Annyit tudok modnai, hogy én a demoban a versenyt meg tudtam nyerni mind három autóval a legnehezebb szint alatt eggyel billentyûvel játszva. Az igazat megvallva ott már szenvedtem billentyûvel, de az az alatt levõt smián lehet nyerni (középsõ nehézségi szint). Azonban ez nagyon más, mint pl az NFS (senki ne vegye bántésnak), mivel itt a kocsi tényleg "él", fizika is drasztikus(abb)an jelen van az NFS-hez képest, ergo nincs sinautó effekt, és a féket is használni kell, s ráadásul finoman kell bánni azzal is. Tõlem sokkal avatottabbak megválaszolják majd a kérdéseid a bonusz és a pénz kapcsán, akik már túl vannak a rendesben is néhány bajnokságon, mivel mint írtam volt korábban én csak a demot tóltam eddig. Szvsz igazságtalan lenne megfosztani azon emberket a plusz dolgoktól, akik nem profik az autós játékokban, vagy nem rendelkeznek analóg kontrollerekkel...
értem.és van is értelme megszerezni azokat a kupákat?mmint több pénz vagy egyéb plusz dolgok?csakmert billentyûzettel játszom meg nemis nagyon tudok az ilyen szimulátorokkal játszani,de tetszik a játék és nemszívesen maradnék le esetleg valami jó bónusz kocsiról vagy ilyesmirõl csak azért mert nemtudok minden cupot prof szinten tolni..
Tegnap meg csesztettem ezt az online reszt, es ezt addig sikerult, hogy valoban ebarmolta a garage file-lomat;)))) Vagyis aki felti a megszerzett javait, az NE probalkozzon sehogyse:)
Nem baj, legalabb mar most neki allhatok a Prof szintnek, mostmar ugy is jobban ismerem az AI-t es a palyakat, es legalabb nem kell mindig vegig nyomogatni az gombokat, hogy nem marad bent valami segitseg;)
nekem annyi lenne a kérdésem hogy rögtön az elsõ kupában a minivel ahol mindössze 2db 5körös verseny van..azt beginneren természetesen megnyerem de csak bronz kupát kapok..mi kell ahhoz hogy a jobb kupákat is megnyerjem? nehézségi fokozat állítás?
Nekemse eredeti van, de azért kipróbálnám ezt a direkt ip-s dolgot,ha már az online cucc nem megy. De oda is kell valami serial? nem ugye? Meg majd lanozni is akaronk haverokkal, gondolom azis megy a törttel. (Bocsi ha kissé warezosra sikerült a kommentem)
Fasza ez a ferrari is, a többi bonusz autot viszont nem lesz egyszerü megszerezni, a 906-os porsche-ért 8 db 20 körös versenyt kell menni, a Ford GT40-ért szintén, a shelby cobráért meg két db 60 körös versenyt Egyébként a 4 autom 670 ezer pénz, mellette van 530 ezer, a pályák mind megvannak, gyakorlatilag már csak a 3 DB bonusz autot kell megszereznem! :P
Nekem annyira nincsen kedvem gép ellen versenyezni, ez inkább online lesz tuti, persze ezzel nem mondom hogy nem tetszik offba, de a gyémánt kupákhoz asszem kell majd némi gyakorlás :)
Ne add fel! Várd meg amjg megjelenik itthon, onnantól leszünk szerintem egy páran... :) Na jó elõször én is végig akarom vinni off-lineban, mert bénázni nem lenne kedvem :)
Nem eredetim van, online serialom sincs, de nem is GTL online-t hasznalok hanem direkt IP-t:) De ha igy is elszallna a karakter, annyi baj legyen, max vegig jatszom megegyszer, van annyira jo a game, annyit megerdemel:))) Nem hinnem, hogy ha mar valaki vegig jatszotta, es nincs rakenyszeritve, vegig vinne megegyszer kihivasszeruen:) Nagy online kozonsege meg nem tudni mekkora lesz - rendszeres versenyek, bajnoksagok stb. - vagyis meg emiatt is van elonye az ujra jatszasnak:)))
#1088 Ha nem eredetid van és azzal probálod online, utána dobhatod ki a karaktered mert az eredetivel nem fog müködni, ugyanis az online serial bele van kodolva!
Mivel en atom csoro vagyok megmaradok az atbuheralasnal :) Haver a Joy gombjait kivezette egy dobozba rakott ra jo kis versenyautos kinezetu kapcsolokat :) Olcso de jo. 15 bol megvolt cakk pakk (ebben benne van a joy ara is)
Ami azt illeti nem csodálkozom rajta, hogy szeretnél egy ilyet ;)
A progi iroja a Logitech WingMan Force 3D-t ajanlott. Haver azt vett es abbol csinalta meg.
Video a mukodesrol: http://dameet2.uw.hu/CIMG1501.part1.rar http://lajoosh.uw.hu/CIMG1501.part2.rar http://dameet2.uw.hu/CIMG1501.part3.rar
Azt mondta nagyon allat. A MOMOja valtogombjat rakta fel.
Nekem most eltort a kormanyom ugyhogy masikat kell vennem, de nemtom mit vegyek. MOMOval mindenki sziv a pedalgond miatt es szvsz draga is a Wingman Formula nekem eltort 2 ev alatt (meg jopar masik sracnak is). Elvileg oktober vegen november elejen jon az uj Formula de az meg kurva messze van es lehet nem is lehet jo ideig kapni itthon.
Inkabb keresni kellene mar egy jo(bb) mechanikai muszereszt, es csinaltati egy valtot. H-Patternest nem, arra mar rajottem, olyat nem fognak-tudnak csinalni. De akkor legalabb egy elore-hatra seqist. Azt mar csak megtudnak csinalni. Meg en is osszeraknam, csak nincs hol, nincs itthon satupadom, nem tududok itthon furni, faragni, hegeszteni:))
Mondjuk én ezt ugy fogom csinálni, hogy ha megvan eredeti online serial beir a profilba, aztán letöröl vissza, és ugy...De lehet elég lesz reg-böl törölni az infot, berakni eredeti cd-t gép ujraindit ujra kéri serial-t beirod, és máris eredeti lett belöle!
Nem, a lényeg hogy uoda telepitsd vissza a játékot, igazábol az online serial lesz kodolva a fájlban(gondolom senki nem játszott vele, probált ezt azt beirni online serialhoz mert akkor szopás lesz), ezért a warez profilt is át kéne lehessen rakni...
Itt a c-ben az utso lesz kemény, 6 pálya, és a GT40-el a csávo mindig elöl lesz, szvsz egy db autoval lehet azt megnyerni, különösebb szopás nélkül és az az elan, bár azzal is az utso versenyen dölt el, mert pont tiz pontal vezettem, csak pontszerzö helyen kellett célbaérnem... Egyébként én már a D- cupákat nyomom.
hja, ezzel a trükkös profillal kicsit mexívtam én is, ui. újratelepítettem helyhiány miatt egy másik partícióra, oszt az elõzõbõl átpakoltam a profilhoz tartozó cuccokat, namost a karrierstátusz megmaradt, de se pénz se autók...
én mediumon tolom, segitségek nélkül, nehezitésképpen 60x idõgyorsitás, állandoan éjjel végzek, ha addigra a fényszórók összetörték máris végem :) sikerélmény eddig nem sok volt, egyenlõre elégedett vagyok hogy megvehettem a kis FIAT-ot és azzal versenyzek jobbak ellen :D
Nem mentek, igy izgalmasabb:) Addig jo amig a kariert jatsza az ember, utana mar nem nagyon fog egyedul menni az AI miatt - de majd kiderul. Online egyelore nincs, es nem is tudom mennyire lesz nepszeru.
milyen nehézségi szinten nyomod? és nem is használod a mentéseket? én hogyha elsõ, második, vagy harmadik vagyok mindig mentek egyet, hogyha elbasznám, akkor csak ki kell lépni, visszatöltöm és tanulva a hibáimból perfekt autózok. és megnyerem :)
A bajnoki tablaban az elsonek 28 nekem a masodikon 24 pontom volt. Vagyis gyoznom kellett, es az vezeto ficko legjobb esetben is 3. helyen vegezhet, es meg akkor is egyelok vagyunk...
Persze majdnem utolso helyrol indultam, mert uridot mentek, de amugy is lerajtolnak indulasnal;) Ket kor alatt feljottem 3-nak, utana folyamatosan elozgettuk egymast, remenytelennek tunt az egesz, volt egy erzesem, hogy kezdhetem a sorozatot elorol (de legalabb masik autoval:D).
De szerencsem volt. A vege fele mar lassultak valamelyest a kanyarokban - bar az egyenesekben meg allva hagytak -, konnyebb volt oket befogni. Az uccso korben, az utolso kanyarokban en alltam az elre, es a palya vegen a sikannal, szerencsemre a 2. es a 3. egymast elozgette, es pont ugy jott ki, hogy az "ellenfelem" 3-nak ert celba:) Ami keves lett volna, mert meg ugy is egyelo, de vagy a progi volt "rendes", vagy a statisztikam volt jobb, de engem hozott ki gyoztesnek a sorozat vegen:)))) Meg is kaptam a Corvette-et:P
Azert eleg kemenyre van beallitva az AI, eleg nagy szopas:) nem vagyok egy asz, de azert bena sem vagyok teljesen, de igen komoly szivas az egesz karier:) Az A es B kupak meg elmentek, de ez a C mar sulyos. Doningtonban laza 5-6 masodpercet kapok, max uccso helyre voltam jo;) versenyben mar jobb a helyzet, ott csak 1 masodpercel kevesebb a legjobb idom az elsotol, de az utolso helyrol feljonni, ilyen palyan nem egyszeru. Masodik lettem, de nagyon kemeny volt;) Csak az gond, hogy az elsohelyezett mindig ugyanaz, vagyis majd kezdhetem elorol az egeszet...
Ja es ez az egesz Amator AI szinten:)))) Valszeg a SimBin komolyan gondolta, hogy ezt a jatekot a lazabb kozonsegnek szanja, mert ugy nez ki ezeket az idoket, az AI-t valami segitseggel allitottak be:)
Bar ha tobbet foglalkoznek az idomerovel, tobbszor vegig nyomnam ezt a reszt a tobbi 3-4 autoval, biztos jobb helyezest lehetne elerni, de nem hinnem hogy ezen az AI szinten ennek ekkora szopasnak kellene hogy legyen.
De egy nagy elonye van az egesznek: vegig kell kuzdeni magam az egesz mezonyon, raadasul gyorsan hogy az eleje ne nagyon huzzon el:) Azert az eleg izgi tud lenni, mert az AU sem viccel, megtamaszkodik, lokdosodik, letol, beszurkal stb.:))))
Igaz billel tolom (kormanyom eltort), de amint lesz egy kis felesleges mani tepek egybol venni egy masikat. Veszek hozza egy force-s joyt es csinalok belole kezivaltot. Nah azzal lesz aztan a kiralyos :P
Köszönöm szépen! Meg mindenki másnak is, aki PÜ-ben kívánt mindenféle jókat. :)
Azaz igazság, hogy ebben a fóumban nem voltam, és nem ismerem a játékot sem (még!) De banner alatt az utolsó a WRZ-FAQ. Szerintem ez a minimum, hogy körbenéz az ember... Remélem azért tudtam segíteni.
Hy emberek! Valaki nem tudja honnan lehetne cracket leszedni a GT legendshez? Vagy azt hogy ez is olyan-e mint a GTR volt , vagyis olyan lemezvédelem van benne és mini image meg cd meghajtó letiltás kell hozzá?
Annyira azert nem veszes, meg logikus is lehet a dolog. Azert letezhet idomero setup is, azzal lehetne gyors idot menni:) Csak en nem tudok olyat csinalni, meg lehetoseg sincs sok ra (egyelore, C Kupa) - de foleg ido ;D
De azert valszeg le lehet oket nyomni idomeron is, csak tobb ido kell hozza, nem az idomero alatt kell setup-olni, megtanulni a palyat, tobbet kell gyakorolni, es be kell valallni a komolyabb kanyar es sikan egyenesiteseket (de csak szabalyosan!). Csak nekem ez olyan mint a GTR, ha el kezd oldalra csuszni, vagy tulkormanyzom akkor nyulik mint a takony, sodrodik, kaszni mozgatas nulla, meg kell varni amig ismet megtapadnak a gumik.
Ezt most szomorúan hallom. A hajam tudom tépni, amikor idõmérén egy erõs középmezõnyös idõre vagyok csak képes, de a futamot meg röhögve nyerem. Na sebaj, ettõl még fel kerül a pólcra.
Bar most nagyon nem a geppel kellene foglalkoznom, de csak lenyomtam a C Kupaban az Elanos 2 versenyt:) Azert eleg nehez be loni az AI eroseget. Az idomeron kepesek 2-4 masodpercet is ram verni, a versenyen meg minden korben a leggyorsabb idot futom, a masodik kap par masodpercet, az utolso fel percet:) Max ket korig van verseny, utana mar egyedul autozok:) Neha a masodik szokott catchup-olni, valahogy az mindig ram tapad, foleg az utolso korben kepes akciozni:)
valszeg csak a Prof fokozat jo folyamatos "versenyzesre", de ott mar az elsoket annyira droton huzzak, hogy az ember amig felkuzdi magat a kozepebol az elejere, azok mar tobb kilometerre vannak:)
Szerintem ugyanazokat adja, nem lenne ertelme "kirekeszteni" a "lazabban" jatszokat es/vagy a kormany nelkulieket. De teszteltem mar Amatort, Pro-t es Prof-of is, mindegyikben mentem challenge-et, es ugyanannyit adott.
De challenge-enkent es palyankent is valtozik az AI, valaamelyikben az Amator is eleg erdekes, de van amikor a Prof is lazan nyerheto. De mivel csak az AI erodeget valtoztatja (es a segitsegeknek a bekapcsolasi lehetoseget), igy ha valakinek nincs sok ideje, vagy jo "felszerelese", akkor visszavehet egy fokozatot (Pro, Amator), es a segitsegeket nem kapcsolja be.
Nem. Legalabbis nehezen, mert minden le van kodolva kemenyen:) De sok ertelme nem is lenne, mert modolasra ott az rFactor. Maximum annyi, hogy ebbe mar vannak szep es korrekt valodi palyak.
Leszamitva ezt a nehany es meg egyeb problemajat az ISI engine-nek, azert eleg jo, de foleg hangulatos, reszletes. Bar nekem nagyon GTR-Escort utoerzesem van, lehet hogy tenyleg nem kaptak meg az uj fizikat csak a grafikai reszt?!?:P
Majd karacsonyra a GTR2, az mar tuti az ujal jon, foleg ha belerakjak a kariert, es a mostani grafikai es jatekmenetbeli ujdonsagokat, akkor az nagyon utos lesz!
Én annyira a fizikától nem ájultam el (ugyanúgy, mint a demoban). Pl.: ha nekimegyek a gumifalnak, akkor idétlenül pattog az autó. Ha nekicsúszok az elõttem levõnek, akkor esetenként úgy lepattanok róla, hogy a kavicsban találom magam, õ szinte mindig megy simán tovább. Idõnként a gép vezette autó - ami mögöttem jön - belémszáll, felborít és lazán továbbmegy (meg sem érzi).
A "hardcore fizikat" en, meg akinek ez nem hardcore (:D) az elsosorban a technikai megvalositasra erti, es abban az NR vagy az LFS egy nagysagrenddel jobb. A tobbi most mas kerdes:) De ettol fuggetlenul, a GTL nagyon jol ossze van rakva, azert az alap engine egy "megbecsult" darab, es igen, mondhatjuk hogy k*rva nehez:)))))
Vagyis ezt a "hardcore fizika" temat szerintem mar ejthetnenk, csak felreertesek vannak belole... meg vitak.
Nem Hardcore?? ehh van olyan mint az LFS szerintem amúgy meg lõdd ki a segítségeket szt próbálj rendes idõt menni a BMW vel vagy a Cobrával! érdekes lessz :DDD!Utánna mond hogy nem hardcore a game!azt a szintet amit pl az LFS S2 hoz amit én is naon kamázok azt a GT Legends is lazán hozza!!
Én spec nem nvida kártyát használok, de szerintem minél újabb annál jobb. Nekem az ATI kártyához az 5.7 driver vált be legjobban, ugyanis a demo csak és kizárólag ezzel akart mûködni. Ígyhát maradtam ennél a verziónál, a demo és a teljes játék is hibanélkül fut jelenleg.
Attol függ, hogy mennyire lesz rétegjáték. Ha gyorsan elérik az eladni kívánt mennyiséget és ebbõl következõleg megvan a nyereség, akkor leeshet az ára. (Szerintem népszerû lesz és gyorsa leesik az ára.)
Az LCD-t a 3-as bill, a mutatokat a 4-es bill kapcsolgatja. Ha elotte ki volt kapcsolva, vagy ugy erzekeli akkor ki sem rakja oket. De ha megnyomod akkor ujra lesz:)
De hasznalhatatlan, legalabbis nekem:) Ha pl. bekapcsolt LCD-vel es muszereknel cockpitben 35-40fps, akkor kikapcsolva oket 65-70fps! Azet eleg lol!:))) Foleg, hogy TV kamerabol meg 80-150fps;)))