Pontatlan? Hát nem tudom, az Episode V-ben három lõvést adott le a SD-re, és mindhárom eltalálta pontosan a tornyán. Ez azért nem rossz pontosság. Szakirodalomnak megfelelõen? Szerintem az utóbbi 30 évben annyiféle SW könyv,képregény jelent meg annyiféle (kétes) író tollából, hogy nemigazán beszélhetünk hiteles szakirodalomról. Maradjunk annál amit a filmekben láthattunk, illetve amit Lucasék adtak ki a kezük közül.
A tûzgyorsaság még nem is lenne baj, de a pontossága annál inkább! Tõlem lõdözhet ilyen sebességgel, de a szakirodalomnak megfelelõen legyen halál pontatlan!
Raidelni csak a lázadókkal lehet, elmondják a tutorialban. Az ionágyú valóban nem hat a kissebb hajóosztályokra (vadászgép,korvett), de nekem egyáltalán nem engedtett Tie-okat gyártani, csak Tie Scoutot, az meg maximum a szúnyokgok ellen jó. Maradnak a birodalmi korvettek, de azokkal elég nehéz lenne szétszedni az õ capital shipjeit. Szerintem a full verzióban majd meg lesz adva, hogy mondjuk az ionágyú tûzgyorsasága két perc/lövés, és úgy már jó lesz. A demóban elvileg nincs is ionágyú, úgyhogy gondolom nem nagyon foglalkoztak a beállításával.
Esetleg raidelni lehet a birodalommal? A lázadóknál 3-4 földi egységet(bár lehet csak gyalogot?) át lehet dobni és nincs ûrcsata mert álcázzák magukat. Ha azokkal ki tudod iktatni az ionágyút késõbb nem lehet gondja a Star Destroyereknek, bár egy kicsit erõsnek érzem hogy egyetlen lövéssel kiiktatják még a legnagyobb hajót is. Másik ötlet: lehet hogy kisebb hajókra nem jó? Próbálj ki mindenféle osztályt.
Én SD-t nem is tudtam gyártani, csak Victory Cruisert. Abból persze 10 darabbal mentem neki. De így sem volt esélyünk, mert minden csillaghajómat megbénította és úgy tartotta. Az erõsítést is azonnal. Ja, és tie fightert és bombert sem tudtam gyártani, csak azokat tudtam használni, amik a Capital shipek fedélzetén voltak.
Én például 10 csillagrombolót vittem. 5 a kezdõ, ezek azonnal megindulnak a bázis felé. Ion kilövi õket és elõbb utóbb leszedik a vadászai egy rombolóm. Ekkor már jó eséllyel rálátni az állomásra és lõtávon belülre hívom az erõsítést. Rögtön sorozni kezdi a generátort, majd a hangárt. Az új bombázók leszedik a maradékot.
Ez elég nagy veszteséggel jár....Én 2 SD-t vesztettem mire kilõttem
Ez egy orbitális bug. Megoldhatod, ha csinálsz pár szakasz ATST-t és a speckó képességükkel folyamatosan lövöd azt a területet, ahol az épület lenne. Néha betalál egy-két lövés és pár perc alatt lerombolják.
Na hy megint én. Leszedtem ezt az empire modot a demóhoz, amiben ugye van vagy 5-6 bolygó. Már mindet elfoglaltam, a lázadók összes flottáját szétvertem, és mikor az utolsó bolygón harcolok, és megöltem mindenkit, akkor egy kis furcsaságot tapasztalok: a pálya felsõ részén van egy "szellemház", ami azért szellem, mert a térképen rajtavan, de egyébként nincs ott semmi, de az egységeim ennek ellenére bõszen lövik :|| ergo >> nem is lehet megnyeri a küldit :(
Ez szándékosan van így, vagy csak valamit elrontottam? 2 órát küszködtem vele míg odáig eljutottam, és még menteni se lehet ugyebár, így elég ideges lettem a végére...
Engem két mod beharangozása izgat: az egyik, amelyik teljesen kibõvíti a játékot az univerzumban található összes egységgel és hõssel, míg a másik a realism mod. Az utóbbitól várom, hogy ha legalább a méretet nem is, az erõviszonyokat nagyon agresszívan átrendezi. Példa: Thrawnnak a Birodalom Örököseiben 6 csillagrombolója volt, ami a flotta gerincét alkotta. Együtt nem is vetette be õket, mert overkill lett volna, viszont itt a demoban 6 csillagromboló vhogy nem tol maga elõtt egy halálzónát! Szvsz még egy victory osztályú rombolónak is félelmet kell ébresztenie, hisz egy mobil harcállomás, hogy a könyvet idézzem mobile siege equipment. Egy romboló egyedül képes blokád alá vonni egy bolygót, és megostromolni. Ahogy a game most áll, ezt az erõt nem érzem a birodalmi flottában. Bár ez még változhat. A Rome-nál és a Civ4-nél is nagyon fasza realism modok lettek, úh még nincs minden veszve.
Én patch nélkül toltam a HW2-t... tényleg volt egy-két brutál pálya, de szerintem megérte. Igazából az tette nehézzé, hogy a gép attól függöen indult más hajókkal egy pályán, hogy te mivel kezdted az adott küldetést. Szerintem ez teljesen elfogadható módszer az egyensúly megtartására, más játékban nem is nagyon láttam ilyet....
A HW2 is remek lett, csak ehez a "remekséghez" kellett a patch. Ha az felkerült, akkor már nem volt olyan nehéz. Régebben a harmadik pályán mindig elvéreztem, a patch után viszont egész türhetõen sikerült és majdnem végigjátszottam (format C: :P). Nemrég találtam hozzá egy modot (SW-Warlords). Még irtó kezdetleges és a készítõje se nagyon töri magát, hogy foglalkozzon vele (majd egy éve igérgeti már a következõ verziót), de mégis irtó jó lett. Az nekem az egyetlen igazi SW-RTS pótlék. Az SWEAW is inkább a felszini csaták miatt jött be, mert arra egyszerûen nincs más (az eddigiek kritikán aluliak).
Pont mostanában kezdtem újra játszani a homeworld 2-t, valahogy kiéheztem az ûr operákra a Battlestar Galactica után :) A warlords modot ismerem de eléggé félkész és nyílván már nem is lesz befejezve, gondolom akad más dolga is a fejlesztõnek. Majd meglátjuk mi lesz, én személy szerint már túl sokat láttam ezért nem tudok bizakodni, de legalább könnyebb a pozitív meglepõdés. Nem ragaszkodom a papíron megadott specifikációkhoz, nem vagyok akkora fan hogy minden passzoljon a legapróbb részletekeig, én csak élményt akarok. De azért akármennyire kitalált uiverzum ha a saját belsõ logikájához és realisztikusságához nem ragaszkodik mégis mi lesz? Mindegy, fölösleges spekulálni, majd kiderül minden egy hónapon belül.
Kérdés az hogy merre értendõ ez a finom nehézség rontás, szerintem pont jó lett se nem túl nehéz, se nem túl könnyû...szerintem...
Tudom, a homeworld elsõ részét nagyon szerettem, és tényleg minden szemponból etalon. Egyetlen hatalmas hiányossága volt, hogy nem a star wars univerzumában játszódott. Ott valóban 3Dben ment a csata. Volt, hogy az ellenség védelmét felülrõl kerültem meg. Nagyon hangulatos volt. Sajnos a HW2 kimaradt az életembõl, de úgy hallottam, a nehézségét finoman szólva elrontották. Az empire at warban pedig sajnos valójában csak két dimenzióban mozognak a hajók, csak annyi a trükk, hogy a különbözõ hajóosztályok különbözõ síkokban végzik a 2Ds mozgást.
Azért lehetne törekedni jobb arányokra. Tényleg kivlló példa a Home one,de a szintén hatalmas Nebulon B fregatt is nagyon kicsi lett. A Corelian Corvette a vadászgépekhez viszonyítva nagyon kicsi. Amúgy az Episode IV-ben nem egy ilyet vonósugarazott be a hangárfedélzetére egy csillagromboló? Mert akkor pedig a játékban túl nagy a csillagrombolókhoz viszonyítva. Tulajdonképpen mind1. Valóban nehéz lenne méretarányos és mégis könnyen kezelhetõ játékot készíteni. Sokkal nagyobb baj az ûrbéli térképek kicsisége és a nagyon kicsi egységlimit. De ezzel kapcsolatban az az érzésem, hogy a készítõk úgy gondolták, nem is kell ennél nagyobb pálya és egységlimit a demoba, hiszen úgyis csak néhány rajnyi vadász meg egy két korvett vagy Nebulon B fog kergetõzni a térképen. Nem számoltak vele, hogy egyesek unlockolják majd a csillagrombolókat, tehát a demoban lévõ ûrbéli pálya nem ekkora flották szerepeltetésére lett tervezve. Minden bizonnyal lesznek majd nagyobb ûrbéli térképek is. A lézerütegek számát pedig nyilván a játékegyensúly és a csata áttekinthetõsége miatt kellett korlátozni. Emlékszem, anno az X-wingben amikor egy Vicory Cruisert támadtam, legalább 20 lézerágyval lõtt vissza. De hát nyilvánvalóan kompromisszumokat kellett kötniük.
Azt nem próbáltam, mert homeworld 2 nem jött be és del.
Ha arányok kellenek akkor arra pont jó lenne a HW2 Warlords modja. Csak sajna a készítõje nagyon hanyagul végzi a munkáját és már vagy fél éve nincs frissítve, csak igérgeti.
Ja, aki tölteni akarná láttam a demonoid-on
Miután könnyen mod-olható tucatnyi megoldás fog kijönni erre. Az arány soha nem lesz "élethû", ami nem létezõ dolgoknál talán nem is olyan nagy baj. Nemrég olvastam hogy egy Super Star Destroyer nem is 8 km hosszú volt hanem 19 km. Persze sem az rpg-s szabálykönyvek sem más matéria nem eggyezik, de ha jól tudom ez a legfrissebb adat. Azért szépen fog kinézni ha arányos lesz :) Modot fölrakva kipróbáltam a birodalmat, az 1,6 km-es star destroyer mellett elég kicsinek hat az interdictor meg a többi fregatt, ez jó. Viszont Ackbar admirális Home One nevû, legalább 4 km hosszú calamari cruisere lehetne nagyobb. És még mindig vérzik a szívem, miért csak 4 turbo laser állás? Ha ehhez viszonyítanánk a kisebb gépeken 1 sem lenne. Ez a birodalom hadigépezetének a csúcsa és gerince, könyörgöm annyira kevés gondolatot kellett volna rászánni és sokkal jobb lenne a dolog.
Az arányok szerintem sincsenek rendben teljesen, de ez egy örök és partalan vita. Ha minden méretarányos akkor a vadászgéphez nagyító kéne hogy észrevedd egy romboló mellett. Nem is beszélve a viszonylag kis térképekrõl amirõl kilógna a flotta fele, ha mindent eredeti méretben akarsz látni.
A csatákban felhasználható pontlimitre egyébként már több megoldás is született. 1. nincs limit: Láttam olyan képet ahol támadó flotta kompletten ugrott be a harcmezõre (6 imperial, 3 VSD és pár kisérõ hajó) 2. limit emelése
Na. epp nemreg beszeltuk haverral , hogy milyen jo lenne ha kihoznak mai grafikaval a Tie Fightert.A kuldeteseket nem is kene megvaltoztatni olyan jok voltak. Ezek szerint ez hasonlit ra?
Azért nekem az ûrbéli csata részek tetszenek. Lehetséges hogy anno túl sokat játszottam volna a Tie Fighterrel? Szóval az ûrcsata nagyjából rendben van, néha tényleg érdemes taktikázni benne, bizonyos területekre tüzelni, kivonni egyes hajókat a csatából a megfelelõ pillanatban, a hajók spéci képességeinek használata. Viszont tényleg nagy kérdés sajnos, hogy mennyire fogom óvni a csillagrombolóimat akkor, ha bármikor gyárthatok 1 perc alatt egy egész flottát belõlük. A gazdasági résznek tényleg elkél még a finomhangolás. De én már attól jól érzem magam, amikor látom kilépni a csillagrombolóimat a hipertérbõl. :-) Engem speciel a földi harc része hagy totál hidegen. Jó, tényleg lenyûgözõ az AT-AT, de ebben ki is merül számomra ez a rész.
Direkt elkerültem a topicot, mert jobbára én is csak annyit tudtam volna hozzátenni, mint a "nyavajgók", aztán megint fejlekapás lett volna belõle.
A manager része még elfogadhatónak tûnik a demo alapján, de a stratégia része egy nagy *****. Mind az ûrbéli, mind a szárazföldi. Pedig ez utóbbi még szimpatikus elemeket is felvonultat, például hogy a támadó csak a magával hozott egységekbõl gazdálkodik.
Sajnos a LucasArts hozza a szánalmas formáját továbbra is. :\
hi! a galactic battlegrounds topicba is próbáltam, de az végleg behalt :p. szal az lenne a problémám hogy fenn van a játék, de nincsenek egységek. nem látni õket, beszéd minden van, csak egységek nincsenek. grforce 6600gt-m van, én erre gyanakszom, de nem tok megoldást, remélem valaki tud. thx elõre is
Esetleg akinek megvan a rebellion feltehetné vhova, hogy a többiek is átélhessék, ha már egyszer ennyire sok pozitívumot soroltok fel mellette...
Az az igazság, hogy az Empire at Warról marhára nem derült ki semmilyen infó a Demó elõtt... szerintem direkt hogy ne legyen csalódás.. végül is nem rossz, a FEEL a helyén van.
A Rebellion egy baszottul eltalált bonyolultságú stratégia volt, ami szép volt, jó volt és egy gyerekkori kedvenchez (SW) fûzött. Nagyon szerettem.
Ez szép, feelinges, várom, de meglepõdnék ha olyan kedvenc lenne késõbb, mint volt a Rebellion. Kb. FC szintû lesz, persze Rebellion ötvözéssel és (remélhetõen) FC szintû bugok nélkül ...
Nos, nyavajogni mindig is könnyû volt, de sajnos nagyon mást nem tudok csinálni. Értem hogy erre van piac, de pont ezzel a névvel bármit el tudnának adni és ezt már sokszor meg is tették határozottan vegyes minõségû termékekkel. Mondjuk nincs mire panaszkodni, elvégre élveztem a Jedi Knight sorozatot, élvezetes volt repülni az X-wing-ben és TIE Fighterben, kalandjátékaik feledhetetlenek és örök klasszikusok, lásd: Day of the Tentacle, Monkey Island 1 és 2, Sam & Max stb. Még a K.O.T.O.R.-t is játszhatónak gondoltam végtelenül konzolos és behatárolt érzete mellett is(meg mert semmi más rpg nincs belõle). De könyörgöm még hány évig fognak ebbõl a franchise-ból élni? Lassan 30 éve megy ez a star wars dolog és ha nem gyerekként látom az eredeti trilógiát egyáltalán nem gondolom hogy a mostani filmekkel/játékokkal/könyvekkel/plüss vaderekkel meg tudnának fogni. Persze ebbõl is eladnak félmillió darabot és mindenki mosolyog hogy milyen jót csináltunk megint, hát persze akkor nyilván ez kell a népnek csinálunk megint egy még egyszerûbbet. A demóban sajnos nem sok dolog tetszett, ezért azt nehéz lesz élvezni. Azért voltak, pl. jópofa ahogy az alrendszereket szétlövöm a star destroyeren és leszakadnak miközben füstöl(na igen :) meg anyaghiány marad és roncs benyomását kelti. Más kérdés hogy egy több ezer fõt foglalkoztató birodalmi csillagrombolót nem kéne egy tucat x-wingnek szétkapnia könyörgöm még a tervezési csodaként legsebezhetõbb pajzs generátorokkal sem. Nem emlékszem de volt kb. 4 turbo laser üteg meg 4 normál? Talán 2 ion meg 1 proton és missile kilövõ. Röhelyes, de értem játékegyensúly meg minden. Amúgy szép nagy és kicsit sugárzik róla az erõ ahogy kilép hipertérbõl, de inkább lenne egy - sokkal kevesebb egység de rengeteg alrendszer, beosztom a vadászaim, kapcsolom ide-oda az energiát, célozható alrendszerek és elfoglalható hajók - progi. Már megint panaszkodom, ez rossz szokás. Meg persze minek írok, sok értelme nincs de legalább veszítek a stressz értékembõl :) Ami még oké, végre Mara Jade szerepel és a birodalmi oldalon, meg a többi nem annyira ismert hero is visszaköszön a könyvekbõl ez cool. Nem mintha örülnék a hero rendszernek egy rts-ben, de ez már más dolog. Majd meglátjuk van-e értelme 3 tucat ûr egységet belerakni amikor kb. 5 fajtát fog mindenki max vinni egy csatába, legalább a választás illúziója meglesz. Lehet kipróbálom ezt a rebellion-t, nem sokra emlékszem belõle, lehet nem is játszottam vele? Bár inkább nem játszok most 5-10 évig semmivel, aztán visszanézek mivel tudták eladni magukat a progik. Mer ugye addigra minden szép lesz, ott már nem lehet javítani. Talán hirtelen visszatérünk a '90-es évek elsõ felébe és már csak eredetiséggel lehet eladni dolgokat. Ezt nem azért mondom mert bármi bajom van a szép grafikával vagy ha arra koncentrálnak, megértem hogy nem 1993-at írunk, legyen igenis szép de ha csak az elõdöket másolnák vagy onnan vennék az ötletet már akkor nagyon jó progikat lehetne csinálni, szal nem értem mi van? Na jó, most abbahagyom, mi van ma velem?
Nem véletlenül lett olyan amilyen az IG sorozat. Azt európaiak (magyarok) csinálták, komplex és nem a bunkó amcsiknak készült. A mûfaj verhetetlen volt akkor, ez tény. De nézd meg most akármelyik játékot: mind inkább a külcsínyre megy, semmi eredetiség vagy bonyolultság. EVE-Online nagy siker mert bonyolult, nem is a 14 évesek játszanak vele (izlandiak csinálták a játékot ugyebár). Ezzel szemben ott az NFS:MW ami csak szép és ebben ki is fújt az egész.
azért a félreésrtés elkerülése végett soha neki nem is állitota hogy iylen akar lenni az eaw..., az lehet hogy te ilyet szeretnél (sõt mi több énis, de nagyon) de ettõl ennek a müfajnak sajnos nincs piaca :/
Mikor már ötvenedjére darálta, hoyg "enter the xy production section by clicking on the xy construction tab" ott én is azon voltam, hogy mostmár menjenek a búsba.
Viszont nincs jobb SW kategóriában. Lehet, hogy nem egy rebellion (ami még most is itt figyel a gépemen), ezzel kell beérnünk. Nyavajgással semmit nem fogtok elérni. Ennyi erõvel akár meg is lehetne próbálni kiélvezni azokat a részleteket amiket érdemes lehet kiélvezni.
miért mindig az abszolút lebutított dolgokat csinálják?
Hogy a 10 évés hót hülye amcsi gyerek is játszhasson vele.....
Szerintem onnan lehet legjobban látni, hogy egy játék milyen értelmû szintû emebreknek készült, hogy milyen a tutorialja.... Ennek a tutoriálja valami borzasztóan szájbarágós, egyszerûen akármennyire is szerettem volna nem bírtam 5 percnél többet eltötlteni a tutorban, mert idegesítõen lekezeli az embert...
teljesen egyetértek veled. sajnos egyre nagyobb a tendencia, hogy csináljunk marha egyszerû játékokat, hogy még a hülegyerek is eljátszon vele, mert nekünk abból van nagy péz (kivéve egyes keleti országokban :))
Azért ne számíts olyan marha nagy változásokra, a demo szinte soha nem szokott különbözni a teljes játéktól. Azért van hogy megmutassa mit várhatsz. És amúgy is februárra igérik, nincs idõ változtatni. Majd ha bugos vagy nagyon le akarnak valamit cserélni kiadnak egy tucat patchet és annak betapatch-ét, ez ma már teljesen megszokott. Tényleg szomorú hogy semmi komplexebb dolog nincs benne csak letermelek pár hajót meg tankot aztán gyakjunk. Úgy örültem volna egy master of orionos dolognak, managgelni rendszereket/bolygókat külön külön, lassan fejleszteni dolgokat, tervezhetõ hajók cserélhetõ alrendszerekkel stb. Nem hiszem el hogy erre nincs ma már piac, miért mindig az abszolút lebutított dolgokat csinálják? Pont ebben az esetben a névvel bármit el lehetne adni, de sebaj ha már gondolkodni nem kell legalább szép lesz. Mi történt a régi lucasarts-al?
Kicsit más játékstílus a Rebellion és a GB. Azonkívül hol volt már a rebellion, amikor kijött a GB. Szerintem kevésbé is volt elterjedt. Én legalábbis egy 98 as 576 kbyte cikk óta egyáltalán nem találkoztam vele. Nem ezt hívták egyben Supremacynak is?
Sajnos az age of empire 2 motorjából ezt lehetett kihozni. Én kedveltem a átékot, lehet, hogy a jedik animációja gázos volt, de a többi része azért élvezhetõ volt.
Persze, más stílus, de nekem a Rebellion jobban bejött. A GB-nél ott haltam le, amikor megláttam a pattogó Vadert. :)
@engine! Milyen patchet említettél a Rebellionhoz?
Ha már régi Star Wars stratégiákról beszélünk, én a Galactic Battlegroundsot is nagyon szerettem. Persze megvoltak a maga hibái, de majd fél évtizedig ez volt az egyetlen Star Wars-os stratégia.
Nagy kár hogy letölteni már nem lehet sehonnan sem. Szeretem a komplex stratégiákat.
Áh, a talpa elég nagy ahoz, hogy ezt az elsüllyedõs problémát áthidalja (lásd a tevék lábát). Meg hát nemhiszem, hogy egy kimondottan harci monstrumnak megépített gép olyan "apróság" miatt mondaná be az unalmast mint egy homokvihar. Tudnak egyet-s-mást a birodalmiat. :-)
Így hogy már elmondtátok hogy kell, és megcsináltam a küldit nem is volt olyan nehéz :P Egyébként meg azért mutat érdekesen sztem, mert a tatuin ugye homokos, és a könyvekben is rengetegszer említették, hogy sok arrafele a homokvihar, meghát el is süllyedhet a homokban egy ekkora monstrum :)
Pedig nem egy nagy ördöngõsség. Három darab egységgel megoldható (egy tüzérség, egy tank-csapat, és Hanék). Alapból lerakja a tankokat, mögé leküldöd a tüzérséget amit azonnal bekapcsolsz, középre Hanékat. Egyetlen gondot az ATAT jelenthet, de azt Csuvi hipp-hopp kiiktatja. Onnan meg már a helyieket ráküldöd a generátorra (három-négy kör alatt kibelezik, csak nagy csoportokban kell berusholni), onnan meg már bombázással meg is van oldva a dolog. Paff, megvan hardon a 100%-os támadás.
El lehet foglalni csubival az AT-AT lépegetõt? [#wow2 mondjuk egy AT-AT a tatuinon elég érdekesen mutat :P
Én úgy csináltam hogy beküldtem az összes gyalogságot a pajzsgenerátorhoz, azt megsemmisítették aztán egyesével bombáztam le a nagy tornyokat. Mikor azok sem álltak már bementek a tankok és a maradék erõsítés. Bár tény, egy AT-AT Csubival nagy segítség. :)
Tegnap nekem is volt szerencsém kipróbálni a demót, és nekem nagyon tetszett, annak ellenére hogy valóban nem valami bonyolult játék :) Sokan hasonlítgatták az IG-IG2-höz, szerintem túl sok köze valóban nincs a kettõnek egymáshoz, az egy sokkal lassabb, de komplexebb stratégia volt, ezt pedig szerintem "csak" a filmbeli motívumok (helyek, történések, személyek, gépezetek stb) hajtják, de nagyon is jól :D Szóval nekem nagyon bejött, várom hogy megjelenjen :o)
Viszont lenne egy kérdésem is. Tegnap az egyetlen demóküldiben kiírtottam a birdalmiakat a Vergesso aszteroida mezõben (aki játszott az X-Wing Alliance-vel, annak ismerõs lehet :DDDD óó de rég is volt...), aztán menni kell ugyebár a Tatuinra.. Namost túlerõ van, nem is kevés, és leõrlik az összes egységem :( Valamit olyasmit mond a holocron hogy trükkösen vigyem végig a küldit o_O Hogyan lehetne, segítsetek plz... Thx elõre is :)
Rebellion egyik kedvencem, de nálam XP alatt hajlamos kilépni, lefagyni.....sajnos.
Nálatok stabil? Mert akkor pár beállítási tanácsot kérnék.. Patch fennt van, kompatibilitást már állítgattam, de nem sokra mentem vele :(
Én a SpyCraft címû progival vagyok így, de ott sehol egy megvehetõ/letölthetõ példány.
Kár, hogy ezt a híres Rebelliont már sehonnan sem lehet beszerezni. A Tie Fighter meg az X-wing óta szinte minden SW játékkal játszottam, de ez valahogy kimaradt.
A Tutorialt nyomd végig. Én azzal kezdtem. Elõjön pár dolog, ami a demoban nem volt annyira kiemelve. De tény, ha megmaradt volna a Rebellion stratégiai része (zseniális volt) és ehhez jött volna a földi csata FC szinten, 2006-os grafikkal, valamint lecserélik az ûrcsatát (ugyanolyan négyzetrácsos, mint a Rebellionban volt ...), akkor ez lett volna a tökéletes SW game. Így szerintem nem sokáig fog lekötni senkit, max. multiban.
Re. Megnéztem a demót és nem vagyok tõle feldobva. Remélem a gama sokkal de sok lehetõséget és meglepetést biztosít majd. Imperium galactica szagú, de nem túl erõs kivitelben. Ez a játékmenet gyorsan egyhangúvá tud válni...
nem irt ki hibát ! de sztem támogatja , ati 9800 pro . ujbol felrakok mindent.!
Es a telepites soran amikor a directx-et rakja fel, ne mirt ki hibat? Nem lehet, hogy nem tamogatott a videokartyad?