Ebbe a dologba ne menjünk bele. Hogy mi vajon a jobb. Ne gondold, hogy a demokrácia sokkal jobb. Az ember egyik rendszerben sem szabad. Annyi a különbség, hogy a diktatúrában a terror, a demokráciában meg a pénz és a hitelek kötik gúzsba az embert. Pénzügyi diktatúra, csak éppen álcázva van, hogy a sok birka azt higgye, a kezében a választás joga, és ne lázadozzon.
Miért lenne a Birodalom rossz? A lázadók csupán egy terrorista banda volt aki az akkori uralmat akarták megdönteni. Ilyen alapon akkor a lázadók voltak a gonoszak :)
Egyetértek, az IG2 ûrharca pl. nem sokban tér el a Rebellion ûrharcától. Az ûrharc részt inkább valami olyan módon kellett volna megcsinálni, mint a Homeworld-ot. A szárazföldi csata részt meg Starcraftosan. :)))
Azért ma az IG2 harc rendszere már kevés lenne, nem csak grafikailag. Szerintem.
Az tényleg maga lene a menyország!
Igazából a legnagyobbat egy olyan game ütne, ami ötvözné a Rebellion elemeit (diplomácia, rendes R'n'D, gyártás, hõsö, stb) az Imperium Galactica 2 ûr- és földharcaival. Kár, hogy csak egy álom marad... :(
És még Zhan az egyik legjobb könyvsorozatot írta hozzá a Star Warshoz! És ne felejtsük el, hogy az egész SW-ben a Köztársaság/Lázadás a jó, a Birodalom a rossz, és mindig a jó kerül ki gyõztesen (a filmek szerint is)...
Más: Én is kipróábltam, nekem tetszett, bár nem vagyok egy nagy stratéga, így Easyben is visszavonulót kellett fújnom a Tatooine elleni támadásomnál... :P
A gyártás, utazás tényleg kicsit túl gyors, és emellett hiányolok jópár egységet (B-Wing, TIE Int/Def, Super Star Destroyer, stb), de gondolom ezek modok és egyéb formájában majd megjelennek a jövõben.
Itt a világoskékekre gondoltál?! Na leesett. Én voltam a hülye. Azt tényleg elég csak elfoglalni.
Ha olyan bolygóhoz érsz amit nem lakik senki, tehát NEM SEMLEGES, hanem üres. Oda telepíteni kell helyõrséget és a tied lesz a bolygó. 1. Kiadod földi csapatok gyártására a parancsot. 2. Majd a földi egységek közt megjelenõ, tervezett kinézetüket (az építés alatt látható ikon) áthelyezed a kívánt bolygóra.
Ami fehér színnel van jelölve, oda elõször egy probe droid kell, felfedezed, majd pl. odavinni egy hõst, és diplomáciai küldit csinálni ott, hogy ha kell, nõjjön a népszerûséged.
Elenséges kémet hogyan lehet levadászni? Én csak azt tudom, hogy ha lázadás tör ki egy bolgón, odaküldöm Lord Vadert és néhány osztag Imperial Commando-t Subdue Uprising misszióval, és õk leverik a lázadást. Utána meg a jelöltnél nagyobb számú helyõrséget helyezek el, majd Vaderrel Diplomáciai misszókkal megemelem a népszerûségünket.
A semleges bolygók nagy részén nem lehet diplomáciai küldetést végrehajtani, még Vaderrel vagy az Uralkodóval sem, pedig nekik a legmagasabb a Diplomáciai skilljük. Még planetary assaultot sem lehet ellenük indítani. A kérdésem az, hogy ezeket a bolygókat hogyan lehet elfoglalni?
Mellesleg már egész jól megy a játék, tényleg nagyszerû, és szinte abbahagyhatalan. Most kezdtem negyedszerre új hadjáratot, de mostmár megfelelõen játszom, és lassan kezdek a Rebelek fölõ kerekedni.
Ja, és minél több minden van ott, annál több katonát, kémelhárítót érdemes tartani rajtuk! Ha elkezd fogyni egy-egy bolygón a népszerûséged, vagy lázadás tör ki ok nélkül, akkor oda kell vinni egy minimum egy hõst és le kell vadászni az ellenséges kémet!
Bolygón diplomáciai küldit ugye a hõsökkel lehet végezni. Ami fehér színnel van jelölve, ode elõször egy probe droid kell, felfedezed, majd odavinni egy hõst, és diplomáciai küldit csinálni ott, hogy nõjjön a népszerûséged. Érdemes egy-egy erõs adott bolygón felvinni, mert ha kinyírsz egy bolygót a Death Starral, akkor ugye esik a népszerûséged. Ha nem akarsz általános lázadást, érdemes magasan tartani!
Érdemes felfedezgetni, mert néha olyan sok hellyel rendelkezõ bolygót is lehet találni, ami gyártás szempontjából elsõrangú.
Nem tudtam még elemzést írni, mert rengeteg melóm van bent, de amint felszabadulok, összedobok vmit. Írd meg mire térjek ki, és utánanézek!
Az a piros-zöld csík nem a lakosságot jelzi, hanem hogy mennyire népszerû a birodalom vagy a rebellion a bolygón. A csík zöld része a birodalomat támogatókat, míg a piros része a rebellion szimpatizánsait jelzi.
Ha az outer rim bolygoira gondolsz, azokat nem lehet. Csak olyan bolygokat lehet megszallni ami rendelkezik lakossagal. A lakossagot az alul levo piros-zold csik jelzi.
Legalább azt leírhatnád, hogy a semleges bolygókat hogyan kell a saját oldalamra állítani. Már azoknál, akik annyira semlegesek, hogy nem is lehet diplomáciai küldetést indítani velük szemben.
sziasztok nem tudjátok hogy hol van 1 Star Wars Empire at war skirmish mode?????????????????
Bizony, a demoba csak két pályát pakoltak, az aszteroida mezõt és a tatooine-t. Tehát bármilyen ügyes is a mod készítõ, nemlétezõ dolgokat õ sem tud elõverázsolni.
Mivel ez a demo csak ezek a helyszínek vannak benne a játékben.. sajnos csak erre tellik a modtól
Letöltöttem a empire modot. De hiába támadom meg a Hothnál állomásozó rebell lottát, mégi az aszterodiok között találom magam... És amikor lemegyek a hothra a lépegetõimmel, a tatooinon találom magam. pls help!!
Várjuk azt az elemzést! Szerintem más is kíváncsi rá, sokan rakták most vissza/szerezték be a Rebelliont, és tényleg jó lenne tisztán látni az ügyében.
Letöltöttem a demót, de hibaüzit ír ki: A required security module can not be activated. This program can not be executed.
Ilyenkor mit lehet vele csinálni? Köszi
Megnéztem a rebelliont. Nem lenne rossz a program, de a droidok álal írkált tutorialok közel sem mondanak el mindent az egyébként elég bonyolult(nak látszó) játék kezelésérõl. Sokmindenre rájöttem magam, meg elolvastam amit a droid kiírt, de sok dologra nem kapok választ, és így nem megy. Például sehol sem találom az általatok emlegetett kutatási részleget. Csak néha írja ki hogy újfajta technológia gyártható. Sokszor elõfordul, hogy bizonyos bolygó egyáltalán nem hajlandó gyártani semmit, mindenhol csak n/a szerepel, pedig a bolygón nincs uprising és blokád alatt sincs. Sok bolygón nincs contruction yard, akkor hogyan építem fel bármit is rá? Egyszer egy másik bolygón engedett második construction yardot építeni, destinationnak meg az egyik üres bolygómat jelöltem meg, és úgy már sikerült. De utánna megint csak nem termelt a bolygó, mindenhova n/a-t írt. A nyersanyagtermelésrõl sem sikerült semmit kiderítenem, csak annyit mondott a droid, hogy vannak a bányák, és a finomítók, és ezeknek nem muszály ugyanazon bolygón lenniük. Meg aztán hiába van egy csomó bányám különbözõ bolygókon, a raw resources indicator 0-án áll. Már háromszor kezdtem újra, de még mindig nem megy.
Pedig így kell (most néztem meg):
Control Panel/Regional settings/English (United States)
Kemény gyerekek lehettek... :) Lementek Coruscantra, átvágták magukat a császári palotán, az elit testõrökön, kicselezték Vadert, majd hókon vágták Palpit a Sith Lordot és a full birodalmi flottával a sarukban megkléptek. Bár ezt Han mindig megcsinálta, szóval másnak ne sikerült volna? :)
hol van ez a mod amive lehet birodamikent jatszani?
Ja és még a side választás, valamint az intro is über feelinges volt! A sokat pofázó droidok. Mindkét oldalnál másfajta. Szuper designerek dolgoztak anno az LAnél. Sajnos, már elmentek ...
A képek ebben a topicban, ha vkit érdekel a játék:
Most írja, hogy mit mondott Yoda, hogy kikben és mikben található meg az "ERÕ"? :)
A jedi képzés is abból állt, hogy néha fel-fel fedezték a fõhõsök, hogy ebben és ebben a karakterben megvan az erõ. Na pl. ez a rész szuperul volt megcsinálva. Fejlõdtek a karakterek, volt igazi research, nem csak építkezés, és minden a helyén volt. Ha pl. a Halál csillag (lehetett pár db :) szétkapott egy bolygót, máris csökkent a Birodalom támogatottsága más rendszerekben. Abszolut lojális bolygóknál is! Ez pl. király volt. Vagy, hogy diplomáciát kellett nyomatni, lehetett kémkedni bothanokkal, más spyokkal, jópár hõsöd beoszthattad sokfajta szerepre, meg lehetett "téríteni" még a legellenállóbb bolygókat, volt ereje az impeknek (magyarul reális volt az erõviszony), de emellett ott volt az a bizonyos plusz lehetõség, hogy pl. odébbrakhatták a HQ-t a lázadók, a fõhõsök ide oda vándoroltak, idõ volt, míg pl. egy lassú Death Starral felszerelkezett flotta átment egyik rendszerbõl a másikba, más volt, ha pl. egy Corellian Corvette tette uezt, a bolygó és rendszer felderítés, a TIEknek nem volt hyperhajtómûve, iszonyat jól kitalált volt a gyártás/bolygó pedig ott is letehetõ limit volt ami változott, mindig random volt a környezet, vagyis sokszor újrajátszható volt a játék és mindkét oldalról élvezetes, tényleg SW feelinges. Rég nyomtam vele, de máig fent van a gépemen. Szerintem ha hazamegyek melóból, elõveszem ... :)
A masik meg, ami roppant idegesito volt, hogy neha elraboltak Palpatinet lazado kommandosok. Azert eleg ugyesek lehettek, nem? :D
Szerintem egyaltalan nem volt katasztrofalis a rebellion urcsataja, csak nem szabadott automatara teni, mikor tobbszoros tuleroben voltal, mert olyankor, az allas kiegyenlitese vegett, mindig olyan mennyisegu hajot vett le toled ami abban szituacioban teljesen keptelenseg volt. Ergo 6 ISD + 10 VSD + apro ket Calamari Cruiser ellen... volt hogy 4 ISD + az apro megsemmisult ha automatara nyomtam, ha en iranyitottam, akkor 10 perc alatt vege volt a csatanak szinte 0 veszteseggel.
Amin a baratommal sokat nevettunk, az a jedi kepzes volt a jatekban. Pl. valakit Vader melle tettel hosszab iddore, akkor jedi kepzesben reszesitette. Na nekunk egyszer kihozta, hogy Ozzel elolepett jedi tanoncca ;D
Rebellion. Ott ez brutál jól - mint ahogy minden más is (kivétel az ûrcsata és a szárazföldi hiánya) - meg volt oldva. Mondom: az SW stratégiák terén a Rebellion az etalon. Ez a demo is arra ébresztett rá, hogy: ha egy stratégia minden korosztálynak készül, akkor sok jóra ne számítson az ember. A Rebellion pont azért nem volt anno annyira népszerû, mert roppant bonyolult és hosszú volt. Ráadásul jól volt adagolva. Bár az ûrharc - szerintem - katasztrófális volt, a földi harc pl. nem hiányzott, de ha lett volna, örültem volna, ha olyan, mint ebben az ûr és a földi harc. Sajna, a LA ismét újított és ismét a jóba IS belebabrált. Ebbõl lett az, ami ...
Lehet hogy volt földõ ionágyú is, olyan nagy volt a fejetlenség egynémely csatában hogy én már semmin sem lepõdnék meg :D De nagyon bejött ekkora flottát irányítani, nagyon várom már a véglegest...
Hát a helyzet az, hogy Ackbar admirális hajóstul mindenestül hõsnek minõsül, és mint ilyen, hiába nyírod ki, néhány kör alatt "újratermelõdik". De ugyanez a helyzet a többi hõssel is, konkrétan a Millenium Falconnal vagy Luke Skywalkerrel is. Ha kilövik, néhány kör és visszatérnek.
Ionágyú alatt nem ackbar admirális hajóján lévõkre, vagy bármelyik másik csillaghajón elhelyezettre kell gondolni, hanem arra a bazinagy földi ágyúra, ami az Episode V-ben támogatta a Hoth-ról menekülõ felkelõk transzporthajóit. Csodálom, hogy nem találkoztál vele. Pedig nem lehet nem észrevenni: Barominagy kék villanás (a gép be is mondja, hogy "Ion cannon firing"), és a hajóid csak szikráznak, magatehetetlenül.
Hát mostmár tuti nemülök neki mégegyszer így a demónak, megvárom a teljest, a lényeget amúgy is láttam, a "You are the winner" felirat túlsokat nem jelent már :)
bgabor: nem találkoztam ionágyúval, kivéve Admiral Ackbar hajóján, a Mon Calamari cirkálón (ami rejtélyes módon háromszor is újraéledt - úgyértem hiába öltem meg, egy másik csatában "visszaköszönt" :)) amin volt ionágyú, és rendesen sorozta is a rombolókat :) A megoldás pofonegyszerû: 3 db legnagyobb csillagromboló (talán a Victory class, csak tippelek az X-Wing Alliance-s ismereteimbõl, a legdrágábbat vettem na :)), és 4-5 ilyen közepes cirkáló, vagy anyámkínja nemtudom :DD Így név alapján sajnos nem jegyeztem meg, légyeg hogy így ezeket egyszer legyártottam, és végigsöpörtem velük az egész pályát. TIE fightereket meg nemérdemes gyártani szvsz, mert leõrlõdnek, a csillagrombolók meg amúgyis generálják az elvesztett darabokat.
HY! az Empire at warban demoban ugye nem lehet menteni.Nincs valami patch amivel lehetne menteni mert így nem igazán jó!!!
Segítség barátaim!
Annyi szó esett itt már a Force Commanderrõl és a Rebellionról, hogy mindkettõt hirtelenjéban megszereztem, mivel hajdanán kimaradtam belõlük. Namost a Rebelliont simán felinstalláltam de a FC kifogott rajtam. Amikor azt kéri, hogy x-eljem be mit szeretnék telepíteni, nincs mit beixelni. Amikor a nextre nyomok akkor meg elõjön a readme. Naezmi?
Csak zárójelben jegyzem meg, hogy itt most nem konkrétan Zahn-ról beszélünk,hanem magáról a tendenciáról.
Lehet, hogy jók a könyvei, sajnos egyikhez sem volt szerencsém. Nem is ezt vitatom. Csak nem értem, hogy jön valaki ahhoz hogy valaki más munkája kontárkodjon. Ez kábé olyan, mintha Tom Clancy elkezdene Gyûrûk ura könyveket írogatni. :-)
Azonkívül nem gondolom, hogy ezek a "külsõs" írók egymás közt bármilyen szinten is egyeztetnék a részleteket,az apróságokat, és ez bizony nagyon összekuszálja a dolgokat. Ezért mondtam, hogy maradjunk inkább a filmeknél, illetve a Lucasos cuccoknál.
Nem akarok vitázni, de Timothy Zahn messze a legjobb SW könyveket írta és logikusak is a sztorik - szerintem. De ez már izlés dolga, arról meg kár vitázni.
Szerintem az ion ágyú biztosan megfelelõen be lesz állítva a végleges verzióban. Ahhoz túlságosan rombolja a játékélményt, hogy ne javítsák ki a véglegesben.
Szerintem is. A különféle könyekben elég nagy ökörségeket írtak (pl:luke megtalált levágott kezébõl való klónozása és hasonló baromságok) különféle irók, nagyon nem kéne belekeverni.
Úgy látom Lucasék jó darabik késlekedek a Star Wars levédetésével.
Szerintem kar a konyveket belekeverni a dologba, ha a konyvek valosagtartalmat vizsgalom az kb 0 :) Mennyi eselye volt annak, hogy Thrawn nem vette eszre a noghrik arulasat, es hagyta hogy Rukh mellbebokje egy torrel? :) Vagy hogy C'Baoth mestert megszopatja Luke? Szoval inkabb legyen valami olyan ami nincs a konyvekben :P
Illetve a Zahn-féle Birodalom Örököseiben a Coruscantot védõ ion ágyú el sem lõtt a Rombolókig, szétesett a töltet menet közben!
Azért eznem kifogás, mert ez a játék már kapásból a EU-ból is erõteljesen merít (Mara Jade, Nal Hutta, stb). Ezzel elismertek olyasmiket amit mások írtak meg. De a filmek alapján is az ion-ágyút minimum úgy kellett volna egyensúlyozni (mert a játékegynsúly fontosabb lehetne mint olyan apróságok, mint az ágyúk pontossága és sebessége), hogy csak idõnként lõhessen és csak egy hajót béníthasson meg.