Na sziasztok , hozom a tegnapi képeket, csak tegnap hajnali 1 kor értünk haza. Elindultunk itthonról negyed hét körül gumit vittünk szlovákba. Odaérünk a címre, sehol semmi. Kérdezõsködés, 15 km bolyongás után megtaláltuk reggel 9 órára. Egy nagy telep volt egy magánút végén. Bemegy apa a papírral, aztmondják neki, hogy 5 óra múlva :O Kézzel szedték a gumikat, sokáig tart meg amúgyis 13:16 ra vagyun mi kiírva. Szakadó esõ, befüggönyöztünk elkezdtünk filmezni. Közben jött egy másik magyar akit 13 40 kor ráállítottak a "rámpára" a másik kapunl meg egy magnum állt, aztmondták utána mi jövünk. Elment a magyar jött egy szlovák, még mindig nem mi. Aztán a szlovák után végre ráállhattunk (este 9 óra körül). Mivel 10 fajta gumit hoztunk a miénket is elég lassan szedték, mert mindegyiket külön vonalkódozták, nyomtatták a papírjait. Este fél 12 !! volt amikor kigurultunk a telep kapuján. Góboxot dugjuk mindenhova, nem mûködik. Hát majd csak lesz valami, határig semmi nem világított rajta. Rendõrök kinnvoltak a határon, gobox controll, hát a miénk nemjó... 90 juró+30 ezer forint.. A rendõre nemtudom mit csinált vele, de elvittek a furgonhoz és hozta vissza ugyanazt a gépet és mûködött... Mi meg akárhova dugtuk akár mit nyomtunk rajta 5 másodpercig, semmi. De azért csak haza értünk... Képek:
Én nekem a szüleimnek a TGX-ének semmi baja nem pedig az egy Ausztriából bérelt autóvolt. Nagy fuvarokat csináltak vele apámék állandó Luxembourg-Lisszabon vagy Luxembourg-Oslo volt. Amikor leszálltak róla idén Januárban akkor volt benne 488ezer és csak a gázolajat és az AdBluet-kellet bele rakni. Na de annál a cégnél a Magnumok mindegyikkel volt valami baj kivéve a Mac motorosokkal.
Ebben igazad volt olyan új magnum aminek az agyát 60ezer-nél kellet kidobni. Még szerencse, hogy garanciális. Mi most adjuk el a 2004-2005-ös MP2-ket átlagban olyan 800-890ezer közt van de azoknak semmi bajuk nincsen. Pedig általában Spanyolországba van fuvar. Csak a tankolni kell õket nem úgy mint az Új Magnumokat.
Haverom mesélte hogy Figyelnek arra hogy tiszták e a kocsik kivülrõl mert ha tiszta kosz és nem mossák le akkor 5000ft mínusz fizetéskor (de sztem hülyeség bár ha úgy nézzük igazuk van..)
De azt te nem mondtad hogy indítást is kap, így már minden más...csak én azthittem 21 és finish...
Fater most vált céget igazából, faternak van a napi 25 € + 6 cent /km+ aaz alap+rakodási pénz két hetente van/volt itthon és hétvégére 25€...ha minden kerek akkor 3k körül :) de ugye most másik firma lesz:)
most figyelj , számoljuk a külföldöt 21,5 ft / km , ugye ? egy nap 600 km-ert tudsz haladni sacc/ kb ba azaz 21,5 * 600 = az 12900 ropi 1 napra egy hónapra dolgozol kb-ba 17-18 napot az olyan 220 ezer Ft + minden hónapra kapnak 225 vagy 250 eurót /nem tudom pontosan/ ez ilyen költöpénz nekik . így szerintem egészen jól kilehet jönni belõle . de ha nem vagyok túl indiszkrét neked mennyit keres faterod ?
dehogy :DDD minden hülyeséget ne hidj el ! írányító hívta oda rajta kívül még vannak 3-an (irányítók) és aztmondta hogy 2-3 heteznek , aztán jössz haza
horváth rudi , jó cég ? esetleg valami info ? haverom ott fog dolgozni lehet , hívták oda
Nem akarok szemétkedni, de ez nekem nagyon olyannak tûnik hogy errõl meg errõl hallottál ezt-azt, és ebbõl általánosítasz, holott akár egy adott példány is eltérõ lehet pl. megbízhatóság, szervizigény esetén.
MANról nekem sem nagyon van véleményem az öreg Mercik azok jók az újak már nem a füstzabálós Scaniára azt mondják nem jó. Nekem saját tapasztalatom nincs Scaniáról a Dci-s Prémiumnak 800.000-nél csak a kipufogója rohadt szét az a mai napig dolgozik 2 hete láttam az M6-on egy hûtõs pótkocsival.Az AdBlue-s Scaniára azt mondják jó.Apámnak régen amikor még magán vállalkozó volt 7 éve fejezte be akkor csak Rábája volt 2.5 misi felett volt mind a 3 gyári motor gyári váltó minden hétvégén kellet valamit bütykölni de az Orosz pályán nem rohadt le vele.Volt egy merci is az Decemberbe nem bírta Oroszba a -42 C-t elrepedt egy henger. Amikor abbahagyta a magán vállalkozást 1 Rába maradt magyarba abban volt 2.3 misi egy ment ki Iránba abban 3.1 misi volt arról van hír aknára futott és felrobbant ez volt tavaly elõtt márciusban. Utána Volvoval dolgozott 1,7 misi volt benne és jártak ki vele németbe egyszer rohadt le vele mert önindítós lett Azt a gépet 2.5 misivel tette le. Szóval vannak jó és rossz gépek, na de elég ebbõl a témából. Keresek képeket és dobok fel a nyárról.
Hehe ebben tévedsz^^ most adta el a cég a mercit 1.350.000 el Iránba mai napig semmi problem nem volt vele :( ... Nekem eddig csak dicsérték a Scaniat van a Léránt Trans kft csak Scaniak vannak neki, és csak délipályát járják, Spanyol ilyen helyekre, mindegyik autójuk 1.000.000 felett van, aminek van gazdája meg megbecsülik azzal nem lesz gond ne aggódj, a magnum meg a Premium az valahogy más tészta : D M.A.N rõl nem tudok nyilatkozni, de állítólag azis rendbe van ...
A Régi mercivel még olajcserére se sûrün kellett járni 750 000 nél kapta apu a magnumot, de hát jah...m1 jövõhéttõl végre vége a kínszenvedésnek... 809 000 km volt bent mikor multkor elõbbre jártam vele az udvarba, de már sok volt belõle... egyiksem :) ez az E-tech motoros :)
Attól függ melyik Magnum? Mack vagy Volvo motoros? Nem tudom voltál már a Becsehelyi kúton a tulaj élettársa új R-es Scaniával jár 2 hét alatt 8* volt szervizbe.Lehet mondani ez jó meg ez már az összessel szervizbe kell járni. Nálunk a Magnumnak semmi baja a DAFokba 500.000 van és kukáznak rajta majdnem mindent a MAN tgm meg csak olajcserére jár.
A magnum egy ócskavas 3 hét alatt 3x volt olajfolyás, bedöglött a tachorgráf önindítós lett, szva lennyi róla : DDDD Scaniaval semmi problematika nincs :)