Nem vagyok bennfentes, szimplán csak szeretem a játékot ezért kérdezném meg itt, hogy tudni valamit a hármas epizód megjelenésérõl ? Akárhol rákerestem ilyen 2008as dátumú posztokat találtam és semmi meggyõzõ infó.
Na ezekhez már tényleg sík hülye vagyok! na mindegy. Azért köszi.
portnyitogatás routeren, tûzfal stb... Ilyesmiekt próbálj ki, a részleteket énsem tudom :)
A Synergy-vel hogyan lehet coop-ban nyomni a Half-Life 2-t? Csak mert amikor a haverom csinál szervert, akkor próbálok rácsatlakozni, de azt írja nekem hogy "Connection failed". Valamit rosszul csinálunk? Vagy micsoda?
All soundfiles are from free soundtrack-teasers, re-arranged and remixed. If you encounter a copyrighted song, please contact me for removing the file. The new models are inspired by the uzilite Poser-Models and constructed after screenshots found in the DAZ3D library and cgsociety.org gallery."
Mellesleg, nem tudom miért zavar ez, pl. a Microsoft sem csinált szinte soha semmit, az elmúlt 30 év alatt, mindent vásárolt vagy lopott, mégsem hurrog senki.
Örüljünk (vagy ne), hogy van CM, használjuk, a jogi problémákat pedig hagyjuk rájuk. Nem mintha lettek volna az elmúlt 6 évben.
Egyébként gondolod, hogy a programozók nem egymás kódját használják fel a munkáikban? Minek dolgozzak valamin, amit más már megcsinált jól? Persze itt most az open source dolgokról beszélek.
Igen, de õ azt mondta, hogy a cm készítõi fejleszthetnének egy játékot. Egyébként non-profit ide vagy oda, elég amatõr dolog lopni a modelleket. De inkább hagyjuk, nyilván te máshogy látod, szóval ne is erõltessük ezt a vitát...
#788>OFF: SZilaJMaGGoT tudja megfelelõen, nagyrészt. A Poser figurák renderelt eredménye felhasználható ahogy akarod, de a modelljei nem oszthatóak meg, még módosításokkal sem. Vagyis játékokban mint 3D-s karakter nem felhasználhatóak, legfeljebb pre-renderelt részeknek. Ez alól csak pár kivétel van, mert ez figuránként változhat, de ritkaság az eltérés.
Nagyon jó lenne ez a CM mód, de a karakterek egyre jobban elvannak túlozva... Ha jól emlékszem talán a CM7 ben voltak a leghasonlóbbak a karakterek az eredeti formájukhoz, bár asszem abban Alyxnek voltak hatalmas mellei, de azonfelül majdnem ugyanaz maradt az összes karakter csak szebb kidolgozásban.
mikorjön? Ezzel akarom végigtólni megint ep2-et meg 2-t. A sima második részt most toltam végig nemtudom hanyadik alkalommal, de azt sima hl2 grafal :D
Már unom a HL-t mert úgy a 25. végigjátszás után kicsit unalmas volt, de a CM el még egyszer kétszer végig lehetett mert teljesen más hangulatot varázsol :)
Én sem szeretem, de ha ezt egyszer kipróbálod más véleményen leszel. Nem csak 20GB-nyi magas felbontású igényes textúráról, karakterekrõl beszélünk, hanem dinamikus fényekrõl, zseniális, hangulatos háttérzenékrõl, stb.
AG: For the sake of everybody back home, that's been desperate to know. Will we ever see it [more Half-Life]?
Doug: You will ever see it, yes. We are not done with Gordon Freeman's adventures. I have nothing other than that to tell you today, but hang in there with us.
Re-enter the Half Life Universe and revisit City 17 in the time before Freeman,
hogyan tudok a gery's mod.org oldalroé letölteni?mert én bejelentkeztem és rákattintok hogy download file azután meg ki irja hogy log in to download .rákattintok és át lép a szteam ba ott bejelentkezek és vissza lép a gerry'smod.orgra ott meg ki ir valamit.te hogyan tutsz letölteni?vagy tucc más oldalt?elöre is kössz
Töltöttem onnan is, de sok mod nem frissült, így elég sokkal vannak textura problémák.
Erik Wolpaw: Valve definitely gets better delivering things - I know Portal 2 slipped - but generally on time. Valve still has this reputation of being a company that takes a long time to make games. We've shipped how many games in six years? A lot.
Eurogamer: You know why Valve has this reputation don't you? Because it's been so long since the last Half-Life game.
Chet Faliszek: What game?
Erik Wolpaw: Well, Portal takes place in the Half-Life universe, and also, we don't know what you're talking about.
Eurogamer: Do you get sick and tired of being asked about Half-Life?
Chet Faliszek: Never been asked it. You're the first one.
Erik Wolpaw: We'll have a think about it and then get back to you.
Chet Faliszek: Rudest interview ever. I'm out of here.
Erik Wolpaw: Actually, I'm just going to shoot a mail. Hey, somebody mentioned Half-Life. What is the deal with that thing? We're going to find out what's happening.
lol
Én is pont most fedeztem fel a héten és most töltöm... :D