Én LFS-ezem, de tán még GTL-hez is lenne kedvem (csak szar érzés lenne hogy nem vok a jók között). Osztálytársammal (aki engem lazán levert) indulunk az LFS demó ligában, az elsõ verseny most vasárnap lesz. Jelenlegi idõmmel esélytelen vok de majd megszokom. A driftes pályafutásomnak még karácsony elõtt vége lesz, jön az új patch amibõl kiveszik a driftes autót úgyhogy végképp visszatérek a gyökerekhez. Szóval ha nem tekintitek offnak majd néha jelentkezem hogy mi van, persze GTL-re is összejöhetnénk. Addig is szorítsatok a PP Racing Team-nek vasárnap 5 órakor :D
Én mikor eltûnök így hosszabb idõre Red Orchestrázni szoktam. Kétlaki életet élek: lövöldözök vagy versenyzek. Kéne vmi Mad Max játék, amiben mindkettõt lehet egyszerre! :D
én mostanában barátomal et-zek,meg most nyomom runescapet:D persze minden van gtl:)
Eh, mindenki uninstallta a GTLt.
Ma megint volt egy hosszú versenyem, és megint nem sikerült befejeznem. Vmi kolosszális lámaságot csinálhattam. Szépen tartottam a 10-11. helyet, tök tiszta futam volt. 31.körben kijöttem gumit cserélni mert már kezdtem lecsúszni az ívekrõl. AI irányította a kocsit, beálltam, beállítottam mi kell, kb. 1 percig kerékcsere, aztán tûzök vissza a pályára.
Köv. körben bedob egy üzit felül: "Didn't made STOP'N'GO Penalty, DISQUALIFIED!"
Hoppá! Ilyenkor mi a f3!%+ van? Lehet hogy piros volt a pit-out lámpa? De könyörgöm, semmi Stop'n'go "behívót" nem kaptam, egybõl kizárás! Mi lehetett a gáz? (nagyon félek hogy kiderül: igazi 100% láma vagyok :(
Ma versenyeztem GeeDee ellen is: nagy fazon az öreg, van vagy 60 éves, és pár napja érte el a 100.000km-t az altbier-en! :O Nem gyengén hardcoreba nyomja a tata! :D Az igazi kocsimban kb. úgy 2013-ban lesz 100.000km (ha addig nem cserélem le), ez meg egy év alatt ennyit megy a GTL-ben! :D Õrület.
beléptem egy szerverre amin ottvoltál,csak nekem nem voltak leszedve a cuucok,és mindenkit mindig újratöltött,ctrl+alt+del lett belõle:D
No, az olyan sikánokkal tudok jókat szívni én is. :)
Nekem is volt egy két jó meccsem, az utolsó egy Falkenberg nevû pályán. Elég tempós és rövid pálya, GT65 verseny, így a Cobrat választottam, úgyis jó rég mentem vele. Vhogy jól összeállt minden, pályát sikerült memorizálnom és... 1 seccel az enyém lett a pole, kb 15 emberbõl. Ettõl úgy megilletõdtem, hogy az elsõ körben túlhajszoltam a Cobrát (nem nehéz mint tudjuk :) és kicsúsztam... Mind1, buli volt. Kár hogy viszonylag kevés GT65 verseny van. Azért a qualiban megmutattam mi a magyar virtus :D
mentem most egyet online,monza junior,én mentem mustangal,másik két ember lotusal és 1 ember mini-vel megnyertem a versenyt(8kör),mert egyenesben jó voltam,de a minis srác:O eszméletlen durva volt és jobb kört futott nálam versenyben,minivel,mint én mustangal:O célegyenes elõtti sikánban úgy rámjött mindig hogy az valami eszméletlen volt,elsõ normálsi versenyem onlineba ami nem hamachi-s sg-s verseny:)
Hat kb 60% tart, fasza dolog nem kell kinlodni a keresesel egyhelyrol minden lejon, nem tudtam meg errol az oldalrol.
DL ticket számot mindig kell nézni a weboldalon letöltés elõtt. A GTL sokat fog majd gondolkozni indulás elõtt (millió új file), de mikor elõször végiggörgeti az ember a pályalistát...
jaja,eléggé erõs,és szerintem túl jól fekszi az utat,vagy csak úgy tünik,amúgy most amatõrben idõmérõn 5sec-et vertek rám,de versenyen úgy hogy egyszr megpörgültem nyertem a csl-el 6 körös versenyen:) és 2 tizedet javítottam,küldve is van nogripre:D
És ez még nem az összes autó... Jobban várom mint bármilyen más szimulátort, pedig ez "csak" egy mod!
Jó lenne ha csinálnának neki még néhány Gruppe5-ös játszótársat, mert ezzel a teljesítménnyel jelenleg kilóg a GTC76-ból.
ez a bmw mod eszméletlen:O dijon-on 1 sec-et javítottam csl-es idõhöz képest:D eszméletlen hogy fekszik az úton,meg a 10000-es fordulatszám...ilyen kéne minden autóba:D
Ez a helyes hozzáállás! :)
akkor gyorsan letörlök mindent:DDDDD nem is kell nekem semmi meg a hugomnak sem csak gtl:D
Itt regisztrálod magad, aztán megkeresed a "download script"et. Ez a download/gizmos/misc-ben van. Van ott még vmi wxpython nevû proggi, elõbb azt kell letölteni/telepíteni, az futtatja a letöltõ scriptet.
Mindig mikor elindítod a scriptet, csekkolja a gtl könyvtáradat hogy update-e. Ha vmi új pálya vagy kocsi van az altbieren, akkor kijelzi hogy mennyi letölteni való van. Elindítod a letöltést és a proggi automatikusan be is másolja a file-okat a gtl könyvtárba! Utána már csak játszani kell.
Elsõ alkalommal ugye túl kell esni a rettegett 6 gigás letöltésen, de ezt csak egyszer kell megejteni. :)
amikor rá akarok menni a szerverre automatikusan letölti a dolgokat hozzá?
S: az elején egy pillanatra visszalököm 2esbe, viszonylag erõsen lassítva a ráhúzom a bal rázókõre. Aztán fokozatosan gyorsítva beveszem a jobbost. Be tudom szedni lassú hármasban is az egészet,de akkor a balos közben már közelebb kerülök a jobb szegélyhez mint a balhoz -> rossz helyen kezdem a jobbost. Egyébként röviddel mentem, de nem volt vmi jó a setupom. Az S elõtt van egy éles balos, azelõtt egyenes elõtte egy hosszú jobbos: ott is szarul ment a gép. Nem sikerült azt az enyhén túlkormányzott, de még stabil beállítást megtalálnom.
PM-et küldtem neki, hogy szerintem mindketten hunyók voltunk, és hogy bocs amiért kiléptem, azt azért nem kellett volna. (amúgy kb. négyen mentek el mellettem.)
Russian ring az nagyon õrült pálya, nekem is tetszett. :) Porto kevésbé, de igényes az is.
Te azt az S-t kettesben veszed? Én azt mindig közepes hármasban. Normál váltóval mentél? (sztem a rövid jobban passzol, 5-iket így sem lehet kihuzatni)
Egyébként az ilyesmi nálam is olyan pont, amiben még nem tudtam dûlõre jutni. Elengedjem, vagy azért menjek a normál tempómban, és ha meg tud elõzni, hát elõzzön? Mert ha látom, hogy sokkal gyorsabb, BaumgartnerZsooti-effekt forog fenn, világos, hogy elengedem, de ilyenkor? Kicsit mindig vegyes érzés kering bennem, mert az azért látszik, hogy jobb nálam.
10. hely viszont annyira nem rossz, én onnan még folytattam volna. Vagy a baleset után sokan elmentek?
Én meg tegnap toltam az egyik altbier-en két pályán kicsit, a verseny maga semmi extra, alig voltunk, de a két pálya elég fura volt. Fura, de jó. Az egyik Porto, városi pálya, szûk, két sávos, két méter magas szalagkorláttal a szélén, szinte csak derékszögû kanyarokkal. BMW-vel nagyon gokartjellege volt, meg volt benne 3 nagyon hosszú egyenes is, ahol lehetett nyomni neki. Fun lett volna, ha nem csak 3-an vagyunk, és abból nem csak 2 tud valamennyire vezetni. A másik pálya ennek szöges ellentéte. Russian Ring: ez meg egy reptéren van berendezve, nagy semmi, ameddig a szem ellát, egy-két hangár, rádiótorony, a háttérben a távolban öreg ruszki repülõgépek. A pálya érint egy kifutópáyát meg pár összekötõt.
Mindkettõ tök hangulatos volt, és teljesen jól ki volt dolgozva. Kezdem azt hinni, hogy az altbier minõségileg alaposan elbírálja az addon pályákat, mielõtt felrakja õket. Kár, hogy mindegyiket azért nincs idõ betanulni.
Így replay után azt mondom versenybaleset volt. Én is lassú voltam azon a ponton, de ha az ütközés nem lassítja le, szerintem õ is kisodródott volna. Utána fairplay szerint lelassított, elengedett volna, de nekem már nem volt kedvem a 10 hely hendikeppel folytatni a versenyt. Lehet hogy küldök neki egy PM-et.
Majd holnap megnézem a replayt az õ szemszögébõl. Kíváncsi vagyok mennyire tartottam fel, mennyire volt "jogos" a letolás a pályáról. Nem valszínû hogy a közeljövõben indulok mégegy hosszú versenyen.
Nem, uj fizikaja van, egesz jo. A hangja is szep.
Más: le is tudtam az altbier versenyt. ( Quali olyan lett amilyen, 27-bõl talán 13-14. Második körben beállni látszott a pozícióm a 10. helyen. A sikánnál ketten kicsúsztak. Az egyik közvetlenül mögém jött vissza. Valamivel gyorsabb volt tõlem. A kör elsõ felében tudtam tartani. Aztán jött az S-kanyar (tudjátok lejtõs bal -> emelkedõ hosszú jobbos). Fék, kettesbe vissza -és bang! gyerek hátulról belém, szépen kilök a kavicságyba. Ezért kurvára megérte egy órát idõmérõzni.
OK, valamivel lassabb voltam, de lehet hogy még abban a körben elengedtem volna. Attól hogy két féktávon közel jön hozzám még nem vagyok köteles letakarodni elõle a pályáról!
RedRiot, látom nem vagy bent a Capri Kyalami-n, mi történt?
én még 20 kört simán kibírtam spa-ban gt40-el meg aszem panterával is,és én nem igazán tudok csúszás nélkül menni,szerintem kell a kocsiban rakni anyi benzint hogy végigmeyj,és ha közbe érzed hog gázos akkor kijösz
Lehet hogy igazad van. Egyetlen hosszú versenyemen olyan 25 kör után már lehetett érezni hogy kezd gyengülni a tapadás. Én az csak egy Abarth/Anderstorp North verseny volt! Ez a 35 kör határeset, biztos lesz aki megkockáztatja pit nélkül, de tényleg jobb lesz óvatosnak lenni.
Hát, azok biztos, a kérdés inkább az, te kibírod-e? A végére már nagyon le lesznek kopva a gumik, és szép lassan elkezdenek majd nem passzolni azok a fétktávok, meg azok a kanyarsebességek, amikre rálltál a friss üzemmeleg gumikkal. És ezzel egy idõben a te is fáradtabb leszel...
Sztem túl nagy kockázat, én magamat ismerve biztos beterveznék egy kiállást, gumik miatt is, meg benzin miatt is.
Asszem teszek egy próbát. 35 kört még kibírnak a gumik, nem?
"Lehet ám, hogy lesz 1 db ember, aki 1:49-et fut, a többi meg mind 1:53+ lesz..."
Titokban én is ebben reménykedem. :)
A BMW kezesebb szerintem is, de azért ott is észnél kell lenni a kanyarkijáratoknál. Talán a BMW-nek ezt az éles zengését nem szeretik, vagy talán mert a Capri jobban néz ki.. :)
Az egyetlen tippem még arra, hogy lehet Caprival 1:49-et menni, hogy ahol csak lehet, gázzal fordítják be a kocsi hátulát a kanyar végén. Valami technikai dolog lehet, mert nem hiszem, hogy te v. akár én is ennyire nagyon nem találnánk el a féktávokat, vagy ennyire ne tudnánk a jó ívet.
A sikánt egyébként szerintem egész jól le lehet csapni, a sárga bólyákat az utolsó kivételével mind tutira el lehet sodorni, és még az sem lesz levágás.
Bepróbálod akkor ma este azt az altbier-es futamot? Lehet ám, hogy lesz 1 db ember, aki 1:49-et fut, a többi meg mind 1:53+ lesz... :)
bardocz: Nem kötelezõ felrakni azt a pakkot, pályak meg festések vannak benne, gyári pályákon a pakk nélkül is tudsz menni, csak akkor a festések nem lesznek olyan változatosak. Annyi elõnye van, hogy így egyezteti a tartalmat mindenkinél. Sztem megéri az az 5G helyet. Írj ki vmit a géprõl DVD-re :).
Multi, netes játék, a lista vége felé. Egész nap mennek a szerverek, de inkább estefelé van mozgás (mint mindenhol). www.altbierbude.de Itt van minden info. Amit sokan nem szeretnek hogy egy 5 gigás pakkot le kell szedni, hogy indulni játszani lehessen a szervereiken.
Jó hír, hogy állítólag készítenek egy light-pakkot is, az új érdeklõdõknek.
tegnap imolán én is erre jöttem rá,ahoz képest amilyen erõs eléggé kezes amúgy ezek az albiertek hol vannak vagy mikor?:D multiban netes játékon?mert tegnap nem találtam egyet sem
én tegnap multiban magny national,pantera 9-en voltunk 4 hely kvalin úgy hogy a panterát nem tudom mikor vezettem utoljára,nagyon óvatosan mentem vele,az elején megprödült elõttem egy porsche,de csak picit pöccintett meg,nem pördültem meg,aztán küdök tovább fel magam,és egy kispanterát megelõzöka hoszu egyenesben.ott a féktávot hosura veszem mert különben forgok erre a szerencsétlen természetesen belémjön,és ugyebár õ miért forogna meg,ott ráadásul a kavicságy jó hoszú,az egész versenyemet elbaszta
No, mentem a BMW-vel is néhány Kyalami kört, két 1:53-ast is mentem egymás után. Úgy érzem még olyan 1.5 sec-et tudnék belõle faragni.
A Caprival ezután már sikerült nagy nehezen egy 1:54, de a Bömbit vahogy jobban érzem. Pedig tudásban kb. ugyanott vannak, a Capri népszerûbb is a szervereken. Amit nem nagyon vágok, szerintem a BMW sokkal kezesebb, kevésbé érzékeny rá ha kitapossák a belét.
Az Altbieren láttam 1:49.9 a Capri/Kyalami rekord, de nincs replay. :( Azt a vak bal hajtût én is nagyon utálom. Ráadásul egy bukkanó van ott ahol kezdenék kigyorsítani, ha nem óvatos az ember, akkor könnyen megpördül. Ha meg óvatos, akkor lassú lesz a kör. :) A 22-es csapdája. Az elsõ szektorban azt hiszem ki tudom autózni a maximumot a Capriból, de a végén az a nagyon lassú sikán (ráadásul magas rázókövek és szigorú "cut track", és a vak hajtû - lehet hogy ott vesztel sok idõt.
"erre utolsó körben (tipikus nálam) lesodródtam a sikán utáni hosszú kanyarban a kavicsig...."
Nem csak nálad tipikus! :D Altbier, Hilltop 5 körös, én BMW-vel. Qualit lekéstem, 16. uccsó helyrõl indultam. A hosszú egyest szeretem, ezért rajtnál még be is ragadtam. Aztán el is hullottak páran, nekem is sikerült jól helyezkednem, 4. voltam az uccsó körben. Elõttem egy 911 megpördült egy hosszú balosban. Csak kívülrõl mertem kikerülni, de így lesodródtam a pályáról. Az engem üldözõ Capri így visszavett egy pozíciót, maradtam 4. Pedig ha kikerülöm a Porschet, meg lett volna a pódium a 16.-ról. :/ Mind1, így is buli volt!
Próbalgattam tegnap én is Kyalamit, az pl. valóban szép. De én még 1:57-re is nagyon nehezen küzdöttem le. Engem baromira zavart ott az a két hosszú, nehezen belátható kanyarkombináció, az egyik rögtön a cél után, a másik meg a hajtû elõtt. Szinte vakon kell menni, és taposni a gázt anélkül, hogy látnám, hol lesz a kanyar vége, én ott buktam el sokat, az biztos.
Basszus, pedig Capri RS-re van beírva. Nem próbáltad meg utánacsinálni GT40-el v. Escorttal? Lehet, hogy a Capri ott ennyit tud, és kész.
Én tegnap altbieren mentem egyetlen komoly versenyt, Monza GP-n Corvette-el. Kvali 4.-ik, rajtnál +1 hely, menet közben elsokallta elõttem Porsche 906 +1 hely, második voltam stabilan, elég távolság elõttem és mögöttem, erre utolsó körben (tipikus nálam) lesodródtam a sikán utáni hosszú kanyarban a kavicsig.... aszittem összetörök valamit, meg se vártam a verseny végét, tegnapra elég is volt a GTL.
az hogy darabosnak tünik a játék hibája,néha a replay fájlok eléggé érdekesek...pl nekem vettében nem volt fordulatszám mérõ meg sebesség sem,és a kormány is darabos
SuperCharger: hát van néhány gyenguszabb pálya valóban, de van nagyon sok minõségi darab is. Kyalami sem rossz, de ami az új kedvencem: Lime Rock! Nagyon ajánlom tényleg, próbáljátok ki!
Azt a replayt én is letöltöttem, de sajna GT40, nem Capri. :( Azért köszi. Majd megpróbálok keresni még pár másodpercet. Az 1:53-as Escort replayt is megnéztem: az a fura hogy elég esetlen, darabos körnek néz ki, nem az a mintha-dróton-húznák effektus, mégis gyorsabb tõlem 2 seccel...
De ha ráértek, öszeülhetünk egy Capri RS-Kyalami menetre, és megosztjuk a tapasztalatokat.
Nekem csak az a gondom az altbier-el, hogy valahányszor eddig rájuk néztem, egyiken vmi új tökismeretlen pálya volt, a másikon meg az egyik Hockenheim. Hockenheim már kicsit unalmas volt 5-6-szorra, az ilyen kieg. pályák között meg nagyon kevés az igényesen kidolgozott, a legtöbb csak valami részletességben és textúrákban elnagyolt vacak, ami úgy ímmel-ámmal követi valamilyen létezõ pálya vonalvezetését. (én sajna egy szimulációtól a látvány élethû szimulációját is elvárom)
Ja, 3. szerveren meg egyfolytában a Norschleifét látom, 4.-5., meg ugye a jelszavas sokkörös futamok.
kitalûáltam egy új csoportot,jobbak gyengébb autó: shelby gt350 escort rs porche 914 merci ferrari
kipróbáltam magny national,amatõr módban és az escortok nyertek én meg lettem 3. a gt350-el
ehh,most sem tudok belépni hamachira,nem értem mi lehet a gond
Altbier-re nem szoktatok jönni? Ablakos mestert már láttam, de a többieket nem. Nekem nagyon bejön, volt pár nagyon jó versenyem, már volt két gyõzelmem is! :)
Ami jó az Altbier-en: -változatos autók: nincs klónháború filing, és a letöltõ scriptnek hála, nincs végtelen-töltés-bug sem. -változatos pályák (a site-on lehet szavazni) -viszonylag alacsony ping -esténként mindig van legalább 8-10 ember, de inkább 16-18. -barátságos légkör, nemzetközi mezõny, nincs anyázás, sértõdve kilépés elsõ körben -kis 5 körös sprintek 24/7. Ha az egyik pálya nem tecc. Ha elrontod az egyik versenyt, aznap este még lesz pár ahol jól szórakozhatsz. Nincs az hogy wrecker elsõ körben kilök, 10. körben magadtól kicsúszol, aztán leshetsz egész este. :)
ami nem jó: -néha iszonyat idétlen, és idegesítõ pályák. Fallal körbevett ChampCar stílusú szarok, reptéri gokartpálya tele hajtûkkel, és túl szigorú "cut track" warningokkal. -néhány túl gyors ember :))))
Más: Holnap lesz egy Capri/Kyalami nagyverseny a 'bier-en. Az egyetlen gond, hogy 1:55 a legjobb idõm, miközben valaki ment 1:49-et is. Capri/Kyalami replayt nem találtam a neten, vki tudna küldeni egy profi replayt, amibõl tanulhatnék? Csak tippelem, hogy az utolsó szekcióban a sikánnál vesztek sok idõt.
http://www.youtube.com/watch?v=E4vHPYq1WIc ez az egyik versenyünk elég változatos mezõnyt produkálva a szabályok miatt.Gyertek minél többen. Special engem ez a kocsi érdekelne honnal lehetne leszedni http://www.youtube.com/watch?v=JgJxoLeqWbQ lécci segítsetek köszi elõre is.
Starforce ígyisúgyis fent van a gépeden, akár eredeti, akár warez. Csak annyi a különbség, hogy virtuál cd-ról eteted vele az adatokat, vagy igaziról.
A kozeljovoben en is benne lenne'k egy kis GTL partyban!! Sajna nem original me'g (meg ha megveszem a CD-t, akkor se hiszem hogy felteszem a starforce miatt, viszont akkor lesz azonositom ;))
Sziasztok! Ha van kedvetek csatlakozni a GTL bajnokságunkhoz akkor a GTR-Mastersen lehet.Addon pályákon és skinekkel plusz kocsikkal megy a bajnokság és egy igen érdekes handicap rendszerrel ami röviden annyi hogy a gyengébb versenyzõ tud erõsebb kocsival menni de az erõsebb versenyzõ csak gyengébb kocsival ez az határozza meg hogy épp ki hol áll a tabellán. No de amiért is kereslek titeket az még pedig hogy tudnátok e segíteni a BMW M1-es kocsival kapcsolatban.Sehol nem találok róla linket ahonnan le lehetne szedni.Elõre is köszönöm üdv Roli
Mondjuk épp javasolni akartam, hogy ha már úgyis mindenkinek van eredeti, Praze, te, Siku, én is, akkor bemehetünk neten egy üres szerverre. Persze ennek megvan az a hátránya, hogy nem lesz vmi nagy a kocsiválaszték. Vagy, most jut eszembe, ami még kisebb hülyeség, hogy kirakom a szervert a netes lobbiba, és nem kell akkor hamachi. Pillanat, mindjárt átállítom. Jelszavas lesz persze, név mondjuk SC szervere, jelszo ugyanaz, mint a hamchi networkre.
hát beszarok nem akar mûködni,a közvetítõ szerver elutasít,végre megvan a dvd,erre meg ez jön...
Lehet, hogy megint egy olyan hülye hamachi-szarakodás... :( Nem hiszem, hogy terhelt lenne, én fel órája simán bejutottam.