ez az egyik legjobb rallys videó,ilyen kocsimkéne gtl-be csak fizikát kb senki sem tudná megírni,ami van rfactorban 405-ös az egy kalap **** nehezebb vezetni ladát rbr-ben ami 130 lovas,ez nem 500-s pacis
Aki esetleg nem tudná, mirõl beszélnek a ralitörténelemben igen jártas kollégák, errõl. :) Szintén alapmû.
Most a Colin Mcrae Dirt-ben van Pikes Peak...de a játék olyan mértékben árkád, hogy szégyen birtokolni :D Amúgy nem a Burney Eckleston (hogy is írják?)-ról van szó?
Igen az a pikes az tenyleg nemhosszu benne,de a video eleg hosszu maga,mivel a 205t16-tol kezdi bemutatni az egesz b osztalyt szoval van benne minden a t16-tol kezdve a stratos-ig minden.Egyebkent kicsit off de valamilyen gammaban van pikes peak,de mar nemremlik miben,talan rfact.
Szerintem ami pikes-on ment auto egyik sem volt mar pite.Azert oda kelett a tudomany hogy akkora szintkulombseggel birja a kocsi a tempot felfele.Egyebkent errol is van egy videom,amikor Vatanen tolja eloszor a kis pugo 205t16-ot,majd kesobb a 405t16-ot felfele.Es a legdurvabb benne az volt,hogy eppen valami naplemente lehetett donget a hapsi vele felfele eleg szep tempoval,erre a szemebesutott hirtelen a nap,es total higgadsaggal fogta es a fel kezevel napellenzozott,mikozben ugyanazzal az elegge huzos tempoval siman gazelvetel nelkul felkezzel tolta a vasat felfele.Na akkor kicsit elgondolkoztam,hogy azek vajon normalis emberek.8) A masik erdekesseg -mibol lesz a cserebogar-hogy eppen ekkor amikor a b csoport viragzott akkor az a kis torpe ipse volt a fonok a pugo csapatnal,aki most a ferrari f1-es fonoke.Nemtudom a nevet,de egy kis alacsony kopasz emberke.Vagyis tudom a nevet,de most nemugrik be,de itt ugyistudjak tobben kirol van szo.
Walter Röhl mondta h ugy gyorsul 160-200 ra mint egy normál sportkocsi 20 és 60 közt.... heroizmus volt. a maiak pedig nem puhányabbak, csak a biztonság miatt gyengébb és nehezebbek az autók... .Az 1000-lovas motort meg igenis használták az Audi s1 evolution-t hajtotta a Pikes peak-i hegyiversenyen,de ekkor a B-csoport már valóban nem létezett.Ezt a kocsit Boby Unser és Walter Röhrl wezette, és Röhrl (asszem 86-ban) olyan pályacsúcsot autózott a géppel,amit azóta se tudtak megdönteni.A motort meg ezenkívül az IMSA gt-sorozat Audi 90es szériájába használták. így van,a 1000-es S1 már csak pikes peakre jutott,de õt azóta már farbatolta egy Suzuki Escudo szerû képzõdmény,spoilerekkel együtt kb 5 méter hosszú,szintén 900 Kg körüli,és 1011 Póniló üget benne....állítolag egy csaj döntött vele rekordot,de ez már lehet,hogy csak mendemonda...nem tom... Amúgy Ari Vatanen 405 T16-osa se volt pite a pikes-on.
Jaja errol nekem is van meg egy regi felvetelem,amiben ha joltudom Walter Rohl kollega ecseteli az auto tulajdonsagait.Kicsit meglepodtam,amikor regelte hogy a gyorsulasa az valami 10-11 masodperc,de utanna hozzatette,hogy 0-200-ra mert adat.Jah mondom akkor minden ok. 8) Mar azthittem rosszul hallok.
Többször felbukkan bennük a Quattro Sport "Kurz". Legbrutálisabb. (A fénysebességgel mozgó sárga fehér Audi az iszonyat méretû spolierekkel, a földöntúli hanggal :)
Persze, h. szeretem. Plusz, nekem ezek meg nem olyan sterilek, mint mondjuk egy mai tura auto, hanem igazi elmeny autok. Amiket en hianyolok a jatekbol (bocs, kepet most nem fogok keresni):
- BMW 2002 / 2002ti vagy 320i (elso capa) - Alfa GTA-nak volt egy 2000-es verzioja / Giulia / Alfetta / Alfasud (nemtudom az Alfasud kulon volt-e, de ezek mind gyonyoruek!) - Renault R8 Gordini ! (errol meg videot is alig latni, igazi kuriozum lett voltna) az is igaz, legalabb ennyit kihagytam volna, amiket ki sem szeretnek/fogok probalni.
Nekem ez hiányzik a legjobban http://www.modele.sklep.pl/images/bmw%20m1%20procar_resizeduzy.jpg
Én épp elenkezõleg éreztem, nekem az Escort baromira kiszámítható volt és stabil. Vagy nem Professional nehézségen mentünk? Vagy az arany-fekete Escort gyengébb?
"tegnap jo volt. nagyon lassu voltam, de olyan kiegyensulyozott, hogy a masodik helyre eleg volt. Ezzel Porsche 1-2 lett a vege. Egyebkent az Escort ennyivel gyorsabb (idomeron eselyem sem volt)."
A hozzászólásodban sok igazság van: a 914 lassú de kiegyensúlyozott, az Escort meg nem szereti a gorilla stílusú vezetést (sajnos! :). A rázókövek könnyen kizökkentik a nyugalmából, ha pedig ezt enyhítendõ puhítok a dampereken zselészerû lesz az egész. A Rally Trophyban imádtam, de pályaversenyzéshez nem ideális.
Suna, Blory, Siku! Kosz a valaszt, meg ma megcsinalom.
este valaki? nekem 830-tol jo (+10perc a G25driver moka), csak ne Imola (persze ha a tobbseg oda akar menni, mehet az is), vagy ha uj palya szoljatok mit szedjek le.
GTR2höz eddig 4et próbáltam ki.. GT Legends mod V8 mod Megane Trophy (nem annyira tetszik) VW Golf Gti mod (nagyon fain fõleg a SPA 1976os pályán)
Hy! 1. töltsd le a G25 driverét 2. kalibráláskor asszem alapból külön kezeli a pedálokat ( tehát nempiszkapeti semmihez) 3. a játékban ismét be kell majd állítani a gáz és fék pedált
Nekem ennyi volt és mostmár hibátlanul mûxik 8) Nincs kattogás és mostmár tudok Burnoutolni is! 8)
neeeem bajnokság is tervben van..csak szerver nincs... az én netem 10-13embert bír..16-18an jelentkeztek..úgy már laggoltam :S szoktunk gamézni..csak már ritkábban..
tegnap jo volt. nagyon lassu voltam, de olyan kiegyensulyozott, hogy a masodik helyre eleg volt. Ezzel Porsche 1-2 lett a vege. Egyebkent az Escort ennyivel gyorsabb (idomeron eselyem sem volt).
fontosabb vizekre: tudtok vmelyikotok irni egy listat, hogy pontosan (!) melyik palya melyik verziojat toltsem majd. Lattam, hogy uj palyak felmerultek, de nem tudom melyikek kellenek.
masik: Siku, Neked Logitech Formula Force EX van? Ha igen, meg tudod mondani hogyan allitottad be a FFB-et? Nekem meg mindig rakoncatlankodik es csak ffb nelkul tudok jatszani.
az a baj h nincs benne Audi S1 :(:(:( dejólennemá :D
elég sok addon páylát találtam :)
én úgy itélem meg h 2000+os AMD / intel 1-1,5Gb ram A9550/N5200 VGA elég lehet neki.. szerver meg mittom én 7fõ szerda péntek GTL kedd csütörtök szombat GTR2 vasárnap meg 2 közül vmelyik..1x ez 1x az.. és akkor 50-50ben ki van használva a dolog..
Nekem van egy 400W-os tápom, meg 2x256M DDR400-am. Nézted már, hogy online játék közben a dedicated server mennyi CPU-t meg RAM-ot foglal a mostani gépeden? Segítene megítélni milyen nehéz vasra lenne szükség. A legjobb vmi dual-core lenne, és akkor lehetne egy-egy szervert egy-egy magra affinálni. Bár ha elbírná a két szervert egy proci is, akkor még az se kéne. Egymagost már gagyi pénzbõl össze lehet hozni.
hy tudnátok segíteni crack ügyben? mert nem megy. már végigböngésztem mindent! elöre is kössz
Tényleg jó volt tegnap! Nekem mondjuk a qvali nemment nagyonkeservesen tudtam megtenni a mért köreimet sorra 2:16:* -s idõket sikerült csak produkálnom, aztán versenyen hopgy eggyütt volt a mezõn egyre jobbakat sikrült menni. Mielõtt elment volna a futómû már 2:13:* idõim voltakJa és sikerült dobogóra állnom 8)
jóvolt sztem is.. a qvalis idõ az nagyon ott volt.... bár nekem onnantól nehéz volt...na majd ha nem vizsgázok jobb lesz... még 58perc :CCCCC
Tegnap este mikor Suna indított szervert egész tûrhetõ volt a ping. Rajtnál is százvalamennyik voltak.
És sorry, tegnap megfutamodtam. :) Sok volt már nekem az Escort, a harmadik megpördülés után már nem volt türelmem hozzá. Talán még az AC Cobra is több visszajelzést ad kicsúszás elõtt, és megfogni is könnyebb.
házam van..kodegány 8gb-os vincsi ata kábel csavarok