A Hellgate Guru összeszedte a közösség által feltett érdemleges kérdéseket és egy szép csokorban átnyújtotta a Flagship Studios közösségi menedzserének, Ivan Sulic-nak. A kérdéshalom...
És milyen nehéz lesz lenyomni a fõhenteseket? Mennyit számít a felszereltség, a tapasztalat, illetve a taktika? Kalandozásaink során az igazán nagy bosszok mellett találkozhatunk egyéb fõmonszta státuszú pokol ivadékokkal és karakterekkel. Nagy általánosságban véve keményebben küzdenek az életükért, nagy pofonokat osztogatnak és jó terebélyesek lesznek. Stratégia szempontjából érdemes lesz tanulmányozni õket, mivel mindegyiknek más és más erõsségei és gyengéi vannak. A lényeg, hogy legyünk felkészülve: egy lávafaló démont ne riogassunk tûzlabdákkal és lángoló pengéjû fejszével. Legutóbb Lee az elsõ alkalommal elnáspángolta Shulgoth-ot, de csak azért, mert tudta milyen képességekkel és fegyverekkel lehet az õrületbe kergetni. Vele szemben nekem huszadjára is alig sikerült, mivel egyetlen taktikám a nagy böszme kardomba rejtettem.
Hardkór mód? Lesz!
Windows Vista támogatás? Lesz! DX9 és DX10 egyaránt.
Mennyire moddolhatók a fegyverek, például harc közben? Van rá mód. Jelenleg minden nyúzható tárgyat lehet turbózni.
És a végtagok lelõhetõk, szállnak az égen? A végtagokra célozva nem lehet csonkolni, viszont a nagy kaszabolásban elõfordulhat, hogy a szörnyek elveszítik a kezüket-lábukat, fülüket, fejüket. Ekkor természetesen nem fognak fej nélkül harapdálni vagy kéz nélkül hadonászni.
Hellgate London - A démonok is DirectX 10-ben!!! [2006. május 11. @ 22:49 - Forcecaster]
A Crysis bemutatása után az NVIDIA a mai napon bejelentette, hogy a Flagship Studios elsõ alkotása a Hellgate: London is DX 10-es grafikával muzsikál majd, valamint benne lesz az elsõk között, amik a Havok FX fizikai motorját használják, melyekhez bizony nagy szükség lesz az NVIDIA GPU-ira.
Elmondták, hogy még az E3 ideje alatt láthatunk valamit az NVIDIA-Flagship Studios együttmûködésbõl, vagyis megtekinthetjük, hogy mire képes a Havok FX, megspékelve a Microsoft ShaderModel 3.0-ás technológiájával, valamint a DirectX 10-zel.
Bill Roper a Flagship Studios vezérigazgatója elmondta, hogy az NVIDIA tapsztalata nagyot dob a játék minõségén. Technikáinak köszönhetõen kevesebbet kell foglalkozniuk a legalapvetõbb dolgok megalkotásával, így több idõt tudnak fordítani a játék valódi mivoltjára, megalkotni az effekteket és tökéletesíteni a látványt.
info: Gamestar
E3: Hellgate London: Játékteszt és kézrátétel
Sogun, 20:11 - PC - Játék: Akció-RPG
(IGN) Sikerült egy Flagship alkalmazottat segítségül hívni a Games for Windows MS szekcióban, aki elmagyarázta, hogy az F1, F2 és F3 gombokkal villámgyorsan lehet váltani lõfegyverek, kétkezes harc meg egykezes harc között. Repülõ és lebegõ szörnyek ellen a két utóbbi természetesen nem mûködik valami jól. Talált cuccokat WOW-módon kezeli a Hellgate, mert egeret felettük lebegtetve összehasonlító táblázat jelenik meg és mutatja a különbséget a hátizsákban lévõ és a felvett tárgy között. Ha a talált cuchoz épp üres a slotunk, akkor auto felvesszük. Bármit lehet módosítani. Ha már van egy módosító installálva, akkor azt ki lehet venni és másikat berakni helyébe vagy eladni egy kereskedõnél.
Bal és jobb egérgombra skilleket lehet mappelni a képernyõ oldalain elhelyezett ikonokra húzással. Számgomboknak itt is lesz egy hotbar, mint a Diablóban. SHIFT gombra power támadás indítható. Közelharcnak számos tápos változata van, így bármikor sikerrel hentelhetünk magányos, Fõnök vagy csoportban kaffogó szörnyeket. A kincsek véletlenszerûen potyognak lábunk elé, így a játékot másodszorra végignyomva teljesen más felszerelésben viríthatunk.
Sokkal jobban néz ki a játék a tavalyi verzióhoz képest és élvezetesebb a hangulata. Ha elég magasak a tulajdonságaink - tehát nagyon erõsek vagyunk - akkor a szörnyek szétrobbanhatnak ütéseink nyomán, a sima meghalásuk helyett. Pörgõ támadásaink pedig hatékonyan szétszórhatják a nyakunknak ugró bandákat. A pályákon lévõ ládákat és hamburgeres konténereket széttörhetjük. Ezekbõl kincsek, csirkés börger meg kindertojások hullanak ki, esetleges öltöztethetõ barbie babák kíséretében. Ekkor boldogan sikongatva örvendezhetünk. Egész Hellgate-t áthatja a Diabló fíling, csak immár 3D-ben és gyakran véletlengenerált pályákkal.
info: Hardwired
Igaz nekem Ps2-m van és PC-n sose szoktam játszani de azt kell hogy mondjam hogy ez a játék valami iszonyatosan jól néz ki.
"Most egy aktuális Hellgateguru interjúból kiderült, hogy nem lesz Vista-exkluzív a játék. Ivan Sulic community manager az egyik kérdésre válaszolva elmondta: csak azok upgrade-eljenek Vistara, akik DX10-es kártyával rendelkeznek majd a játék megjelenésekor. Õk cserébe szebb grafikát kapnak, de a nép többi része nyugodtan maradjon a Windows XP-nél."
info: Hardwired
Ellopták a Hellgate: London forráskódját?
Annak idején óriási port kavart a Valve azon bejelentése, hogy ellopták az általuk fejlesztett Source engine forráskódját, s részben emiatt voltak a Half-Life 2 megjelenésének egy éves halasztására. Most úgy tûnik, itt az újabb botrány.
A Gamers Witch Jobs információi szerint a játékot fejlesztõ Flagship Studios hálózatát feltörték, s így ellopták a forráskódot. Többen is felkeresték Bill Ropert, aki a cég ügyeiben a leginkább illetékes, de sem õ, sem más megkeresettek nem kommentálták a feltételezéseket.
Állítólag egy kínai személy törte fel a rendszert, aki jelenleg is árulja egy meg nem nevezett honlapon a kódot. Ha mindez beigazolódik, valószínûleg óriási botrány kerekedik belõle. A Hellgate: London az elsõ projektje azoknak az ex-blizzardos fejlesztõknek, melyek élén Bill Roper áll. Játékukkal az elmúlt két E3 kiállításon is képviseltették magukat. A megjelenési idõpont nem ismert, de az biztos, hogy a botrány ebben az esetben is hátráltatja a munkálatokat.
Akkor hajrá.Mikro is jön ki?Õsszel?Vagy jövõre Vistára?Remélem fejlõdnek FPS nézetben a fegyeverek,mert néhányat nagyon kicsinek és nyeszlettnk találtam.Inkább ütvefúrónak nézett ki mint halálosztó nehézgépfegyvernek.
Azt jelenti a moddolhatóság, hogy valami (bizonyos keretek között) szabadon, tetszés szerint alakítható. Most így hirtelen nem vágom, mire érted, de a moddolható játék azt jelenti, hogy a felhasználók is tudnak új tartalmat készíteni hozzá, míg fegyverek esetében azt, hogy különféle kiegészítõkkel (pl. hangtompító, irányzék, stb.) lehet ellátni.
(RPGWatch) Bill Roper nagybácsit - a Hellgate-t fejlesztõ Flagship Studios fõmágusát - meginterjúvolta a Strategy Informer tepertõspogácsa-vadász különítménye. "Nem tervezünk MOD eszközöket." - vicsorogta Bill Roper, kivillantva szépen fejlõdõ démonfogait. Ez azt jelenti, hogy hivatalosan jóváhagyott és támogatott pályaszerkesztõ nem lesz.
Ugyanakkor nincs akadálya, hogy a szemfüles játékosok kényükre, s kedvükre módosíthassák a szóló játékmenetet és az online módokat. A fejlesztõk kíváncsiak, a Hellgate megjelenése után milyen kezelõfelületekkel és infógyûjtõ eszközökkel hozakodnak elõ a rajongók. Az online támogatás miatt lényegében MMO lesz a Hellgate, ezért a készítõk nem szeretnék, ha a játékosok megváltoztatnák a grafikát vagy technikailag állítgatnák a játékmenetet. Emiatt tartják vissza a pályaszerkesztõt. Tervezik ráadásul egyes online játékfajták lebiztosítását.
Transformation: Játékból kivett, majd isteni ötlet után nemrég visszarakott varázslatok, melyekkel a Cabalist teljesen démonná válhat egy idõre és átveszi a bestia erejét, valamint képességeit. Képzeljétek el, hogy rohangászhattok majd méregfelhõt lehelõ, élõhalott sereget maga után vonó Zombi Lord vezérrel.
Fegyverek: Hatalmas mennyiségû egyedi hentelõ eszköz kerül be, mint ahogy már láthattuk. Jópofa például a kabalista Eel Launcherje, ami elektromos angolnákat hajigál ellenfeleinkre. Az angolnák nyakra, derékra, egyéb helyekre csavarodnak és nagy vonaglás meg tekergés közepette ipari árammal halálra sokkolják a démonokat. Rengeteg fegyver lesz, amire felkaphatjuk szemöldökünket: "Jesszus Manci! Hát ez micsoda?!"
Multiplayer: Igen kemény online támogatást terveznek, rendszeresen frissülõ, tápos tartalommal. Haverokkal csoportokat alkotva végig lehet hentelni a fõsztorit kooperatívban. Klánok alapíthatók, lehet kereskedni az árverésen. Speciálisan nagyszámú bandákra és szupertápos szóló kalandozókra hangolt brutálkirály küldetéseket terveznek.
Arena PvP, egyéletes Hardcore mód, karakter átfestegetés, ritka tárgyak, hiper-értékes szörnyek, speciális küldetések tömkelege várja az MMO rész kalandozóit. Non-Stop ügyfélszolgálat segít, biztonságos kliens-szerver környezetben szaladgálhatunk és állandóan élvezhetjük az új fejlesztések gyümölcseit. A szpellek és klasszok meg új tárgyak szuper összhatásainak kipróbálása során, az idõben változó viselkedésû szörnyek mellett folyamatos élvezetet hoznak majd a dinamikusan generált események!!
Hát ha a gém is olyan jó lenne,mint az intro akkor musthev lenne.Bár azért ha már animáció,nem kellet volna spórolni a polygonnal,meg a shaderekkel.Nagyon árasztja a hangulatot az intro.
Azért akárhogy nézzük ez nem FPS, még ha legtöbb videón annak is látszik, ez Diablo szerü tömeghent. Na most amikor 30-50 szörny van a hõsünk körül, és bizonyos okokból még több darabra esnek szegények ... hát akkor eléégé fekszik megfele a CPU/GPU szerintem. Több poligonnál, még szuperebb textúráknál semmin nem menne szerintem. :)
Leht h nem lehetett 100%-osan kivenni a mondanivalómból,de az intróra értettem.A karatkterek,fõleg az elején,olyan voltak mint 1 jobb gém ingém jelenetei,persze kivéve a környezetet.Arra mondtam,hogy lehet szebb,hamár 1 intróról van szó.A szörnyes rész az korrekt volt azzal nem volt semmi bajom,fõleg a szörnnyel nem,az jó volt.Majd megnézzük mis ül ki mindenbõl.
hát a 132-es hozzászólás képeit elnézegetve, nem igazán látszik rajta a Directx10. Ez sima dx9 szerintem...de hát még pakolhatnak rá a dx10-bõl. De remélem, hogy nem teszik :)
Na most a DX10 az nem "effekt hegyeket" hoz pluszba, hanem a más megközelítés miatt több textúrát, poligont, shader effektet tud kiizzadni magából. Ha a programozó úgy dönt, akkor ez "poligondúsabb" karaktereket és pályaelemeket, élethûbb shader effekteket jelenthet, de nem törvényszerû. A Hellgate-nek meg ugye "gagyibb" gépeken is el kell majd futkosnia, és multi mókában is, mikor vagy száz szörnyet hentelnek a játékosok kismillió effekt közepette. Szóval megértem a puritánságát. Ellenben a Halo2-rõl közölt screenshotokat még DX7 alatt is körberöhögték volna, pedig az Vista/DX10 Only. :(
"We have never issued a release date for Hellgate: London, and to see 'stories' run off of the fabricated speculation provided by a retailer who in no way sets our release dates is, to say the least, disappointing," Roper said. "Hellgate: London continues on schedule and until you see a release window issued from Flagship Studios, do not believe it."