És úgy hogy túl késõn fordultam rá az célegyenes elõtti lassítóra. Lesz ez még jobb. :)
A Panterához találtam egy kezelhetõ setupot, a GTL online setupjai között. Az Imola mappában van egy "Frank Szintai" setup, nekem nagyon bejött. Ezzel sem mentem 2:06 alá, de sokkal nyugodtabb az autó, megvan az a stabilitás, amire már lehet építkezni. Az elõzõ hszben leírt pályarésznél sem ideges az autó.
Roli: én nem igazán szeretem az MSNt, de itt van két köröm, ha így elsõ blikkre van vmi javaslatod itt is megírhatod. Szerintem vannak itt néhányan akik örülnének egy-két Pantera tippnek, vagy akár általános setup tanácsoknak.
Elõször 2:09-eket mentem, aztán elkezdtem finomabban menni. Már amennyire a vacak Saitek R440-el lehet finoman menni. :) Ezzel annyit értem el, hogy sikerült pályán maradnom, de még mindig nem érzem annyira a gépet mint a BMW-t. Mondjuk jó ha 20-25 kört mehettem.
Nem tudok vele agresszívan beesni egy kanyarba, és hiába brutál a motor, ha 30/40-es difinél is simogatni kell a gázpedált - szóval a kigyorsítások sem az igaziak. Van egy rész ahol különösen instabil az autó. OK, bukkanó, nem várok csodát, de a CSL sokkal stabilabb.
Ez a rész kb. a pálya felénél van: van ugye a nagyon szûk balos, utána emelkedõ egyenes, enyhe jobbos, aztán lassú-közép bal, és közben elkezd lejteni. Na itt ezen a bukkanón elég bizonytalan a Pantera.
Mindjárt más érzés. Még úgy olyan fél másodpercet tudnék rajta hozni, esetleg lemenni 2:03 alá. Nem tudom eljön-e a nap, amikor a Panterával gyorsabb leszek mint a Bömbivel. :) Mindenesetre nem adom fel!
néha úgy fogom meg az autót,hogy "driftelek" vele,gázal sokkal egyszerübb:D
amúgy hoghy leírjam a konkrét problémám,az a bajom,hogy amikor beérek a kanyarba,elindul a kosi segge,és pördülök
demost tényleg,nem egyszerübb neked is ide leírni,mit hogyan érdemes beállítani,mert így csak egyszer kell,és mindeninek egyszerübb:) amúgy tudom,hog stabil setup lassú,de valahogy el kell kezdeni,mert rögtön gyorsal nekem nem megy
Keress meg.Mindenképp segítek.De azt már elmondom hogy stabill setup lassu de stabill.Kerékössztartásod eleve szar stabid is szar.Difid meg pláne
leírhatnád miket milyen írányba érdemes,én most panterát úgy állítottam be,hogy difi 60/40 öszetartás meg elõl-hául 0.20,0.20,és hátulra raktam a stabilizátort,hogy ne forduljon olyan agreszíven,mert amiatt nem tudtam vee normálisan menni
Igen a 10 km es az eredeti nyomvonal.Itt volt tegnap egy 2 órás versenyünk.Hát sokan elpukkantották a motrojukat.Köztük nekem is a vége elõtt 2 körrel.2:10 még nagyon gyenge azt még nagyon lehet csiszolni nem is hiszitek mennyire.Csak alapvetõ dolgokat tudni kell beállitani és az lesz. Af1 gtl 1 2008 Af1 2008 1
Visszatérve még egy kicsit a GTL re. RedRiot keress meg msn en szívesen segítek neked mind vezetésteknikában mind setupolásban ([email protected]) persze más is megkersehet szívesen segítek.
hát,nekem egy ilyen köröm volt ma,de én sznte mindig 2:10 körüli idõket megyek,a kis sikánban tudnék javítani,meg utána a lejtõn lévõ kanyarban,többi rész már úgyahogy megy,de 7 másodpercet nem tudnék javítani
Nekem 2:08.188... talán mégsem vagyok reménytelen :). De 7 másodpercet nem tudok javítani. 1,5-et, talán. Az azért sok. Az 20 kör alatt, ami pedig csak egy sprint, 1 egész kör.
a pantera kezesbáány :O te UFÓÓ én régen nem tudtam vele kanyarodni sem,mert már pörögtem is,most hogy csináltam beállítást maganak,így már nagyon jó,de az alap setuppal soha sem tudtam biztosan autózni,és ezután tényleg nem sok kocsi jelent kihívást,egyszerüen cask néztem a falconban is,hogy miért nem pörög ki a kerék nagy gázon,meg még pár kocsiban
Ezek a 2006 bajnokságból vannak de ezek az idõk tényleg csak gyakorlással érhetõek el.De nálunk pont ezért van a handicap rendszer.Mert nem mindenki Schumacher ezért hogy jobban kiegyensulyozottabb legyen a bajnokság ezért van az hogy a jobb pilóták csak gyengébb kocsikkal mehetnek amit a szervezõk kategorizáltak be. Köszönöm a linket majd lesz egy kis idõm letöltöm és majd csapatunk egyet. egybõl én sem tudok jól menni sõt én nem is megyek jól de tényleg csak gyakorlás kérdése. Imola 1 2007 Imola 2 2007
Ja a pantera 2:02.2 Piski Tamás DeTomaso Pantera 2:00.308 Csiki Péter DeTomaso Pantera 2:01.233 Juhasz Tamas DeTomaso Pantera 2:01.239 Rajnóki Tibor DeTomaso Pantera 2:01.435 Abay László DeTomaso Pantera 2:01.478
ááááá Nehogy feladd!!!! Mastersen se mindenki csodagyerek.Bár vannak ufók az tény én is néha úgylesek mint a fene.De hát ez van. Azt semmiképp nem ajánlom hogy egy kocsira gyúrj rá.Marhaság.Pont a pantera hát nem tom.Elég kezesbárány addig még nem kopnak a gumik.Én inkább ha mindenáron tojáshélyon akarsz járni akkor a nagy cobrával mennék.Se fék se futómû alatta.De mint mondtam ez marhaság.Minden kategóriában vannak jól kezelhetõ kocsik.Pl tc 65 az alfa cortina mini abarth meg a falcon bizonyos pályákon a motor erõ miatt. Mindegyik kocsi más és más pályára kiváló bár az Alfa majdnem mindenhol verhetetlen kivéve ha nincsennek nagy egynesek. GTC65 ben nagy cobra illetve gt40.Elan már jóval gyengébb de nagyon élvezetes a vezetése. GTC 76 szinte mindegyik kocsi jó csak ott is vannak jobbak. De mint mondtam ne egy kocsival gyakorolj.De én pl egy versenyre kb olyan 5-6 óra intenzív gyakorlás kell néha többi ahhoz hogy centire ismerjem a pályát.Ha már BMW akkor egy hotlap youtuben Monza 10k Hotlap BMW nagyon jó kis kocsi de a capri meg a 906 elveri igensok pályán.De kb egy kategoria ha a detomasot nem vesszük ide meg a corvettet.
Nem tudom, hogy csinálták, de nézd meg a replayt, mindenhol letölthetõ nogripen.
jeee pantera-imola 2:08.773,végre sikerült 10 alá bemenni:D de nogrien legroszabb elõtem lévõ pantera idõ 2:01,ezt lehet hogy úgy csinálták,hogy a célegyenesnél a sikánt levágták,és egyenesen áttéptek,hogy így gyosabbak legyenek?
Szerintem ez egész más hang ahhoz a zengéshez képest, mint ami a játékban van PONT ugyanezekenek a kocsiknak...
Én egyébként megtanultam egy autót vezetni elég jól (nagy '76 Corvette), de sajnos elég ritkán engedik szerepelni, és többnyire olyan pályákon, amik nem nagyon fekszenek neki.
RedRiot, látom megcsömörlöttél kicsit te is... de ne NFS-ezz, inkább gyere, vigasztalódj te is TDU-ban :). Komolytalanságot félretéve, vmikor összejöhetnénk vmi kellemes kis pályán párducot szelidíteni, én még nem mertem rászánni magam, de nagyon jó lenne megismerni, nogripen javarészt velük futották a top idõket.
iszonyat jó hangjuk van,és a játékbeli hang is szerintem el van találva,így hogy már hallottam igazit is dorombolni hacsak gépen is ócsószar hangszóróval
hagyjad már,már én is feladhattam volna mindent:D sokat gyakorolj egy kocsival,és csak arra gyúrj rá,és lehetõleg ne valami egyszerüen vezethetõ legyen(mint pl öszes 65-ös,bmw,fordok,gt350),gyakorolj a panterával rengeteget,ha valami,akkor az vezethetetlen,és ha azzal jól mész,utána kipróbálsz egy akármit is,és röhögsz hogy ez miez?még csak meg sem akar pördülni magától,nem is versenyautó mostanában csakis panterával megyek,felmentem egy szerverre ford falcon bevásárló kocsi volt kb,régen még alfával is megpördültem akárhol,most meg max ha nagyon túlvállalom magam,és azzal is sokkal gyorsabb lehetsz,ha óvatosan próbálsz vezetni,ezzel én rbr-ben minden pályacsúcsom megdntöttem,és még most is ha gyora akarok menni,annak csak hibázás a vége
Kipróbáltam az Abarthot és a Minit a Hungaroringen, és az Elant illetve a GT40-et az A1-Ringen. Közöm nincs hozzájuk, szánalmas idõket mentem. Hát jah, ennyi a tudásom: a BMW-vel néha villantok egy-két funrace-n aszt annyi. 2 év GTL után ez azért elég kevés. Pff. Valószínûleg úgy égnék a GTR-Mastersen hogy a Reichstag ahhoz képest öngyújtó.
Lehet hogy vennem kéne egy gamepad-et, és NFS-ezni kilencévesek ellen, ahhoz talán elég lennék. Na megyek kiugrok az ablakon. :((((
AZ skin nekem is kell, nekem is nagy kedvencem... Up the Irons! :D
ezeken a pályákon pont nemmegek,meg nem is ismerem õket:) mondjuk ha jól emlékszem hungaroringes idõm szintén bmw-vel nem sokkal van tiedtõl elmaradva,csak pár másodpercel amúgy én már nnak is örülök,hogy a panterát a pályán tudom tartani:)
A fórum mellett jobbra ott vannak a letölteni való programok is.
"Hu Vazzeg!!!! Mi a ráknak 700 skin gyerekek???"
Szerintem ez is egyfajta védelem lehet: egy 11 éves wrecker biztos nem fog ennyit letölteni hogy baromkodjon. Amúgy engem is sokáig visszatartott ez az 5giga, de így miután egyszer leszedi az ember, már nem zavaró.
www.altbierbude.de Idõket a "Best Laps"-ban megtalálod.
Van FAQ is vhol, az elmagyarázza a download plugin használatát, de ha nem boldogulsz, majd leírom magyarul, meg linkelek. De ezt majd csak otthonról, nekem még work van. :)
Hu Vazzeg!!!! Mi a ráknak 700 skin gyerekek??? Mi a bajnokságba egy 500 MB os skin csomaggal nyomjuk meg egy 500 MB pálya pakkal.De 5 GB. Hát ha azt letöltés managert ideadnád megköszönném mert akkor ez msáhogy nem fog menni vagy valami linket esetleg.GTL rankon van fent idõtök? Egy nevet meg pályát ha mondotok megnézegetném szívesen. Csak egy párat mondok. Hungaroring: Abarth 2:01.xxx Alfa Romeo 1:58.xxx Mini Cooper 2:00.xxx A1 Ring: Elan 1:48.xxx GT40 1:43.xxx Detomaso(kisebbik) 1:44.xxx Inetrlagos: BMW 1:44.xxx Capri 1:43.xxx 906 1:44.xxx Detomaso 1:45.xxx
"Kell valamit is letölteni hozzá?"
Hajaj! 200 pálya, 700skin - kb. 5giga. De van vhol az oldalon egy letöltés-manager, ami automatikusan updateli a GTLt, be is másolja a letöltött cuccokat a megfelelõ mappába. Sok az 5Giga, de csak egyszer kell leszedni. Utána már csak az aktuális újdonságokat, egy-két pálya néha-néha, pár skin. Megéri szerintem, sokkal változatosabb lesz a játék.
A funrace-k aktuális heti pályái a fõoldal tetején vannak, de a fórumban hamarabb kiírják õket. Csak a Special Event-ek vannak elõre lefixálva, a funracek pályái körforgásban vannak, folyamatosan váltakoznak 24/7. Remélem benézel, eddig kevés magyarral találkoztam.
Na lehet a következõn benézek és megnézem mit tok ellenetek :) Melyik a következõ pálya?Na akkor jövök én is a bömössel vagy a caprival. Kell valamit is letölteni hozzá?Vagy sima gyári skinekkel.
Ingyenes. Van egy számlaszám, ahová lehet adakozni, de ez nem kötelezõ.
Ma nekem is volt egy pár jó altbier-futamom. 2 pályán sikerült körrekordot autóznom: Crystal Palace, Barbagello.
Két másik CSL-el és egy-két 906-ossal csatáztunk jókat. Crystal Palace-on és Portlandon hagyományaimhoz híven szörnyen rajtoltam, utóbbin ráadásul összeakadtam egy másik Bömbivel, egy körön át gyilkoltuk egymást, aztán én hibáztam és leestem az útról. :)
Barbagelloban viszont eljött az én idõm! Pole, BMW-pályacsúcs. Kicsit ideges is lettem, ha megint csinálok egy béna rajtot, pole-ból, mögöttem 21 autóval, akkor legjobb esetben kurva nagyot égek, rosszabb esetben tömeg-crash! Uccsó pillanatban átállítottam az 1-es fokozatot rövidre -> legfeljebb majd az éles kanyarokban nem tolom vissza, majd kettesben elszuttyogok vhogy, gondoltam. A változtatás bejött, a rajtom sikerült. Az elsõ kör horror volt a hideg gumik és egy nyomuló 906-os miatt, de aztán már viszonylag eccerû volt. Eddig ez a legjobb eredményem! :)
Továbbra is maradok a BMW-nél, már egy personal skint is gyártottam hozzá, kicsit reklámozom vele egyik kedvenc zenekarom :)
tök jó versenyt mentem m,5 körös donningtonpark 4. helyen voltam aztán hibáztam egyet,és hátrakerültem,de az utolsó is hibázott és utolértem és harcolgattunk,aztán utolsó körben az utolsó kanyarban véletlen kilöktem,és megálltam,hogy elmehessen mellettem egy ideig vártam is hogy induljon,aztán mikor elindult mentem utána,persze elõtte megköszönte hogy elengedtem,aztán céltól pár méterre olyan satuféket adott,hoghy keresztbeálltam,de még így is õ futott be elõbb:D
oké köszi,megnézem:) talán még ma megcsinálom úgy,ahogy a faqban le van írva
Ezt a magyar honlapot ajánlom figyelmedbe illetve itt ha kérdezel szívesen segítenek és magyaráznak.Innen jutott ki a Wéber Gabi is a nemzetközi mezõnybe és ott lett kétszeres bajnok még 2000 tájékán. Hungarian GPL Masters keresgélj a linken sok mindent megtudsz és letölést is megtalálsz.Azért a GPL se makulátlan csak tényleg a korához mérten szörnyen jó fizikát kapott amihez a mai ISI motorok még nem nõttek fel.
köszi megpróbálom beüzemelni,igaz demo már megy,de legkisebb flbontáson is csak a képernyõ egy kis részén,bár amit mentem vele,nem tünt olyan durvának,igaz még meg se próbáltam semmit sem kikapcsolni(segítségeket),ha egyáltaln vannak,de ahoz képest hogy 10 éves nagyon duvra:)
Huh, mivel ez egy 10(!) éves játék, alapból 3dfx-re van írva! :D Baromi sok peccset fel kell majd pakolni, hogy miket már nem tudom, rég nem toltam. De peccsekkel és add-onokkal nagyon szépen néz majd ki, megéri a szívás.
Itt egy link, nemtom mennyire töröd az angolt, talán segít elindulni: GPL FAQ
Többet sajnos nem tudok segíteni mert évek óta nem GPLtem.
SuperCharger: nemrég lett vége az Altbier Abarth versenynek, elég jó volt. Nagyon passzolt ez a pálya (Road Atlanta Short) az Abarth-hoz. Kicsit Cadwell Park fílingje volt.
felraktam a játékot(ami gyanúsan kevés helyet foglal,pár száz mega),de valamiért nem megy:(
Na akkor beszerzem :) Legszabb al amivel en talalkoztam az lfs-ben van
A GPL-ben nekem az AI tetszett a legjobban. Offline is olyan izgalmas csatákat is lehetett nyomni hogy ihaj. Néha olyan fílingje volt mintha nem is a CPU irányította volna a többi autót.
Ha volt lehetõsége elõzésre, akkor kihasználta, és a veszélyes szitukban sem ment neki az embernek. Nem ment neki hátulról az embernek "elõzés" címén. Ha karambolokat is jól kikerülte. Kár hogy manapság már nem fektetnek ennyi energiát az AI programozásra. (Negatív példa a GT4 ps2n - legszarabb AI, mintha üres lenne a pálya -> keresztül akar menni a játékos autóján, képtelen a legegyszerûbb elõzési manõverre is.)
A GPL (GrandPrixLegends) véleményem szerint a világ legvalóságosabb szimulátora. Ám, annyira nehéz játékkal még nem talákoztam, tényleg mintha egy 50 éves dögnek küldenéd. Manapság van az ISI motor (GTR,GTL,GTR2,Race,BMW-Challenge,Race07,rFactor) ami jó kis motor, de rengeteg hibája van, és ha az ember már nem a megszokott úton meggy akkor szörnyû dolgokat produkál. Ott van még az LFS aminek szerintem a legösszetettebb, legsokoldalúbb, és leghibamentesebb motorja van. Valamint régen volt a GPL és Nascar2003 alatt futó motor ami nem bonyolította el a fizikát, szimplán mindent számolt és ezzel sokak elismerését vívta ki. Nyilván nem mindenki gondolja így, ez csak az én véleményem.
Egy GTL-es csapatásban énis benne lennék, idõm mint a tenger. Igaz, újra kell tanulni a fizikát.
Hy! Én egy barátomtól kaptam meg a Netes CD kulcsot, de még mindig le kell húzni a dvd-t az indítás elõtt. Ez nem is lenne gond, csak mostanában nem indul a gépem a telepítõ dvd nélkül... valami boot hibája van..... De hamarosan rászánom magam az ujratelepítésre és jövök én is!
a gpl menyire valóságos szimulátor?
nekem megvan,akkor még 4000 volt:S csak ha nincs meg valakinek azért kell
Legegyszerûbb a legújabbat, mert az mindig elérhetõ. De én most már szeretném lassan elkerülni a hama használatát. Senki sincs már, akinek ne lenne meg eredetiben, így mehetne hivatalos netes lobbyn keresztül, és bye-bye hamachi-féle nemlátlakhamachin-nemlátomaszervert-nemengedbe-miaverziótok és hasonló vacakolás.
így hogy már tudom hogyan kell beállítani a kocsit hogy stabilab legyen,a pantera egy kezesbáráy ahoz képest ahogy videlkedik def setuppal:O persze azért így se egyszerü eset,de sokkal vezethetõbb
Mikor csapatunk mar ujra egyutt,mint regen?
na ebben benne van minden köszi,így már jobban fogom érteni az egészet:)
de azt még mindig nem tudom,hogy az öszetartás mit változtat,a kocsinak melyik tulajdonságát,illete a difi mit változtat
Ha az ember már ÉRT a beállításokhoz, ez biztos igaz. De én elkértem Redriot setupját, ami egy olyan setup, amilyet magamnak soha nem raktam volna össze, mert szörnyen izgágának, vezethetetlennek, és lassúnak éreztem. Ellenben miután hozzászoktam, fixen 2-3 mp-el jobb kört mentem, mint azzal, amit saját magam raktam össze, és a magam számára jónak ítéltem. Ami azt jelenti, hogy jópár, ha nem az összes dolgot illetõen alapvetõ tévedésben vagyok. Ezekre hogy jönnék rá máshogy, mint hogy megkérdezek valaki mást, vagy megnézem valaki másét? (igen, akár mehetnék minden létezõ setupkombinációvál 350 kört, hogy megtaláljam a legjobban hozzám illõt, de az élet rövid)
Az alábbi jó olvasmány, mondott egy-két érdekes dolgot, amit én józan paraszti ésszel (ahogy eddig csináltam) máshogy gondoltam. Majd legközelebb alkalmazok párat.
Teljesen egyetértek veled. Én pl. az öcsémnek adtam oda beállításokat, de számára használhatatlan volt. Minden beállítás az adott emberre vonatkozik. A GTL-ben ez nem egy bonyolult dolog. Csak pár dolgot lehet állítani, fõleg a 65-s csoportban. Érdemes ezekkel kezdeni. Gyengébbek is, és a beállítások készítését is jól meglehet tanulni. Könnyebben vezethetõek ezáltal. hxxp://hungpl.hsw.hu/index.php?page=setup_guide ezt elolvasva sokat gyakorolva könnyen megtanulható.
Ne haragudjatok meg rám de nem szokásom setupt megosztani másokkal. Nem azért mert ez valami hadititok vagy ehhez hasonló nem ehhez semmi köze. Csupán csak azért mert csak akkor tanul az ember ha gyakorol utánajár és állitgat.De egyszerre csak egy valamit kell állitani majd menni 5-6 kört és kiderül hogy jobb lett e.Na persze ehhez okvetlenül ismerni kell a pályát teljesen.A másik az hogy hiába adom oda a setupomta nagy valószinûséggel kevés ember tudna menni vele.Hogy mért?Azért mert mint mondtam vezetési stílusra van hangolva a kocsi.Pl én 500 fokos kormányzási szöggel játszok meg 30 fokos zárással.Vagy elõre van álltalában tolva a fék (kivéve farmotoros kocsiknál) és a fékerõm is érdekesen van beállitva.Legjobb amit tanácsolni tudok hogy állisd be a kocsit sorrendben: váltó difi fékek rugók majd kerékdõlés és aztán a többivel már csak finomítani lehet de az kimondottan a stabilitást hozza magával meg 2-3 tizedet ha már tényleg ki tod autózni a pályából. Tévhit az hogy a stabilizátorral túlkormányzottá lehet tenni a kocsit.Épp az hogy csak az alulkormányzottságot lehet vele szüntetni de azt is a lasabb kanyarokban van jelentõsége gyorsakban már nincs jelentõsége.De a szabilizátor nem tud annyit hozni amennyit remélne tõle az ember.Alapjába véve a legfontosabbakat leírtam a többi már csak vezetési finomitásra szolgál itt a GTL-ben.GTR2 már más tészta.
Nagy segítség lenne számmra, ha elõször a beállítások panel részletei kerülnének tisztázásra. Szeretném, ha lefordításra, valamint magyarázatra kerülne sor, az alábbi képen található beállítási lehetõségkrõl:
"engem a difi,az öszetartás és stabilizátor érdekelne nagyon,ezekkel nem tudok mit kezdeni"
Stabilizátornál ha túlkormányzottabbá akarod tenni, akkor az elsõt állítsd puhábbra a hátsót keményebbre. Az összetartás és a diffi engem is érdekelne!
eh, az elõzõt persze nem így akartam megformázni :/
"Elárulok egy titkot.Gt Legendsben nagyon kevés múlik a setupoláson."
Annyiban fontos szerintem a setup, hogy minden kocsihoz legyen egyetlen jó, kiszámítható, könnyen vezethetõ beállítás. Pályáról pályára pedig valóban elég csak a váltót esetleg a kormányáttételt állítani.
Apropó kormány: nemcsak az autó, hanem a kormány beállítással is érdemes kísérletezni. Én tettem rá egy kis holtjátékot: így ha az AUTÓ kormányát direktre állítom, akkor nagy sebességnél sem lesz annyira ideges az autó -> nyugodtabban fékezhetek, nem fog kitörni a legkisebb mozdulatra.
Rolikacsa: vmi jó Alfa setupod nincs esetleg? Kb. ezer éve nem mentem vele, és nehezen tudok visszaszokni. Korábban nem volt gond szépen kanyarodni vele, volt egy olyan beállításom ahol gázelvéttel szépen rá lehetett segíteni az ívre. Azt a setupot nem találom, és nem tudom hozni a régi köridõimet. Elõre is kösz ha megosztanál egy beállítást, lehet hogy abból már tovább tudnék lépni!
Igazából én egy setupot használok a BMW-nél, és csak a váltót esetleg a kormányáttételt alakítom az aktuális pályához.
Én mindenképp örülnék neki. Egyenlõre minden AI lehagy. Sajna nem nagyon éreztem még rá a beállításokra.
Látom itt visszaolvasgatva a írásokat stb a setupokkal kapcsolatban. Elárulok egy titkot.Gt Legendsben nagyon kevés múlik a setupoláson. Talán ami a legfontosabb a váltó és a difi.Ez a két legegyénibb bár a legendsben kevés kocsinak lehet állitani a váltját csak végátételeket lehet állitani.De a difi az mindenképp fontos és egyén függõ és lábfüggõ ezért van az hogy általában két ember nem tud menni egymás setupjával. Van még azonban a összetartás és a stabilizátor ami kulcsfontosságú de az már csak a jobb vezethetõséget eredményezi ezeknél az autoknál.Rugokkal nem sokat tudszjavitani mivel eleve 2-3 klikk az állitási lehetõség.Egy szónak is száz a vége a játék úgy van megalkotva hogy a kocsik stílusa kijöjjön és érezhetõ legyen a kocsik közti külömbség.Pl egy orrmotoros kocsiból nem lesz túlkormányzott kocsi mert mindig tolni fogja az orrát.Mindegyiknek sajátos vonása van és ezt ha megtanulja valaki akkor lesz gyors nem a setuptól.Egy bölcs ember azt mondta nekem egyszer 70% vezetés 30% setup ez persze igazából már nem így van de a szimulátoroknál nagyon igaz.De persze lehet olyan setupot is összedobni ami vezethetelen. De ha valaki setup gondokkal küzd szívesen segítek vagy elmagyarázom ha kell akár egy két setet is feldobhatok ha kell.