint már az elõbb írtam, ez nem stratégiai játék
Oké, igazságtalan voltam mert pl. a star destroyerek meg a victory class cruiserek nem egy síkon mozognak, de minden azonos típus igen. Sõt, a starfighterek is röpködnek össze vissza. Én kérek elnézést, ez mégis 3d :)
Szóval ha leraknak elém egy végtelenül leegyszerûsített játékot akkor nekem alapból be kell csuknom a szemem és elfelejtenem hogy milyen más stratégia jelent meg az elmúlt mondjuk 10 évben? Könyörgöm ha nem star wars lenne most szidnád mekkora primitív gyérség. Szóval ha fan vagy te lenyelsz mindent? Kicsit szomorú, de a te életed. A játék nagyon hamar unalmassá válik, de megerõltettem magam és a birodalmi kampányt végignyomtam(mert kicsit én is kedvelem ezt a világot). Nos, azon túl hogy pár óra alatt meg lehet tenni szépen megmutatja mit nyújt a progi. Keveset, nagyon keveset. Bolygókon termelõépület lerak, adott legerõsebb egységek gyártása aztán lerohanás. Ez nem stratégia. Sebaj, nézzük a taktikai részt. 5 victory osztályú egységem kilép a hipertérbõl. Nos, rögtön "gondolkozni" kell, mert nincs olyan bolygó aminek !közvetlen szomszédságában! ne lenne valami nebula vagy aszteroida mezõ. Semmi gond, ez egy alternatív valóság ahol minden másképp mûködik, mi sem bizonyítja jobban mint a tény, hogy a hajók bizony ostoba módon elkezdenek kitérni minden irányba(értsd oldalra), mert ez egy 2d-s galaxis. Az, hogy esetleg más irányból - amit kereszteljünk el fentnek és lentnek - is lehetne közelíteni senkinek nem jut eszébe. És nem, nem akarok homeworldöt faragni belõle, de abban egyetérthetünk hogy az kicsit komolyabb és sokkal élvezetesebb volt. Ezek után odaérek az ellenséghez, marad a bolond lövöldözés, szeretném megadni hogy a kis hajók a kis hajókra tüzeljenek míg a nagyok a nagyobbra és mondjuk milyen sorrendben tegyék ezt de sajnos nem lehet automatizálni és kénytelen vagyok külön külön minden alkalommal. Gyér ez a rész is. A térképen egyszerre bent lévõ egységek limitálása gondolom a teljesítménnyel kapcsolatos, gondolom 30 csillagromboló már beszaggatna. Akkor marad a földi csata. A végtelenül egyszerû felület esélyt nem ad valami értelmes parancs kiadására, bármit nyomtam az egységek nem hold ground-oltak, a hõsrendszert pedig még mindig nevetségesnek tartom. De hogy is lenne star wars vader vagy esetleg a császár nélkül? Akik ugye tövestõl tépik ki az épületeket a helyükrõl, ezek után meg sem merem nézni luke mit tudhat. Így végignézve valóban, a legvonzóbb része a parancsolok az isd-nek meg a calamari cruiser-nek, de ez nem fog tovább lekötni tovább mint fél óra. De ez nem stratégiai játék. Csak egészen kicsit lepõdtem meg a lucasarts ezen fogásán, már igazán nem vártam tõlük semmit. Majd nézem az eladásokat, gondolom rengeteg ember dugta össze a fejét hogy miért pont ezt tudják majd a legnagyobb rétegnek eladni. Mondjuk még mindig meglepõ milyen visszaesés van, hogyan fejlõdünk vissza a régi játékokhoz képest, míg ott kreatívan létrehoztak sokrétû dolgokat ma már azokat le sem másolják, hanem egyszerûen butítva eladják. Sebaj, legalább nem ûlök annyit a gép elõtt. Talán a modok kicsit menthetik ezt a játékot, a demohoz is kijöttek nagyon érdekes dolgok, egységek átméretezésétõl kezdve a unit cap-en át egészen új játszható fajokig. De nem panaszkodom tovább, én kipróbáltam és nem veszem meg. További derûs napot.
Nem tudom, hogy miért kell egy ilyen rétegjátékot a rome-hoz hasonlítani?!?! A kettõ teljesen más, ez sci-fi az meg full realisztikus. A másik meg az, hogy nem az volt a lucasarts célja, hogy ez legyen a 2006os WCG-n a stratégiai játék, amivel mindenki játszik, csupán az SW rajongók stratégiai éhségét akarták kielégíteni, szerintem nem sikerült rosszul... Jó játékot
Ha a beírásomat olvasva Te ezt teszed, akkor nagyon félreértettél. Sajnálom.
Én nem "lehülyéztem" azokat akiknek nem tetszik, hanem csak annak adtam hangot, hogy én viszont nagyon örülök. És nem is az ellen szóltam, hogy adjatok hangot a véleményeteknek. Ha félreérthetõ, akkor elnézést mindenkitõl.
Itt az eredeti példányom a kezemben!! Egy idõre megvan a szórakozásom. Én csak annyit kértem, hogy legyen egy stratégiai játék amely a Star Wars univerzumban játszódik. Én adhassak parancsot az ISD-nek vagy a Mon Calamari Cruisernek. Egy utasításomra a Death Star elpusztít egy bolygót.
És ezt most megkaptam. Nekem így tetszik.
Néhányan azt írtátok: Annak fényében ami lehetett volna..... Ha a nagyanyámnak töke lett volna, Õ lett volna a nagyapám. Na pá!
Hali! A rebel campaing Kessel nevû bolygóján mi a feladat??Vannak transport hajók amiket ha kilövök vagy ha elmennek a pályáról akkor defeat.Alapból csak y-winget meg a hõsz vihetem.MI lenne a feladat??
U.i.:Németet tanulok,ezért elég csekély az angoltudásom.
Ez teljesen logikus....
Valami IG2 szinrû menedzsment és jó kis ürcsaták kelett volna... (Na az ürcsaták azért jók.)
Vagy a Rebellionnal ötvözni...
Nekem így is tetszik de annak a fényében, amilehetett volna....
okés abba hagyom akkor leszek finomabb lennel szíves csinálni egy FAQ-t amibe bele van írva minden tapasztalat?
Arra még nem gondoltál, ha minden fórumban ezt csinálják, hogy esetleg benned van a hiba?
ó már töröltétek is... egészségetekre..
Teljesen igazad van. Csináljatok FAQ-t... vagy tudjátok mit? Megcsinálom én is ha kell... írjatok privit.. én most mek majd el suliba... úgyhogy legkésõbb este tudom majd megnézni... komolyan mondom!
Köszi a választ! Én már végigjátszottam az emp. oldalt de nem találtam meg.
Lehet, hogy nem illeszkedik bele az idõrendbe az össszes(fõleg az Eclipse), de legalább az Executort belerakhatták volna, és akkor Vader nagyúrnak nem a kis pöcsköszörûvel kellene bohóckodnia.
Amúgy tényleg az ûrcsaták a legjobbak, maga a játék nagyon-nagyon felszínes. Semmi menedzsment, csak menj ide-menj oda.Ráadásul kevés egység van benne. Kár érte.