Mentem a Fia GTC-n és a Monzai pályán a 18/20 körbren tök egyszerûen elfogyott a benzin és megállt a TCR-em 23. lettem mer a Lotusra három kört vertem!!! Mit lehet ilyenkor tenni????
Én a 906-os porche-vel vagyok igy, egyszerüen elképesztö az az auto, kis suly nagy teljesitmény és nagyon jol kezelhetö, másik nagy kedvencem a ford capri bár amelyik autoval sokat megyek elöbb utobb kedvencé válik ;)
Háát komolyan mondom, egész pélyafutásom alatt az edigi legjobb autó a Ford Escort RS :)))) Nagyon ott van ....elmondani nem tudom mennyire tetszik :))) Sajna a PCC-t is hanyagolom miatta mostanában :)) :((
- Nem tudom miert csinalja - igy hirtelen. - Nincs bekapcsolva veletlenul valami segitseg (F1-F12) ?! :) - A kormanyon ki van kapcsolva az allando kozepre huzas?
Totál amatõrök mindig vannak, nem ismerhetek mindenkit. Ez csak nagyvonalakban érvényes, direkt nem írtam pontos adatokat. A sorrendet érdemes betartani szvsz. Sokat szerencsétlenkedtem én is vele, pedig RBR-es is vagyok.
Csak azt a két apróságot elfelejtetted, hogy itt azért nem totál amatõrök versenyeznek és hogy mindenkinek más a vezetési stílusa, így értelemszerûen a beállítások is különbözõek. De kiindulási alapnak biztos nem rossz, egy kis finomhangolással akár még jó is lehet. :)
Nekem van egy tuti tippem az autók beállítására: -Elsõ kerekek tapadjanak maxon(túl alacsony guminyomástól taknyos lesz az orra, negatív kerékösszetartást adj neki (-0,3 max), stabilizátorral óvatosan kell bánni, rugó legyen gyenge, ha szereted a vetõkövet, gátló annyira nem érdekes, kiv a Vette) -Hátsó kerekeket csak ez után állítsd be(stabilizálja az elsõket, poz összetartás(0,2 max) -Ha hátsókerekessel mész leszorítószárnyak nélkül, akkor emeld az autó orrát egyenlõ szintre a hátuljával, így tehermentesíted az elsõ kerekeket fékezéskor. -Ez után állíthatod a diffit, ez nagyon különbözõ lehet. -Akkor vezetsz/állítottad be jól, ha az elsõ és hátsó kerekek egyformán melegednek( = terhelés) -Ha túlkormányozott az autó(Vette egy elég rosszul tervezett gép) állj a gázon kanyarban is(negyeden) és ballábféket használj -> hátulra jut nyomaték elég elõl viszont megcsúszna, gyakorlatilag egyenesbe rántja a vasat) -Erõs gépekkel ne hirtelenkedj, mondogasd, hogy szúszá. -A féket hirtelen tövig kell nyomni a kanyar elõtt, amíg egyenesen mész, és 1-2 sec után 70%-nál többet ne nyomj, a gumi is meghálálja
Nekem sokkal jobbak az idõim, kifékezések is jobban mennek (semi-pro szinten).
"....elfordul a kasztni a kerék körül...." Az nem a helikopter vagy valami ilyesmi ? :))
Az normális, ha valamennyire magától befordul a kormány amikor megcsúszik, hisz elfordul a kasztni a kerék körül, de az már nem, hogy pontosan egyenesben tartja.
Otthon vagyok , beteg vagyok , úgyhogy telenyomom a topikot :))) Alex! Létezik , hogy itt van valami autómata ellenkormányozás , vagy csak az ffb és tök természetes ? Elengedem a kormányt nyomok egy kövér gázt hogy had füstöljön a gumi és a kormány magától ellenkormányoz , egyenesben tartja az autót ! Hozzá sem kell nyúlnom az ffb elintézi helyettem ! :)))))
Ha szoszerint forditom, akkor "colop, arboc idotartama", ami innen mar adja magat, vagyis a kidontott kanyarjelzo poznak, colopok, botok stb. "eltunesi ideje".:)))
Pontosabban, ugy hibasan, hogy kormanyoktol, driverektol fuggoen, rosszul allitja be alapbol az erzekenyseget, a gaz- es a fekpedalok csak a feletol fognak rendesen (a menuben latszik a csikokon). Az rF-nel mar leirtam:) Meg meg az F1C-ben, meg a GTR-ben... ;))))
Erdemes atnezni, mert ez meg az F1C/GTR stilusu, ugyanugy hibasan kezeli a kormanyszoget, ki kell kapcsolgatni az auto kuplungot, bippet, liftet, fel lehet huzni az FFB reszletesseget, stb.
Már hogyne lenne érdemes :) Itt még nem jutottam a kormány, ffb beállításokig de rF-ben nagyon jól sikerült belõnöm a kerékvetõ. ffb erõsséget, kerékvetõ oldalra húzását stb....
A cockpit nezetben - gondolom abban mesz:D - erdemes kikapcsolni a digitalis kijelzot (alapban 3-as bill.) es a muszereket (alapban a 4-es bill.) mert sajnos meg bugos az engine, es ha be vannak kapcsolva, kettovel osztja az FPS-t:))))
Pl. TV-nezet: 130 fps, cockpit: 70fps, cockpik+muszerek: 35fps :)
Hát rF PCC05 után ez a kis csúszás nekem maga a menyország :DDDDDD Inkább alulkormányozottsággal van gondom, vagy csak egyszerûen ezek a régi verdák lassabbak kanyarokban :))) De az a kis csúszkálás kifejezetten kellemes, pl :Zolder elsõ sikánján átfarolni az nagyon ott van :))) Amúgy tényleg nem semmi a graf: pl. összetört jobb rejtettlámpa már nem nyílik ki csak az ép másik :O Amúgy screenshot-ot hová menti ?
Amugy a palya konvert nagy elonye, hogy ugyan az az alap mint az rF-nek, ha mar oda normlisan megcsinaltak, akkor egyszeru attenni GTL-be:) De szerencsere, szinte csak igenyes palyak vannak hozza.
Pl. AF Deltatol a AF-GTL1 (lasd. AD-RF1), Superman-tol Watkins Glen, nagyon jo Bugatti es Brands Hatch, termeszetesen The Mother a csucs (:D), es kihagyhatatlanok a Tantra minosegi palyai (Croft, Phakisa, Sachsenring, Virginia). Itt talasz mindegyikre linket: http://forum.rscnet.org/showpost.php?p=2869726&postcount=1
Egy nagy hatranya az egesznek, hogy meg csak az F1C/GTR fizika van alatta, vagyis "csuszik" mint az allat:) De szerencsere sokat "atvettek" a CoreTeam-tol (Escort MOD for GTR), igy sikerult azert billegosebbre, driftelosebbre beallitani a gepezeteket:)))
Mégcsak próbálgatom az autókat , de elvileg asszem az árnyékon kívül minden fullon van...
Hát a GTR2-õt én is nagyon várom :PPPP
Pedig a graf. engine mar a gMotor2.0 (rF). Szerintem jok a palyak, persze nincsenek ultra texturak - nem is kellenek - de igenyesen, reszletese ossze vannak rakva. Osszessegeben az egesz nagyon igenyes.
Ezekutan el lehet majd kepzelni, milyen is lesz a GTR2, ami megkapja az uj fizikai engine-t is, raadasul nyar kozepeig-vegeig az ISI befejezi az ujitasokat - idojaras, tobb shader, frissitett gumi fizika, spotter, stb.
Azert az rF ala nem lesz olyan MOD, mert azert a GTR2-ot megis csak ~60-an csinaljak, napi 8-12 oraban:)
Szerintem érdemesebb levenni mindent, elején megnéztem és tényleg faszán van megcsinálva de engem zavar még a kormány is olyan mintha duplán látnék :) Minél magasabb grafikán használod a játékot annál több az objektum a pályán!
Jaja...A pályák nem olyan szépek mint rF-ben(persze legalább jó fps van:)), De a kocsik , fõleg a cockpit lenyûgözõ :)))) Valahogy a fék is sokkal jobban mûködik mint rF-ben....
Nem fapados:) Itt kozvetlenul egerrel tudsz allaitgatni. A control-t nyomva meg kozvetlenul FOV-ot is allithatsz. Kicsit azert komolyabban van osszerakva a dolog;) Eleg csak megnezni az ember kezet hogy valtogat, vagy a labait hogyan kezelei korrektul a pedalokat:) Bar ezek parasztvakitasok, de ettol lesz egy jatek "hangulatos".