Értem, Amúgy mi is érdeklõdni mentünk be, de nem mondta senki hogy meg fog szûnni a magyar, amúgy inkább bõvítik, mert épül mellette még egy épület, és gartner sárga van benne...xD Amúgy apum nem is ide a magyar gartnerhoz jönne h jön, hanem a Bécsi-hez.:D És köszi az információt.:)
Az a lényeg menjen, erõ legyen benne :D Én is úgy hallottam, hogy erõ terén a Sprinter a "legjobb" versenytársaival szemben.. :) Mondjuk ez a zörgõ utastér + lötyögõ váltó.. hmm..érdekes:D na mindegy, kíváncsi leszek, remélem azért épp egy jót fogok ki, aminek lehet nyomni. :)
Hála istennek sikerült lementeni a képeket amiket készítettem mikor elmentem faterral (1-2 kép és 1 videó kivételével) Lassan majd rakosgatom fel minden napra egy kevés :)
Nekem volt alkalmam elég sok fajta kis áruszállítót kipróbálni, és nekem a sprinter tetszett a legjobban erõs,megbízható,szerethetõ kis autó.Ha jól bánsz vele meghálálja rendesen.Sok versenytársával ellentétben a sprinter rakottan is jól teljesít és a fogyasztása sincs az egekben.És most jön a feketeleves.A kocsinál gyakran elõjön az elektronika hiba,zörgõ belsõtér,lötyögõs váltó ez minden modellnél elõjön elõbb vagy utóbb.Nagy melegben sokat csinálta azt, hogy letiltott és nem indult be.Ilyenkor saru le vársz 5 percet vissza és már megy is:D A 2000-ig gyártott modelleknél a fûtés kiváló az újabbaknál már nem.Viszont az újabbaknál a klíma ami eléggé jó.Szóval minden hibája ellenére, szerintem ez egy nagyon jó kis kocsi.Nagy vonalakba ennyi a sprinter az én tapasztalataim szerint:)
Látom voltak itt nagy viták a fizetésrõl.. ismerõsömnek 3 éve ( azóta nem beszéltem vele :/ ) magyar-osztrák cégnél 17 ezer Forint / nap volt a fizuja, ha dolgozott, ha nem. ( ez alatt rakodásidõt értem persze ) Aztán másfél év után a góré megunta, mert volt olyan aki majdnem dupla annyi km-t ment 1-2 emberkétõl.. :DDD és így lett 15 ezer Forint / nap + 20Ft/km
Egy kicsit más téma.. Augusztus végétõl ( ha minden igaz.. remélem nem vernek át :D ) egy Merci Sprinterrel fogok dolgozni, magyarból németbe, onnan meg olaszba kell árút vinni, olyasmi, mint nálunk a GLS, DHL, csak egy helyre.. nem terítõs motyó :D Elvileg 16Ft /km a fizu, ahogy kérdezgettem ott dolgozóktól, olyan 12-15-16 ezer km-t mennek havonta. Hétfõn indulás itthonról aztán péntek este/délután érkezés haza.. :D Remélem jó lesz, igaz mondták, hogy nem egy leányálom, mert menni kell ha keresni akarsz.. de jobb, mint a segíííly. :) Esetleg vélemények/tapasztalatok a Sprinterrõl?:D
Értem, köszi az infót! Hát én nekem tetszik, de nem rajongok érte, de szerintem sokkal jobb mint a Merci :D De ez szvsz :)
hát ez is vagy pletyka vagy nem, hogy az új TGX-eket kerámia váltóval szerelik és nem ragad a mágnes, a daf-ra igen. de lehet teljesen más oka is, de ez maradt meg bennem mikor beszéltünk 1 gartneressel errõl. meg hát olcsó, eddig szerettem a DAF-okat de mióta tesóm daf-al jár azóta csak a gond van vele, 3héten leforgása alatt 3x volt vele szervízben (üresen forralja a vizet, légcsõ el durrant és megtekerte a súly az alvázat meg ilyesmi(pedig nincs 1 éves)) akik ezzel dolgoznak már mint a DAF-al meg kérdeztem, hogy milyen meg minden erre ezt a választ kaptam: "Ha még 1x valaki isteníti a DAF-ot lapáttal verem agyon." (ezt nem lázításnak írtam a DAF rajongóknak!!) csak egy rövid vélemény a DAF-ról.
szép képek, gartnerrõl egy kis információ, így fél füllel halottam, ahogy tesóm beszél kollégájával: Jan. 1-tõl állítólag megfog szûnni a MAGYARORSZÁGI Gartner, már el kezdte vissza rend-számozni a kamionokat osztrákra, akik eddig a cégnél dolgoztak azokat átcsoportosítja, és ugyan azt a fizetést fogják kapni, mint az osztrák kollégáik, az-az amibõl a Magyar 3sofõrt fizetett ki... Lehet hogy csak pletyka de több embertõl hallottam már!
Amúgy köszi mindenkinek a múltkori dicséreteket.:D Mike: Hol nem vettelek észre a múltkor?xD Luspy: Ha kopasz volt akkor a Balu ment vele.:D Nyisztor P.: Ja, egyenlõre...xD
Még tegnapról:)
de azért õ 80 ezer forintért eléldegél szlovákba , nem olyanok a körülmények !
Ennyi... Amúgy meg ne mondja nekem , hogy nincs más kamionos cég , ahol jobban fizet. Pl:Cs cargo, azt hiszem cseh cég, de tuti biztos, hogy van szlovákba is cég. És gondolom ott azért nem 80-ért dolgozik. :)
azért nézd meg a szlovákokat.. minden 5. ember szinte kamionos, románok fele is jogsi nélkül vezet... multkor beszéltünk párral, szlovák srác 80.000ft-ért átváltva dolgozik ugy hogy 3 hónapot kint van... jó mondjuk az már a legalja, de van ilyen is...
Leho Túlméret :DD Napi 125 € minden második hétvége van itthon :D
Mert Német nyelvizsga is kell a legtöbb helyre, kivéve ahova beszerveznek... Hirdet az a cég Jim Johansen vagy mi nagyfülkés Dafok az sem echte Dán egy vagy két Dán van a cégen belül a többiek Magyarok Szerbek és ilyen nációk, még a fuvarszervezõk is, viszont ugye 6 vagy akár ennél több hét kint...Ami kibaszott sok.. Talán az hogy mégis ittkéne hagyni sokmindenkit nem? Szülõk, Barátok, Barátnõ(k)(?!) :) Apu azért nem ment mert ittvagyunk mi, sok lenne az a 6 hét, ha egymaga lenne akkor meg azért mert kevesebb lóvéból is meg lehet élni ha nem akar nagyobbra vágyni .. kicsit keszekusza lett bocsi :)
De akkor mért nem megy ki mindenki? Mi tart vissza?:) OK ..akinek családja van azt megértem.
Az echte osztrák az tuti nem :D Mondjuk, én nem pont Osztrákra gondoltam, hanem tõlünk sokan mentek finnbe :DD Volt régebben a naplóba, hogy Magyarország dolgozik szinte a legtöbbet, de nekünk a legkevesebb a keresetünk majdnem :) :S
netto. legalábbis mikor jött az ajánlat, egy ott dolgozó sofõrtõl, akkor annyit mondott és õ meg is kapta, csak hát ugye Lidl eket kellett volna teriteni 3 napig folyamatosan megállás nélkül és ez nem oké valahogy..(osztrák Lidleket)
Hát, nem olyan céghez kell menni, úgy tudom, hogy a kõnig ilyen, meg még az ilyen nagyobb cégek, máshol legjobb helyeken, max 2 hét, 5-6 hétre az Echte Osztrák nem fog elmenni senki kedvéért :DDD Nem vettem kötekedésnek, én egy sima eszmecserének vettem :DD
Viszont azis igaz, lassan kimész Romániába, már jobban keresel mint itt...Szerbek is elõbb vagy utóbb lefognak gyûrni minket, fizetésekbe...
Hát én csak tapasztalatból mondtam, mert sok ember ment ki és sokan mondták, hogy 5-6 hét kint. Hát most ne vedd kötöszködésnek, de Magyaroszágtól, mi nem jobb? :DDD Tehát ez megint ésszerû , hogy bárhova megy az ember, rosszabbul nem fog keresni... :)
Külföldön sokkal többet keresnek, ezt azt hittem értelem szerû -.- Csak ott általában unióznak, 6 hét kint 1-2 hét itthon... De ez cégtõl függ megint. Mike: Rollsped-nél dolgozik 22ft/km. És nemzetköziznek, szóval... Van 2 tandem a cégnél, azok kapnak +1 ft-t. :)
és a tachográfa mennyire tiszta? csak mert gondolom semennyire...és majd ha egyszer megba..ák õt 1-2 millra. akkor is ezt mond... nem akarom itt a rendõrt játszani, mert nekem is faterom régen belföldizett, és billencsezett is, és neki se volt tiszta egyáltalán... de azért nem mind1, hogy mennyit kell dolgozni ennyi pénzért... jó, azt aláírom, hogy az se mindegy, hogy minden este otthon alszik... de azért akkoris.....................
fateromat nem láttad? velük volt õis..valahol a konvoy végén:D ui: valaki itt,vagy privátban tudna nekem linkelni 5-10. 4es szériás scania topline-t? köszönöm,és bocsi a dupláért.
Az cégtõl függ... Nagy kamionra olyan 22-25-6 ft/km. Kicsire nem tudom :S +Hétvége+felrakók (legalább is fater cégénél) :) Átlagba 250-280 nemzetközibe. :)
Kinn ültem másfél órát az út mellett és csak egy Trakker jött , arról is lemaradtam :D Ahogy bejöttem az utcámba , úgy ment el 2 Huncargo-s DAF ... pech :S
#55990 A sárga nem a kedvenc színem de ez tetszik !