Jeleztem felétek hogy ezzel kapcsolatban ne ide hanem PÜ. írjatok mivel ez a fórum nem erről a témáról szól, de hogy a kérdésedre is válaszoljak Internet Security-hez szokott lenni licenc kód és kicsivel tovább tart mint egy hónap.
Ha további kérdésed lenne a témával kapcsolatban PÜ. ha kérhetlek!
A G Data havi kód az hogy érvényes? Hó első napjától az utolsóig? Vagy hasonló mint az ESET kódja? Melyikhez jó? A G Data Antivirushoz vagy az Internet Securityhez vagy a Total Securityhez? Vagy egységesen mindhárom elfogadja?
Sziasztok ! Lenne egy olyan kérdésem, hogy a licenc adatokba hogy tudok belemenni, vagy hol találom a programon belül ? Alul csak a lejárati időt meg a frissítéstől eltelt időt látom, de a programon belül meg nem találom sehol, vagy csak akkor dobja fel ha már jár lefelé a licenc ? ESET Internet Security 10-ról van szó. Még van vagy három hónap a licenc ből ! Előre is köszi a segítséget ! Üdv ! Utoljára szerkesztette: hodila, 2017.09.13. 21:54:05
Gondolom, lefutattal egy teljes ellenorzest, de ugy, hogy mindent maxra allitasz a vedelemben. Ha igy nem talalt semmit az ESET, akkor futtass le egy Malwarebytes vagy Hitman programot.
sziasztok segítséget kérek valami vírust vagy nem tudom mit találtam de folyamatosan erotikus reklámokat dob fel a gép minden oldalon hogyan tudnám törölni ??
Többen írták itt, hogy az újságos kóddal nem lehet külföldi gépet aktiválni. Akkor ezt most cáfolnám. Minden gond nélkül megy.
Mondjuk nekem is csak addig anyázott, amíg futott a virtualbox. Lehet, abban van valami nyűg, amit a defender letoj. Mindegy, felment rá Avast, majd meglátom, mi lesz... :)
Mondjuk az akkor is fura, hogy a OneDrive.exe-től jött a riasztás... Utoljára szerkesztette: RelakS, 2017.09.04. 19:57:27
Ezt másnál is tiltja a NOD32? Folyamatosan hajigálja a figyelmeztetést. Ránézésre a rendes OneDrive próbál csinálni valamit.
Hali mindenkinek!
Ha esetleg van igény G-Data licenckódra is nagyon szívesen nyitok neki egy új fórumot és oda kiposztolom minden hónapban az éppen aktuális kódot viszont ha csak egy vagy két emberkének lenne rá szüksége azért nem nyitok új fórumot hanem inkább elküldöm neki privátban minden hónapban csak jelezzétek felém és ha elég emberkének fog kelleni akkor a következő hónapban nyitok egy fórumot a licenckódnak viszont ha megkérhetlek titeket ne itt írjatok ezzel kapcsolatban hanem privátban!
Szia! Ez nálam is így volt! Én így javítottam ki! Saját gép/Programok eltávolítása, módosítása/ESET Internet Security/Módosítás/Megnyíló ablaknál kattints a "tovább" gombra/Termék eltávolítása vagy módosítása/Javítás! Itt követed a program utasításait! Én így csináltam, azóta nem jelez hibát! Ja, Win10-et használok!
Sziasztok! Smart Security 10 egyszer csak azt üzeni, hogy a Netbank és tranzakcióvédelem nem működik. A biztonsági funkciót nem sikerült elindítani. Telepítsem újra az egész programot?
De ki lehet kapcsolni. Beállítások További beállítások Felhasználói felület Felhasználó felület elemei Állapotok Alkalmazásállapotok Szerkesztés Általános Az Ön licence hamarosan lejár pipa helyett X legyen.
köszi... átállítottam... de most meg nem engedi behozni a licenc oldalt sem! :D hiába kattintok a program aktiválására vagy a licenc modósításra bármelyik menüben. nem történik semmi sem! röhej!
Sziasztok! szeretnék kérdezni... az a probléma hogy egyszerűen nem akar adatbázist frissíteni a 10-es. windows 10 van rajta. és nem értem miért. pedig elfogadja a kódokat is! azt írja hogy naprakész! pedig már egy havi adatbázis van rajta. tud valaki megoldást?! köszönöm
Sajnos az nem talál semmit, gondolom az AVRemover-rel önmagát nem lehet törölni. De majd kipróbálom azt a csökkentett módos törlést, aztán újrarakom az új verziót.
Sziasztok! Tegnap jelezte az ESET, hogy termékfrissítés érhető el. Rá is nyomtam, mondom, végre, a hivatalos oldalon már régóta ez a verzió szerepel. Viszont, miután leszedte a 117 mb-os frissítést, a telepítés során egy ponton megállt, majd ezt a hibaüzenetet dobta: (és hiába nyomok az "ismét"-re)
(A következő szolgáltatás leállítása sikertelen. "ESET Service" (ekrn). Győződjön meg arról, hogy megfelelő jogosultsága van rendszerszolgáltatások leállításához."
Ilyenkor mi a teendő, hogy normálisan frissüljön 10.1.219.1-re ?
u.i.: Köszönöm én is a rendszeres kódokat. Utoljára szerkesztette: aTe014, 2017.07.27. 08:57:14
Ahha... Biztonság központban írja, hogy az Eset ját le 5 nap múlva... Már frissítem is! És köszi a kódot továbbra is!
Meg Win kiírja, hogy ~5 nap múlva leját a biztonsági ellenőrzés... Megbízik a program futtatásában?... bla-bla... És az Eset-re kérdez rá! Ez meg mi? Benyomom, h mindíg megbízok. Bevillan egy parancssor ablak, de nem látni mi. Eltűnik, és megy minden tovább. PFf..
Tegnap még semmi baja nem volt. Ma már állandóan blokkolja az eset a https://accounts.nvgs.nvidia.com -ot. Nemhogy megnyitni nem akarom, de a gef.Experienc-et is blokkolja. Miért?