Elméletileg még ma kijön. Tehát ha figyelembe vesszük az amicsi 6-9 óra idõeltolódást akkor kint még csak hajnalok hajnala van. Akkor meg még a hülye sem dolgozik azon hogy már kint legyen egy játék. Majd késõ délután , este jelenik szerintem meg leghamarabb. Bizakodjunk :D
hát nem mert alapjáraton péntek a megjelenési dátuma ritka h. kijönne bármilyen realise a megjelenés elõtt max hogyha v.mi naggyon ismert cím vagy ha amcsiban kicsit korábban kintvan.
nah holnap remélem már télleg kint lessz.a téli pályán a demóban mikkor a sötétbõl kijöttem a hdr az annyira ottvan meg van egy kis unreal engine 3 as beütése bár lehet h. csak én érzem úgy, a graff tehát nagyon jó a gépighény pedig nem eget rengetõ ilyen gammákat kéne még csinálni....
Nálam általában úgy szokott lenni, ha valami olyasmit találok amire már rég vadászok, vagy nagyon várom amikor megjelenik akkor soha sincs hely a gépen, meg lemezem sincs, hogy tudjak neki csinálni. :) --- Nha, reméljük, hogy holnap már lehet vele nyomulgatni. :)
köszi az elsõre gondoltam csak mire kilövöm a lámpákat egy csomó élet le megy amúgy jobban meg lehetne csinálni ha lehetne gugolni mert akkor a fedezék jobb lenne mert hiába megyek oda hozzá eltalál
az elsõ boss: kilövöd a lámpákat, ekkor lessz mana-d és tûzzel belelõssz. ezt 3-4 szer aljhátszod és éegyõzted.
második boss: irányítsd egérrel a darut és lõdd ki a túloldalon lévõ darubaan a boss-t
Február 23-án kerül boltokba a korábban Diabolique: License to Sin néven ismert Infernal - tudtuk meg a fejlesztõ Metropolis Software csapatától. A játékot a holland Playlogic fogja kiadni, s ígéreteik szerint a jelenlegi játékok közül az Infernal fogja kihasználni leginkább az Ageia PhysX gyorsítókártya által nyújtott lehetõségeket. A hír mellé három friss képet is mellékeltek a srácok, melyek mindegyike itt (avagy galériánkban) tekinthetõ meg.
gamekapocs
ezt nem tudnád kicsit részletesebben,vagy netán máshogy leírni? lehet bennem van a hiba,de nem nagyon értettem számomra túlsok hasonló tereptárgy van a pályán ahhoz,h ezt megértsem. elõre is kösz.
A második pályán (mikor már megvan miden erõnk), a legelején ugye ott van az a rácsos felüljáró. Ha elmegyünk a falig akkor ballra lelehet menni a sinekhez jobbra pedig le van szakadva egy része. No itt tessék visszamenni a felüljáró közepére és a teleportálós kesztyüvel egy szerszámosáládát vonszoljunk át magunkhoz (elõrébb az üstnél van kettõ). Ezt tegyük a leszekadt rész elé. Ugorjunk fel rá és máris át tudunk ugrani a leszakadt rész fölött. Átmászunk a csövön. Ha szépen végig megyünk itt mindenen (lesznek katonák dögivel), lesz egy lift féleség amit csak fentrõl lehet vezéelni álljunk rá teleporáljunk fel és kapcsoljuk be. Fent vagyunk ekkor itt ballra. Aztán le kell lõni egy rámpát. A végén jön egy animáció és kezdõdik elõlrõl a pálya csakhogy onnan ahová kilyukadtunk. Valami nagy golyót kell majd megállítanunk idõre, amit felraktak a már láttott vonatra. Tessék kipróbálni, tök izgi.
Szerintem ez egy nagyon jó játék. Gyönyörû és very high-on 4x aa-val elfut a gépemen pedig nem egy nagy vas, nagyon jó ötletek vannak venne, a képességek, és fegyverek terén. No meg amivel órákat lehet szórakzoni az a teleportálós kesztyû amivel bármit bárhova tudsz rakni. Bár ha már a teleportálásnál tartunk szerintem nagyon elcs*szték azt hogy max csak 4 másodpercig maradsz ott abból 2 másodpercet meg nem tudsz mozogni mert lelassult minden, aztán visszadob. Remélem lesz rá mód hogy ezt az idõintervallumot megnövelhesd (aka fejlõdj),ha már új képességeket nem tudsz felvenni (keyb.conf.-ból következtetek). Várom a teljest. U.i: Igen így kell optimalizálni egy játékot!!! Le a kalappal
Valóban hajlamos lemerevedni a csóka ezeknél a mozdulatoknál, de azt vettem észre hogyha nyomod az irányokat akkor azért visszamászik a fedezékbe.Tény hogy nem olyan kiforott ez a része mint a Gears of War vagy r6vegas-ban. Ja és egyébként tud guggolni az ugynevezett lopakodó gombbal. A játék maga iszonyatosan jól optimalizált és szép is,a téma is egyedi. Ez iskola példája a játékfejlesztésnek,így kéne másnak is dolgozni mint ezeknek a srácoknak. Grat
mondjuk azt hittem, hogy - mint általában ahogy mûködni szokott gémekben a teleport - ahová ugrik ott is marad az egyén. Vagy ha tudsz ellenpéldát szívesen fogadom....
Vegignyomtam. Jo, szepnek meg kulonosen szep, bar vannak aprobb kifogasaim. Idonkent, mintha belebonyolodna a mozdulatokba. Leginkabb a falhoz lapulasos sarok mogul lovoldozes utan hajlamos kint felejtodni. A foszerzetes harc soran olykor a specialis tamadasat nem sikerult elsutni, illetve a pokol szolgaja esetleg kepes lehetne guggolasra is, mert epp a foszerzetes elleni kuzdelem soran sikerult ravaszul olyan ladak mogott elbujni, amik csak nyakig takartak.