Nem azt mondtam hogy *ar sõt nekem nagyon is teccik de nem vonultatfel semmi korszak alkotót persze a teljeset még nem láttam csal a demo alapján tudom megitélni de gyanitom hogy ha nem birodalom és lázadók szerepelnének benne hanem "gserth" és "cxumpo" faj akkor jóval több fikázásnak lenne kitévetetszik mert nagy SW fan vagyok és ugye feeling... de sajnos el kell hogy ismerjem hogy egy középszerü játékról van
Nemazért. Én játszottam a force commanderrel. Nagyon jó volt, akkoriban forradalmi, de elbaszták. Ebben a földi harc szinte egy az egyben Force Commander. Annyi hogy annak hibáit kijavították....
Azért nekem az ûrcsaták tetszettek. Bár van még állítani az ûrhajók sebességén, de határozottan tetszetõs. Kár, hogy a demóban csak néhányféle csillaghajó van. A grafika szintén nagyon tetszett. Nameg Csuvi a lopott AT-AT vel. :-) Az action camera szintén baromi jó ötlet, bár a kameranézetein még finomítani kell, de jó lesz.
Az sajnálatos tény hogynagyrészt ezt is az SW neva hangulata és zenéje adja el... a komplexitásról anyit hogy nem nagyon értem hogy milyen diplomáciát lehetne bele tenni.. ugye az SW világa szerint ebben a korban voltak a lázadók és a birodalom egy két nagyobb kalózbanda bünszövetkezet stb ezek közötti diplomáciát nehezen tudok elképzelni esetleg kémkedés és szabotázs lehetne kicsit bonyolultabb de egyáltalán nem rossz sõt a rebbellion óta a legjobb SW stratégia :)
Aha. Tudod, motort, rendszert átvenni lehet legálisan is, nem csak koppintással és ötletlopással. Nagyszerû példa erre az Age of Emires2 és a Galactic Battlegrounds.
"A demo alapján elég érdekes, sajnálom hogy a Lord of the rings motorját, rendszerét vették át. " legalább ne akard letagadni... de én itt befejeztem tényleg semmi értelme vitázni...
Ha jól emléxem nem beszéltem koppintásról,ötletlopásról, csak azt mondtam, az építkezési rendszer olyan mint egy másik játékban. Erre lehurrogtál. Aztán most mégis elismered, hogy abban is ilyen típusú rendszer volt. Akkor most kinek is volt igaza?
nem a véleményel van baj hanem egyrészt a stilusal másrészt hogy egyszerüen hülyeségeket állit az illetõ..., amugy meg #606 igy kéne normálisan leirni szinte ugyan azt...
énis arra godnoltam és remélem vágod hogy semmi köze hozzá... és te nem érted mirõl van szó... limitált épitkezési hely nem az õ ötletük, control point ugyszintén..., ea max jól tud 5letet lopni tehát ha még valahonnan másolták volna akkor se onnan..., másrészt meg remélem ezt az eszmefuttatást te se gondolod komolyan..., "jobb clickel kel utasitani az egységeket, júj biztos koppintották"..., nc..., egy olyan rts-t nem tudsz ma már mutatni amiben az ötletek már ne szerepeltek volna máshol...
Ez egy kalap xar... Az ürcsata része még ok. De az hogy nem építkezhetek oda ahova akarok.. az olyan mintha a stratégiai érzékemet kérdõjelezték volna meg az "ex-Westwood" aki nálam már másodszorra járatta le magát! Olyan mintha Cs-ben, csak egy út lenne a bombához... se több se kevesebb... Ez a játék is... nagy kár érte. Az egyetlen érdeme az ûrcsata ahol legalább a feel megvan.
Ezt a megfigyelésedet mire is alapozod? Szinte az összes RTS-el játszottam az utóbbi tíz évben, ez a kedvenc játékstílusom.
Egyvalami viszont aggaszt. Másoknak is véletlenszerûen fel szokta deríteni a teljes térképet a Tatooine-on a játék? Mindig mikor támadok, egy idõ után a fogofwar teljesen eltünik és fogalmam sincs, hogy mitõl.
Az általad felsorolt RTS-ekben teljesen más az építkezési rendszer, ott bárhova lehet építkezni, és control-point rendszer sincs. Nem lehet összehasonlítani ezzel. Ezt a gyûrûkurás RTS-el lehet összehasonlítani, mert abban ugyanilyen a rendszer. Egészen nyugodtan szólj ha még mindig nem világos számodra, szívesen leírom harmadszor is.
Azért elég illúzióromboló tízmásodpercenként a pause-t nyomogatni. Úgy vettem ki a tutorialból, hogy a pajzs mûködése közben nem lehet kilõni/bombázni az alatta lévõ erõket, így nem is próbálkoztam támadással, csak elfoglaltam a control pointokat, és kerestem a pajzsgenerátort.
A gyûrûkurás stratégiai játékra gondoltam, csak nem írtam ki a nevét mert szánalmasan hoszzú. De parancsolj: Lord of the rings: Battle for the middle earth. Ugyanilyen elõre meghatározott helyekre lehetett csak építkazni, és ugyanilyen control-point foglalós módszerrel lehetett a populationlimitet növelni. Mostmár kezded nagynehezen érteni, mirõl beszélek? Ember?
Sebesség gondol alatt azt értettem, hogy az ûrcsata menete követhetetlenül gyors. Nem a progi futásával van gond, az tökéletesen sima. Köze nincs a Battle for the middle earthöz? A bolygófelszíni "építkezési rendszer" egy az egyben ugyanaz. Amúgy te hogyan is jutottál tovább a hadjáratban a Tatooine-i birodalmi pajzsgenerátornál?
ott a pont :) és ha már ott tartunk hogy ki mit vett át..., ezt a westwoodosok csinálták vagyis a volt westwoodosok akik gyk megtermetették az rts müfajt..., ea meg ugye anno kinyirta westwoodot megszerezte licenszeit és lecoppintota rts-eit..., szal ennyit erról ki mit vett át...
köze nincs ahhoz a motorhoz:) 3ds stratégia mint a többi ezér ne mond hogy átvett 1szerûen ilyen a 3d... ahhoz képest hogy szted elég 1szerû mégis elakadtál:P
sebesség? sztem nagyon jól van optimalizálva 1 röccenés sincs nálam minden maxon amit csak lehet...
Nagyon vártam már a játékot. A demo alapján elég érdekes, sajnálom hogy a Lord of the rings motorját, rendszerét vették át. (bár én nagyon szerettem a Galactic Battlegroundsot, és hát ahhoz képest elég egyszerû a játék) Végigtoltam a tutorialokat, de a single playerben a tatooine-on elakadtam, nem tudom, hogyan lehetne a birodalmi pajzsot kikapcsolni, generátort nem találtam. Az ûrcsaták szépek, bár a kamerakezelésen és a csaták sebességén bõven van még korrigálnivaló.
Az IG nem is a rettentõ nehéz földi vagy ûrharcáról volt híres...
Csak azért mert azt mondta hogy nicns egy lapon az IGvel nem jelenti azt hogy nem tetszik. Mondtam én ilyet? Nem. Jó kis játék, de nicnsenek benne igazán komoly stratégiai/taktika lehetõségek. Ettõl még lehet magávalragadó és szórakoztató. És szerintem az is.
Másik csak azért mert ez valakinek jobban tetszik mint az IG az nem jelenti hogy ez jobb is az IGnél :D
A kettõ egész más. Tehát olyat se írjunk, hogy a közelében sincs :P IG galaxis méretû taktikázást igényelt. Itt a gyors építéssel és minden mással a látványos, pörgõs csatákat segítik. Szerintem mindkettõ remek a maga nemében :)
Sziasztok. Biztos nálam van a hiba, de a tutorial elsõ pályáján a fák törzse olyan szinten pixeles mint egy 10 évvel ezelõtti játékban. Nem értem. Nálatok nem???
Hiába lövöm az ûrállomást nem robban fel. Már lerobbant rólla pár darab, de nincenekkijelölve rajta az alrendszerek, ha ráviszem+az életeejét sem írja ki. Miért? BuG?
No, meglestem én is: zene, graf, játék 10/10 vérbeli sw feeling szerintem
pár kép:
imperiummal azért sem kell hasonlítani mer star wars világa más, csaták a lényeg nem a szöszmötölés...
ha valaki imperium mélységû játékot akar, akkor ezt nem neki találták ki...
ui szerintem viszont az ürcsaták nagyon jok lettek.a szárazföldinél lényegesenn jobb.
na játszogattam vele érdekel a full,de azért elmondom a véleményem rola.na szoval grafikával semmi gond sincs szerintem nagyon szép,kicsit szaggat is a gépemen nade mind1,a játék maga szerintem van benne egykis impreium galaktika2 íz ez egyáltalán nem baj ,mert azt a játékot imádtam rengeteget játszottam vele mind multiban mind singleben ,de itt a de szoval ahhoz képst stratégiailag sehol sincs.minden nagyon levan butitva persze ez még a fullban változhat ,de alapjában véve nem hinném,szerintem tulzottan le van butitva a kémkedés meg ,hogy mindent a bojgo körüli kis pontokra lehet helyezni jobb lenne egy külön képernyö neki mint ig2-ben,.dehát semmiben se veheti fel a versenyt az ig2 höz képset ott ugye fejlett diplomácia,hajo fejlesztések gyártás kémkedés stb stb persze kivéve a grafika dehát ez nem csoda hiszen 2006-ot irunk,és utoljára még ez a bolgyot foglalom szerzek uj kreditet több hajot épithetek rendszer se jön be tulzottan,ig2-ben ez volt a jo ,hogy nemvolt semmi határ ,hogy ennyi meg ennyi hajot épithetsz,tudom a grafika de itt is ki lehetne irni számokkal ahogy ott oldották meg ,hogy egy hajo 100-dbnak felel meg.mindent összegetve tetszik a játék lehet egy kicsit lehuzos amit irok ,de én szeretem a komplexebb játékokat mondjuk hangulatilag nagyon rendben van,meg még meglátjuk mit hoz a full,de egy biztos lejátszok vele egypár galactic conquest-et multiban ott meg majd kiderül...
Sehol nincs a régi DungeonSiege2 demóhoz képest, ez még egy szolid középsúlyú darab.
1. Battlefield 2 2. Football Manager 2006 3. Star Wars: Empire At War 4. US Cittá di Palermo 5. Humoros és aranyos képek 6. 3DMark'06, és az eredmények! 7. Felhõk felett... 8. A.C. Chievo Verona 9. World of Warcraft 10. Forza Juve
már 3. :D
Hogyan tudom a kamera dõlésszögét változtatni? Kizoomolva szinte teljesen felülrõl látom :-(( Válaszoljatok pls.
Másold be kézzel a dll-t a játék könyvtárában lévõ DirecktX-bõl (Aug2005_d3dx9_27_x86.cab vagy Aug2005_d3dx9_27_x64.cab, oprendszertõl függ) a ...\WINDOWS\system32\ -be.
Na igen. Viszont február közepétõl (vagy ki tudja mikor lesz kapható nálunk)elszabadul a pokol. Most milyen soknak tûnik az a cca 1 hónap a megjelenésig.
Én már hardon oda-vissza lenyomtam. Elég szemét húzás volt, hogy nem lehet a Birodalommal lenni a szingliben. :P
Nos, ami így hirtelen eszembe jut az 5 tutorial és a játszható küldetés elsõ ûrcsatája után:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSS! Végre! Birodalmi csillagrombolók, koréliai hajók és X-wingek, Tie-fighterek, AT-AT-k és rohamaosztagosok az ÉN irányításom alatt. (És a Halálcsillag csak késõbb jön!) Mindez egy nem csúnya, nem nehezen kezelhetõ viszont izzig vérig SW környezetben!! Mi kellhet még?
Nem ez lesz az a játék ami forradalmasítja a stratégiai játékokat, de én azt mondom ne fanyalogjunk, örüljünk ennek mert az Empire At War egy jó játéknak tûnik a demo alapján.
Mindenki irány haza és játszuk le újra meg újra azt ami még egy hónapig jut nekünk. Aztán mikor kijön a teljes, akkor rettegjen a galaxis!!!!!
Elõl az ágyúk pillanatok alat szétkapnak. Hátulról megkerülve símán be lehet masírozni és szétkapni a generátort, esetleg Chewie-val elfoglalhatod az ATAT-t (nagyon erõs jószág, inkább nekünk mint nekik). Ha meg már megvan akkor onnan fél pillanat a maradék (nagy ágyúkat a tüzérséggel lenyomod, esetleg bombázol egy kicsit, és kész).
Sziasztok! Meg tudnátok mondani hogy a földi harcnál (tutorial pl.) hogy lehet úgy kizoomolni hogy a dõlésszög ne változzon? Ha teljesen kizoomolok szinte teljesen felülrõl látom ami elég szar. Amúgy nekem ha mindent maxra veszek, eléggé szaggat: AMD2600+ ABIT NF7 Radeon 9800PRO 1GB ram Válaszotokat elõre is köszönöm.
Hogy tudtad felrobbantani a birodalmiak pajzsát? Ûrbõl nem bombázhattam pajzson belülre, az embereket szétégette a pajzs, ha át akartam menni rajta, az AT-AT-k meg leszedték a gépeimet...kis help?:P