A Call of Duty hírhedt csatáinak vége , ebben az új generációs RTS játékban az igazi háborút éljük meg! ,,Az RTS specialista Relic is a sci-fi hadszíntereket elhagyva (Homeworld, W40K:Dawn of War) a történelem legnagyobb háborúját választotta a Company of Heroes témájául. A Relic egy igazi korszerû motort pakolt össze, amelyet a Havok fizikai rendszer támogat. A normandia partraszállástól kezdve végigverekedhetjük magunkat az európai hadszíntéren. A fejlesztõk az eddigi leginteraktívabb pályákat ígérik, minden megsemmisíthetõ lesz, ezáltal nem lesz két egyforma ütközet. Az egységeket irányító AI dinamikusan reagál a pálya változásaira és ezáltal valósághû harci helyzeteket teremt majd. " A játék 2006-ban várható valamikor és természetesen az E3-on debütál. Kép1 Kép2 Kép3 Kép4 Kép5
jah jah persze es milyen gep kell majd hoza? es mikor jelenik meg?
A játék 2006-ban várható valamikor és természetesen az E3-on debütál. Ok ez megvan 1. kerdesemre a lvaszt kerem majd
Számolj 1,5x vagy 2x nagyobb teljesítményûre mint ami ehhez kellett: Warhammer 40,000: Dawn of War. Abba belefér! :)
grafika alapján szerintem jobb lesz ! meg itt elég sokan fognak harcolni a csatatéren , olvastam róla hogy lesz Normandiai partraszálás is, ott meg elég sokan lesznek....
az a baj ezzel a normandiai partraszállással,hogy szinte minden második vh-s játékba belekerül...már-már hagyomány szerûen...lehet grafikája jó,de lehet,hogy a játékmenet,hangulat már nem lesz olyan jó!:DD
Csá toMz! Majd CoD-ban nyomhatnánk egy fun WAR-t ismét (2on2 Ricky meg én), ha gondolod! :) Amúgy a játékrol annyit, hogy tuti nem lesz akkora sikere mint a CoD-nak...
(Gamespot) A Relic csapata a korábbi nagy alkotásaik után (Homeworld, W40K: Dawn of War) most ismét valami egészen zseniális, mûfajt megújjitó és az eddigi sajtóvélemény szerint ténylegesen már következõ generációba emelõ RTS megteremtésén dolgozik. Készítõk saját bevallása szerint az volt az egyik fõ céljuk, hogy az izgalmas RTS játékok akcióját párositsák egy egyedi filmszerû (Band of Brothers, Ryan közlegény megmentése) hangulattal. A játékot, amely jelenleg még erõsen pre-alpha állapotban leledzik egy teljesen új direkt, ehhez készitett engine hajtja. Az "Essence" engine kihasználja az összes nextgen grafikai lehetõségeket, amiket olyan játékoktól szokhattunk meg, mint pl Half Life 2. High dynamic range fényeffektek, normal mapping, dinamikus fények és árnyékok, valamint advanced shadereket is hasznosít az engine, hogy csak párat említsünk. A játék motorja az iszonyatos részleteken túl (katonáknak különbözõ arckifejezései, koszolódó ruhák, valós szájanimáció!!!) az advanced lighting motornak köszönhetõen enviromental light és shadow mapping képességekkel is fel lesz vértezve. Hogy ez mit is jelent? Épületek, tankok, nagyobb környezeti tárgyak pl fák is valós árnyékokat fognak vetni a mellettük, alattuk elhaladó katonákra! Ha már a katonáknál tartunk, akkor az animációkról is ejtsünk pár szót. Az összes emberi egység egy környezetfüggõ csontvázanimációval lesz felruházva, aminek hatására domborzati viszonyoktól függõen fog változni a katonánk mozgási stílusa. A játék ehhez egy úgynevezet stream animációs rendszert használ, ami egy játékon belüli 700 különbözõ animációs fázist tartalmazó adattárból válogatja össze a szituációhoz legjobban megfelelõt. (Dawn of Warban ez a szám 150 volt). Osztagok irányítása is inkább tényleges stratégiai mérlegelést fog igényelni, mintsem az RTSekbõl megszokott "minden egységnek egyenként megadom ki, hova menjen" módszert. Ez alatt azt kell érteni, hogy a katonáink pl. ha egy konvojt kísérnek az úton és tûz alá kerülnek, azonnal automatikusan bebújnak a páncélosok mellé, átvetõdnek a közeli keritésen, házfal mellé lapulnak vagy szimplán lehasalnak fedezékbe teljesen automatikusan anélkûl, hogy ezt külön ki kéne adnunk nekik parancsként. A játékosnak itt sokkal inkább egy szakaszparancsnok feladatkörét kell betöltenie aki a területi és taktikai lehetõségek mérlegelésével próbálja a legmegfelelõbb stratégiát alkalmazni. A töménytelen realisztikus és változatos háborús pusztítási feelingért a játékban a Havok 3.0-ás fizikai motor lesz majd felelõs, amely gyakorlatilag szinte minden tereptárgyra kiterjed majd a játékban, sõt a készítõk szerint nem lesz kettõ épület, ami egyformán robban szét a páncélosok ösztüzében. A friccek beásták magukat egy téglafal mögé? Semmi baj. Sherman tankunk szépen átgyalúlja tetszõleges ponton a falat és odapörköl egy izmosat nekik. Egy ház második emeletérõl sakkban tartják az egyik keresztezõdést és a bejárat túlságosan is védve van? Elõ a robbanószeres embert, aki majd csinál nekünk a ház egy tetszõleges falára egy kényelmes saját bejáratot, majd átvesszük a házikót saját használatra. Az erõforrás termelés és gyûjtögetést a játékban a Dawn of War bevált stratégiai pontok gyors és hatékony megkaparintásával és megtartásával oldották meg ismét pár apró módositással. A játékbeli haladási sebesség a stratégiai pontok begyûjtéséhez lesz kötve. Ez alatt azt kell érteni, hogy amíg az elsõ pár pontot el nem foglaljuk, afféle felderitõs lesz a küldi, majd továbbiak után már lesznek kisebb összecsapások, amíg végül mgérkezünk a teljesértékû háborús mészárlathoz. Az eddigi szakmai vélemények alapján a Relicnek megvan minden esélye rá, hogy ezzel az alkotásukkal ténylegesen kötetkezõ nagy szintre emelje a tradíciónális RTS mûfajt. Megjelenés 2006ban várható.
info:Hardwired.
Fasza kis game lesz ez
brutális lesz , E3 alkalmával adjanak ki legalább egy demot mert ez über állat lesz
Ja, már le toltam pár kört vele online, jó taktikus kis játéknak néz ki.
publikus bétával nem tolja még senki?! fileplaneten kinn van tegnap óta!
en ma toltottem le...de kicsit megijedtem mikor azt irta hogy min 3 gigas proci kell...aztan minden beallitast minimumra vettem es a kezdo video ugy is akadozott...egyebkent 2.4 es intel procim van
A kétkerekezés nagyon üt, fõleg mikor egyenesen próbál menni.
Kijöhetne már a nem beta demo is ami elindul 512 mb rammal.
én kipróbáltam ademót, nekem nagyon.nagyon tetszik, bár még hasonló stílusu játékkal nem játszottam, tetszik benne az sok kis apróság ami élvezetessé teszi a játékmenetet, szal nagyon várom a teljes verziót..csak ajánlani tudom...ati 9700-as kártyán texture detail: high, minden más medium, és pár low beállítás..jah és 1gb ram, meg egy amd 64 3000+ proci huzás nélkül
közben lejött nekem is, csak nincs idõm telepíteni meg tesztelni. majd este.
Kipróbáltam.Nekem nagyon bejött, gyönyörû grafika, elég jó kezelhetõség, csak még a 2gb memó mellet is meg-megakad :-(...
az emberkek, jarmuvek fegyverek eszmeletlen reszletesek, el is utnek kicsit a tajtol ezert, mert azok kozelrol meg high on se olyan reszletesek, tisztak.De nem is tudtam miert van ez igy, amig el nem kezdtem a traning utan a omaha beach partraszallast, eloszor divx video kaprasztat el minket majd gondol egyet es in game enginnel tolja tovabb, le is esett az alam az teny.A csavok arca jobban nez ki mint a codban, ugye van ez igy, pedig ez csak egy rts :) na mindegy nagyon utosek lettek, remelem ezentul ez lesz a szint. de ami rohadtul idegesitett elakadtam egy percre a traningben is, mert nem pont ugy csinaltam ahogy a gep megalmodta, mondom mindegy csak traning. Aztan partraszallasnal is, robbantsam fel a bunkert radobom a satchel-t semmi, radobok meg egyet, nezem az animaciot pont bedobja az "ablakon" semmi. fogom a katonakkal moge rohanok, a jatek le se tolja. befutok a bunkerbe semmi, elkezdem megint dobalni ra mostmar hatulrol a domb tetejerol akkor latom egyszeruen atesik az epuleten, pff mondom bug van ez igy. Bar milyen tesztelok vannak, ha egybol ilyen hibaba akadok.Erre kattingatok ossze-vissza radobom az engineer kaszttal a satchelt, egybol felrobban ismet hatalmas ingame movie. Ez viszont nagyon fos lesz, meg a COD- latvanyaval hasonlitottam az elobb, egy ilyen jellegu jateknal, ne legyen mar megmondva, hanyas evjarato bort iszok es milyen poharban mert rohadt illuziorombolo, mert az elobbinel meg elfogadhato, de itt szanalmas.Foleg, hogy hatalmas fizikat tettek bele repul mindne szanszet vegre, mar kozelit a soldiers WWII szinvonalahoz :) szerintem egyertelmuen ez volt a merce nekik. na mindegy jatszom tovabb :)
képekkel kápráztas el.
"A csavok arca jobban nez ki mint a codban" azt már nem nehéz felülmúlni.
bar egy dologban igaza van ebben a bunker rombolasban ismet lecsekkoltam, a katonak granatot dobnak, az engineerek meg satchelt amit kert is a felrobbantashoz, na de akkor sem kellene atpotyogni az epuleten azert a granatnak :) Minden gyonyoruen le van animalva pl ahogy toltik a katonak a flak 88 agyut, de amikor mogejuk allok es elkezdem szetloni, legalabb foghatnanak egy kovet amivel megdobnak, mert oket nem zavarva mi tortenik veluk, csak toltik tovabb az agyut, amig meg nem halnak, aprosagok, de akkor is :) Ha jol emlekszem ket fele fedezek van, eros, gyengebb, b eis allnak moge maguktol, de hogy nem lehet oket lefektetni, az fura...megprobalok frapsal csinalni egy videot az elejerol a divx utan.
nagyon jó a játék :) várom a full-t bár kicsit akad (csont fullon) a videóknál, de annyi baj legyen :)
passz, nezd meg a jatekot :) csak neked csak most az emlitett bunkeres jelenet, in-game enginnel.itt latszanak az arcok, hogy igen reszletesek egy madartavlatu jatekhoz kepest... legalabbis engem meggyozott.Persze akar trukkozhetnek is, de en elhiszem, hogy jatek kozben is ez van, bar mindegy, mert ugyis csak a sapkajukat latod :)
De most mar semmiben sem vagyok biztos, lehet, hogy az eleje se divx, csak effekt van ra teve, mert a movies konyvtarban nem ez az anim van.
A masodik videoban amig nem jelenik meg a hajo latszik, hogy tok mas minosegu az anim es atmenet nelkul valtozik, gyonyoru es miutan vege mar iranyitod is az egyseged.
de szerintem ezeket mar biztos elsutottek a jatek oldalan is.
Nagyon zsir a játék..látszik hogy a relic csinálta akik a Dawn of wart..tisztára annak a tovább tökéletesítése világháborus környezetben..
Nnnna, letöltöttem a demót, kipróbáltam, goto Févricc :)
Mikorra várható? Hihetetlen ... ilyen játékról álmodtam :) Nem vagyok RTS Fan, néha-néha egy megfog, de ez üt mint a buszkerék ... de mint a hátsó dupla!!!!
Na tessék, csak nektek, csak most, csak mert nem bírtam kivárni a normális demót és kínzom magam ezzel az optimalizálatlan változattal.
Eddig egy RTS-se mutatott ilyen szintû részletességet egységeken. Nem FPS szintû, de RTS-hez képest top-notch.
A kamerakezelés pont mint a DOW-ban, csak itt egy pár fokkal kiterjesztették a max-min dõlésszöget.
A desszantosok megérkeztek.
Kisebb pofozkodás a fritzek helyi gránátos lánycsapatával.
A fegyvermodellek ugyan nem olyan nagy cuccok, de az egységek mindenképpen.
A németek egy kicsit bugyután rakták le a géppuskafészküket, mert játszi könyedtséggel lehet õket megkerülni, amely manõvert egy szép gránáttal lehet megkoronázni.
...ami után persze a felszerelés hátramarad, szóval miért is ne használjuk fel a fritz cuccokat, ha már ott vannak.