Nekem az a baj hogy nem megy a Hang A GT Legends-be :((
Mi lehet a gond???
Srácok!
A nyári bajnokságunk következõ futamának kocsi és pálya választása nagyon bejövõsre sikerült, a dimbes-dombos, lendületesen kanyargós, de a csapatáshoz elég széles Charade-ban kergetjük meg az Alpine-jainak, amit mintha csak erre a pályára találtak volna ki!
Mindenképpen próbáljátok ki és ha bejött, akko' gyertek a futamra, szívesen látunk mindenkit! ;)
A pálya megtalálható a Nyári nyílt bajnokságunk Skin & Track Pack-jében, innen letölthetõ: HGTLM- Tour de France 2010
A Bogár a teszteknek köszönhetõen tovább csiszolódot és sok-sok fejlesztéssel elérte végleges formáját:
Na én is valami ilyesmire gondoltam! Fõleg, mert a momo racing köztudottan pedál hibás!(mint az enyém is) A DFP már egy jobb konstrukció? Hol érdemes kormányt venni? Tudna valaki valami jó linket?
Most mér engem kell cáfolni ? :D :P Lejjebb, bardócz #7121-ben azt írta, hogy nincs ekkora különbség kormányok között :P Én meg azt mondtam a pilótától függ. Õneki mond, ha mered :P
Hááááát, maga a kormány miatt tuti nem lesz jobb az idõ
azért ezzel vitatkoznék..wigman után DFP-vel ugyanazon a pályán ugyanazzal a moddal és setuppal 1,5mp-vel mentem jobb idõt..nem csak a kormányszög miatt hanem precizebb szerkezet miatt is
viszont egy DFGT és G25 között már nem lesz jobb idõ valóban..
Hááááát, maga a kormány miatt tuti nem lesz jobb az idõ. Maximum ha jobb a kormány, könnyebb vele jobbat menni... Már eleve a 270°-os elforgás, lehet gond pl... De ha elég ügyes az ember, egérrel is lehet rekordokat menni!
a #7043 komment, miszerint: A local ip lobby fájlt bemásolod a GTL fõ könytárába. megoldja a problémát?
Szia! Úgy emlékszem, hogy régen a gtr-masters oldalon volt egy leírás, ahol részletesen leírtátok, hogyan és mit kell beállítani, hogy mûködjön online a játék! Segítenél, mert nem találom, és szeretném ismét telepíteni! Elõre is köszönöm a segítséget!
Az igazán jó versenyek egyfomra, vagy közel egyfomra képességû kocsikkal vannak, ha lehet tuningolni és reális a fizika, akor az gyõz, akinek jobb a gépe és kész.
És egyébként aki szimezik, az mind belõ nézetbõl versenyez, így a kocsija színét és a rápakolt kiegészítõket úgy se látja futam közben, így az is jelentõségét veszti.
javaslom neked, hogy próbáld ki, hogy alaposan felkészülsz a következõ futamunkra (júl 22 Dijon - Reanult Apline), gyakorolsz, setupolsz, majd eljössz a versenyre... és biztos vagyok benne hogy olyan élményben lesz majd részed, hogy egybõl értelmét veszti egy rakás dolog (és helyébe jönnek újak ;)), amit most egy játékban keresel. Nekem egy rajtnál még több év után is mindig a torkomba dobog a szívem...
Ott volt a Pro street, ami jónak tûnt, mert a fizika sem volt rossz (nem hajtottam neki a korlátnak 300-al), csak az meg unalmas volt és a vége hergelõ. Grafika szép, lehetett rendesen tuningolni a kocsikat (igaz 1,2,3-as csomagok betöltésénél többre vágyom). Tudom, hogy a szimulátorban nincs értelme pénzért versenyezni, de én nem is azt írtam, hanem azt, hogy, ha lenne egy tuningolós autós játék, amiben lehetne pénzért, kocsikért versenyezni, csak és kizárólag olyan autókkal, amit magad tuningolsz, nem pedig Lamborginivel, Paganival, ami legurul a gyártódeszkáról és kész, illetve a fizika is reális lenne, mint egy szimulátorban, akkor az lenne a mindent vivõ. És igenis lehessen több tucat dolgot állítani, így pl. online játékban nem lenne két egyforma autó. (sem kinézetben, sem tuningban, beállításokban)
Hát szerintem ilyen game nem lesz soha, hisz rajtad kívül senki nem venné meg... :D Szimulátorokban a tuningnak és a pénzért versenyzésnek nem sok értelme van (épp elég a setupolás, az is egy piszok kemény dolog), értékelehetõ fizikát meg Race Drive és NFS szintû játékoktól nem fogsz kapni soha...
Ja a benya...megtankolva jóval stabilabbak a kocsik, de valamivel lomhábbak, a telitank kábé 1-1,5 mp lassulást jelent.
Köszönöm a válaszod. Kipróbáltam és azt kell, hogy mondjam, igen kellemes és élvezetes játék. Idõmérõn mentem jópár kört, s ugyan 4. lettem, de csak 0,2 másodperccel maradtam le az elsõtõl, így teljesen valóságosnak érzem a játékmenetet. Az elsõ körökben természetesen 2-3 másodpercre voltam lemaradva, de ahogy magam mögött tudtam 8-10 kört, egyre jobb eredményeket futottam. Közben állítgattam a guminyomást, stb... Egyedül a benzint nem értettem, ugyanis alapból 25 liter volt beállítva (asszem 50 körre elegendõ), amit levettem 5 körre. Hát csak kb. 0,1-el voltam gyorsabb, mint a elõtte. Igazából arra az autós programra vágyom, amiben csak és kizárólag tuning autók vannak, mint pl. NFSU1,2, illetve Juiced 1-ben. Csak azt szeretném, hogy törjön az autó, sok beállítási lehetõség (guminyomás, motor, váltó, terelõszõrnyak, stb...) és olyan legyen az irányítása, mint pl. ennek, tehát ne pattanjak le a szalagkorlátról 300-al. Ami még ingerelni szokott az autós játékokban, az, hogy az elején aránylag jók a versenyek a közepéig, aztán jönnek a hiper-szuper Pagani Zondák és társai, amikor kb. 400-al kell repeszteni, hogy ne elõzzenek meg. Ott el is veszti a játék az értelmét és abszolút élvezhetetlen lesz. Sajnos PC-re nem jelent meg eddig olyan autós játék, ami ezek tekintetében kielégített volna. Tuningolni, szerelgetni, javítani, karosszériát alakítgatni szeretnék, pénzért versenyezni, de normális, reális fizikával, élvezetes vezetéssel. A Grid vezetési élménye piszok jó, de ott meg nem lehet tuningolni a kocsikat, semmit sem lehet vele csinálni a festésen kívül. Még a karosszériát sem lehet megváltoztatni. Irányítása is furcsa kicsit. NFS Pro street: Na itt a tuning már kezdett hasonlítani arra, amire vágyom, de az meg unalmas lesz egy idõ után, és a vége felé meg vehetek ûberszuper járgányt, amivel 500-al repesztek, azt meg utálom. Hát kb. ennyi. Elnézést, hogy pont ebbe a topikba írtam meg a problémáimat:), de tényleg nem találkoztam jó autós játékkal, mindegyikbõl hiányzott valami nagyon alap, ami miatt elment tõle a kedvem és hosszútávon sem lehetett vele játszani. Ja, és egy is történet sem árt a játékmenetben...
Visszakanyarodva a GT Legends-re, nekem tetszik, 2000 Ft-ot megér, majd felmegyek online, mert valóban más a jákékélmény. TDU 2-õt várom, bár valószínû ott sem lehet pénzben versenyezni, illetve agyon tuningolni a kocsikat.
Elõször is leszögezném, hogy nem szoktam a gép ellen játszani, hanem csak online, mivel 2010-ben semmi értelmét nem látom az MI ellen körözgetni, mivel az sosem lesz olyan, mint igazi hús-vér emberek ellen versenyezni ...és ez igaz bármelyik szimulátorra. De a kérdésedre válaszova, egyáltalán nem kamikaze a MI, normálisan lehet ellene versenyezni, persze van hogy néha kilök, de ez legalább annyira igaz ha valódi emberek ellen játszol :), szóval ilyen tekintetben nem rosszabb náluk.
A pályalevágás a FIA szabályzatot követi: 2 kerékkel mindig a pályán, tehát fél kocsival lehet a fûvön fordulni, ez a valóságban is így van. 1 levágásért csak figyelmeztetést ad, de a 3. után már Stop & Go-t és bizony van, hogy emiatt úszik el az embernek egy futama, mert nem figyel eléggé a vágásokra, szóval ilyen tekintetben is korrekt a dolog.
Nem tudom milyen szinten tolod a szimezést, de ha az a kérdésed, hogy kipróbáljad-e, akkor a válasz egyértelmûen igen, a játék 2 rongyba kerül, iszonyatosan jó oldschool hangulata van, jó a fizika, nagyon komolyakat lehet meccselni vele, és pont most rendezünk vele egy nyári FUN bajnokságot, ahol a kezdõk és a játékkal csak most ismerkedõk próbálhatják ki magukat igazi online megmérettetésben:
Nem játszottam még a játékkal, amiatt lenne pár kérdésem, hogy kipróbáljam-e egyáltalán?
A következõ negatív dolgokat olvastam, arra lennék kíváncsi, hogy esetleg patch-el orvosolták-e már ezeket az idegesítõ részeket:
- a gép nem tartja be a versenyzés szabályait, kanyarban ráhúznak az autónkra, kilöknek minket, ami valljuk be egy futamon nem lehetséges, vagyis büntetés járna, stb... - csak figyelmeztetés jár, ha a füvön levágok egy kanyart.
Mennyire élethû a játék ebbõl a szempontból?
Válaszotokat elõre is köszönöm.
Corti
Jo volt a tegnapi futam?! Sajnos lemaradtam errol is! :(
ezek után tegyük fel ezt az opciónális segédeszközt, másoljuk a GTL mappába, majd futtassuk a decompress.bat-ot (kicsit keserû szívvel linkelek ilyet, de ha a SIMBIN lusta, a Star-Force meg ilyen béna banda, addig nincs más út)
Miutan en atmasoltam es kitomoritettem, nekem nincs is decompress.bat fajlom csupan: -GT.LEGENDS.V1.1-(-crack+update-).exe
Itt irja a vegen,h hozzak letre egy profilt, igen de en szeretnem majd az osszes autot is kiunlockolni, akkor nem gaz,ha masik profilt is letrehozok majd?
http://www.altbierbude.de/component/option,com_fireboard/Itemid,99/func,view/catid,9/id,2245/lang,de/altbierbude, de én sohasem használtam, mindig csak azt töltöm le, ami éppen köll :)
Ahogy én láttam, a nehézségi szintek csak a bekapcsolható segítségek számát/típusát, valamint az AI erõsségét állítják, magát a fizikát nem.
A kezdõn kikapcsolsz minden helpet, akkor pont olyan, mintha profin mennél, csak gyengébb az ellen. Bár én offline nem játszok, mert semmi értelme, miután már megtapasztalja az ember, milyen élményt is nyújt jól felkészült hús vér emberek ellen versenyezni... :)
Érdekes, karrier módban mintha félprofi szinten az alfákban jobb pilóták ülnének. Úgy emlékszek, hogy 2. legkönnyebb szinten a mustangok nyerték a futamokat. Lehetséges, hogy így változik a nehézségi szintektõl függõen? Amúgy tök jó, régen amatõr szinten alig tudtam futamot nyerni, most meg félprofin nem is megyek idõmérõt, hanem rögtön verseny, és másodszorra tuti összejön:)
Tudnal segiteni, hogy GTL feltevese utan miket is kell meg feltenni? Van vmi progi ami netrol letolt meg jopar addont, de nem emlekszem mi a neve?! Neten regelni kell elotte oda..
Megnéztem a rankon az idõidet, hát nem rosszak, de még mielõtt elégedetten hátradõlnél és felakasztanád a GTL-t a polcra, javaslom látogass el a bajnokság oldalára, mert a karrier mód után nem áll meg az élet, igazából az csak a bemelegítés ahhoz képet, ami rád vár, mind kihívásban, mind élményben! ;)
Itt vannak a utóbbi 1 év köradatai, a sárga és a piros lapokra kattintva látod meg a köridõket és a versenyek statisztikáit, illetve felül tudsz váltani a Tavaszi és az Õsz szezon adatai között. GT Legends versenystatisztikák 2009 - 2010 (HGTLM5).
Nyáron nyílt futamokat szervezünk egy nyári lazább bajnokság keretében, majd Õsszel indul a következõ bajnokság, valószínûleg ismét komoly nyereményért. Részletek hamarosan a honlapunkon.
Örömmel értesítek mindenkit, hogy végig játszottam a carrier módot. Sok jó verseny van a hátam mögött. Sajnos nincs annyi idõm játszani mint szeretném, végül is éveket töltöttem ezzel a játékkal. Nem törlöm le, de erõsen gondolkodom a Power and Glory modon. A köridõket e GTL-rankra tettem fel. Horváth József néven vagyok.
Neil: Ujra van brutal gepem, de minek! :) Lehet hogy most most mar tenyleg tolni kellene. Van meg vhol verseny?
Nyáron tartunk majd a Masters-en egy amolyan félkomoly bajnokságot, fõleg FUN címen, de a szokásos szervezésben, ha érdekel vkit... konkrétumok hamarosan, mert az éles bajnokságból még van hátra egy futam.