Nos én sem használom a programot, tehát nem igazán tudok róla véleményt mondani,de ha esetleg kíváncsi vagy hogy melyik vírusirtó mennyire megbízható és mennyire használja a gép erőforrásait akkor javaslom hogy látogass el az AV-TEST oldalra, mert itt minden vírusirtót megtalálsz amivel érdemes foglalkozni és részletesen elemzik minden évben hogy melyik vírusirtó a legjobb.Maga az oldal nagyon megbízható, én is innen követem már évek óta hogy melyik vírusirtót érdemes használni!
A Bitdefender TS állítólag jobban fogja a gépet, mint az Eset, ill. a böngészést is jobban lassítja. De nem próbáltam, nem tudom, hogy így van-e? A Bitdefender-t viszont a promóció révén használom droidon, megadta a 180 napot. Az nem tetszik egyedül, hogy nem írja ki sehol, mikor frissült az adatbázis, mi a verziószáma.
Picit off téma, ezért nem is szeretnék túlságosan belemerülni mert ez a fórum nem erről szól, csak gondoltam szólok ha esetleg valakit érdekelne, most van egy olyan lehetőség hogy a Bitdefender Total Security 2018-as verziót, ki lehet próbálni teljesen ingyen és ha regisztráltok kaptok egy 6-hónapig érvényes licencel ellátott vírusirtót!
Ezen a linken éritek el a promóciós oldalt, ahol regisztrálni is tudtok egy nektek megfelelő emailcímmel és azonnal elküldik az instrukciókat: Bitdefender Total Security 2018
Sziasztok! Valamilyen oknál fogva, a tévém nem hajlandó normálisan kezelni vezetnéknélküli kapcsolaton keresztül a gépemet. Látni látja, viszont azt írja, hogy instabil kapcsolat.
Megnéztem a gépen a speciális hálózati beállításokat, és a fájlmegosztás és hasonlók mind ki vannak kapcsolva. Ezt visszakapcsolnám, azonban hiába okézom le, ha visszalépek ugyanide, ismét kikapcsolva találok mindent. Első tippem az lenne, hogy az Eset Internet Security állítgatja vissza a dolgokat, viszont ötletem sincs, hogy ott miként tudnék ennek utánajárni, elveszek a beállítási lehetőségek között.
Találkoztatok már ilyennel? Vagy van valami tippetek erre vonatkozóan?
Nagyon egyszerű a magyarázat. Ez ügyben már az ESEt ügyfélszolgálattal is beszéltem. Sajnos ők úgy készítik a frissítéseket, hogy ne legyen mindenkinek egyszerre elérhető. Ennek biztonsági magyarázata van. Az esetleges bug-ok miatt ne mindenki szívjon egyszerre. Nagyon sok gép van, amin még nem jelzett sokkal korábbi frissítés sem. Az ESET Magyarország a frissítések telepítését mindig úgy javasolja, hogy a gyártó oldaláról leszeded a legfrisebb verziót, majd rátelepíted a meglévőre, így csak a frissítés települ. Megkérdeztem, hogy meddig fog ez ilyen megoldással menni, de ők azt mondták, ezen nem fognak változtatni. Sajnos ezzel együtt kell élni és figyelni az oldalon, van-e újabb verzió. Munkahelyemen céges szinten is 10 éve így megy. Utoljára szerkesztette: JackOneill7, 2018.04.21. 11:19:37
Az hogyan lehet, hogy adott 2 asztali gép és egy laptop, az egyik asztali gép, és a laptop befrissített 11.1.42.1 verzióra, de a másik asztali gép, még kézzel sem találja meg ezt a frissítést. Mindegyiken w10 van, és itteni újságos kóddal van az ESET telepítve.