reg nem voltam, munka volt ezerrel, most meg ugye hetvege, de remelem hetkozben vmelyik nap tudok jonni. Siku biztos jo az a szimulator amit linkeltel, de azert aki ilyet vesz mar kicsit elvakult es csak 1 lepes, hogy versenykesztyuben meg sparco cipoben jatsszon otthon. ... a csaja meg a konyhabol radiozik vele, mintha a csapatfonoke lenne:-)
most meg a hama-m nem megy, na majd legkozelebb.
OFF Hat ez durva egy verseny volt (marmint az F1)!!! En is orulok, hogy Kubicanak nem lett nagyobb baja. ON
Ha már a pályafrissítés szóbajött, esetleg a Toban pályát is meglehetne egyszer nézni. Többféle variáció van a csomagban, 2-4 km hosszú trackek.
Ne felejtsd el, hogy mi már akkor másfél+ órája köröztünk Imolán... meg az a BMW ugyan erõsebb 100 lóval, de nehezebb is vagy 100 kilóval. Ez biztos hátráltatta a kerékvetõkön, a sikánokban, meg a lejtõk végén fékezéskor.
És mivel a kvali vége után 2 másodpreccel csatlakoztál, még rendesen setupolni sem volt idõd.
De játszhatnánk ma este egy visszavágót ugyanitt. Mindenki jöhet bármelyik BMW-vel, aztán kiderül :) plusz erõ vs. plusz irányíthatóság?
Egy darabig ez is igaz volt, de akkor sem volt 100%-ékos... bár jobb eredményeket lehetett vele elérni, mint SF nightmare-el. Feltettél esetleg más (újabb) SF-os játékot? Mert az frissíti a SF drivereket, és attól okosabb lesz.
Portland pályán szoktatok menni? mert ott most mennek az atlantic versenyzõi szakadó esõben! :) http://www.champcaratlantic.com/FrontPage/VideoHighlights.asp?MMShow=0&ShowVideo=1
Hát, húzd le a DVD-ket. Egyedül az 100%-os. SF nightmare kicsit válogatós chipsetetk meg meghajtók tekintetében.
szerintem gyors setupot bárki tud csinálni ovál pályára,egyedül még stabilizátor és öszetartás hatását kéne megtudom,hogy mit változtatnak,valaki elmagyarázná?
Már egy ideje van, de nem valami szép, meg szerintem versenyzésre eléggé alkalmatlan... :( nagyon hosszú és szûk.
Praze: de, én pont, hogy gyors setup-ra gondoltam, ami annyit tesz, hogy hosszú váltó. De szerintem neked a 906-ban nem kell aggódnod egy cseppet sem.
Ja, tudtam. A Lotus 80 a neve ellenére amúgy az 1979-es modell neve,a Lotus 79 pedig az 1978-as világbajnok autó. A 80-as nagyon gyengére sikerült, ezért a legtöbb versenyen a Lotus 79-et használták. De a mezõny addigra felzárkózott, így a 79 sem volt már olyan sikeres mint elõzõ évben.
A Ferrari '79-es autója nem készült el a szezon elejére, ezért eleinte a '78-as kocsit használták. A furcsa, "kétfedelû" kasznis az igazi '79-es. És van még egy harmadik, a "slow" verzió, ezt Monte Carloban használták.
Az überautó a modban egyébként a Williams FW07. '80-ban meg is nyerték a bajnokságot.
A készítõk az Upgrades menüvel oldották meg a szezon közbeni változásokat, új típusokat. Nekem a Arrows A2 tetszik nagyon, brutálisan néz ki, kár hogy nem túl stabil gép.
Nekem volna kedvem "egy kis high-speed versenyhez" de senki nem merjen gigagyors setuppal jönni mert oda a feeling.
RedRiot:Kipróbáltam a GP79-et Bathurst-ön és hülyeségbõl az Upgrades részre böktem...olyan kocsik jöttek elõ, hogy csak néztem (1980-as Lotus, Ferrari) te erre már rájöttél, vagy csak nekem új ez?
Nincs kedvetek egy kis high-speed versenyhez Daytonán ma este? (ezekkel az autókkal, látszólag közel azonos végsebeséget tudnak: nagy BMW, P911, P906, nagy Corvette, GT40, Daytona Coupe, nagy Capri)
Ha valami hagyományos vonalvezetésü pályát szeretnétek inkább, sztem ki lehetne próbálni Oulton Park-ot. Mentem rajta pár kört gt350-nel, kellemesnek tünik. Cadwell Park-ra emlékeztet.
Illetve várom az egyéb jó ritmusú ÉS szépen kidolgozott pályákra a javaslatokat, csak még idõben, hogy mindenki le tudja tölteni.
Egyedi légterelõk de lehet csak ellensúlyok bordáslemezbõl
Prazlee: GP79-ben nem használok segítséget. Igaz nem is megyek úgy mint a linkelt videón a gyerek, de segítség nélkül brutális. Na jó, automata kuplung az egyetlen, de nincs 3 pedálom, gombbal kuplungolni meg nyomi. Meg automata gázfröccs visszaváltáskor, ennyi. De lassú is vagyok eléggé, 1:30 alatt még nem mentem Monacoban.
ABS hiányát amúgy könnyû megszokni, és tényleg érezhetõ ahogy a fékek és a gumik melegednek, egyre stabilabb fékezéskor az autó. Normálisan rajtolni viszont nagyon nehéz, hideg gumikkal szinte lehetetlen.
V8 modot majd kipróbálom, bár most nincs sok türelmem pályákat tanulni, és sajnos nem ismerek egy ausztrál pályát sem Melbourne-ön kívül, +3 kör Bathurstön.
miután nekem megvan az rfactorban is kifogom próbálni, de a GTR2-ben nagyon jó a V8! Csak sokan nem szertik mert kevés setuppot enged..mint a valóságban többet számít a vezetõi tudás. nekem meg ezért tetszik :)
Nekem sajnos a GTR2 ellenszenves így inkább az rFactort választottam. +az rFactor flexibilisebb a moddolhatóság szemponjából, és sokszor annyi mod van hozzá mint a GTR2-höz.
gtr2ben is van V8mod.. van rFactorunk de állítólag x idõ alatt csinál vmi hibát az autóval.. ezért maradtunk a GTR2es V8modnál.. hidden valley, bathurst, adelaid, surfers paradise a jó pályák.
Mostanában én is rFactorral nyomom. RedRiot: és milyen segítségeket használsz a GP79-en? (anti-block,ASR...)
Amúgy nekem a V8 Supercars a favorit. Grafikában odaveri bármelyik PS3-as játékot és a Bathurs olyan gyönyörûre sikerült, hogy 20 kör után is találsz vmi újat. Amikor elõször mentem egy kört azt hittem, hogy bekapcsolt vmi segítség és azért megyek ilyen jól, de rá kellett jönnöm, hogy a kanyarok olyan jól vannak megcsinálva, hogy tökéletesen lehet határon autózni. Link
Ez elõbb kicsit próbáltam GTLni, de nagyon belassultnak tûnt '79ezés után. :) Ráadásul a pályák sincsenek tele sikánokkal, lendületesebb az egész. És mint a videón hallható, a motorhangokat is eltalálták.
Én inkább csökkentettem volna MTU-t, azt szokás, ha gázt sejt vele az ember. 1500 sztem magas, 1450 a tipikus, de inkább kevesebb. Mondjuk nem is tudom számít-e, mert hamachi úgyis UDP-t használ a fõ kommunikációra, TCP-n csak a központtal kommunikál.
A cserebere rendben megvolt. Most van Internet,VPN. Most annyit változtattam, hogy gateway-be tettem a hamat 1500 MTU-val, kikapcsoltam a IP6-os protokolt és Trusted zónába tettem a hamat a Kasperskyben. Meglátom... vagy nem.
Hmmm... és az új kártya óta vonakodik ennyire? Akkor talán az MTU beállítás változott meg. Talán... (ez egy önmagában is kissé rejtélyes hálózati paraméter, és pluszban még Windowsban igen jól el is rejtették, minden Service Pack-el változik a helye a registryben. Hogy Vistában hol van... ) Az "elbaszarintás"-t magára a kártyacsere megtörténtére érted, vagy történt valami váratlan a mûvelet során?
Lehet, hogy hiba volt a vista, de nem ebbõl a szempontból. Az hogy a tudásom ill a nem tudásom miatt nincs kapcsolat az nem VSTA bûne, 4 hónapja mûködik(mûködött) a hama-vista. Hálózati kártyát cseréltem és úgy magyarosan elbaszarintottam valamit. Próbálom túrni a netet, hátha sikerül a megoldást megtalálni.
Jövök ,ha tudom mikor kezdjük! Én nemrég írtam a hrc-nek ,hogy vmi rajt idõpontot mondjanak, mer akkor csak annyival megyk hamarabb oda h menjek 2 kört! Igyekszem ide is jönni!
Hat, ha leszunk sokan, akkor en se tudok majd ellenallni, de meg nem tudom biztosra...
Siku, ugye 32-bitben vagy, nem 16-ban? Indítsd el a Configot, és állítsd be megint 32 bitre, hátha. (nekem néha csinál olyat, hogy csak úgy a semmibõl elindul a konfigablak a játék helyett, és azt mondja, hogy 800x600x16.
Ablakos: szerintem megvistulni nagy hiba volt. Fene tudja, hogy a hamachi mennyire kompatibilis vele. Ugyan ha jól értem, elõtte is volt gondod, de én inkább megpróbálnám csökkenteni a lehetséges hibaforrásokat (és a vistát egy ilyennek vélem). Egyéb tippjeim, de ezek ellen nem annyira van szer: -hamachi verzió nem ugyanaz mindenkinél; én a 0.9.9.9-ben hiszek, és mindenkinek ezt javasolnám, de egy-két új ember, aki most jött és most hall elõször hamachi-ról, az már nem fog hozzájutni(erre tekintettel már én sem ezt használom). Plusz ki tudja, mikor dönt úgy a hamachi-központ, hogy mostantól az nem támogatott. -sokan vagyunk a csatin; de ennek nem kéne gondot jelentenie, vagy legalábbis a gondnak nem ilyen jellegûnek kéne lennie. Ez orvosolható lenne, ha egy-két embert kitennék, de nem tudom, ki legyen az, és azt sem akarom, hogy azt higyjék, nem látjuk õket szívesen... de lehet, hogy mindjárt tartok egy kis tisztogatást, és kiteszem, akit már nagyon régen láttam.