De hogy a GTL hez hû maradjak egy handicepes futam video.Hát mit mondjak a Minivel nem volt egyszerû dolgom.Mint látod itt is vannak baklövések a hátsó régiókban.GTL Af1l
Tudom jól hogy az 5-7 körös versenyek is jó idõtöltésnek.De egy idõ után kinövi az ember.Nem feltétlen kell menni 100 köröket hogy faszán menj de ha élbojba akarsz lenni mindent meg kell ismerni egy pályán.Fanatizmus mindenkinek mást jelent.Nekem ez még nem az.Egyszer részt vettem egy 24 órás LeMans versenyen onlinéba pilóta cserével.Na az már az volt.Fanatizmus.Soha többet nem válalnám be.Ezek a versenyek tényleg azért jók amik a mastersen mennek mert valahogy plusz motivációt ad hogy mindig van egy jobb és le kell gyõzni.Ezt hívják versenyszellemnek.Persze megértem a ti hozzáállásotokat is hisz nem mindenkinek van ideje ennyit gyakorolni meg türelme se de ezért van nálunk handicep is mert a ligában se szán mindenki annyi idõt rá mint a top versenyzõk.Csak olyan klassz dolog 20-30 körön keresztül vonatozni és keresni a rést a pajzson és aztán a végén van hogy a box valakinek jobban jön ki meg hasonlók vagy belekergetni egy hibába.De ezekhez tényleg gyakorlás kell szabadidõ eltöltésnek tényleg megfelel az 5-7 körös versenyek. Zolder GP2 Konkrétan ez az igazi adrenalin mikor egész verseny alatt csak gyilkoljuk egymást.Jó verseny volt ez is mint a többi éleveztem. Egyszer gyakoroljatok rá egy ilyenre és probáljátok ki.Rájöttök mirõl beszélek.
vedd meg a játékot és gyere altbiersre:) egyszerübb is lenne ott gyülekezni,meg nem is laggos
Na látod, egy egész hetes készülõdés, meg 100-200 kör, hát ezért nem megyek gtl masters-be... szeretek autót vezetni, de ENNYIRE azért nem. Ehhez már olyan szintû fanatizmus kell, ami nekem sosem lesz. Azért akarok játszani, mert kedvem van, nem azért, mert KELL.
Na, arra a Group 5 modra nagyon kíváncsi leszek... ha színvonalasra sikerül, lehet befizetek egy rfactorra. Van esetleg vmi weblapja?
touring car legendsre kiváncsi vagyok nagyon,a béta videókban a hang nagyon ott van és lesz esõ is:-) és ahogy olvastam,kell hozzá eredeti gtl lemez:-)) így akarják megköszöni a játék készitõinek,hogy létrehozták eme csodálatos játékot:)
" A szimulátor játék amúgy is ritka madár, hát még az olyan, amiben nem modern kocsik vannak."
Ez igaz. :(((( Az rFactorhoz készül egy két ígéretes mod, pl. a Touring Car Legends és egy GTx/Gruppe 5 mod.
én meg 15 vagyok(najó,ténylegnemsoká 16:D),de ezek a kocsik mégis jobban bejönnek,mint az újak,ezekkel még kellett rendesen küzdeni,ma már a nagy leszorítóerõ meg aerodinamika miatt egyszerübb vezetni a kocsikat,nem gyorsnak lenni,csak vezetni:) F1-bõl is a régebbiek jobban bejönnek,amikor a pilóták az életüket kockáztatták,de nem hisztiztek semmiért,és a kocsik leszorító ereje is eléggé kicsi volt,ma meg olyanon sírnak,hogy jajj,nincs kipörgésgátló,deveszélyes a F1,nem tudom egy Loeb mellett mit csinálnának valami jó kis betonrallyn
Én még csak 25 vagyok, de nekem is a GTL jön be a legjobban. Anno a Rally trophyt is szerettem, az ilyen régi verdák nagyon tetszenek. :) A szimulátor játék amúgy is ritka madár, hát még az olyan, amiben nem modern kocsik vannak.
Azt hiszem Redriotnak igaza lehet az élekorral kapcsolatban! Én is kipróbáltam a GTR-t, GTR2-t, Rfactor-t, Race-t, Race07-et, de igazán a GTL hangulata, meg persze az autók fognak meg igazán! 35 éves vagyok, ezek az autók a gyermekkorom szép emlékei: Mini, BMW CSL,Capri stb... Úgy mennék már..., de nincs még meg az új kormányom! Jó versenyzést nektek, a közeljövõben találkozunk az Altbieren!!!
Nem írom le ,mert tudom ,hogy erõs bajnokság,de ha bohóckodom a ..biereken akkor bohóckodom ott is ráadásul PÉNZÉRT.A bieren egy 10.hely nálatok egy utolsóval ér fel,de a 10.-en még mindig nagyobb a sikerélmény,mint az utolsón folyamatos kékzászlóval mert körbever a mezõny.
Ezzel vitatkoznék!! Addig míg nem tod milyen a masters ne írd le.Sõt minden versenyen más kategoriával kell menni meg attól is függ ki hl áll a tabellán.Röviden annyi akinek több pontja van gyengébb kocsival mehet (eenél egy kicsit komplikáltabb).Ahhoz túl rég óta játszok a GTL el hogy az ilyen nyílt szerverek meggyõzzenek (mióta megjelent) és a masters meg egy igen szinvonalas bajnokságot nyújt.Nem mellesleg skinekkel és plusz pályákkal is amit momentán én szoktam összeállitani minden éve lején a letöltendõ pakkot.Izgalmasabb pontokért harcolni miközbe a versenyzés élménye is megvan és számolgatni na most elég lesz itt befutonom hogy megmaradjon a helyezésem stb... lehetne sorolni.Jó a szabad szerver is egy darabig.Ja és 4000 ft egy évre nem 5 plusz indulhatsz Race07 ben GPl ben GTR2 és a GTL ben.Szal igen sok mindent kapsz érte.Lehet heti 6 van de arra nem is kel készülni.Mi a ligában 1 teljese hetet készülönk a futamokra kb 100-200 kör benne van az emberbe mire teljesen összeáll a kép mind setupilag mind pályaismeretileg.5 kör alatt nem lehet ûr idõket futni.Szal egy 2 órás versenyen mindenki olyan felkészülten érkezik hogy szerintem neked is meglepõ lenne meg ha nem készülne az ember akkor sehol se lenne.Ne érts félre nem nagy képüségbõl mondom de ritkán találkozok szabad szerveren olyannal aki esetleg ellenfél is tudna lenni.Probáld ki a bajnokságot és rájössz mire gondolok.
a bohóckodással nem értenék egyet.itt nem kell befizetni 5000 ft-ot,hogy bohóckodni tudjál,a masteren mindig ugyanazok a kocsik standard pályákon, ellenben a bier-en nem,más autó,más pálya,más fizika,ha unfair vagy ,kibasznak(pontosabban kezdeményezik a kirúgásodat),innen nem kerülnek ki autóversenyzõk,itt csak a "verseny érzés" a lényeg,innen nézve viszont 100* jobb mint a masters +ingyenes.A ..bier-en nem heti 1 ,vagy még annyi verseny sincs,hanem heti 6(2 plis..1bock...3alt..)ha kiesel vársz 1 vagy 2 hetet a masteren,itt indulsz másnap!!!
"Tévhit ha azt hiszitek a G25 sok mindent megold."
Ááááá, nem gondoltam azt hogy g25 megvesz, aztán 5seccel gyorsabb leszek mindenhol. :) De a mostani tejfölöspohár-anyagból készült, 3 éves, halott FFBs Saitek R440 azért nem a legprecízebb szerkezet.
Kb. annyi a különbség, mint apám régi Skoda Favoritja és az én Hyundaim között - hiába ugyanakkora kb. a kettõ, az én autóm precíz szervója és a Skoda féle nyikorgó, félméteres holtjátékú vmi között azért van különbség, és nyilván nem a Skodderrel szeretek jobban kanyargós utakon menni. :)
"Amúgy itt az Abieren is fõleg harmincas, negyvenes éveikben járó emberek a nagymenõk?"
Jellemzõen igen, bár biztos vannak fiatalabbak is. Szerintem ezek a régi autók már alapból a 30 fölöttieket érdeklik igazán. Asszem GeeDee a korelnök, õ olyan 60 éves lehet. :) Agynélküli 11 éves vérpistikék nincsenek, itt nem csak a noob/lol/fakjú megy a cseten sem. (Bár néha egy "idiot" vagy "scheisse" befigyel :)
Kiss Norbi GTR2 bajnoks Mihelisz Norbi is.Most Bond (Bondár Zsolt) meg Prezsi (Prezsnyák Zsolt) a gtr2 ben vezeti a bajnokságot.Ja meg Borsos Miklós Mike ezek mind a gtr2 nagy ágyúi.Persze Kiss Norbi meg Szabó Viktor is LFS ben nyomja meg Mike is.
szerintem a szimulátorokkal inkább a 20-30-40-es éveikben járók játszanak,iskolámban senkit nem ismerek aki azzal játszana,hanem max nfs huszárok vannak
amúgy altbiersen nem tudom mi az átlag életkor,de vannak akik nagyon durván nyomják,pl RedRiot:)) én max a top10-be férek be,de ott már nincs verseny,elõttem elhúznak,a mögöttem lévõket meg lehagyom(álatlába a kategóriámban lévõ autók mind elõttem vannak)
Kiss Norbertre LFS-ezés közben figyelt fel egy ember, és így jutott el a valós versenyzéshet, Most LFS S2 ligában gyalázza a mezõnyt.(Jövõre Prezsi, ifj. Prezsi és én megyünk LFS S2-be) Masters-en úgytudom a GTR2 az erõs, itt Prezsi, Bond stb indulnak, ezt viszont csak hallásból ismerem.
Amúgy itt az Abieren is fõleg harmincas, negyvenes éveikben járó emberek a nagymenõk? És a magyarok közül sok van ezek között? (nem lennék meglepve, ha igen)
Hát igen!A mastersen nyomom már én is egy ideje és van egy két ember aki engem is jól epáhol.Csak hogy akik inne kijtottak a val óversenyzésbe hogy pár nevet emlitsek.Kiss Norbert Wéber Gábor Mihelisz Norbert és õk itt kezdték.Ha van szabadidejük és leülnek játszani hát hogy is mondjam.Csúnyán elverik a mezõnyt pedig nélkülük se gyenge a mezõny mikor az elsõ 50 kb 2-3 sec külömbséggel áll rajthoz.Ha valaki komolyan akar versenyezni csak ajánlani tom a masters ligát ott meglehet mindent tanulni ami szükséges.Ezek a nyilt online futamok semmi másra nem jó csak bohockodni.
Írjuk már le azoknak az emberkéknek a nevét akik az altbierbude.de(GT Legends),bockbierdude.de(rFactor),pilsbierbude.de(GTR2) oldalakon versenyeznek,hogy amikor versenyzünk összetudjunk tartani,dolgozni a versenyeken.Én mindenhol haflac néven vagyok bent.
rolikacsának igaza van,nem kell g25 ahhoz,hogy jó eredményeket érj el,inkább sok gyakorlás,nekem most drivin force ex-em van egy thrustmaster után.külföldön azért van majdnem minenkinek g25 mert ott egy kicsit magasabb a fizu és abból könnyeb megengedni egy ilyet.A www.gtr-masters.hu bajnokság nagyon komoly,anno miattuk vettem meg a gtr2-t,de mégsem csatlakoztam mert megtaláltam a ...bier.de oldalakat.
Akkor gyere valódi ligában ahlo pontokért megy a harc. www.gtr-masters.hu címen van a magyarország egyetlen GTL bajnoksága igaz nem ingyenes de a hangulat kárpotól mindenért.
Anyi jot irtatok az altbier versenyekrol s igy hogy ingyenes a server megveszem a jatekot. Ez lesz az elso jatek amit megveszek eredetibe, s meg most vele egyutt a GTR2. Letoltotem a 6 giga cucot is hamarosan en is csatlakozok.
Vagy a másik venni egy G25 :) Viccet félre téve a GP79 egy inyenc mod ami igencsak jó fizikát kapott.Nme véletlen van belöle nemzetközi bajnokság is sajnos nálunk nem sikerült beinditani pedig volt rá probálkozás de sokan felhagytak vele hogy nem reaális meg stb csak inkább féltek bevallani hogy nem tudják vezetni.Sajna ez van de tény ami tény ott már rengeteget jelent a setup is meg a vezetési tudás.
Tévhit ha azt hiszitek a G25 sok mindent megold.Mert nem old meg semmit.Igaz mikor nekem Microsoftom volt és utána lett G25 kormányom egybõl egy jó helyezéssel debütáltam a ligámban.De az nem volt betudható a kormányomnak így visszagondolva.Inkább a sok gyakorlás hoz eredményeket mert a tapasztalat rengeteget alakít az emberen.Igaz a G25-ben sok olyan jó tulajdonság van ami más kormányokban nincs sajnos.De számtalanszor vernek el egy DFP-vel vagy egy Momoval.Max nagyonn stabilitást stabilitást jelent a G25 de semmi több.Igazán szerintem amivel többet tud a többinél az nem is a kormány hanem a pedál szett.Az rengeteget segít fõleg fékutón hogy sok pedállal ellentétben nem lehet szabályozni a pedálutat mert egyszerûen nem érzed se a gázt.Ezért vannak a megforgások de ha jól belövi valaki a pedálját akkor ezt is átlehet hidalni.Pl a sokkal kisebb fékerõvel játszani igaz hosszabb a fékút de biztosabb.Vagy a difit állitani hogy gázadásra nel geyne annyira érzékeny és jobban tûrje a padlógázt.Plusz a profilerben a kormányon állitani az érzékenységen(deadzone) ezek a kis trükkök sokat segíthetnek és akkor nem lesz hátrányban az ember.
Nekem annyira az alap rFactor nem jön be, de a GP79 mod überállat jó. Kár hogy örülök ha a pályán tudok maradni vele: mondjuk ebben a gagyi kormányomnak is szerepe lehet, ide már kell a G25.
attól még online nem tudok játszani(amúgy reloados van,1.255),márpedig engem az is érdekelne,hogy más kategóriákban elérem-e az átlagos,vagy valamivel átlag alatti versenyzõt,mint gtl-ben,bár szerintem semi sem érek el ott
az rfactorból a reload-os veziót keresgesd a neten(gondolom tudod mire gondolok)és megmaradt egy csomó pénzed,rfactor-os oldal http://www.bockbierbude.de
A szerver maximálisan 28 embert bír fogadni,van amikor tele van funrace-n is de 10-15-20 sokszor van,de én inkább azt ajánlom,hogy kezd el figyelgetni az oldalt, http://www.altbierbude.de/ és így jobban fogod látni,hogy mikor vannak többen,engem csak a nagyversenyek érdekelnek.A legfontosabb,:ha akarsz bockbier szerveren gamezni az összes pályát+autó töltsd le,van erre a célra egy kliens progi az oldalon,a részleteket meg ott eltudod olvasni.
Köszi aválaszt. Most fogok márciusban új gépet kapni. Mostanában állítgatom össze, mert akkor gtr2-znék, meg TDU-znék is, crysis meg egyebek mellett, csak azért kérdeztem, hogy megvegyem e most, vagy majd pár hét múlva. köszi mégegyszer a gyors választ.
volt már olyan verseny is ahol 34körül volt az indulok száma egy olyan pályán ahol 4x másodperc volt egy kör,hát ez naon fasza verseny volt,de általába indítanak 2-3 szervert szerverenként 28 emberkével.
A videókártya sajnos eléggé keresztbetesz. Ha el is indul, elég valószínû, hogy lesznek grafikai bugok, és egy 15+ fõs rajtnál szaggatni fog nagyon. Részletesebb pályakon (Nürburg, Hockenh.) még egyes-egyedül is szaggatni fog. (ha beruházol a játékra, grafkártyára is érdemes lenne kicsit, pár ezresért használtan már sokkal jobbat lehet kapni...)
Szia!Nekem is a gumikopás volt a legnagyobb problémám,+ 1 jó setup kellett volna még. Ford capri-val indultam,de sem az idõmérõn sem a versenyen nem tudtam maradandót alkotni.Amikor elkoptak a gumik csúszkáltam mint szar a jégen,majd nyomtam egy (gumi)fal vs haflac témát és ott véget is ért a futam.
Hello! Annyi lenne a kérdésem hogy szerintetek minimál grafon elmegy-e a GTL a gépemen: AMD Athlon XP 1700+ 512 SD RAM GF 4 MX440 128 mega márciusban kapok gépet, akkor biztos megveszem!:D Köszi a választ elõre!
24/7 mennek a szerverek, de igazából este 7-8 körül kezdenek el gyûlni az emberek. Tizenegyig, éjfélig vannak elég sokan. Ezek az ötkörös funrace-ek.
Nagyobb versenybõl általában 2-3 van hetente, ezek ki vannak "plakátolva" a fõoldalon jó elõre.
Milyen gyakorisagal vannak versenyek az altbier-en ?
Akkor nalam a hiba ,pedig en se a nyugodtsagomrol vagyok hires ,de ezt nemkell bizonyitanom! :)) Akkor nekilatok ujra es kipropbalom.. :)
Tudod epp forditva csinaltam! Elsonek fel evig nyomtam GTL majd utana LFS! Szal en igy nyilatkoztam es ahhoz kepest eg es fold sajnos! DE attol GTL is korrekt csak szinte ezek a fontos dolgok ennel elvannak hanyagolva.... :(
Egyszer, mikor egyszer nem is olyan régen összejöttünk és mentünk egy Imolai Escort versenyt, a végére én összevissza csúszkáltam, mert a lejtõs kanyarban (noha radír nélkül) de lekopott a gumi, én igenis éreztem a GTL-ben a kopást. Az LFS-hez meg annyit, hogy aki indul komolyabb versenyken az igenis tudja mit jelent a gumikopás. Csak példának: csapattársam (akivel a ligában indulok és egyben osztálytársam is) a Formula BMW-s versenyen az erõs hátszél miatt folyton állóra fékezte a visszafordítóban a kerekét, és az így elkockásodott jobbelsõ az egyenesben kidurrant,(nembírta a rezonanciát) és elúszott a jó helyezés. Ez nem olaj akar lenni a tûzre, csak a saját tapasztalataimat írom le. Gumikopás LFS-GTL: 1-1
haflac: Esetleg ismersz több pécsi szimest is, vagy õ az egyetlen?
Hát mi a bajnokságba 1 illetve 2 órákat megyünk.Tény van aminek kevésbé kopik a gumija.De ajánlom figyelmedbe a Ford GT40 et 1 óráig teli tankal körözgess vele.Végére tuti nem bírsz pályán maradni se hehe
20 körös versenyen nem mindig éreztem,de ha tényleg verseny volt,és minden körömben a legjobbat akartam hozni,ami nlam azt jelenti,hogy sokat hibázok,akkor nekem kopott az rendesen,nem mindent az lfs-hez kell hasonlítani,bár ott én meg csak drift közben éreztem
Eljutottam odáig, már csak a "download ticket" -et kéri! De mi is az???
tehát: Pont ezek a light driftek tehették tönkre a gumikat. Eddig még nem tapasztaltam ilyet, ennyire erõsen.
Banyek, csak nem felejtek el húsz perc alatt vezetni? Nem fordult rá a kocsi az ívre, elvesztette azt a kellemesen túlkormányzott jellegét ami kell a gyors körökhöz. Nem tudtam "ráfékezni" az ívre a kocsit, és az enyhe drifttel kigyorsítások sem mentek. Ment egyenesen az orra után.
Pont ezek a light driftek tehetttapasztaltam ilyet, ennyire erõsen.
haflac: te is magyar vagy? :) Láttalak tegnap a Brands Hatch-i futamon. Ami egyébként igen tanulságos volt számomra.
A második helyrõl sikerült indulnom, és csak egy tizeddel voltam lassabb a pole-tól. Az idõmérõn 51.X-es idõket többször is tudtam menni, tehát bizakodva vártam a futamot. Hideg üccsit odakészítettem a gép mellé, hogy pitstop közben én is tankolhassak.
Rajtnál picit visszaestem, erre mondjuk a hosszú 1-es fokozat miatt számítottam is. De a 3. helyet úgy 10-11 körön át tudtam tartani. Aztán a gumik, különösen az elsõk elkezdték elveszíteni a tapadásukat. Eredetileg egy kiállással szerettem volna megcsinálni a 70 kört, de láttam hogy ez esélytelen. Utána kiegyeztem volna két pittel, de ahhoz is ki kellett volna bírni úgy 24-25 kört.
Kb. úgy a 18. körre viszont teljesen tropára mentek a kerekek, teljesen alulkormányzott lett az autó, fékezésnél és kigyorsításnál is esett le az útról az orra. Visszaestem a 8. helyre, aztán innen ki is léptem mielõtt vmi balesetet okoztam volna.
Tényleg durva lett az autó: számítottam rá, hogy megváltoznak a gumik, de eddig csak TC-GTC65-ösökkel mentem igazán hosszú versenyeket. Abból kiindulva arra számítottam, hogy 1-2 secet lassulok majd, és elég lesz annyi, hogy pár méterrel korábban fékezek, és finomabban gyorsítok ki. Hát ez nagyon nem így történt.
Lehet hogy kellett volna egy külön versenysetup + egy kicsit finomabb vezetés, mert a BMW-körrekord mellet sikerült megdöntenem a gumi-amortizálási rekordot is. :)
Isten hozott az altbier-esek között.én is ott nyomom+ pilsbier+bockbier,engem haflac néven találsz meg a versenyeken,van még egy másik magyar is, a neve versenyben [HUN]Purgitech egy pécsi csávó.
THX! Most jöttem le egy kis funracerõl 6-n voltunk második lettem ,igaz a szerencse is mellém állt és csak méterek választottak el az 1. helytõl! Már hiányzott a GTL feel!!!
itt le van írva angolul is,igaz kicsit lejjebb kell hozzá menni,de érthetõ az egész
Valaki majd legyen szíves magyarázza el, hogyan hogyan állítsam be h mindent leszedjen az Altbier-rõl. Regelni sikerült, meg ezt azt letudok szedni ,de itt el is akadtam
Na Halihóó!
Sikerült rászánnom magam az XP reinstallra, mostmár tudok jönni én is! De van egy kis gond: - én csak megörököltem a CD kulcsot egy barátomtól, így nekem is eredeti a game. :) Azt nem lehet vhogy megoldani , h ne kelljen lehúzni a dvd -t ha jáccani akarok? - Hova kell regelni, ill honnan kell leszedni a cuccokat?
THX!
Nem neked irtam,ha az arcade,akkor a GTL ovilego!! :))))
Altbieren a VCR archive menüpontban vannak a replayok. Nem azonnal lesznek fent, van hogy egy óra múlva, de onnan leszedhetõk a versenyek, hetekre visszamenõleg is. Mondjuk a leggyengébb minõségben vannak meg, nem erre akarják a szerver erõforrásait pazarolni, de ahhoz elég hogy egy-egy vitásabb helyzetet ki lehessen késõbb elemezni.
sajna nekem nem játsza le replayt...de az is jó,aki a kanyarbejáratnál 50-el lassaban mint megy én,de behúz elém,nehogy megelõzzem mán... és a,úgymeg egy kilökés után illene bocsánatot kérni,ha az én hibám akkor is,de az már szerintem rég nem az én hibám volt,mivel hátulról jöttek belém,nem oldalról,és tartottam a tempót az elõttem lévõvel
Trois Rivers-et meg lehet tanulni, de nagyon szûk, még nem láttam itt olyan versenyt hogy ne lett volna crash.
Thruxtonon én is most voltam elõször, megtanulható pálya. Bár az elején az a nagyon éles jobbos elég trükkös. Az út tényleg úgy dobált, hogy szegény Bömbi csak mintákat vett az útról, mert többet volt a levegõben, de azért sikerült abszolút körrekordot autóznom.
Sajnos ez pünkösdi királyság volt, mert ricrac megjavította az idõmet. :( Õ egyébként egy igen jóképességû 906 driver, több jó versenyem is volt vele. Itt is jót csatáztunk, aztán köv. versenyen Montrealban is. Kár hogy ma nem volt Fittipaldi, biztos ott nyüzsgött volna õ is ahol akció van. :)
Bardocz: az altbieren nagyon kevés vérpistike van. Van pár figyelmetlenebb emberke, de nem veszélyes. Én akkor szoktam pipa lenni, mikor épp elkezdek egy gyors kört edzésen, és akkor Gipsz Jakab álmosan beimbolyog elém a pitbõl féktávra, én meg várhatok mégegy kört. Mintha akkora nagy meló volna kihajtás elõtt nyomni egy hátranézést... De ütközés visszaadás, szembe'menés, hátulról direkt kilökés nem jellemzõ.
Egy-két afférom nekem is volt persze, és volt hogy másnap pmben kultúráltam megbeszéltük a dolgokat az illetõvel. Replay-megnézés után gyakran más lesz a dolgok fekvése.
amúgy a pályák vonalvezetése simán megtanulható,csak a sok idióta vérpistike idegesít,de már nagyon
nekem is kivan a faszom a mai estével,2 versenybõl mindkettõn valami fasz kilök az elején,nem kicsit besokalltam,kurvára unom már az ilyet
Hát ez a mai pár verseny valami tragikusan szar volt. Undorító, megtanulhatatlan pálya volt mind a három, a harmadiknak raádásul teljesen szar felbontása volt, alig volt poligon a pályában, és pattogott ez a német roncs mint kecskeszar a deszkán. Utolsó meg utolsó elõtti helyen voltam végig, és egy Cobrával harcoltam. Könyörgöm, EGY COBRÁVAL!!! És a végére vesztettem!!!
Na, szóval a lényeg: Ugyanitt eladó egy eredeti GT Legends DVD, elsõ kiadás, angol nyelvû, online kóddal. A leendõ vevõnek megígérem, hogy soha, soha, de soha az életben többet nem fogom használni az online kódot. Ha érdekel, írj privit!
köszi! amúgy most mentem egy versenyt albiertsen,ötödik helyrõl rajtolhattam,és magamhoz képest nagyon jót rajtoltam,eljöttünk három kanyarban nyugiba,aztán meg valaki félig kiforgatott,ezzel nem is volt baj,mert bocsánatot kért,és tudtam is tovább menni,erre következõ kanyarban valami nagyképü 906os kilök a pályáról és semmi bocsánatkérés...és szerintem ugyan ez a paré lökött már ki jópárszor,meg idõmérõn ha gyorsab nálam fogja magát,és hátulról úgy jön belém,hogy esek is ki,csak mert õ gyorsabb,és persze semmi bocsánatkérés aztán ezen a versenyen sikerült is volna feljönnöm,ha két szerencsétlen kanyarban amikor én voltam a belsõ íven nem húzza rám a kormányt hogy megpörgüljön,ekkor megy a sorryzás,de már idegbõl,és két ilyen szerencsétlen is megszopatott,végül mindkettõt lehagytam,és célegyenesben utolsó körben egy capri jobban gyosított ki nálam,és kb fél kocsihoszal megelõzött:D
Elõször is szükséged lesz template fileokra. Ezek fent vannak sok helyen, gtr4u.de, nogrip stb.
Ezek layeres Photosop file-ok. Külön rétegen vannak az árnyékolások, alkatrészek, stb. Aztán kell vmi. dds plugin a PShez. Ezzel tudod elmenteni a megfelelõ formátumban a kész skint. Kell még egy geditor nevû proggi, ezzel tudod beágyazni a gtl-fileokba a textúrákat.
Aztán van egy szöveges file .CAR kiterjesztéssel, ebben meg kell adni a kocsi paramétereit: rajtszám, csapat és versenyzõnév stb. Érdemes elkészíteni az ikonokat és a .bik animot is. Rajtszámnál érdemes olyat választani ami nem foglalt, különben összeakadhat már meglévõkkel.
A racesimcentral-on nagyon jól le vannak ezek írva, de perpill nem megy a fórumuk.
Hogy az altbier-en használhasd tedd fel vmi tárhelyre, aztán meg kell adni a linket egy csókának, õ felteszi. Na mind1, ha megy majd az rsc megkeresem neked a skin-csináló tutorialt!
saját festést hogyan is lehet csináni?és hogy az altbiersen használhassam mit kell csinûlnom?