Jaja. Ez is mindjárt itt van, jön a S.T.A.L.K.E.R. is (bár ezt lekopogom :D). Lesz itt móka! Mondjuk már ideje, hogy véget érjen ez a szokásos év eleji uborkaszezon.
ez a játék szép (pozitív meglepetés, amit legutóbb a Tomb Raider Legent nyújtott)... és még a gépemen is jól megy... Ezt kellene példának venni manapság (1024-ben full maxon)
A Metropolis Software fejlesztésében készülõ Infernal az elõzõ késleltetés után újabb csúszást szenvedett el.
A Playlogic kiadásában érkezõ Infernal eredetileg 2007 elsõ negyedévében érkezett volna meg, ám a kiadó jelentése szerint egészen nyárig csúszik a megjelenés. A különleges történettel rendelkezõ TPS az Ageia PhysX kártyáját is kihasználja majd, így az akciódús játékmenet mellé rendes grafikai és fizikai körítés is jár majd.
Egyébként ezzel a döntéssel szvsz barokkos túlzással is,de megölték a játékot,mert ha rendesen kijönnek ilyen tavaszi évre ezek a nevek,h: stalker,c&c 3 stb. és a várthoz méltóan is sikerülnek akkor ha igazis,h nem ugyanazon kategória,mindenki visszagondol szépen,h milyen nagyobb, netán vmibe korszakalkotó nevek is jelentek meg,és ha jól is sikerül a cucc,nem fognak túl nagy figyelmet szentelni neki, max megkapja az "év legjobb játéka amivel senki nem játszott" címet. Na mind1, én drukkolok neki,nekemis nagyon bejött a demó.
hogy a gyíkba kell teleportálni emberek?? Q ---> bal egérgomb és hiába nyomom a végén a jobb egérgombot nem csinál semmit, visszaugrik a teleport kezdõpontjára.
tapasztalatom alapján odanézel, ahova szeretnél teleportálni. utána Q után Bal egérgomb, és utána a gombot kell megnyomni (E)
Nekem pl. mindig meg kellett fordulni, mert a kapcsolónak háttal álltam az érkezés pillanatában.
baeg, azt nem mondtátok, hogy nem marad ott az ürge ahová teleportálódott hanem visszaszáll az eredeti helyére és azalatt a néhány másodperc alatt kell ténykedni!
Vegignyomtam. Jo, szepnek meg kulonosen szep, bar vannak aprobb kifogasaim. Idonkent, mintha belebonyolodna a mozdulatokba. Leginkabb a falhoz lapulasos sarok mogul lovoldozes utan hajlamos kint felejtodni. A foszerzetes harc soran olykor a specialis tamadasat nem sikerult elsutni, illetve a pokol szolgaja esetleg kepes lehetne guggolasra is, mert epp a foszerzetes elleni kuzdelem soran sikerult ravaszul olyan ladak mogott elbujni, amik csak nyakig takartak.
mondjuk azt hittem, hogy - mint általában ahogy mûködni szokott gémekben a teleport - ahová ugrik ott is marad az egyén. Vagy ha tudsz ellenpéldát szívesen fogadom....
Valóban hajlamos lemerevedni a csóka ezeknél a mozdulatoknál, de azt vettem észre hogyha nyomod az irányokat akkor azért visszamászik a fedezékbe.Tény hogy nem olyan kiforott ez a része mint a Gears of War vagy r6vegas-ban. Ja és egyébként tud guggolni az ugynevezett lopakodó gombbal. A játék maga iszonyatosan jól optimalizált és szép is,a téma is egyedi. Ez iskola példája a játékfejlesztésnek,így kéne másnak is dolgozni mint ezeknek a srácoknak. Grat
Szerintem ez egy nagyon jó játék. Gyönyörû és very high-on 4x aa-val elfut a gépemen pedig nem egy nagy vas, nagyon jó ötletek vannak venne, a képességek, és fegyverek terén. No meg amivel órákat lehet szórakzoni az a teleportálós kesztyû amivel bármit bárhova tudsz rakni. Bár ha már a teleportálásnál tartunk szerintem nagyon elcs*szték azt hogy max csak 4 másodpercig maradsz ott abból 2 másodpercet meg nem tudsz mozogni mert lelassult minden, aztán visszadob. Remélem lesz rá mód hogy ezt az idõintervallumot megnövelhesd (aka fejlõdj),ha már új képességeket nem tudsz felvenni (keyb.conf.-ból következtetek). Várom a teljest. U.i: Igen így kell optimalizálni egy játékot!!! Le a kalappal
Felfedeztem egy érdekes dolgot a játékban:
A második pályán (mikor már megvan miden erõnk), a legelején ugye ott van az a rácsos felüljáró. Ha elmegyünk a falig akkor ballra lelehet menni a sinekhez jobbra pedig le van szakadva egy része. No itt tessék visszamenni a felüljáró közepére és a teleportálós kesztyüvel egy szerszámosáládát vonszoljunk át magunkhoz (elõrébb az üstnél van kettõ). Ezt tegyük a leszekadt rész elé. Ugorjunk fel rá és máris át tudunk ugrani a leszakadt rész fölött. Átmászunk a csövön. Ha szépen végig megyünk itt mindenen (lesznek katonák dögivel), lesz egy lift féleség amit csak fentrõl lehet vezéelni álljunk rá teleporáljunk fel és kapcsoljuk be. Fent vagyunk ekkor itt ballra. Aztán le kell lõni egy rámpát. A végén jön egy animáció és kezdõdik elõlrõl a pálya csakhogy onnan ahová kilyukadtunk. Valami nagy golyót kell majd megállítanunk idõre, amit felraktak a már láttott vonatra. Tessék kipróbálni, tök izgi.
ezt nem tudnád kicsit részletesebben,vagy netán máshogy leírni? lehet bennem van a hiba,de nem nagyon értettem számomra túlsok hasonló tereptárgy van a pályán ahhoz,h ezt megértsem. elõre is kösz.
Február 23-án kerül boltokba a korábban Diabolique: License to Sin néven ismert Infernal - tudtuk meg a fejlesztõ Metropolis Software csapatától. A játékot a holland Playlogic fogja kiadni, s ígéreteik szerint a jelenlegi játékok közül az Infernal fogja kihasználni leginkább az Ageia PhysX gyorsítókártya által nyújtott lehetõségeket. A hír mellé három friss képet is mellékeltek a srácok, melyek mindegyike itt (avagy galériánkban) tekinthetõ meg.
köszi az elsõre gondoltam csak mire kilövöm a lámpákat egy csomó élet le megy amúgy jobban meg lehetne csinálni ha lehetne gugolni mert akkor a fedezék jobb lenne mert hiába megyek oda hozzá eltalál
Nem bánnám, ha már kint lenne :) De biztos akkor jelenik meg torrenten, amikor épp nem érek rá :)
Nálam általában úgy szokott lenni, ha valami olyasmit találok amire már rég vadászok, vagy nagyon várom amikor megjelenik akkor soha sincs hely a gépen, meg lemezem sincs, hogy tudjak neki csinálni. :) --- Nha, reméljük, hogy holnap már lehet vele nyomulgatni. :)