Akkor az én first look-om: Elõször is szeretném megköszönni a jowoodnak hogy kiadta a spellforce-t. Bár volt néhány idegesítõ hibája, de ezek eltörpültek egy igen jó játékmenet mellett. Ezzel szemben a második rész határozottan lebutított verziója az elsõnek, ráadásul annak minden hibájával. Kérdem én a játék nevében a kettes szám nem a fejlõdésre akar utalni? Vagy második rókabõr? Esetleg spellforce light?
-az rpg részt szépen kivégezték, nincsenek már tulajdonságok, nem kell adott erõnek vagy bárminek lenni hogy skilleket fejlesszünk. A skillek is elég haloványak, vagy varázsolsz vagy ütsz, azokon belül is 2 választási lehetõség aztán kész. Kicsit vártam itt a változatosságot, esetleg belekeverek egy varázslatosztályt de nem, most ezt nem támogatjuk. -varázslatokat nem lehet venni, nem lehet vásárolni erõsebbet ua.-ból a fajtából, skillt fölveszed akkor tudsz adott fajtát. Pedig milyen jó móka volt 12-es szintû spelleket találni. -Ezért a játszható hõsök is egymás klónjai, lehet tudni õ most az ütõs a másik meg a villámlós. Fejleszteni nem lehet õket mert automatán elköltik a pontjaikat még kikapcsolva is, egyedül pár másodlagos pontot tudnuk elkölteni, aminek ismét sok értelme nincs mert heavy arms mellé nyílván light arms-ot veszek föl, varázslóknál értelemszerûen a másik magic ág. Hybridek nem tudom késõbb mennyire lennének életképessek, gyanítom kevéssé. Resistek/különbözõ sebességek sincsenek egy karakterlapon föltüntetve, viszont ha ráviszem a kurzort az adott hõsre mutatja mit kapunk a tárgyakból. Ez inkább kozmetikai de ismét az elsõ rész jobban tetszett. -egységek útkeresése döbbenetes, elállják egymás útvonalát és nem mozdulnak el, szóval kis ösvényeken a gyors távolsági egységek beállnak és a harcosok nem tudnak odaférni az enemy-hez. -xp-t nem kapunk minden gyilkolásért, csak questekért meg boss lényekért. Már nincs xp halmozás a lair-ek mellé lehelyezett tornyokkal. Ez akár pozitívum is lehetne, de ha valakinek nincs önkontrollja az úgyis csal, kicsit így nem érzem a hõs fejlõdését minden túlélt csata után. -épületekbe már nem kellenek emberek, teljesen általánosak lettek. -ami minden stratégiában föledegesít az egységek klónozása. 30 harcos az bizony 30 db. tökéletesen egyforma modell. Ha csak 3 textúrát rendelnének adott modellcsoportokhoz annyival megdobná a hangulatot. Ha ez sikerült a W40k: Dawn of War-ban itt miért nem megy? -talán mondanom sem kell a szinkron minõsége biztos mindenkinek piszkálja a fülét. Nagyon gyenge. -mindenkinek ugyanaz a 3 alapanyag és nincsenek külön factionok? Ne má, nem volt lóvé még pár épület berakására? -kihalt világ, nagyon statikus, fákat már nem lehet kivágni, vadak nincsenek vadászni sem kell, gyér -miért nincs még mindig idõgyorsítás? visszamászkálni innen oda questek miatt vagy mert valamit kihagytam annyira idegesít. Felemás megoldás a sûrû journey pontok elhelyezése -stb. elment a kedvem a további sorolgatástól
Szóval sikerült egy jó progit tönkretenni, kaptunk egy minden egyéniséget nélkülözõ stratégiát. Nagyon szomorú és állítólag ezek azért ilyenek mert a rajongók kérték a változásokat. Ha tényleg így van csak nevetni lehet. Azért vannak pozitív változások is, interface, repülõ egységek stb., de számomra akkor is egy visszalépés. Fõleg az rpg rész kiherélése zavar. A többit még oké lenne, de ez...
Hello Találkozott már valaki ezzel a hibaüzenettel: AN ACCESS VIOLATION OCCURRED AND THE PROGRAM MUST QUIT. Mindent úgy csináltam ahogy le van írva.
hmmmm esetleg valaki tudna adni egy linket ahonan le tudnám szedni a mini-images-t??? nagyon megköszönném, mert már megõrülök hogy sehol sem találom.
Igen elég nagy a pangás hiába ez a játék jobb sorsra érdemes de elég szerencsétlen idõben adták ki és sokan meg meglátják a Starforce feliratot már felejtõssé is válik. A zenéje eszméletlen tiszta Nightwish a játszhatóság kb. olyan mint az elsõ volt bár még csak ma kezdtem el és így nem jöttem még rá ,hogy olyan lett e mint az elsõ rész ahol a késõbbi pályákon egyszerûen nem szabadott bázist alapítani csak a heroval menni elõre mert úgy sokkal könnyebb volt.
hi all!
1 kérdés..bár látom sokan nem játszatok vele... szal a campaign-ben át lehet vhogy állni a "rossz" oldalra vagy ezek csak realm-os küldetések?
ty elõre is
Aztaszentisten!! Állat jól néz ki ez a game!
biztos hogy jobb..
csak szerintem gyengebbek a hirok relative, mint az 1ben ?
hát igen én is :) ha nem lessz hozzá valami jó keygen amivel menne neten akkór megveszem :) kivi vok mien lehet neten ha már fele olyan jó mint a single akkór is brutkó :)
nemtom en igy szerelmes vagyok ebbe a jatekba :]
SFNightmare nagyon de nagyon érdekes progi számomra mert soha de soha az életben nem csinál semmit :( Hiába toltom le vele a meghajtoimat semmi nem történik. De nem is kell mert megy enélkül is.
SZENK JÚ SZENK JÚ
Itt egy elveszett CD kulcs: 3H7M4-KMLHX-JSFXX-96GYX-E2NCZ-3GNLH-LLW9Z-S4DMD
Ki se hoztam semmi meghajtót, nem tettem fel semmi más progit.
Feltelepited a játékot. Elinditod. Kéri hogy az SF -et telepiti. OK. Ujraindul. Daemon 4.03 !!! al mount és megy.
ja értem..köszi..csak ezt a mini image-t nem találtam..kösz még1x
Feltelepítés után elindítod a játékot, és akkor a védelem kéri hogy indítsd újra a géped, ezután a DT4-be berakod a mini-image-t ami ott van egy rar fájlban, ezt kicsomagolod, és bemountolod DT-be. Utána leszeded ezt a kis progit, ha nem akarod lehúzni a meghajtót:SFnightmare Itt végrehajtod a következõt: disable node, sec_master off, disable node Persze ha másik kábelen van a meghajtós akkor azt kapcsold ki, de ne a pri_master-t!!! Ezek után elindítod a játékot és menni fog! vagy ha nem akarsz ezzel a progival küszködni, akkor lehúzod a meghajtódat!
Na, elvileg van ilyen is: SPELLFORCE.2.SHADOW.WARS.MULTI5.SFCLONE-SCRABBLE
Elég gyanús, starforce és semmit nem kell kihúzni egyszerû mini-image-el megoldva? Valaki gyors nettel lehúzhatná, inkább várok másokra vajon tényleg mûködik-e.
akkor most ide is lehetne írni?! de nincs mit, szóval részemrõl no comment :d
Ez érdekes. Pár napja raktam föl a friss nvidia drivert, csodálom hogy nem hasít, ennél jobb gépet már nem fogok venni. Most hirtelen nem emlékszem, de két opció van a shadernél, talán 1.1 meg amit alapból berak. Minden maxon 1.1-el tökéletesen megy, de már a másik shader beállítás nagyon leterheli. Esetleg majd újrarakom a windows-t viszont annyira nem zavar hogy néz ki.
Szerintem varázslatokat nem lehet venni és nem lesznek nagyobb szintûek mert ha a skilleket fejleszted azok adják az adott mágiát. Ugyanígy roppant zavaró a tulajdonságok hiánya. Szóval várom én de ezek rossz elõjelek. Örülnék még egy idõgyorsítás funkciónak, az elsõben nagyon utáltam amikor vissza kellett menni valahova vagy nem találtam valamit és 10 perc a map egyik oldalától a másikig.
Starforce csak az amcsi kiadásban nem lesz ha jól olvastam, persze majd meglátjuk.
Naszóval a shaderhez 3.0 kell! Most cseréltem fx9000-ról 6600gt-re, a külömbség nagyságrendbali. Nálam minden fullon megy 2x512 (400) dual, 2.53 Northwood. Szerintem Nálad valami nem stimmel. A játékmenet sajnos tényleg nem változott, a skilleket én sokkal jobban látom, a vásárlást meg a demónak tudom be. Én sokat várok tõle. A starforcról meg olvashatod hogy pont õk dobták
Nos, kipróbáltam a demót, olyan felemás érzésem van. A repülõ egységek , a hold ground meg a lövöldöz már magadtól kedves hõsöm parancsok jelenléte kellemes, a tulajdonságok és a varázslatok vásárlásának teljes hiánya már nem annyira. Miért kellett butítani nem igazán értem. A játékmenetben nem látok forradalmi különbséget, bár amikor a demo megkért hogy most föltelepítené a védelmet csúnyán elkezdtem káromkodni. Starforce? Mi a fenének? Több vásárlótól esnek így el mint a kalózkodás miatt. És most ne menjünk bele tényleg káros vagy sem, elég ha a felhasználók hiszik annak. Sebaj, annyira nem tûnik rossznak bár az elsõ rész sikerét csodálnám ha eléri. Ja igen, sader nélkül szépen fut, vele viszont már térdre kényszeríti a gépem amit azért csodálok, 1 giga ram 3gH proci meg 6600 gt nem elég neki?
StarForce 3.7.13.01-es a demó de vajon miért nem jött be a másolûsvédelmes újrainditásos ablak ?
BANNERNAK??
Ugye a Starforce névre keresztelt rettenetet nem kell senkinek sem bemutatnom. Ez az a program, ami másolás védelem címén sok gépet juttatott már szervízbe, de a készítõk egyszerûen errõl nem vesznek tudomást és csak hajtogatják a "Minden rendben van vele!" sablon szöveget. Az eddig nem volt kérdés, hogy ez a világ talán leghatékonyabb másolás védelmi rendszere (puszi a hasukra), na de ez tényleg megér annyit, hogy e miatt ne merjék megvenni a játékot? Az Aspyr Media szerint nem, mivel a SpellForce 2 demó kiadása után rengeteg panaszt kaptak a Starforce program miatt. Ennek hála a végleges játékból kimarad majd a rendszer, ami talán végre felnyitja a védelem készítõinek szemét arra, hogy nem minden áron kéne bevédeni azt a lemezt, hisz minden védelem kijátszható, nem pont a legális darabok tulajdonosaival kellene kibabrálni.
Na hál' istennek Bár én meg fogom venni mint az 1. is. Van 1-2 játék ami megérdemli. Pl. szerintem a Diablo is az volt.
No StarForce In North American 'Spellforce 2' Edition
Another strike against Starforce, as Bluesnews received the following, "Aspyr Media is responsible for publishing the North American release of Spellforce 2. We wanted everyone to know that Starforce will *not* be included in the retail release of this game. Starforce is being used in the demo in cooperation with the European publishers of the title, JoWood. We apologize for any inconveniences Starforce may have caused and would again like to reassure everyone that we have chosen alternative copy protection software for our final release product."
Nos én fõleg csak magyarul értek, így általában el sem szoktam olvasni mit ír ki a program. azért ha nagyon nekidurálom magam, akkor csak le tudom fordítani, de akkor meg a játék élményt vesztem el a lendület megtörésével.
Campaign nagyon könnyû Map nagyon nehéz. (szóljon ha valaki végigvitte) Kérem '88 óta játszadozom és egyetlen cheat amit alkalmazni szoktam az "un time limit" ami ebben a mapben is idegesít, nem is tudom idõre megcsinálni. Idáig a másik bajom hogy a quest/felkiáltójel-kérdõjel igen rosszul árnyékolt, nehezen vehetõ észre. Amúgy nagyon baró és nívós játék.
Nekem is bejött a game! Szép meg minden de nagyon lagolt! :-( Ugy látszik procit kell cserélnem! Gondolom ezzen is sajna stárfostos védelem lesz! Meg remélem lesz magyarosítás is hozzá!
Na a kampányt bevégeztem.
Különben nálam gyorsabb tök fullon mint a sf1, csak a shadert kell visszavenni. Sok jó újítás és kényelmeseb felület, ami érthetetlen hogy az 1.-ben miért nem volt. Viszont vigyázat újdonság az is hogy jól be lehet ragadni bizonyos helyeken amin csak az újratöltés segít.
Nem akarok akadékoskodni de kiirja mit csinálj. Csajra katt és ott lesz két ikon bal delsõ sarokba asszem elsõre katt és feltöltödik.
Kipróbáltam és nagyon tetszik. Egész érdekes a skill rendszere. Hogyan kell felhozni a lezuhant csajt abból a kis szakadékból?
Most látom a nagy hírt, hogy megjelent a demo :-) Fent van a pcdome-on is, most húzom lefele. Sajnos ma egész nap egy gyengébb gép elõtt kell dolgoznom, ami nem hiszem, hogy bírni fogja. Visszaveszem a grafikát minimumra és hátha sikerül kipróbálnom.
:D tutorial-ba még. Szép apránként mert közben 4 másik gameel is tolom.Ráérek nem sürget snki se.
nos jólláthattam vajon, hogy április 21. az érkezés ideje a spellforce 2-nek, és hogy egész Európában egységesen akarják piacra dobni?! az utóbbi biztos.. csak ez a dátum valahogy.. khm.. nos.. izé.. miért olyan soká?! :(
a spellforce 2 most akkor már márciusban ki is jön és kapható lesz itt is?! v. úgy mint a Shadow of the Phoenix hogy megjelen, de itt ebben az átkozott országban nem lehet megkapni?!
király nem?
készülök már rá anyagilag, hogy mire kijön a spellforce 2 addigra a gépem felújítva, kicsit konkrétabb cuccokkal ellátva várja a bevetést.. már csak két és fél hónap kb.. mikor indul a visszaszámlálás?!