ma kipróbáltam nagy cobrát barcelonaba,hu,nagyon állat kocsi,stabilan lehet vele menni keresztbe,nem olyan vészes vele egy keresztbeállás mint más kocsikal:) élveztem nagyon
Annyit beszéltetek, megint kedvet kaptam kicsit körözni. Ma este nem gyûltök össze vmelyik szerverre véletlenül?
Szép kör! Frapssal csináltad? Én is gondolkodtam már hogy kéne csinálni vmi GTL videót...
Nem vitatom hogy a Capri, a Pantera és a 911 gyorsabbak a BMW-tõl. Ha olyan emberke ül a kormánynál, aki tényleg ki tudja autózni belõlük a maximumot. A BMW motor valóban nem húz alulról, de a verseny-áttétellel (atomhosszú egyes, utána a többi fokozat nagyon közel egymáshoz) lehet kellemetlen meglepetéseket okozni a többieknek. Nem azt mondom hogy elpicsáz egy alien-driver által hajtott Panterát bárhol, de azért nem is kell leírni.
A hirtelen irányváltásokat is jól tûri, és mint mondtam fékezés alatt sem akar kitörni - emiatt bátrabban lehet vele kockáztatni, könnyebb korrigálni ha vmi nem úgy sikerül ahogy terveztük. Egy Corvettel is lehet nagyon gyorsan menni, de ott nem igazán van lehetõség "B-tervekre", különösen szûk helyeken. Inkább teher- mint versenyautó, ha kicsit élesen akarok fogalmazni. :)
A Bömbinél több energiám marad az ellenfelekre, ha forgalom van egyszerûbb más íveket találnom mint a többivel. Ez a gyönyörû a GTL-ben, hogy mindenki talál benne olyan autót, ami illik a vezetési stílusához, vagy akár a napi hangulatához.
Egy gyenge köröm (2 sec maradt benne) de azért linkeltem be hogy lehessen érzékelni micsoda filing volt ezen a pályán menni ezzel a vassal 1 órán át.Bathurst 1 kör
én alamiért nem tudok caprival úgy gyorsulni ketesbõl,mint bmw-vel,meg én nem is tudok vele gyorsabban meni,de tény hogy nagyon stabil autó ami mindent ver szerintem a pantera,úgy gyorsul 3-asból,mint más autó kettesbõl :D
Capri az jobb ehhez nem fér kétség.Tudni kell vezetni semmi több.Az is igaz egy Monacon már nem biztos kijönne az elõnye a széles nyomtáv miatt de legtöbb pályán fél és egy sec elõnye van a BMW-hez képest. BMW csak egy bizonyos fordulaton müködik jól a motorja nyomatékból nem igazán nagy ágyú.Caprinak itt van az elõnye mert nyomatékosabb motorja van.Tegnap volt bajnoki futamom a Bathursti pályán TC65-el és nekem a Mustangal kellett mennem.Igaz még választhattam volna a Minit is de abba nincs craft hiába a V8 az csak V8.Sikerült egy igen jó setet összedobni rá és csak kereszteb lehetett menni vele.Nagyon filinges volt hogy állandóan ellentartásokkal kellett megtartani a kocsit.Mivel a Mustangal lehetetlen íven menni.Nagyon megtetszett ez a kocsi bár régebben is vezettem akkor nem tetszett ennyire de most ezen a hegyvidékes pályán nagyon bejött.Szerintem a Nordslchife 2 órás versenyen is Mustangal megyek ha majd lehet választanom isteni egy kocsi szivemhez nõtt. Vissza a kocsik rangsorához.A nagy BMW-t leveri a Porsche is a Capri Detomaso és aki tudja vezetni a Corvettet az is.Szal nem a legjobb kocsi a mezõnybe de tény nagyon jó vezetni.Caprinak meg iszonyatos jó hangja van.
Anno en is imadtam,de sose csapattunk hamachin egyutt azzal! :(
jaja,nagyon jó kis stabil autó,de caprt azért szeretik sokan jobban,mert gyorsabb a BMW-nél,meg állítólag nyomatékosabb is,de én ezt nem vettem észre,sokkal jobban tuok kigyorsítani bmw-vel kettesbõl,mint caprival(szar pedál miatt nem használok egyest semmivel)
Alfától a Cortina vmivel nyugisabb autó. Bár én egyikkel sem vagyok vmi gyors.
A BMW-t továbbra is imádom, nem értem hogy a Caprit miért szeretik jobban. A váltóáttételek jól használhatók, a széles gumik miatt jól tapad, keményen ki lehet gyorsítani kanyarokból. A súlya kivasalja a rázóköveket, nem borul fel egy kavicstól. Fékezés alatt nagyon stabil. Nagy sebességnél stabil, baszott nagy szárnyak több tonna leszorítóerõvel. A képességei határán sem válik életveszélyessé.
én meg mára abbahagytam,crystal palace volt,próbáltam alfával,amivel ha fékezek rögtön forgok,utána meg mentem falconnal...szánalmas hogy mentem vele,pedog egyáltalán nem új pálya nekem,egyik kanyarba megforogtam jötek belém vagy 3-an mert addig izgalmas volt,meg együtt mentünk inkább kiszálltam a versenybõl,bocsánatot kértem,és leléptem...nem fogom mások versenyét még ennél is jobban elbaszni... amúgy én is csak bmw-vel megyek,néhány pálya jól megy,a többin meg nevetséges idõket megyek,külsõ íven lazán tudnak elõzni bármivel,csak néha megyek jó futamokat,meg utánad lettem egyszer riverside-on elsõ,amikor 1:12-et mentél bmw-vel,én utánad tudtam 1:24-et menni,és megnyertem nem tudom menyivel,az jó futam volt,de sajna nem sok ilyen jó futamom van
Volt vmi szerver gebasz, ilyen 5-600-as pingek voltak mindenkinél.
Úgyhogy páran feladtuk a Ferrari/Jaguart, és elkezdtünk TC65-özni kicsit. S.Schramm-al, Fittipaldival, velük már biztos találkoztál. Buli volt, többnyire Mustangokkal és Falconokkal csapattunk. Aztán lettünk vagy 10-12-en.
Egy srácnak eltûntek a mutatók a mûszerfaláról, még practice közben. Írom neki: "instruments are for pussies! listen to the engine! :)"
Erre ketten-hárman kicsúsztak. Mint mondták a "pussy" szó zavarta meg õket! :D
Tegnap ismét sikerült beállítanom 2 újabb BMW pályacsúcsot. Fittipaldival már kész hot-lap háborút vívunk. :) Még õ szokott jellemzõen BMW-vel menni.
hát nem hiszem el,most ment volna egy 37 körös verseny,direkt rákészltem,erre baszki bejött valami gebasz,és senki sem tudott felmenni a pályára rajtnál,csak 4-en ahogy elnéztem másik 2 szerveren is csak 8-an vannak,úgy hogy elõtte kb 20 ember volt mindegyik szerveren...jól el van így baszva az egész,3 szerveren indul 24ember...albiertsrõl van szó
baszus de szar pálya volt most albirten,a célegyenesben meg elõtte és utána lévõ 2-3 kanyarban laggolt az egész,ki is estem...
LFS? Régebben próbáltam, de nekem a GTL az igazi. Imádom a hangulatát. Nagyon szeretem a veteránokat, évek óta ábrándoztam hogy kijöjjön egy igényes, profi szimulátor, amiben ki lehet próbálni a legendás gépeket mint az E-type, az AC Cobra és hasonlók. Mikor megláttam az elsõ GTL screeneket úgy kellett felkaparni az állam a padlóról.
Az rFactorhoz várom nagyon a Touring Car Legends modot, a képek bíztatóak, meglátjuk milyen fizikát alkotnak hozzá. Meg van egy készülõ GTX5 mod, de az igencsak behalni látszik...
Altbier, a legtöbb este ott vagyok. Van amikor csak egy órácskát van amikor tovább.
igen,altbieren,én általában csak akor megyek fel ha van már 5-6 ember,és uzána meg 11-ig szoktam maradni,vagy fél 11
Sajnos nemnagyon, S2-ben van egy ilyen cruise szerver ahol 1000 km után egy rendõrtréning után jogot kapsz a munkára. van sebességkorlát és sok törvény, akik ezeket megszegik, azokat kõrözni kezdik és leállítják. Néha igazi Hollywood-i üldözések jönnek össze. Nem túl komoly egy dolog de idõtöltésnek jó. Azért dobok egy honlapcímet: TC Ilyenért inkább gyertek az LFS topikba, itt legyen GTL a fõ téma.
"Amúgy én az LFS mellett tenném le a voksom, mert egyszerûen mindenre jó (drift, race, drag, arab drift, rendõrözés, stunt, rallycross, kétkerekezés, hátrafele menés, hegymászás, minden)"
Ezt a rendõrözést hogyan? ki tudom próbálni demoval is?
OFF: Dehogynem! Demoból kivették a nagy driftautót, de driftelni még mindig lehet benne. S2-ben sok driftszerver van és nagyon szépen lehet most driftelni, sõt sokan XRG-t használnak amivel szintén lehet, így nemértem ezt a kijelentésed. (még formula autóval is lehet powerslide-ot) Amúgy én az LFS mellett tenném le a voksom, mert egyszerûen mindenre jó (drift, race, drag, arab drift, rendõrözés, stunt, rallycross, kétkerekezés, hátrafele menés, hegymászás, minden) Míg GTL-ben emlékszem, a Nürburgringi hegyipályán amelyikben volt egy ugrató mindig belefúródott az orra a kocsinak a földútba és dobott egy triplaszaltót, majd talpraesett és nem volt semmi baja. Nem szidom a GTL-t de sok olyan hibája van amely egy idõ után szemet szúr és nem valóságos. A kitalált kocsikról annyit, hogy mindegyik autó mintáz egy valósat, csak licencet nem vettek, de a Formula BMW, az F1 BMW, a McGill autó és a Raceabout mind igazi, valós autók. ON
engem is a kitalált kocsik zavarnak lfs-ben,meg valamiért a driften kívül,meg a forumla kocsikon kívül nekem nem jön be,viszont y patchel nem lehet driftelni...
Hat engem kulonosen idegesit ebben a gumival kapcsolatos szinte nulla erzet... De attol nem irom le ezt a jatekot,mert hat eleg sokat nyomtunk itt jopar kollegaval! :))
GTL ben igen is van változás azzal kapcsolatban ha setupolsz.Csak porold le az érzékelõidet.A másik meg egy régebbi kocsin nem igazából volt sok állitási lehetõség szerintem hûen tükrözi annak a kornak a teknikai fejlettségét.Az LFS setup részben tényleg egy prémium hisz erre van alapozva a játék.De nekem kitalált kocsikkal meg pályákkal hát nem tom.Olyan non szesz.Nincs igazi viszonyitási alap meg egy csomó illuzió romboló hatása van számomra.A fizika is páratlan de sajnos az LFS is bõvelkedik azért nem kevés hibával.Kérdés az hogy ki milyen hiba felett tud szemet hunyni.Személy szerint LFS nem jön be...
Nem probaljatok ki LFS-t,sokkal tobb beallitas es ott legalabb van is ertelme,igaz mas kategoriaju autok vannak,de lehet vki azt elvezi,ha nemlehet sok minden allitgatni es nincs igazi valtozas?!
Nem ettõl függ hogy mennyi benya kell egy versenyre hogy hány kört ír ki.Ismerni kell a kocsi fogyasztását és akkor nincs baj.Minden pályára máshogy írja valahova többet ír valahova kevesebbet.Pl probáljátok ki.Megnézitek hogy teli tankot mennyire ír majd mentek alap settel vagy sajáttal és utána menyire írja a 100 litert.A percet érdemes nézni.Egyáltalán nem mérvadó.Nekem ezért van motecem a másik monitoron hogy lássam a fogyasztást is mert a mutató se hiteles mert hirtelen indul meg.
Utána volt mégegy verseny, Keimolán. Negyedik helyrõl indultam, elõttem egy Cobra, az élen két GT40. A Cobra már az elsõ körben benézett egy kanyart, a második helyet viszonylag könnyen tartottam a 11. körig. Utolértem egy lekörözendõ E-typeot, (az egyik hosszú egyenes elején) el is engedett.
Miközben kikerültem, láttam hogy egy GT40 baromi lassan halad olyan 50-80 méterre. Lehúzódni nem nagyon húzódott le, gyorsított, én bevágtam mellé belsõ oldalra, és fél kocsihosszal elé kerültem. Mivel belül voltam picit korábban kellett fékeznem, GT40 szépen rámhúzta a kormányt.
Láttam hogy nagyon fontos neki, elengedtem, õ pedig kigyorsításnál szépen keresztbe is állt. :) Nekem meg a köv körben kifogyott a benyám: pedig 12 körös futamra 14 körre valót tankoltam. :/
Ma reggel visszanéztem a replayt, a GT40 azért ment lassan az egyenesben, mert elõtte ütközött egy lekörözendõvel. Kissé frusztrált lehetett, ezért keménykedett velem.
Jó race volt. Ha megfigyelted az én kicsúszásomat is egy lekörözött okozta: a zöld E-type nem vette észre hogy én nem a 18. vagyok hanem az ötödik, így szépen feltartott azokban a lassú kanyarokban. Úgy a 8-9. körtõl már nekem is igencsak elfogytak a gumik, így minden idegszálammal koncentráltam mikor próbáltam kikerülni az istenbarmát, de kizökkentett a ritmusból és kicsúsztam.
Pedig már el lett pofázva az Altbieren is párszor: TABot megnyomni, ha jön vki hátranézni egy pillre és ha a szám mellette kisebb mint a te pillanatnyi helyezésed, elengedni mihamarabb! De még mindig nem fogták fel páran...
Én is nagyon élveztem a versenyt, jó volt meghajtani a Cobrát. Külföldi fórumokon sokan szidják hogy nehéz vezetni, de szerintem egyáltalán nem alattomos autó, nagyon kiszámíthatóan viselkedik, szinte elõre bejelenti hogy mikor szándékozik kicsúszni. Jéghideg, vagy kopott gumikkal persze tud érdekes dolgokat csinálni.
szerintem használhatod
hu,RedRiot nagyon jó kis verseny volt ez:) sajna egy lekörözött kilökött,aztán viszacsúsztam,pedig lehet meglett volna 4. hely,elején nagyon jókat csatáztunk:) aztán téged is jó volt követni,kár hogy csak akkor tudtalak megelõzni amikor hibáztál,viszont ezen a versenyen megcsináltam eddigi legjobb online elõzésemet,ami nem az erõsségem:D amúgy neked hogy koptak a gumik?nekem 3-4 kör után már eléggé készen voltak,aztán a végére egy picit javultak,szerintem ahogy lassabban mentem lehûltek egy picit,amúgy már nayon roszak voltak:D
en is megvettem a jatekot vegre eredetiben, viszont nincs igazan kedvem feltelepiteni az eredetit (ne kelljen CD-t bepakolni, meg ne ugraljon nekem a starforce), szoval a kerdesem az lenne, hogy az on-line kod kod kotodik-e valahogy a jatekhoz, vagy siman hasznalhatom az eredeti jatek nelkul is? Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?
igen lehet mert hiányos a telep mert a egy másik géprõl húztam át a már feltelepitett játékot köszi a választ
Ha rossz a telepítés, hiányos a pálya vagy autó telepítés, akkor dobál ki. Eredeti játék + update 1.1 hasonló nyelvû, amilyen az eredeti install. Ennek mennie kell.
segitsetek, ha volt valakinek ilyen probémája iron már. megvettem a játékot, elinul a játék menü meg minden, de amikor racre megyek megyarul bejjönne a maga verseny kidob az aztalra hibaüzenet, minden nékül. 6600gt van és legujjab driver. segitséget kérek.
Bati: Abarth verseny? Utoljára a Road Atlantán indultam, ott ötödik lettem. Bár csak 12 autó ért célba. A nagymenõkkel nem tudtam tartani a lépést, de azért nem is kínlódtam. Sok akcióm nem volt, de a pálya kellemes volt, élmény volt rajta végigkergetni a Fiatot.
Bardocz: nincs bajnokság, mármint vannak kupaversenyek, de tudtommal nem pontozzák a helyezéseket. A legjobb köridõket nézik adott pályán/adott autóval. Az gondolom feltûnt, hogy minden héten más pályák vannak. Az azokon valaha futott leggyorsabb köreid után kapsz pontokat, és ez alapján rangsorolnak.
Ezt a listát a "Ranking List" menüpont alatt éred el.
altbieren van bajnokság is?hogy lehet nevezni,meg mikor van?
Igen, én szoktam menni a Mini-vel, és Red Bull színekben a Lotus Elit-tel is! De csak akkor, ha pontokra vadászom! Bár a pontversenyben lévõ pályákat mindig rotálják, így most kb. 20 pontom van csak! Az Abarth-tal milyen eredményt értél el a kupaversenyen? Sajna a pedálom már akkor is vacakolt, így az edzést sem csináltam végig, pedig a verseny biztosan élvezetes lett volna! Most veszek egy másik kormányt, remélem a jövõ héten már megkapom. Én mindig gyerek maradok, anyukám is így hív: Kisfiam. Bár már nekem is van két csemetém!:-) GTL=Forever Young!
Sziasztok! A Toban pálya a kedvencem GTR2 alatt (anno az rfactorban megláttam és azonnal megszereztem GTR2 alá), viszont GTL-hez nincs meg. Rákerestem de nem találom, honnan tudnám leszedni? Köszi.
Altbier-re csak eredeti jatek kell semmi server koltseg nincsen ?
hát én azt a páylát nem tudom megtanulni:D de az elsõ viszafordító a nagy lejtõ után valami eszméletlen jó:D amúgy valencia is gyári minõségú,és jelzi milyen kanyar jön,sok addonpályával ellentétben,nagyon jó volt ott versenyezni,egy gt40 mögött addig mentem amíg nem hibázott,nem akartam kilökni 2. helyrõl:)
Toban pedig jó pálya! Az elején azokat a gyors kanyarokat nagyon szeretem. Egyedül azt a derékszögû jobbost nem szeretem a közepén. A vége felé lévõ lassítókat kicsit le lehet vágni, és érdemes is.
Nagyon "ritmusos" pálya, ha itt hibázok akkor nehéz újra elkapni az ütemet. Minden rész nagyon kapcsolódik az elõzõhöz, ha rosszul jössz ki egy kanyarból, akkor rossz helyen kezded a következõt és annyi a körnek. De ez egy nagyon szépen megcsinált (vagy konvertált?) pálya, gyári GTL minõség.
Bati, te szoktál a sárga Minivel lenni? Rég láttalak tényleg. (most nézem az adatlapod, megnyugtat: lehet hogy nem én vagyok a legvénebb itt a 31 évemmel? :) Az altbier sem éppen bölcsõde: van jópár 40 körüli versenyzõ, de asszem GeeDee a korelnök a maga kb. 60 évével.
GTL = örök gyerekek játéka? :)
én most voltam,valencián sikerült 2. helyet megszerezni,aztán utánajött valami pálya,ami számomra tanulhatatlan horror,7 ember körözött le,és 8-an voltunk...a caprit úgy öszetörtem a végére,hogy már irányíthatalan volt
Az enyém is megadta magát, bár az nem Logitech, hanem Thrustmaster! Eddig csak vacakolt, padlógázon szinte alig kúszott feljebb a fordulat, a végére már fel sem pörgött.Az elején még azt hittem negatív irányban mentem el a setuppal. Már egy hete nem voltam versenyezni Altbier-en!
nem hiszem el,ez a k. pedál egyre szarabb,nem elég hogy a felénél érzékeli a gázt,de kb 60-70%-on kicsapja 100%-ra hirtelen,és bármit csinálok nem jó,dxtweak program tök jól írja ahogy nyomom a gázt,úgy mint a jó fékpedál,de játékban megy egy kalap szar :S jah meg a 906-ost ki akartam próbálni de nem jelenítette meg a kocsi belsejét,és alig vlt hangja...
na még ég aszem a ranault alpinevel szoktak szerencsétlenkedni,én legalább addig gyors vagyok,amíg nem hibázok:D amúgy tök jó volt tgnap 2. futamnál,hogy nem volt elõttemgyengébb kocsi idõmérõm,igaz mögöttem se erõsebb:)
Tényleg akkor mentem elõször azon a pályán! :) Ami egy kicsit bugos volt: végül a második helyrõl indultam, elõttem ugye a pole-on egy 906, elõttünk pedig a 17. ember! :) Érdekes volt. De funrace-be nálam még belefér az ilyen.
Ami már kevésbé, hogy minek indulnak emberek GTC76 szerveren Abarthokkal? Shelby kupé meg GT40 még OK, de ezeket a töpörtyûket néha nagyon fárasztó kerülgetni. Ráadásul van külön 65-ös szerver: ha odamennének páran, biztos mennének többen is, és nem lenne üres.
RedRiot ilyet írt,hoghy tanulja a pályát,megnmézem,és poleon van a végéig:) én sajna hibáztam párat azon a pályán,de nagyon tetszett,meg véletlen klöktem egy 906-ost utána is jó pálya jött,csak nem tudom a nevét,nem is utolsó helyrõl rajtolta,de természetesen itt i hibáztam:D
amúgy a benzin nekem is nagyon fogyóban volt,8 körre tankoltam,és utolsó elõttiben elkezdett villogni a lámpa,úgyhogy próba szerencse módon inkább nem áltam ki a boxba,de ahogy néztem a célegyeensben kb 5-6 kocsiban fogyott ki a benzin:D
Eh, de jo kis pálya ez a Keimola! BMW tesztpálya lehet, mert igen jól feküdt a CSL-nek. Az utolsó öt másodpercben vette el tõlem a polet egy 906-os. Pedig kezdett hízni a májam, 25 autós mezõnyben azért jó érzés pole-on lenni, funrace ide vagy oda.
A verseny már nem sikerült ilyen jól, összeakadtam egy GT40-el. Lehet hogy kicsit sok volt bennem az adrenalin, és kicsit idõmérõ stílusban nyomtam. Uccsó körben pedig, ilyen még nem történt velem: utolsó kanyarban kifogyott a benya, motor leállt! Pedig megnéztem: 6 körös verseny, én 7et tankoltam. Na mind1 váltó üresbe, és pont átvitt a lendület a célvonalon! :) Jó volt.
ha nem töltöd le a skineket akkor a játék folyamtosan tölt be mindenkit,és csak ctrl+alt+del marad,legalábbis nekem
meg akik jobb versenyzõk direkt kis kocsival mennek,hogy így is izgalmasabb legyen,persze mit sem ér a motorerõ,ha jobban kanyarodik nálam:D mint régen superchargerel monza junioron,én beestem féktávon,õ meg elõzött engem kigyorsításnál:) jó kis versenyek voltaka azok:)
amúgy baszus,hogy én mekkora egy lámer vagyok...most mentem 10 körös dijon-t,elsõ helyrõl rajtotlam panterával,erre elsõ kanyart azzal kezdem,hogy a hideg gumin kicsúszok,neki a falnak,és utolsó helyrõl lökös nélkül mentem...célegyenes utáni kanyart nem tudtam bevenni rendesen,ha a tábla alatt fékeztem az már káésõ volt,mind1 hogy váltottam visza,de feljöttem második helyre,meg valami csókával is küzdöttem,igaz anyit csinált elõzésnél,hogy folyton leszorított,de már-már pofátlan módon
Nekem még nincs letöltve.Szívesen csatlakozok hozzátok ha gyári pályán és gyári festésekkel mentek.Hátha tanulok én is még.... Szal ha van kedvetek csatlakozok én is ha így jó nektek.
Azért megvan a feelingje nem? Kicsit sokszínûbb a GTL egy altbier-pakkal! :D Nincs többé klónok háborúja. :))
Akkor írja ezt, ha olyan pálya van, ami neked nincs meg. Elég hülyén mûködik, mert ilyenkor kiírja egy olyannak a nevét, ami megvan. Minden letöltöttél? Közvetlenül verseny elõtt is lefrissítetted?
No akkor egyik este regi szep emlekek kedveert 1 csapatast?
albierts miért írja azt hogy nincs meg a pálya,amikor alap pályán megy a verseny(donnington park) amúgy most mentem 2 versenyt a kis autókkal,sajna mindkettõben hibáztam,ezért hátraestem :S
na letöltöm albiershez a dolgokat,kiváncsi vagyok meddig tart...remélem jó sokáig,hogy ma már ne játszhassak vele:D
Részvétem... nekem egy Windows installer játszott el egyszer hasonlót. Dolga végeztével a meghajtójáról letörölte rákérdezés nélkül rekurzívan a györkérbõl az "install" nevü könytváramat, amiben 6-7 év alatt szorgosan összegyûjtögetett programok telepítõi leledztek.
A csít meg csak ennyi: csinálj egy TG2001.DYN nevü, üres, nulla byte-os filet a játék könyvtárába (ahol a GTL.exe van), indítsd el, és ezután csinálj profilt.
hol és mit kell ahoz átírnom,hogy minden autó meg pálya meglegyen?nincs kedvem végigmenni nazikszediken versenyen újra
na nem tudom eret vágjak-e magamon,ugorjak ki az ötödikrõl vagy mit csináljak,szerencsére eltünt minden játéka géprõl,persze csak a játékok,mintha mindent uninstalláltam volna,eltünt minden setupom így,viszont most van helyem a gépen az albiertshez... a játékok öszesen 35gigát folgalatak,tudnám mi ette meg a maradék 45-öt...ami még mindig eszi...ha törvénytisztelõ állampolgár lennék ne uis lenne akkora probléma,mert mindent újrarakok,de így csak gtl,gtr2,rbr meg witcher maradt ez legalább kurváva elfér...
Ne a setupban bizzatok elsõ sorban hanem magatokban.De persze ha setup nem jó a kocsi is kezelhetetlen.Mindenképp majd megprobálom összegezni hogy is kellene beállitani.De máma már nem hiszem neki fogok......
Ez a Frank Szintai Pantera setup nagyon király. 2:06.085-ot mentem vele max, de a 2:07 erölködés nélkül megvan, és még van is benne. A 30/40 difibeállítás rettentõen furcsa, én pont fordítva használtam eddig, egyáltalán nem is értem, hogy tud így mûködni... Ilyen erõs összetartásra (-0.40) meg még álmomban sem gondoltam volna. Bár így utólag belegondolva logikus. Mondjuk plusz összetartást soha nem tettem még egy autóra sem, féltem, hogy egyenesben túlságosan visszafogja majd a gyorsítást.
1:58 panterás idõk nem hoszem,hogy úgy születtek,azzal meglehet futni,amúgy nekem így semi nem akar kitörni,ahogy most én használomellenben 60/40-en eléggé szar volt az 1:53 viszont képtelenség,hogy normálisan anyit fussanak,fõleg hogy 914 leggyengéb a 76-os kocsik között
Bardocz, az a 20/80 difi érdekes. Elõször 60/40-rõl indultam, most asszem 30/40. Ha terhelés alatt jobban zár, az már olyan mintha jégen vezetnék. A második szám ugye az, hogy mennyire zárjon a difi, ha nincs terhelés, ha elveszed a gázt. Ha ez az érték magas, akkor nem akar hirtelen kitörni így a hátulja lassításkor?
Holnap kipróbálom! A délután talált setup stabil alapnak tûnik, lehet rajta kísérletezni.
"szerintem a célegyenes elõtt átjöttek egyenesen,és így nem kettesbõl kigyorsítva mentek célegyenesben,hanem már ötösben fullgázzal,úgy sztem lehetségesek azok az idõk"
Ezt holnap megpróbálom vhogy lecsekkolni, logikusan hangzik. Az 1:53-as 914 idõ így is teljesen kamu szerintem, de az 1:58-as Panterás alien-idõk talán így születtek...
nos,a difim az pont fordítva volt beállítva,most 20/70-80-on nagyon jó,és szerintem ez hozta a legtöbb idõt,mivel sokkal nagyobb tempóban tudok fordulni,aztán elöl öszetartás nekem +0.20 volt,merthogy akkor stabilabb a kocsi,ami igaz is,viszont -0.40-en is stabil,és nagyon jól fordul a kocsi,ezek a beállítások hozták nekem a 3 másodpercet
amúgy most mentünk egy 10 körös imolát,17-bõl maradtunk 5-en a végére...így lettem második,amúgy 3. lettem volna,a rajt nekem jól siekrült,mert 4. heyrõl rajtoltam,de sajna 3x vagy 4x megpördültem a versenyen(2x a saját hibámból),de így is nagyon jó volt,amúgy a versenyt ketten tudtuk befejezni a végére ahogy néztem au ötbõl,Roland meg én,többiek DQ
na igen,Rolikacsa segítségével 3 sec-el vagyok gyorsabb átlagban:) így már imola-pantera 2:07 :))
Az hát!!!Lehetetlen olyan idõket menni.Azért nézzed inkább csak a magyar idõket és akkor lesz reálsi viszonyitási alapod. Bardoczi egybõl jobb lett egy kis segítséggel.A bömi idõ már nagyon jó grat hozzá.Majd megprobálom összeszedni a gondolataimat mit hogy is kéne állítani mert nem egyszerû ezt csak úgy ide pöttyenteni. Ne csak Bömi pl Caprival is menj szintugy orrmotoros.
szerintem a célegyenes elõtt átjöttek egyenesen,és így nem kettesbõl kigyorsítva mentek célegyenesben,hanem már ötösben fullgázzal,úgy sztem lehetségesek azok az idõk