help pls ! amikor elinditom a jatekot akkor azt irja hogy "az alkalmazast nem sikerult elinditani, mert d3dx9_27.dll nem talalhato."
Egyetertek. A Rebellionnal hosszu honapokig jatszottam, a hibai ellenere, mert bele tudam feledkezni a jatekba a c64-es grafiak ellenere. Itt meg mi az elso? Options menu, 2000 opcio az antialiasokra, particlekra, detailra. Remek hogy ilyen szepszamu opcio kapott helyet a jatekban, de mikor meglattam egy urcsata, azert elcsodalkzotam, hogy Ez nem akart full detailban menni?
Lehet csak a demobol hagytak ki, de itt nem latok olyat, hogy egy-egy bolygot hogyan tudsz meghoditani ami nem ellenseges, hogy tudsz eldugott helyekre hajogyarakat telepiteni, stb. Engem nagyon zavar, hogy az uazas ilyen pikk-pakk modon lett megcsinalva, sot a termeles is. Azert ne mondjak, hogy egy nebulon-b fregatt 10 mp alatt keszul el :( Olyan jo volt anno varni, a star destroyerekre, percenkent nezte az ember, hol tart a termeles. Itt 4 perc alatt olyan flottat raktam osze hardon, hogy 2 group Xwinget es 1 group Y-winget vesztettem a csataban.
A foldi harc tetszik, de itt is azert el van tulozva a dolog... a raketakilovo tul eros, 3 squadnyi gyalogossal megtamogatva pusztito. Csak szep lassan vinni kell elore, strategia nemsok van benne. Igy, hogy a homokvihar le is csokkenti a talalati aranyt is 2 sorozat volt egy AT-AT, meg csak kozel sem ert hozzank.
Gazdasagi resze nincs a jateknak, az, hogy a bolygo slotjaira mit pakolsz le, nem igazan ujitas, ez mar a rebellionban is megvolt.
lécci ne szóljatok le ha nagyon hülyeséget kérdezek, de ti h játszotok vele? mert én úgy hallottam h még nem jött ki
Egészen pontosan vonósugár. Még anno '95 ben a Tie Fighterben is az volt. Micsoda játék volt az! A játékban annyi hatása van, hogy jelentõsen lelassítja az ellenséges hajót,így az mondjuk elmenekülni nem nagyon tud.
nagyon nagy ez a game!toltam a birodalommal!!nagyon feelinges!sztem év rts e lesz!!!
Fenéket. Europa Universalisban is ugyanígy lehetett modolni.
Az ION ágyú lényege mellesleg ez volt ami leírtatok ... :)
Kicsit kusza ez a modolás. A játék szerintem nem sikeredett jobbra mint a Rebellion. Tulajdonképpen hagyhatta volna a LA az egészet azon az vonalon, mert az tökéletes - bár túl bonyolult - volt (egyeseknek). Semmi mást nem kellett volna kicserélni, mint a földi és ûr csatát. A stratégiai/hõs/kémkedés/bolygó elfoglalás-felderítés stb rész tökéletes volt abban.
Jó a játék, de uazt érzem, mint az összes SWs programnál: túl sokat akartak, csak nem birták megcsinálni, és ami lett, az nem az igazi. A feelinggel/grafikával nincs gond, de szvsz minden más egykaptafa. Nem is értem pl., hogy az über tûzelés helyett, minek kaptak az AT-AT-k ST commandosokat, a specko tûzerõ helyett, ami a Force Commanderben volt? Annyira jó volt, hogy idõbe telt, míg egyik rendszerbõl a másikba jutott a flotta a Rebellionban. Itt meg? Na mindegy. Kár a játékért! Így szerintem gy idõ után felejtõs lesz ...
Nem találom az XML könyvtárat, amit felül kéne írnom. Nincs a gamedata/data könyvtárban...
Kár, hogy ez az új birodalmi mod olyan bugos, hogy ihaj. Az egy dolog, hogy a Naboo-n az egyik épület a föld alá került és csak az ATST-k össztüzével sikerült néha eltalálni (az hogy miként máig titok, mert egyetlen pixel se lógott ki a föld alól), de mikor Hanék betámadták Coruscantot és akárhányszor lement a töltõképernyõ, amint megnyomom a gombot, elõlrõl kezdi a töltést. Ennyit a modokról, inkább várok a fullig.
Nem tudom, hogy észre vetted-e, de lehet külön is alkalmazni, illetve gyártani Tie-okat, illetve a fejlesztésnek csak akkor van értelme, ha építesz olyan épületet is, ami kell ahhoz, hogy jobbat csinálhass! Példa: AT-AT lépegetõhöz kell az Advanced Factory, ahhoz kell 5-ös tech szint, illetve Heavy Factory. Heavy Factory-hez kell 4-es tech szint, illetve Medium Factory és így tovább...
Valóban, hiszen az alap demónál már ez is sokkal több. (Egyébként szerintem Lucasartsék fogják is a fejüket rendesen, hogy ez megy a demó körül. Szerintem a végleges játék egységeinek és épületeinek a 70-80 százalékát leleplezték ezek a modok)
Nem, persze, nem rovom én ezt fel senkinek hibaként, hiszen a demóban nem is szerepel elvileg az ion-ágyú, így érthetõ, hogy nem foglalkoztak a tûzgyorsaságának beállításával. A mod készítõje pedig nemhiszem hogy ilyen szinten tudná állítgatni a játékot, hiszen õ "csak" engedélyezi azt ami már amúgy is benne van a programban. Ami pedig hibásan vagy hiányosan van benne, azt nyilván nem tudja mûködésre bírni (pl:Snowspeeder,Death Star,Ion-ágyú).
Vagy említhetném még a bolygókat. Szépen hangzik, hogy olyan modot készítenek, ami az összes bolygót engedélyezi a demoban, de a helyzet az, hogy egyedül a Tatooine felszíne került bele a demoba. Úgyhogy engedélyezheti a modder akármelyik bolygót, attól még mindnek Tatooine-felszíne lesz. Nem véletlen hogy felszíni csatánál mindig ugyanaz a térkép fogadja az embert.
Nincs. Egyedül az a birodalmi mod van, amit engine linkelt be a #744-ben de sajnos alapvetõ bugok és hiányosságok vannak benne, mint hogy nem lehet fejleszteni, és a már lentebb említett ionágyú bug.
Jó ez az empire mod, egyetlen "kicsi" baj van vele. Azokat a bolygókat, ahol az ellenfélnek ion ágyúja van a bolygón nem lehet bevenni. Ugyanis amint kilépünk a hipertérbõl, folyamatosan tüzelni kezd a gép az ionágyúval (kb 20 másodpercenként), és az egész flottámat megbénítja, és úgy tartja. Konkrétan úgy nézett ki, hogy beállítottam 1 Star Destroyerrel és 4 Victory Cruiser-el, plusz két birodalmi korvettel a vadászok ellen. A következõ képet kell elképzelni: Mind az 5 capital ship magatehetetlenül álldogál az ûrben, tüzelni, mozogni nem képesek. Mondom, 5-bõl 5 capital ship. Amikor az egyiken megszûnne az ionágyú hatása, a gép újra rálõ egyet. Úgyhogy a csata elején kiesik az összes nagy hajó, és úgy is marad. Az utánpótlásként behozottakat is azonnal lebénítja.Csak vadászgépekkel pedig nem lehet gyõzni. (illetve talán lehetne, ha nem birodalmi oldalon lennék, ahol ugyebár nem lehet Tie Fightereket és Bombereket külön venni, hanem a capital shipekkel együtt adják õket,amiknek ugye a száma erõsen limitált,mert egyszerre csak 5 darabot enged bevetni az ûrcsatában. Így nem tudok beállítani 10 bombázószázaddal, mint a rebel oldalon.) Úgyhogy van még munka bõven a progin, lévén hogy az ionágyút nem lehet az ûrbõl elpusztítani, a földi támadást pedig birodalmi oldalon nem lehet megindítani addig, amíg az ûrben nem gyõzöl. Ott pedig nem tudsz gyõzni a lebénított hajóid miatt. Ez így jelenlegi formájában nem igazán mûködik.
Olyan mod nincs, hogy minden bolygó + a Birodalommal lehet lenni? (Olyan van, hogy rebelként összes bolygó, de 3 év IMPERIAl SWG után nincs kedvem a lázadókhoz ...)
Már annyi modot raktam fel, hogy azt sem tudom hol áll a fejem!
Néhányan csak fanyalognak, fikáznak! Én pedig csorgó nyállal nézem a hatalmas Mon Calamari Cruisereket, Ackbar zászlóshajóját és Piet csillagrombolóját harc közben.
Nem vagyunk egyformák.
(Bár ez egy fura mod, mert ezek mind az én flottámban együtt vannak. Igaz van Death Star is!)
Changelog: <--v1.1--> Enabled Rebel AI Properly, works well! Added Coruscant Added Cantina to Tatooine Gave Empire Main fleet on Coruscant and Small force on Tatooine to give chance against higher difficulty rebels. Added Mara Jade (Thermal Detonator & Force Corrupt) Changed starting credits to 80,000
Special Note: This version and all subsequent versions will be released as patches that will use the 1.0 exe since it never changes and is a pain for some to download with every version. So for every version simply keep the 1.0 swmod.exe file and extract the current xml file from the archive, then overwrite the current version's xml files.
Mennyire stabil a birodalmi mod? Mert csak belinkeltem, nem próbáltam ki... Amit most néztem ott még állítgatásra szorul, mert OB1 és Vödör csak ikonként van benne. Amint harcra kerülne sor kifagy :(
Ha jól emlékszem a filmekben is mindíg 1 síkon mozogtak a nagy hajók. Gondolom ezért nem törték magukat. + Így átláthatóbb. Én néha nagyon nem tudtam a homeworldnél merre van az arra.
Megnéztem a demót, szeretem az ûrben játszódó startégiai játékokat. Olvastam, hogy néhányan az Imperium Galactica 2-höz próbálták hasonlítani. Tényleg felesleges. Az a játék egy komplex stratégiai játék volt, ez inkább amolyan kampányba szervezett csataláncnak tûnik, itt-ott átláthatatlanul. Azonban az ûrcsata az Imperium Galactica 2-ben szerintem komolyabb volt; ami itt a legjobban zavar, hogy egy síkban mozognak az ûrhajók, ami szerintem nonszensz. Ezért és még más jellegzetességek miatt lényegi különbséget nem látok az ûrben és a bolygófelszínen játszódó csaták között, mindössze a helyszín és az egységek mások. Ez pedig így eléggé szegényes kínálatot jelent. Magánvélemény, és tény, kár hasonlítgatni, azonban én, aki sokat játszottam az IG2-vel és hosszasan élveztem a Haegemonia látványos és összetett ûrcsatáit, mozgalmas galaxisait, úgy vélem, ez a játék nagyon keveset nyújt. Lehet, az elõbbi tapasztalatok hiányában most szuperlatívuszokban áradoznék - ugyanis ebben a játékban tényleg van potencia.
Akkor lehet hiányzik egy fejlesztés, vagy nem egyforma modot használunk. :-)
lehet, hogy néhányotoknak azért nem akart felrobbani az ûrállomás a demo-pályán, mert nem jó hajóval próbálkoztatok. lehet gyõzni a többivel is, csak sokkal tovább tart,
Az egy bug. Én most találkoztam vele. Akik ediig találkoztak vele valahogy nem tudták jól leírni, hát íme: Arról van szó, hogy a hajók magát az állomást közvetlenül nem támadják, csak akkor ha alrendszert jelölsz ki. A gond ott kezdõdik amikro az alrendszerek elfogynak, de még van Hpja az állomásnak. Ilyenkor egyáltalán nem hajalnadóak lõni....
Ezt a helyzetet egy dologgal lehet megoldani: ha van ilyen rakétás cruisered, az tud missile barrage-t azt ráengeded az állomásra és megpusztul :)
nem kell azt "annyira" megnövelni, csak egy picit. bár így sem volt gond, mert legyûrtem az ellent:) bárcsak a birodalmi oldalt is kipróbálhattam volna.
nemtom alapból énis utáloma limitet de belátom hogy szükség van rá mert amugy only rushról szólna az egész game hogy kitudja elöbb legyártani a 999 alapegységet... :/
tudom, hogy növekszik a limit, csak valahogy zsigerbõl utálom ezt. talán a Hegemónia nevû játék miatt, igaz ott még kevesebb volt a gyártható egység (legalábbis az elején). februárig még alakulhat azért a dolog. szerintem bujják a fórumokat a fejlesztõk és amit sokan említenek, azt biztos kijavítják:)) ja, ezek szerint a többivel egyetértesz;))
no, újra itt. igazából nincs sok hozzáfûznivalóm az elõbb írtakhoz. szerintem is könnyû, bár ha nem figyel oda az ember, akkor meg tudja magát szívatni:)) talán ami nem tetszett, az az, hogy szerintem túl gyors az építkezés. persze ez még változhat a végleges verzióhoz képest. ja és gyors az is, ahogy eljutunk az egyik bolygóról a másikra. tudom, hogy a hiperûr-ugrás korában "élünk" ;), de még ott sem két másodperc távra van két "közeli" bolygó...
ami tetszett és logikus is, hogy minden egységnek van olyan ellenfele akivel szemben erõs és van olyan ahol gyenge. lehet, hogy néhányotoknak azért nem akart felrobbani az ûrállomás a demo-pályán, mert nem jó hajóval próbálkoztatok. lehet gyõzni a többivel is, csak sokkal tovább tart, ergo nagyobb a veszteség. Ez már egyébként a Battlefront 2-ben is így van. korábbi részben nemtom.
ami másik tetszik is meg nem is, a korlátolt számú egységépítés. van elõnye is meg nem is. elõnye az, hogy így a gép sem tud milliós nagyságú flottát felépíteni majd:))
"Star Wars: Empire at War Collector's Edition [2006. január 21. @ 11:19 - Berkenye] Ahogy az várható volt, a Star Wars: Empire at War címû stratégiai játék nem csak egy változatban fog megjelenni februárban. Egy különleges, gyûjtöknek szánt kiadással is találkozhatunk majd a boltok polcain. A valamivel magasabb árért a következõket kapjuk:
# öt új skirmish pálya # különleges, 3D-s csomagolás # koncepciós rajzok # két képernyõkímélõ # négy háttérkép
A csomag hivatalos megjelenési dátuma február 16."
http://www.gamestar.hu/kommentek.php?sid=20056
Force Commenderen kivül nemtudok olyanról ami "rossz" lenne, bár én azzal is elvoltam, nemvolt hibátlan, de mint elsõ 3ds rtsük ellehetett nekik nézni... Azt ott vannak a Jedi Knightok, KOTOrok, Battlefrontok stb.. mind-mind kitünõ vérbeli sw gémek! próbáld ki õket:)