Vki tud nekem információt vagy tapasztalatot mondani 7-800 ezer km feletti TGA-ról vagy Scaniáról h milyen megbízhatósággal lehet még õket üzemeltetni ?
a Lerton és a Révész lényegében ugyanaz a cég, csak mégsem egy cég... :D Révész Bálinté mind a 2, a Lerton a ponyvás rész, a Révész a siló/vegyi ha megnézed a fülke sarkán ottvan ugye a matrica, amin az adószám, meg ilyenek vannak, és címnek is ugyanaz van feltüntetve (szorgalmatos, klapka út 18, azthiszem) tankolni is a Lertonosok Tiszaújba járnak a Révész telephelyre, meg szokták otthagyni a kocsikat is, bár van külön telephelyük is...
Solton ismét parádé van... Nem igaz hogy nincs egy hónapja hogy volt egy baleset...szinte havi szinten van egy...szeptember óta ez a negyedik '''egy kilométeres!!! körzetben... Nem igaz hogy nem lehet normálisan közlekedni az utakon...fõleg egy lakott területen.
Ez az ország a fasságairól híres, meg a sok tudatlan agyament lakosságáról. Miért lepõdünk meg egy újabb baromságon? 2 hét múlva jön a következõ amin csak röhögni tudunk. xDD
eddig is elkobozták már kurva sokmindenkitöl , ha törvényben volt ha nem ! viszont -> " Vicces azonban, hogy kézjeleket szabad használni, de csak akkor, ha a közlekedésben résztvevõket nem zavarja " akkor hol itt a probléma ? :))
Azért ez nem semmi: ...már a fényjelzést is bírsággal sújtják, 10 eurót kell annak leperkálnia akit azon kapnak, hogy jelzi a szembejövõknek, nem messze éppen mérnek.
Sziasztok! Szép képek mindenkitõl! Nicsak nicsak mit találtam a régi telefonomon :D
Köszi mindenkinek!! :) :) #57783: Hát sztem nagyon szuper.. kellemeset csalódtam ebbe a 420-as motorba.. annyi a szar benne, hogy G-szériás, és így magas bubos van benne.. amúgy gutos! :) #57788: 44ezer van benne..:) 38 ezerrel vettem át..!!
Esetleg tudna nekem valaki segíteni hogy az új szériás R420-as Scaniaba felhajtható az alsó ágy??Meg esetleg valakinek vannak belsõ képei Highline fülkés változatról???
Igen tudom, én elõbb láttam a Premiumokat minta a CG fõnöke... :D Mikor hozták be õket a Zalaegerszegi Renaulthoz , akkor mentünk pont szervizelni a Magnummal, le is fotóztam õket... Amúgy nem 430-asok, hanem 460EEV. :) Hát igen, sokan azt hiszik hogy a premiumnak nagyon kevés a fogyasztása meg jól ki lehet jönni vele, aztán apum is anno 30-35 körül járkált... bár az még egész jónak mondható... :D :S
Ennyi :) Hát kicsit fura ez a kicsike CF, Prémiumra visszatérve a Camiongroup 2000 nagy nehezen lecserélte a 1000 éves Volvokat 450-es vagy 430-as Prémiumokra azt mondták 25 tonna gabonával megjárják olaszt 27,5-28 literrel. És akkor faterom visszakérdezett hogy a Gorizia púpra mennyivel mennek fel? És a bibi hogy 35-50 között... Amíg fater a 460-as Magnummal 25 tonna gabonával 50-65-öt megy fel.
Ma láttam egy ilyet Aszód környékén olyan délután 2-3 közt ment felfelé Pestnek a rendszámát sajna nem néztem csak úgy furcsállva látom hogy ez meg CF-es daf mondom biztos rosszul láttam egy másik 105-ös XF-essel mentek párba de akkor jól láttam :)
Ez mind igaz így Roli. De egy a bökkenõ nem tudnál olyan német,holland vagy osztrák céget, ahol a sofõr 2-3 hetet tölt egy ilyen CF-ben, vagy bármilyen kis fülkés kamionban. Ezek az autók tökkéletesen megfelelnek arra, hogy vasárnap este bepakolsz elindulsz pénteken pedig hazaérsz és kipakolod a hûtõt és a ruhákat. Arra viszont szerintem abszolút nem felel meg, hogy Te több hetet töltsél el benne. ;)
Magnum kettõ egy nagy rakat szart nem ér, pakolási lehetõséget elbaszták egy ilyen konstrukcióval...undormány... külselye is és a kabin:'( azt meg gyászolom a jó kis régi nagy fülkés...:)
Apámnak is tetszett mert zsír újonnan kapta meg ... 0km-rel , semmi baja nem volt az egy év alatt amíg azzal járt, DE már nem tudott benne meglenni mert a lábát nem tudta kinyújtani és tényleg annyira fájtak már a lábai fél év után,hogy csak na... akkor ezen kívül az ágy valami förtelmes volt, ki kellett nyitnia este a felsõ ágyat,hogy elférjen alatta mert összecsukva majdnem lelógott az alsó ágyig, és még vezetni is kényelmetlen volt benne.....
Ami még jó volt,hogy 450es Dxi motor volt benne + még a váltója jó volt + a hûtõje viszonylag nagy volt ( ugyan olyan mint a magnumé ) ... kb ez a 3-4 dolog ami pozitívumként elmondható a Premiumról... :/
300 kilóval ment bele több mint a nagyba, és fater be se pakolt még :D nem olyan csúnya egyébként, csak sokkal csúnyább mint az XF-es szerintem... a legnagyobb baja, hogy középen az asztal kifelé lejt, de nem enyhén...és akármit teszel rá, egy kis rázkódás, és már a szélvédõnél van...
abban 100%-ig egyet értünk, hogy a Premiumnál jobb, 3x ültem premiumban...inkább nem is alkotok róla véleményt, mert valakinek az tetszik...
A nagy fülke után nyilván furcsa, meg szar de ha megnézzük szinte az összes holland,osztrák,német silós cégeknél ilyenek vannak, meg "kis" fülkés autók... apum múlthéten egy ugyan ilyen CF-el volt, azt mondta nagyobb mint a Premium valamivel, pakolási lehetõség 2x annyi van mint a Premiumban van, a fülke is magasabb hiába a CF-be is a motorpúp... szerintem nem ronda autó, se kívülrõl,se belülrõl, de hát ez egyéni vélemény. :)
kívülrõl is csúnyácska...de belülrõl, nagyon kész... fele az ágy mint az XF-esben, olyan magas a púp középen, mint az ülés... jó, tudom...a régiekhez képest nagyon jó, de fogalmazzunk úgy, hogy ez egy DAF utánzat... eddig nem tudom, hogy mennyit hoztak, de aki már ilyet kapott, mindenki szídta...fõleg ugye a nagy után...
Már nem azért de kvára nem érdekel, hogy odafordulhassak az asztalhoz, mert a többi actrosba is simán el lehetett férni -_-". Izgalmas lesz az út az ott ülõnek, nézhet elõre,meg balra és csók... Amúgy mintha kicsit nagyobb hely lett volna benne...
asszem ezt nevezik " konferencia" fülkének. Iveco legalábbis igyvan,ameikbe ilyen buzi üllés van,az konferencia fülkés,más néven full extrás: ) sztem egy rakás szart nemér: D( az üllés)