Nem akarlak lebeszélni róla. Ha gondolod vedd meg azt. Sajnos nem tehetünk arról, hogy a magyar verzió csak ilyen késõn jelenik meg. Viszont éppen most pár napja kaptuk vissza a fordítást a végsõ tesztelésre. Nem éppen haszontalanul, mert számos szót cseréltünk le "magyarabbra". Szóval egészen jó lesz a fordítás. Remélem az itteni szakemberek pozitív véleményét is kiérdemeljük majd. Számomra ez lenne a legnagyobb elismerés.
Valaki megtudná mondani hol lehet megveni a GTL-t mert sehol nem lehet kapni.
El kell fogadnod a tényt ami nálad van. Az SF3 ilyen. Van akinél mûködik a védelem kijátszása, másnál nem. Erõsen függ a konfigtól, alaplapi chipset, stb...
Helló mindenki! segítség kéne! leszedtem a game-et és a warez FAQ-ban elõírtak szerint tettem fel... nekem nem megy! mindig sokáig ellenõrzi a cd-keyt. próbáltam manuálisan kihúzni a dvd-meghajtó IDE kábrljeit, de mindig ugyan azt írja ki! az a legszörnyûbb h a barátomnál + ugyan az kép file-ról meg mûködik! teljesen tanácstalan vagyok! pls segítsetek!
Csá srácok én leszedtem a wanadoo rol a gamet és feltettem idáig minden szép volt és jó! el akarom inditani és újraindul a gép és a demonál is ezt csinálta vagyis jól jönne egy kis segítség mert engyon bejön a játék és gameni szeretnék vele pls help!!!!
hali all....én még csak most fogom elkezdeni a karriert,mer eddig csak kipróbáltam,mer más gammát toltam..de most eljöttt a gt legends ideje...:) vmi jó tanácsot tuttok adni ittt az elején?:)
Azért vannak BUG-ok is :D Kicsit belement a hátsókerekem az aszfaltba
Éppen E kupában figyelek. Egyébként való igaz, hogy az 5 körös futamoknál nincs nagyon nagy érdekesség. Bár ha beállítod a gépet az egyik végletre és úgy próbálod ki, aztán a másikra és úgy akkor igencsak meglepõ eredményeket tud produkálni. A fékerõnél én 10% különbséget is simán észreveszek pl. a Miniben.
Igen E kupáknál már nem árt, alig 1 orás minden verseny és egy kupában van 8 db verseny, szal itt már ki fog jönni a különbség, de 5 körnél ahogy mondod is nem fog ugy meglátszani. Egyébként van mit állitani, pl difi, keréknyomás, kerék szét illetve összetartás, kerékdölés, ezeket jol beállitva egy sokkal gyorsabb-kezelhetöbb autot kap az ember, persze nem a minire gondolok mert azt amugy sem nehéz vezetni ahogy az elant sem :)
A hivatalos RSC forumon van Setup topic, de ott sincs sok. Igazabol, a "regebbi" autokat nem is nagyon lehet komolyan setupolni, az az alap nehany allitas, meg mindenkinek megy:) A fokozatokat es a benyot nem igazan lehet elrontani:) A felfuggesztesekhez tartozo dolgok meg elegge le vannak korlatozva, sokat rontani vagy javitani nem lehet rajtuk. Es az 5 koros alap versenyek is korlatozzak a setup hajlamot;) Talan a vege fele (E Kupak) mar vannak "komolyabb" autok es hosszabb versenyek, ahol azert mar erdemes jobban belepiszkalni a dolgokba.
Két hete megjelent már a játék, gondoltam szétnézek a neten milyen setupokat gyártogattak már hozzá. Nem találtam semmit. Létezik ez vagy csak én kerestem rossz helyeken?
Semmi baj nincsen vele, én megértettem ;)
A ket mondat vege jol sikerult, kettes ala, de hat negyed egy van:))))))))))
A 914-es valoban jobb, de legalabbis kezelhetobb sokkal. Hosszabbtavon meg tuti kifizetodobb, mert az Escort zabalja a gumit:) De gyelore 5 koros sprint futamok vannak, oda inkabb a (szamomra) furgebet valasztom;) Es mivel 5-5 koros teszt alapjan az Escort-tal 3 masodpercet vertem magamra koronkent, igy egyelore azt valasztom;D
Szerintem 914-es jobb mint az escort, bár ez asztán abszolute egyéni vezetési stilus függvénye... Ma én a FIA TC65-ös bajnokságot kezdem el, meg akarom szerezni a GT40-et!Csak iszonyat soká fog tartani, 20 kör spában az alfával pl minimum egy ora, és akkor idöméröröl meg gyakorlásrol nem beszéltünk :P
Mentem ket gyors versenyt a D Kupaban is, Porsche-kal. Mar eleg jo "GT feeling" volt;) A 911-nek azert lehet tolni, eleg vad:) El kezdtem keszulni a kovetkezo versenyre is, tesztelgettem a 914-est es a Ford Escort-ot. Az Escort a nyero, bar "munkasabban" vezetheto, de legalabb "kemenyen" megy:)
Sziasztok.Megszeretném kérdezni,hogy a GTL játék közben kéri a lemezt?
A korábbi versenynél amit visszatöltöttél más volt a nehézségi szint, amatör alatt volt, elvileg.
Na hali kitöröltem a profilom és újra kezdtem, de így is ezüsz kupát és 15 ezret kaptam! LEhet hogy az a gond, hogy egyszer újraindítottam a versenyt, meg ki is létem a játékból és újból betöltöttem gxy korábbi állást vagy mi nem értem?
Angol kellene nekem is... most:) A magyar enges sem erdekel, valszeg lehet majd valasztani Magyart, Szlovakot, Romant stb.:)
A patchelesnel nem lesz gond, kiveve ha a nyelvi dolgokat is valtoztatjak, mert akkor szivacs... Magyar patch sose lesz, vagy honapokkal kesobb.
az csak sima magyar lesz, vagy ott is lehet választani az angolt az installnál? mert nem szeretem a magyarításokat ilyen játékoknál...
A magyar verzionál nem jelent majd gondoptt a késõbbi patch-elés? Azaz jó lesz hozzá szerintetek a hivatalos US/UK patch? Sajnos volt 1-2 játék, amely hivatalos lokalizációval jött ki, ahol csak lokalizált változathoz készített patch vol jó és az vagy el sem készült, vagy irdatlan sokára. Az meg ugye tönkre teszi a netes játékot (verzió eltérés), valamint a bugok sem tünnek el...
Most láttam a demóját. Nagyon szép! És állatira jól lehet vezetni, meglátszanak a különbségek az autók között. Mire meg tudinm venni (sajna már csak 2006-ban), akkorra beletanulok a demóba...
Persze ad autot közben is, csak az nem igazi bonusz auto :P ezért nem is számolom, egyébként a bonusz növekszik, az FIA GTC65-ös bajnokságért 100 ezer a plusz jutalom az auton kivül!
A kipak kozbeni versenyeken is adott eddig autot, altalaban olyat ami a kovetkezo versenyekre fontos lehet (ha az embernek nem lenne penze ra, mert elkltotte;D). De mndjuk adott Mercedes-t is, bar hasznalni egyelore nem lehet, mert lassu (de legalabb jol kezelheto:D).
A sorozatok vegen nekem is csak arany kupat ad meg 20000-et es a kupa vegen autot, palyakat es plusz 40000-et.
Ja amúgy lehet tudni valmit arról hogy lehet-e majd mod-dolni, szívesen látnék mOszkvicsot, Ladát és Skodrit is a kocsik között!
Bocsi a hosszú odáért, meg a helyesírási hibákért!
Nekem azt tetszik a legjobban hogy mini Morissal agyon vertem a mezõnyt (ha nem hibáztam) Novice-n,de utána gondoltam lépek egy szintet, de jött a Lotus Cor. és a hátsókerék-hajtás. Minden körben hármszor megpördültem kiestem,stb. Olvasgattam ennek hatására egy ralis könyvet, ahonnan kicsit megtanultam a fizikáját a kanyarodásnak és mos már fazsán beállítom a kocsit és király vok a kanyarokban csak kicsit gyenge ezért a Qul-on mindig lemaradok 2-3 századdal! De baromira tetszik az állítási lehetõségek, ahogy átállítottam a guminyomást a könyben tanácsoltak alapján és már is könnyebb lett befordulni!NA meg megtanultam az erõcsuszást!Éljen GT Legends!
Nem tudom én még csak a az Start kupánál járok, lehet hogy mind1 ma befejezem és akkor kiderül! De eddig mindent versenyt megnyertem! Tegyük hozzá Pole-om még csak 3 volt de az is Mini Moris-szal.Mindegy baromi jó!
Én a B kategoria megnyeréséért kaptam aztán a D kupákért, utána meg a bajnokságért kaptam bonusz autot.Viszont mindig 20 ezreket kaptam...
Tehát bónusz autót akkor kapok ha megnyerem a pl a C-kateóriát,vagy mikor? Nekem eddig két kocsim van Mini Moris és Lotus , ezek bónusz kocsik?:)
Nekem is 15000 kredtet ad, de amikor megnyerek egy versenyhármast, pl a kezdõ kategóriában egyet akkor kiírja, hogy grat 1500 kredit és egy ezüst színû kupa díszeleg a képernyõn és Az is jelenik meg a teljesített versenysorozat mellet(pl Drift..)EZ valami hiba lehet?
Nekem is mindig arany kupát adott, akármin nyomtam.
Tehát mégegyszer normálisan az elsõ kérdésem: Függ-e a kupa színe a nehézségi szinttõl?
1.Nekem az kérdésem hogy mindig ezüsz kupa színe hogy milyen nehézségi szinten nyomod? 2.Mikor kapsz bónusz autót?
Sziasztok nem tud valaki szerezni olcson GTL játékot?Köszi
Csak 6 autod van ossz-vissz?! Mit csinaltal a tobbivel, eladtad oket? Csak a bonusz autokat tartottad meg? Nekem van 8 autom, pedig csak a C elejen vagyok (meg mindig:D), es ezekbol csak 2-ot vettem (Lotus Elan R26, Alfa Romeo GTA).
hát az én karrierem úgynézki félbetörik..már szedem a quake 4et :)
Ezért az autoért nem keveset mentem(!), tegnap délután 2-kor kezdtem az FIA GTC65-ös bajnokságot és most végeztem vele, persze ilyen kisebb megszakitások voltak de legalább 9 orát nyomtam.Persze most hogy meglett olyan fáradt vagyok, hogy a franc se tud most autokázni, persze egy probakört mentem vele :P
Lotus Cortinara gondolt aminek a hangja tenyleg egy skoda/wartburg es a csonakfelfuggesztes is nosztalgiat ebreszt.
:D lol wartburg :) ez teccik Nekem a Mustang (mind2 fajta) tetszik a legjobban, de ez a kocsi nagyon durva (240-es órán 240 :) Remélem nem gond,ha ekkora a kép,de hirtelen csak az xp képnézõ volt fent.. Elnézéseteket kérem
külsõ nézetbõl tolom és minden kifogástalan,egyedül ez a rajtkocka közeli rész érthetetlen..mindenesetre a LODot megnezem hátha...Mondjuk pár beállítás semmi külömbséget nem hozott,minden kikapcsolva meg minre szedve és a game szinte egy az egybe ugyanúgy néz ki :) mindenesetre én maradok a fullos beállításokon,hiszen nagyon szép a játék..azzal a wartburgal már elég jól megyek semi-proba billentyûzettel..kár hogy nincs kormány :(
A latotavolsagot, LOD-ot, arnyekokat vedd lejebb, es ha nincs 256Mbyte-os videokartyad, akkor a texturakat is (sok kulonbseget nem fogsz eszre venni). Gondolom kulsonezetbol tolod?! Onnan tobb mint 2x gyorsabb mint cockpitbol, de meg ugy is beszaggathat. Ami ismetelten felezi az FPS-t, az a cockpit muszerek, kijelzok.
A 20 körös versenyen nincsen kiállás, birja a gumi faszán, a 60 körös versenyeknél lesz kiállás csak.Egyébként mire unlockol az ember minden autot addigra faszán betanulja a pályákat, valszeg nem véletlen lett ez igy kitalálva.Mondjuk megnézném ki az az ember aki mindet meg tudja csinálni gyémánt kupában, valszeg nem sokan vannak...
én azt nem értem miért szaggat be a game a kanyarokban..mindenhol máshol 24 autóval tû élesen fut..a kanyarokba meg beszaggat..levettem a circuit detailt így jó..erre meg a cockpit közelében illetve a rajtkockáknál megintcsak beszaggat..nem mintha olyan hûdenagyon össze lenne rakva az a kurva boxutca..az esti pályákon nem látok semmit..attól meg már könnyezett a szemem ahogy a kocsi neha "rángatózik" a saját tengelye körül (egyhelybe fordul 180 fokot)..habár lehet hogy a régi autókra máshogy hatottak a fizika törvényei :))
na probléma sztornó, az LCD csak 32 bites színmélységben megy
Mégis van vmi gebasz az LCD-vel nálam. Tudom ki- meg bekapcsolni (ezt onnét tudom, hogy ha felkapcsolom a világítást, és utána bekapcsolom az LCD-t, akkor szép kékes háttérvilágítást kap) de nem látok rajta semmit. Töküres, hiába váltogatom az üzemmódokat, semmi sem történik. Olyan, mintha nem rakná ki rá a számokat. Van ezzel még így valaki? Meg még egy kérdés: kinek mekkora a feltelepített GTL könyvtára?
A logitech wingman extreme 3d átalakitás érdekelne,ha valaki tud valami konkrét dolgot vagy linket irjon legyenszives,köszike elöre is
Azok mar erdekesebbek lehetnek:) Azert mondjuk a B-ben es C-ben is volt egy-ket "hosszabb" futam, mondjuk Spa-ban, 25 perc korul jot ki a vege:) Plusz az idomero.
Taktikazik amugy az AI? Kimennek a pit-be verseny kozben? Azert 20 kor alatt mar kopik rendesen a gumi, lehet hogy erdemes ket fele osztani a futamot. De ha nem megy ki az AI, akkor szivacs:))
Én már az E kupákat nyomom, azon belül FIA GTC 65-ös bajnokság, 3 20 körös versenyt kell még menni és meg van a porsche 906-os, ezzel együtt pedig a 18. arany kupám, azért ez idöben is elég huzos kb 1 orát lehet számolni 1 versenyre az idömérövel együtt, 8 verseny 8 ora de a FIA TC65-ben meg még több idö mert lassabb autokkal nyomod full gp pályákon...
MyComputer/Properties/Hardware/DeviceManager/DVD-ROM Drivers/"DVD Meghajtod" jobb klikk es Enabled.
Oké ez szép és jó de akkor mi lehet a hiba?:) Gyk totál friss a rendszer minden hibátlanul müxik de a SFNightmare még véletlenül sem hajlandó visszahozni a meghajtómat.....
A program nem fos teljesen jól mûködik több ezer gépen szóval, igen, a hiba az ön készülékében van. Ha értessz a regedithez, akkor winreinstall nélkül megúszod, ha nem akkor nem. Esetleg rendszer visszaállítás...
Valaki megtudná mondani hogy hogy a rákfaszba kapom vissza a normális dvd meghajtómat? Mert ha abban a fos progiban amiben letiltom (SfNightmare) utánna hiába nyomogatom az ENABLE CD valamint ENABLE SM gombokat berakja a win hogy a prog leállt azt szeva.... Resatart meg nemsegít.
Max annyi, hogy lehetne single race-eket menni az alappalyakon:) De meg ugy sincs sok ertelme, azok nagyon alap palyak.
A penzzel amugy sem volt eddig gondom, meg lehetett venni minden ertelmeset, ami az aktualis versenyekhez kellettek. Amikor eloszor vittem vegig a C Kupaig, valogathattam is az autok kozott, bele is valasztottam redesen:) Most ismet a C-nel vagyok (:D), most mar tudom mit erdemes valasztani:)) A B Kupa is sokkal lazabb volt, hogy masik autoval mentem.:)
az Abarth 1000-es bonuszkocsit medium szinten az elso kupasorozat utan adta, es egyben unlockolt egy csomo palyat/palyaszekciot is. szerintem a bonuszokat nem befolyasolja a nehezsegi szint.
nem. kipróbáltam és nem. technikai dolog, de nagy vonalakban annyi, hogy az sfcure 'szolgáltatás' egy net start paranccsal indul, és SP1 alatt csak hibaüzenet, SP2 alatt meg simán elindul.
hát közbe ahogy néztem 5000creditenként változik a nehézségi szint,és eddig valóban a középsõ fokozat volt eddig a legjobb,habár már ígyis az elsõ 2 kör után elhagyom a mezõnyt,szal lépegetek szép lassan feljebb :) remélem a bónusz kérdés nem a nehézségi szinttõl függ :(