Space combat is an alternative gameplay experience to the primary game of storytelling, questing, and ground-based combat. In space combat, you fly your personal ship to various “hot spots” on your galaxy map. From there, you will blast your way through asteroid fields, enemy fighters, frigates, destroyers, and a variety of other obstacles that will evoke memories of some of the great Star Wars™ space battles.
A Star Wars név le van védve vagyis jogvédett.Használata a LucasArts engedélye nélkül nem lehetséges.
Lehet az egy SW figura,modell,képregény,lego,rajzfilm,könyv...csak az Õ elbírálásukkal,engedélyükkel kerülhet forgalomba.
Lehet az engedélyük nélkül is csak nem ajánlott.Pont azért,mert abból kell kiindulni,hogy visszaélésre ad lehetõséget..
Mivel minden SW-vel kapcsolatos termék jogdíjköteles,biztos tudnak ezekrõl a "véletlen sem hivatalos" könyvekrõl.
SW könyvek listitt is De legyen mondjuk csak a Thrawnos könyvek a hivatalos folytatások.Ebben is felbukkan egy Sith Mester klónja akit mondjuk levernek de azért ismét felbukkannak a Sithek,Sidious és Vader után is
Én is irom neked hogy az általad emlitett könyvek mégcsak véletlenül sem hivatalos folytatásai az eredeti I-VI részeknek.
A hivatalos folytatást Zahn irta és Lucas is annak tartja öket:
Thrawn-trilógia: Heir to the Empire – A birodalom örökösei Dark Force Rising – Sötét erõk ébredése The Last Command – Az utolsó parancs
Thrawn keze sorozat: Specter of the Past – A múlt kísértete Vision of the Future – A jövõ látomása
Ezek a hivatalos folytatások amikröl irsz azok nem azok.
Jók ezek a könyvek.Nagyon sokat meglehet tudni az SW univerzumról.
Csak az Új Köztársasággal foglalkozó könyvekbõl eddig megjelent kb vagy 40(!)-en.A mozi filmek az SW történelem töredékét se dolgozzák föl. Aki leragadt idõben a mozis eseményeknél azoknak írom,hogy közel sincs vége a Sitheknek.
Sidious,Vader meg a Sith Birodalom bukásával beköszönt az Új Köztársaság kora de nem a béke ahogy azt a Jedik gondolták.
Kezdetben valóban béke van de nem tart sokáig.A számos különbözõ kultúrával rendelkezõ népek és fajok között rég elfelejtett sérelmek kerülnek elõ ami háborúba csap.Veszélyeztetve más bolygók kereskedelmi útjait ezzel továbbterjed a konfliktus.
A Hutt klánok akik uralják a szervezett bûnözést, alvilágot és ezek a gengszterek továbbra sem akarnak senkihez sem csatlakozni,az Új Köztársasághoz sem.
Luke Skywalker felkutatja a birodalom által lemészárolt Jedik leszármazottait és kutatja azokat is akikben ösztönösen megvan az erõ képesség.Létrehoz egy Jedi Akadémiát és felújítja a Jedi Lovagrendet, azzal a céllal,hogy békét teremtenek.
A Jedi Akadémia egy tanítványa szabadon enged egy õsi Sith Mester szellemét.Majd hatalmába keríti az erõ sötét oldala. (vagyis itt már újra felbukkan a sötét erõ,mielõtt valaki azt hitte,hogy vége)
Skywalker a szellemi síkon küzd meg a Sith Mester(Exar Kun)szellemével
A Legsötétebb Lovag c. könyvben pedig már egy második Sith Birodalomról beszélnek egy Zekk nevû Sötét Lord-al az élen.
Megjelent az elsõ SW-TOR könyv. Fatal Alliance néven leledzik. Csak angol nyelven érhetõ még el. Külföldrõl ingyen kiszállítás és akciósan INNEN érhetõ el.
Én arra válaszoltam, amikor írták, hogy dx11es grafika húde jó meg húde fasza. Az általad bemásolt listában lévõ játékokban pont hogy kamu szinten jelenik meg látványban a dx11. Az lehet, hogy a fejlesztõk munkáját megkönnyíti, de mi ebbõl nem sokat látunk és engem nem is érdekel csak az zavar, amikor ilyen parasztvakítos kamu dx11-es effektekel akarnak eladni egy játékot. De most már tényleg fejezzük ezt be :) Összehasonlító képeket ezekbõl a gamekbõl már nem szúrok be mert nem ide való, de gugliba meg lehet találni
Baromira nem ide tartozi, de tessék az aktuális és megjelenésre váró DX11-es játékok:
Aliens vs. Predator BattleForge Battlefield: Bad Company 2 Dirt 2 Metro 2033 S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat Battlefield 1943 Civilization V Crysis 2 Dungeons and Dragons Online F1 2010 Genghis Khan 2 Online Medal of Honor Primal Carnage The Lord of the Rings Online Race Driver: Grid 2 World of Warcraft: Cataclysm
Az a baj, hogy a legtöbb embernek fogalma sincs mi az a DX. Azt hiszik, hogy DX = grafika. Azt már kevesen tudják, hogy egy interfész, ami a fejlesztõk munkájának megkönnyítését hivatott szolgálni, illetve, hogy a DX kezeli játékokon belül (is) a hangokat, a bill/egeret, a monitor/vga-t, stb. Az után-feldolgozott effektek (postprocessing, mint blur, shader effektek, tesszeláció, hdr, stb) csak egyetlen modulja a több százból. A DX nem neked készül, hanem a fejlesztõknek.
Sztem akkor kezdett nagyon rossz iranyba elmenni a WoW, amikor kitalaltak ezt az ultra casual friendly, mindenkinek tucatnyi uj epic itemet minden heten baromsagot.
Nézzél már egy Heaven Benchmark-ot vagy pl a DirectCompute vagy OpenCL mond valamit? és meglátod mire jó a DX11. Az meg, hogy nem tudnak normálisan programozni és kihasználni a benne rejlõ lehetõségeket,az nem a DX hibája(Mint írtam nincs normális DX11 kompatibilis kártya,kevés még a teljesítmény).
Ennél a játéknál speciel semmi nem indokolja a dx11-et,mivel itt nem a grafika a lényeg, hanem a látvány és a játékélmény.Ebben viszont a BioWare verhetetlen.
Tudok a tessalationról és a CPU terhelésmentesítésérõl, de ezeknek valamelyikét is lehet látni a gyakorlatban? Kihasználja valamilyen játék jelenleg és a közeljövõbe? Nem. Talán 2-3 év múlva lesz aki ki is használja. Addig marad az ilyen parasztvakítás mint a víz felületén a tükrözõdés ( nem mintha 8 évvel ezelõtti morrowind 3ba nem lett volna), ami simán elérhetõ lenne dx11 nélkül is. Jó példa pl a Dirt2 meg a stalker. Elég csak ott ránézni a dx10 meg 11es különbségekre. Nagy semmi ez is, sokan meg futottak a boltba az elsõ nap megvenni a méregdrága dx11es kártyákat a nagy semmiért :p Na de elég az offból :)
comic con holnap kezdõdik. Remélem lesz friss gameplay
Én kb 4 hónapja hagytam ott a wow-ot ami lett abból a gamebõl az gáz!Régen szerettem de most 1 casual 0 lett! Ehhez viszont nagy reményeket fûzök én is a másik meg a WH40K !
Megesett,hogy nyolc órán keresztül toltuk Allterac Valey PvP scenariot és küzdöttük magunkat grand marshall vagy high warlord rang felé.Régi szép idõk,aztán szétbarmolták az egész rendszert.Maradt a vég nélküli cuccolás,azt lehet benne.
Ez az összes MMO-ra igaz,mintha szelektívek lennének a készítõk.
-WHO-ban nagyon jók a PvP scenariok de gyenge a PvE tartalom meg nekem nem jön be a public quest rendszere sem -AoC-ban komálom a story questeket de PvP rendszer hát szerintem gyenge -WoW jónak mondható ballance de gyenge PvP rendszer -LOTRO jó PvE tartalom meg crafting de PvP szerintem nagy nulla -AION jó crafting rendszer de az én gyomrom nem veszi be ezt az ázsiai manga vagy anime vagy nem tom milyen dizájnt
Elõbb-utóbb csak megjelenik egy MMORPG ami minden területen kidolgozott. Fél szemmel figyelem WH40K meg Secret World MMO fejlesztéseket is de nekem eddig a legígéretesebbnek a TOR tûnik. Látszik,hogy figyelik a konkurenciát és mintha eddig megjelent MMO-at összegyúrták volna a TOR-ba. Itt minden van ami eddig külön-külön volt megtalálható MMO-kban. PvP területek(WarZone),PvP scenariok,story questek,public questek,crafting-farmolás,house rendszer,PvE insták,beígérték hogy a nagy tömegeket is bírni fogják a serverek,ha a ballance is jó lesz akkor lehet itt mindent.(tudom,egy automata rádió vagyok )
nekem tobbszor futott tobb mmo egyszerre és a leggázabb a wow grafikája mind közül manapság. viszont lootolas, hatizsak, meg aukcios haz jobban atlathatobb, jobban kezelhetobb a wowban, mint a tobbi jatekban szerintem. szal mindegyiknek megvannak a pro- es contraik : ) SWTOR jo lesz, különben elégetem a bioware pólóim :d
Developer Ebben a vidiben demonstrálják,hogy mitõl kövi generációs a grafikai megoldás ami más MMO-ban még nem volt eddig.
Karinktól távolodó másik szereplõ arányaiban változik és nem csak méreteiben,hanem a karakter élessége is csökken.Tárgyak mögött is a karakter körül csökken az élesség.
Ez már pár lépésrõl is érzékelhetõ.A hozzánk legközelebbi és legtávolabbi tárgyaknak is más a fókusza.Mindennek mélysége van,lásd vidiben szekrény polcok.Ezt nevezik stilizált realisztikus grafikának.
De ez csak az egyik amiért kövi generációs MMO-nak harangozták be. A másik,hogy továbbra is ez az elsõ MMORPG amiben HD grafikai technológiában élvezhetjük a gameplayt.
Harmadik amiért még kövi generációs MMO,hogy karinknak jelleme van, döntéseinknek meg súlya ami hatással lesz skilljeinkre(DS/LS), felszerelésünkre(AC1/AC2),kompanionunk jellemére,gameplayre,mindenre...
3-4 év múlva a 16. peccs után.....SE biztos,hogy lesz majd;) lásd WOW:)
Ha egybegyúrják a dx11 és az alatti dx-es grafikát akkor tuti nem lesz next gen viszont ha megcsinálnák dupla indító exe-re játékot,hogy lenne egy kimondott dx11-es grafika és a másik pedig az alatta levõ össz dx egybe ami ugye menne szépen gyengébb gépeken,így elérnének szép dx11-es grafikát ami jobb gépeken ezzel a látványvilággal gyönyörû lenne DE maradjunk annyiban,hogy legyen nagy tartalom,lag mentes szerverek,jól kidolgozott pvp rendszer és sok-sok instance(párbeszédeknél pedig olyan "skip" opció ami átugorja az egész dumát:)
Nekem nagyon tetszik a grafika stílusa és a design. Ezek ezerszer többet érnek, mint a gigatextúrák meg a sok oda nem illõ csili vili, ráadásul valószínûleg fog futni normálisan gyengébb gépeken is. WoW motorja is jó régi mégis nagyon szép még a mai napig, mert nagyon jó az egész design meg persze elég tehetséges artistok is dolgoznak arrafelé, de ilyen szempontból biowarenak se kell szégyenkeznie. Art design > next gen grafika.
Hát én se látom,hogy nagyon über lenne a graf:S
Szerintem maradjunk annyiban hogy sokan elfogadták illetve megszerették a grafikát. Csodának viszont nem nevezhetõ.
A bétázásra valahogy nem gerjedek de azért illene,hogy Augusztusban már itt is nyomulna a béta.
A megjelenési dátum viszont (ellenben bétázással) remélem egységes lesz óceánon innen és túl. Nem úgy mint annó WoW több mint két hónappal késõbb jelent meg EU piacon.
A TOR indításához szükséges,ajánlott gépigényt még nem említették de azt már igen,hogy olyan látványt akarnak ami a gyengébb gépeken is jól néz ki.
Aki teheti "szerezzen" be egy HD grafikus kártyát meg mellé egy HD monitort is,mert a TOR gameplay már HD-ban is tolható lesz. Ehhez még a Windows7/DirectX11-el párosítva már maga a grafikai csoda.
Elmondásuk szerint nem a csúcsgrafikára mentek hanem a látványvilágra, mert a csúcs grafika fölött is eljárhat az idõ de a látványvilág hangulata miatt idõtlen.
Ezért a fényképes megoldást kerülték a textúrák készítésekor.Minden részletet kézzel festettek meg.Ettõl lesz olyan mint egy animált festmény. Grafika Vs. Gépigény
Értem én,hogy mire gondolsz,erre szoktam mondani,hogy olyan ez mint a foci és ha valaki elbénáz valamit akkor a csapat többi tagja is megszívja.
Vagy ha valaki hülyébe botlunk(vagy legyen önkritikánk és éppen mi vagyunk azok),elmehet a kedvünk a csapatjátéktól ilyenkor én is inkább egyedül szeretek pl.farmolgatni.
De bizony ez egy MMORPG(sok szereplõs online szerepjáték)amiben játékostársakkal kapcsolatteremtés,társalgás,kereskedés,fejlesztés,harc ...csapatban történik és ha jól csináljuk eredményesebb lehet mint a "single player mod"
Hááát ez nagyon sovány de még béta tehát nincs gáz. AI még nincs jelen remélem nem így marad. Ez a "mob 2centire van tõlem és fedezék mögött lövöldözök az arcába" vicc.
Másik meg hogy én személy szerint nem akarom hogy a mítiktõl vegyenek át sok mindent. A pvp az teljesen rendben van de másba ne szóljanak bele és akkor jó lesz.
Ahogy elnézegetem ezeket a képeket, úgy pár dolog hasonlít a warhammerre. Úgy látszik Mythictõl vettek át pár ötletet. Én ezt mondjuk egyáltalán nem bánom, remélem PvP téren is besegítenek.
hmmm elõre generált méreteket is megadhatunk:karcsú,telt,tagbaszakadt... és ahogy nézem több féle alap háttér jellem közül is választhatunk már a kari generálásnál
Warhammer most települt át Európába másik szerverállományhoz. Ezek a szerverek Németországba vannak és Bioware Mythicesek. Szerintem ez egy elõteszt is lesz a swtor számára. Biztos itt lesznek az EU szerverek, mert ez az új EA szerverpark.
Nem tudom,hogy melyik kommunikációs céget fogják megbízni a szerverek üzemeltetésével,karbantartásával.Régebben mondták,hogy saját szervereik- ket vagyis a fejlesztõk adják a szervereket a kommunikációs cégnek.
Ami azért érdekes,mert a tudomány/technika fejlõdik és állítólag ezek a serverek már képesek lesznek lényegesen több játékost belátható területen belül lag nélkül vagy minimális lagal kezelni mint eddig. Értékelném ha végre a nagy létszámú csaták is élvezhetõek lennének.
Ez érdekes,mert pl a számgépünk konfigurációja nem befolyásolja a lagot. Ugyanúgy fog lagolni egy hightech,erõmû PC is mint egy játékhoz min. követelménnyel rendelkezõ PC,elõzõ grafikailag lesz más,lag szempontból mindegy a konfig. Mint ahogy az is mindegy hogy legdrágább vagy legolcsóbb netre fizetünk elõ,mert már a legolcsóbb net is szélessávú.Vagyis ettõl sem lesz több vagy kevesebb a lagzás.
Ami számít és ami a lagot okozza,hogy a serverpark melyik országban van létesítve és hogy onnan mennyi csomóponton keresztül jut el hozzánk adatok.Pl angol vagy francia serverparkból jó sok csomóponton ér el kis hazánkba vagyis nagyobb az esélye is a lagnak.Remélem a technikai fejleõdés majd elõbb-utóbb lehetõvé teszi,hogy csökkentsék a csomópontokat és így a lagzás is csökkenne.