Elmondanám, hogy más külföldi oldalról sem igen, ugyanis nemigen szokták követni a patch változtatásokat sem a régi coh-stat, sem a gr.org-on. Nálunk simika progija konkrétan a játék fájlaibõl szedi ki a fegyver statokat. Ha jön egy patch, csak le kell újra futtatni, sé megint naprakész adatok lesznek az oldalon.
Valaki tudna abban segíteni, hogy ne dx9-be fusson a Company of heroes? a pályákon illetve a vizeken tisztán látszik h dx9-be fut, de alapból nem lehet a grafikus beállításoknál megváltoztatni. Vmi ötlet?
Megrendeltem a Company of Heroes-t az Opposing Fronts és a Tales of Valor kiegészítõivel. Ha multizni akarok akkor mind a 3 részt fel kell telepítenem, vagy elég a Tales of Valor-t is?
Ha felrakod ultrára valamelyiket abból a néhány szûrõbõl, ahol ezt engedi (talán shader, meg texture, stb.), akkor onnantól dx10-ben fog futni, ha ezt támogatja a VGA-d és az oprendszered. Nekem mondjuk gondjaim voltak a dx10-zel (az egérmutató meghülyült játék közben), pedig a hardwer és szoftver biztos, hogy elég hozzá.
Melyik az utolsó patch, ami még nem kéri hogy online regisztráljak és utána lépjek be a játékba? Mert van 20féle patch és 2.101-nél már regelnem kéne és nem tudok simán játszani
Nekem a legutolsó sem kérte, hogy regisztráljak... Eredetivel úgyis regisztrálni "akarsz" a multihoz. Nem eredetivel meg nem volt ilyesféle gond eddig sem - ha meg mégis, akkor azt pár eurót simán megéri ez a játék.
Mekkora nyomorék egy szar rendszer ez, hogy 3 napja órákig nem enged fel relic online-ra, aztán meg felenged, de haveromat nem, aztán fordítva. Mi? Ez? A? Szar??
Hali! Lenne egy gondom a játékkal. Haverommal már napok óta nem tudunk online játszani. Ez még a kisebb gond. A nagyobb, hogy õt bár offline módban beengedi a játékba, így tudná pl. singleplayer pályákat tolni, engem be se enged. Nem a login képernyõ jön be, hanem kiírja a játék, hogy "validating media", ledobja magát tálcára, és felugrik egy ablak, hogy adjam meg a serialt és aktiváljam a cuccost. Evvel csak az a gond, hogy már aktiválva van, és ha megpróbálom megint, akkor kiírja, hogy failed. Mi a gond? Van rá valami megoldás?
Kb. egy hete tart a Relic szerverek költöztetése, ezért nehéz bejelentkezni RO-ra. Ahogy néztem csak 5000 pár száz user tudott egyszerre fent lenni hét végén. Ezt állítólag ki-twittelték a Relic-ék. Nem tudni, meddig tart ez. A játék Steames verziója, ha RO nem enged be, felajánlja, hogy offline módban folytasd, és akkor tudsz skirmishezni vagy kampányolni. Dobozosnál nem tudom mi van, de azt hiszem olyankor be kell tenni a lemezt és megadni a termékkulcsot.
Elvileg nem steames és nem is dobozos, hanem még anno a webshopjukból lett letöltve, a serialt meg emailben küldték.
Én akkor azzal próbálkoznék, de lehet, hogy hülyeség, hogy leszednék valahonnan egy ISO-t kiírnám lemezre, vagy virtuális meghajtóval beolvastatnám és akkor lehet, hogy tovább enged offline módba.
Azt a jelenséget mivel magyarázza a Riot, hogy egy mortar vagy at gun team-bõl kilövök 2 embert és a 3. egyszercsak éhen hal, elvágja az ereit bánatában vagy nem tudom, de rögtön hanyatt vágja magát...
AT gunt nem lehet egyedül tolni, irányba állítani (max Conannak), erre a valós helyzetre ezt a butuska játéktechnikai megoldást találták ki, de én se tudnék jobbat. Mortarnál is gondolom aggályos az egyedül üzemeltetés, hurcolás. A jelenség üzenete: ezekre az egységekre jobban kell vigyázni, mint pl. az mg-re.
Pedig lehetne jobb megoldás is. Legyen az, hogy a mortaros nem tud lõni, de egyedül hazaszaladhatna, tehát ki lehetne még pótolni. AT gunnál már problémásabb, de olyan lehetne, hogy 1 ember nem tud ugyan lõni, mozogni de nem veszett még el az AT gun. Ha éppen odaérne egy squad akkor elég lenne, ha gyorsan 2 ember pattanna az ágyúhoz.
Persze akkor rosszul játna az ember, ha lenne pár 1 fõs AT-je, amivel semmit sem lehet kezdeni, kipótolni éppen nem tudja õket és közben foglalják a cap helyet. Na abban az esetben bevehetné a cián tablettáját.
Én egy olyan megoldást tudnék elképzelni, hogy az utolsó egység elengedné a gunt, mortart és egy alap egység válna belõle, pl pio/engi vagy volks/rifleman.
Ez, hogy majd pio/engi vagy volks/rifle legyen belõle ez szerintem nem okés a jelenlegi gyártás/reinforce költségek mellett, abuse lehet belõle. Hazafutó embered reinforce-ával nyersz egy teljesen új pio/engi vagy volks/rifle squadot, amiknek a full size reinforce-a ugye sokkal olcsóbb, mint ha egy új egységet gyártanál le. Úgy meg még jobban jársz, ha vissza tudod foglalni az ATG-t. Vagyis mindenki arra játszana, hogy lõjjék az ATG/mortar legénységet, ami elég hülyén néz ki.
CoH2-ben lehet majd csapatokat összevonni, meg a tank legénysége elhagyhatja a tankot, ha azt kilõtték, meg ilyesmi. Majd meglátjuk.
Szerintem amúgy nincs baj ezzel. Tudomásul kell venni, hogy ezek "érzékeny" egységek (sniper, officer, többi 1 fõs squad a legérzékenyebb) nagy pusztító erõvel bírnak, de annál sebezhetõbbek, tehát vigyázni kell rájuk. 1 fõs, lõni nem tudó, funkció nélküli egységnek nincs értelme szerintem, valós helyzetben sem. Azzal meg, hogy hazaszalad és pótlódik, illetve mortart/AT gunt is visszakapja, azzal nehézfegyvert lehetne olcsón duplikálni, ami játéktechnikailag megint abuse.
Én írtam, hogy versenyeznék, de így, hogy mind a két oldallal játszani kell. Hát ez egy rossz vicc. Ha én wm játékos vagyok, akkor mire fel kell a visszavágót akármelyik allies-al játszanom? Hmm... köszönöm nem.
Ez közel se egyenlõ esély. Van aki mindegyik frakcióval rendszeresen játszik, van akinek csak egy main frakciója van és mással nem is tolja. Ha ezek összekerülnek, az mennyire egyenlõ esély? A jelentkezõkbõl meg kéne nézni, hogy mi is az állás (allies/axis) és az alapján összehozni vmi okosak. Sejtem, hogy nagyjából azonos lenne az arány. Ez után össze kell hozni a nagyjából azonos szintûeket, hogy meccseljenek. Akinek nem maradt párja... na ez a fogós kérdés :), de vmit biztos ki lehet találni.
A Company of Heroes-hoz készült BLitzkrieg mod-al menyien játszanak multiban átlag?
mar par napja probalunk egyik haverommal jatszani River valley terkepen 2 HARD ellenfel ellen... (ha az egyik ellenfel normal masik hard akkor nincs gond)
nem nagyon megy, eddig vagy 6x vertek pics*an minket :D
van valaki akinek az ilyen feladatok nem okoznak nehezseget? ugy szoktuk csinalni h tank trapekkel meg MG postokkal lezarjuk a 3 atkelot de mire lezarunk mindent az ellenfelnek tul sok egysege gyulik ossze nekunk meg szinte semmi tamado egysegre nem futja
ha nem allunk be vedekezesre akkor sem huzzuk sokaig :)
Azt ugye senki sem tiltja meg, hogy minden frakcióval gyakoroljon, rendszeresen játsszon az ember. Ez az egyenlõ esély. Világos, hogy egy versenyen az az esélyesebb, aki tapasztaltabb, az nagy elõny, ha valaki ismeri az ellenfél techrendszerét, egységeinek képességeit (nem titkolt célja a versenyeknek, hogy az emberek motiválva legyenek mindkét oldal megismerésére). Mivel ez egy verseny, a résztvevõket össze fogom sorsolni, minden részrehajlás nélkül. Ha már válogatnék, hogy ki-mit tud, mivel szeret játszani, akkor az a sorsolás befolyásolása volna, ami szerintem elfogadhatatlan - csalás. Én nem szeretném összehozni a nagyjából azonos szintûeket, mert arra ott van az automatch. És mi lenne azután, hogy a nagyjából azonos szintûek lejátszották? Mi van a következõ körben? Ki lesz a torna gyõztese? Ha már nagy a szintkülönbség, akkor vége? Vannak még itt technikai kérdések... :P Szóval azért nem borulhat egy bevált versenyszisztéma, mert valaki csak az egyik oldallal szeret játszani.
Az MG nest benzinbe kerül, ami kell a techeléshez. MP-be is kerül, amibõl meg mobil haderõt lehetne építeni. A játék elején ne költsetek benzint és MP-t MG nest-re, inkább hamar menjetek rá a jármûvekre. Amennyire lehet, szorítsátok õket a saját területükre az elején, és drótozzátok el õket (attól meghülyül az egységeik útkeresõje és még drótot sem vágnak át). Mindig koncentráltan támadjatok, vagyis ugyanazon az oldalon együtt, mert az AI nem tud ilyet (max véletlenül), így mindig létszámfölényben lesztek. Ha beálltok védekezni, azt elõbb utóbb áttöri az AI, mert õ több nyersanyagot kap (ez egy csalás, de így tudták megoldani a fejlesztõk a nehezítést), szóval a kulcs a folyamatos nyomásgyakorlás. Aknázzatok sokat. Kb ennyivel legyõzhetõk a hard AI-k.
Szerintem nyilvánvaló, hogy minden magára valamit is adó játékosnak kell legalább egy angolszász és egy német frakcióhoz értenie, hogy bármely oldalra kerülve tudjon játszani. Hülye példával élve, a sakkban sincs olyan hogy én kizárólag a fehérrel játszom. :D
Fõleg ha versenyre jelentkezik valaki. Ott már nyilvánvaló, hogy az ellenfél, a pálya, de még az oldal (angolszász/német) is véletlenszerû.
Érdemes inkább emberi játékosok ellen játszani, mert ha az ember AI ellen játszik, csúnyán pofára esik emberek ellen, teljesen más világ.
Amúgy pedig a folyós, hidas pályák(ahogy az annihilate játékmód is) minden valamirevaló versenyrõl vagy ranked meccsrõl ki vannak tiltva. Amúgy is le kell szokni a "lezárjuk" típusú statikus védelemrõl, ember ellen játszva ez mindig verséghez vezet. Érdemes nézni profi játékosok játékát, és tanulni belõle, arra vannak a letölthetõ visszajátszások.
Csak akkor KELL, ha versenyezni szeretnél, egyébként nem. Nem tudok más példát mondani: képzeld el azt, hogy a versenyre csak olyan játékosok jelentkeznek, akik wm-mel szeretnek/hajlandóak csak játszani. Hogyan teszel köztük igazságot? Valakit arra kényszerítesz, hogy ne wm-mel játsszon? Kit? Egyszerûen ez úgy fair, ha mindkét oldallal játszol. Akkor is van megoldás, ha nem szeretsz a szövetséges oldallal játszani: feladod azt a meccset, amikor velük kell lenned. Ahhoz, hogy továbbjuss wm-mel nyerned kell, és jó sok VP-t meg kell takarítanod, hogy az össz VP-k alapján te választhass frakciót a döntõ meccsre. Ennyi. De ha le tudsz tenni az asztalra egy végiggondolt, mûködõ, több fordulóra is alkalmazható játékrendszert a "csakegyfrakcióvaljátszom" feltétellel, akkor ki vele!
Ben Hur szavával élve- ha mond valakinek valamit ez a film- ahhoz, hogy megtanuld Rómát legyõzni, elõször tanulj meg velük harcolni.
Nem lehetsz jó WM-es, ha nem játszol usát, britet soha. Van egy szint ami felett ez már kevés. Persze ez nem a 10. COH torna soha nem zajlott másképp bonyolítva, doki próbált az általános, "nemzetközi" szabályokhoz igazodni.
Ezt egyszerû megoldani szerintem, csak sajnos felesleges. Mégpedig azért, mert mi van, ha 10 játékosból 5 axis jut tovább. Meghalt az egész. Erre eddig nem gondoltam. Hát, szomorú, hogy ilyen a helyzet ezzel a játékkal.
Gondolkodtam egy új versenyrendszeren. Kb. úgy fog kinézni, hogy lesz az axis csapat és az allies csapat. A jelentkezés felváltva fog történni, hogy egyenlõ létszámú csapatok legyenek. Ha egymás után pl. 2 ember is axis-ra nevez a fórumon, akkor az utóbbi törlésre kerül. A két tábornak lesz egy-egy tábornoka (magatok választjátok ki, vagy valamilyen szabály szerint kiválasztja a játékvezetõ). Ezután több fordulós verseny lesz, amely fordulókra a tábornok jelöli ki a hadvezéreit. Pl lesz olyan, hogy elõször axis tábornok jelöli ki sorrendben a vezéreket, akik ellen a szövetséges fõvezér saját megfontolásai alapján küldheti a saját embereit. A következõ fordulóban fordítva. Ez lesz 2 db 1v1 forduló. A következõ 2v2 forduló lesz hasonló rendszerben. Egyik oldal kijelöli a csapatokat, másik oldal választ ellenük ellenfelet, aztán csere. Lehet még 3v3 és 4v4 forduló is...
Szerintem pedig még mindig nem érted. Ha 10 axist játszó játékosból továbbjut 6, (10 szövetségest játszóból pedig továbbjut nulla), akkor a kövi körben a 6 továbbjutóból 3-an fognak axist és 3-an szövit játszani. Ezért kell mindenkinek konyítania legalább egy néphez mindkét oldalon. Persze nem tilos feladni a versenyt. Csak hát elég hülyén jönne ki, hogy háromszor egymás után axist játszhatsz, és nyersz mindnél, majd negyedjére alliest kell játszanod, és fel kell adnod a meccset mert azokhoz nem értesz.
A sakkos példánál maradva szimpla kieséses bajnokság rendszer, ahol mondjuk pénzfeldobással döntik el hogy ki játszik fehéret a következõ körben és ki feketét. Csak itt a fehér a szövetséges oldal és a fekete a német oldal.
Ez egyáltalán nem igaz. Had hozzak egy sc2-es példát, mivel azzal több mint 4000 játékom van, coh-al csak kb 400: platina ligában vagyok, zerggel. Többi faj egységeit tövirõl-hegyire ismerem, ahogy a techjeiket, buildjeiket, egységeiket, mindent. Mégse tudok, max silver szinten játszani velük. De nem is nagyon erõltetem, mert egyszerûen nem jönnek be. Ennek ellenére mindent tudok róluk. Ugyan ez a helyzet cohban is. Játszani nem tudok allies-al, viszont tudok mindent róluk. Mi mi után épülhet, miket hozhat, mi mi ellen jó, stb... De ha játszanom kell velük, akkor balfasz vagyok. Wm-al pedig... szintén, de az legalább megvan Lv7.
Utolsó ismétlés: nem lehetsz jó játékos, ha nem játszol minden frakcióval.
Hadd hozzak az életbõl egy példát: az elméleti tudással nem sokra mész, ha nem vagy képes kivitelezni. (Akkor csak tanár lehetsz max...:) )
Soha nem zajlott torna sehol se másképp: nem vagy versenyre való, nincs más probléma.
Persze lehet, hogy ebben is a kisebbséghez tartozok cons-sal együtt.
Még egy kicsit csiszolom az új versenyrendszert, hogy antiqueA is versenyre való legyen és Predéket se kelljen kirekeszteni :P
Amúgy jól mondja Fifus és bgabor is: nem elég elméletben ismerni az ellenfelet, tudni kell, mit visel el, mi mikor jöhet neki, mi minek a countere és ez csak a gyakorlatból derül ki, amikor a "saját bõrödön érzed."
az sc2 talán azért nem a legjobb példa, mert míg a coh-ban elképzelhetetlen egy axis vs axis vagy allies vs allies felállás a meccsen, addig az sc2-ben, mivel "történelmi szálak" nincsenek, a terran, a protoss és a zerg játékosok könnyedén szembe találhatják magukat a saját frakciójukkal, illetve egymást közt bármilyen kombinációban és variációban, viszont pont emiatt ott tényleg elégséges a háromból egyre rámenni, játszani, a többit pedig ismerni.
Utolsó ismétlés: de igen, lehetsz jó! Sc2-ben a legnagyobb pro játékosok soha nem játszanak a másik fajjal, mégis a legjobbak. És nem, nem azért lehetséges ez, mert az sc2. Ott is ugyan úgy meg vannak a buildek, unitok, counterek, amiket tudni kell. Ugyan úgy, mint itt.
Nem azt mondom, hogy bele se kell nézni, hanem azt, hogy nem kell vele tudni játszani, nem kell vele rendszeresen tolni. Én is belenéztem, amcsiba is, meg britbe is itt coh-ban. De csak annyira, hogy tudjam, mi mire jó, mi után jön. Pár meccset letoltam és kész.
Tényleg nem vágod, hogy alapvetõ a különbség? Az SC2-ben ez nem gond, mert a bármely nép játszhat bármely ellen, akár egymás ellen is, így a legjobb játékosok persze hogy csak egy népre koncentrálnak. Itt viszont csak axis allies ellent leeht játszani, így eleve minden profi játékosnak tudnia kell legalább egy axis és egy allies népet kezelni. Ezért nem lehet összehasonlítani a két játékot!
Esélyed mindenesetre csak akkor lesz CoH-ban egy pro játékos ellen, ha tudod hogy az általa játszott népnél milyen taktikák vannak. Például ha az ellenfeled kihozza a BAR-okat a riflemenjeihez, akkor te WM-ként azonnal tudod, hogy egy darabig nem fog jámûveket gyártani, tehát PAKot vagy schreket nem kell hoznod, blob ellenes egységeket viszont igen, pl: a blitz doktrínát kell választanod és StuH-ot hozni. Ahhoz hogy ezt jól tudd csinálni, otthon kell lenni a másik nép mechanizmusában is. másképp nem megy.
Otthon kell lenni. Ez igaz. Ezt mondom én is, de látom nem fogod. Otthon kell lenni, de játszani is tudni vele, az más kérdés. Mindent tudok usa-ról. Milyen épületei, egységei vannak, mi mi után jön, stb... mégse tudok vele játszani, mert nem, és nem is akarok.
Képzeld felfogtam, hogy két axis nem tud egymás ellen játszani, ahogy írtam is egy lentebbi kommentemben, mégis ezen lovagolsz már egy ideje.
És elmondanám, sc2-ben is esélytelen vagy, ha nem ismered a másik fajt, nem csak coh-ban. Annak ellenére, hogy vannak mirror meccsek.
Szóval érted, nagyszerû. Akkor nyilván azt is érted, hogy egy kieséses rendszerû bajnokságban néha alliednek játszására is kisorsolhatnak, nem csak axis játszására. Mégis hõbörögsz itt, hogy minek kell neked alliedet játszani, amikor te wehrmachtal vagy jó. Itt valami nem stimmel, nem gondolod? Ahogy számoltam, ezt eddig négyen próbáltuk itt megértetni veled.
Rosszul számoltál. Consh megértette, hogy mit mondok és agyal a megoldáson. Te meg vergõdj tovább a témán, mert látom nem vagy képes felfogni a mondandómat. Így pedig, én nem is fogok azon erõlködni, hogy megértsd. Csókoltatlak.
Itt nincs wm-wm. Egyszerûen nincs ilyen meccs. Ezért rendeznek úgy tornákat, hogy egyszer allies vagy egyszer axis. Két axis player mit csináljon egymással? Illetve nem lehetne sorsolni. Egyszerûen nem lehet emiatt összehasonlítani sc-vel, mert ott már a kezdetek óta az van, hogy van ZvZ és TvT és PvP is. Na most képzeljünk már el egy sc tornát úgy, hogy nem játszhatnak azonos fajúak egymás ellen. Elég fura lenne. De CoH-ban pont ez a fura helyzet van. Mert ez nem esportra készült játék és megtartották azt a történelmi hitelességet, hogy us-el nem harcolsz us ellen. És ehhez igazították a balance-t. Pl. us-wm elég jól el van találva. Pe-us is. De van egy mod amivel lehet játszani tükör meccseket is. Illetve axis vs axis, allies vs allies. Egy wm vs pe úgy, ahogy van egy vicc lenne. Mert wm már t1-bõl lealázná pe-t, a bike-al, sniperrel, panzerfausttal.
Egy szó, mint száz, ha nem akarnak egyik játékosnak sem kedvezni, akkor szükséges egy tornán, hogy mindkét oldallal játsszon az illetõ. Ez így meg GR tornákon is.
Wayne mester, ez egy 10 alattiaknak szóló torna lett volna, de mint látod alacsony szinten alapszintû problémák jönnek elõ, mint nem akarok minden sereggel versenyt.
Ne árulj el több titkot- láttam a pe-wm meccsedet - még a végén megtanulunk játszani. Elméletben.
Mi jöhet még? :)
"Én csak Angoville-en vagyok hajlandó játszani. A többi pályát is ismerem, de NEM AKAROM. És Angolville-en is csak a déli kezdõrõl. Az északi kezdõt is ismerem, de NEM AKAROM. Egyébként meg minden másban alkalmazkodom... :>" (bocs, de ez annyira magas labda)
wermachttal gyalogsaggal amics gyalogsag ellen lehet valahogy taktikazni... WM eleg szegenyesnek tunik
Érdekes, én úgy látom, hogy ez itt pont a mindenki hülye csak te vagy helikopter szituáció.
Mindegy, játszál kizárólag wehrmachtot kizárólag hidas pályákon, mint a vérnoobok, csak ne csodálkozz ha versenynek a közelébe se engednek majd.
Mellegles ha valaki azt állítja, hogy senki se érti meg a mondandóját, akárhányszor ismétli el, az nem azt jelenti hogy mindenki hülye rajta kívül, hanem azt hogy csapnivalóan gyengén fogalmaz és kommunikál másokkal.
Remélem egyszer lesz majd alkalmam szétrúgni az ostoba seggedet a játékban.
Rosszul látod. A Wehrmacht a legkönnyebben játszható nemzet a játékban, hihetetlenül jól el van látva egységekkel és lehetõségekkel. Gyakorltilag legtöbbször doktrínaválasztás nélkül le lehet gyalulni az ellenséget vele, pusztán T1-T2 egységekkel is. Ilyet az amcsival nem tudsz csinálni, ott jóval kevesebb egység van és rászorulsz a doktrínális egységek támogatására.
EZT meg EZT ajánlom figyelmedbe olvasgatásra, különösen a veterancy elite armor részét.
Hát pedig látod, 20x elmondtam, hogy mindent tudok az US buildekrõl, egységekrõl, csak épp játszani nem szeretek és nem is tudok és nem is akarok vele. De látod, te ezt képtelen vagy felfogni, csak azt szajkózod, hogy akkor nem is tudok Wm-al játszani, mert nem ismerem az US-t. Na, akkor most tényleg, ki is a hülye? Tudom, megint én leszek, mert 21-re se fog sikerülni felfogni.
El tudod te képzelni, hogy mennyire nem érdekel, hogy nem indulhatok versenyeken? :D Szted mennyire bántja ez a lelki világomat? És vajon az mennyire fogja bántani, hogy elvered az ostoba seggemet? Semmit nem jelent, kis tacskó. Vagy verjem a nyálam arra, hogy én majd sc2-ben gyalullak úgy be, hogy mozdulni se tudsz majd? Hát nem. Semmit nem jelent. Se okosabb, se jobb ember nem vagy, csak mert nyersz egy faszom játékban.
Azért az, hogy mindent tudsz a us buildekrõl és egységekrõl, enyhén szólva nem állja meg a helyét. Mert elég sok alapvetõ dolgot kérdeztél meg itt. Nekem kb. ezerszer több játéktapasztalatom van CoH-ban, mint neked, de nem állítanám, hogy mindent tudok us-rõl. Vicces, kicsit elbeszéltek egymás mellett. Halkan megjegyzem, hogy történetesen tudom, hogy sc2-ben platina ligás vagy, ami messze van az elpicsázó szinttõl. :)
Gascan!
Valóban jól mondja az elõttem szóló. Wm-nek van a legtöbb és legösszetettebb gyalogsága. Csak meg kell ismerni õket és jól kell kombinálni õket. Ha ezt megtanuljátok, rájöttök, hogy az erõsnek tûnõ riflemen spam mennyire nem az.
Minden alatt az építési sorrendet, kihozható unitokat, fegyvereiket és fejlesztéseket értettem. Ettõl függetlenül - valóban - rengeteg alap dolgot nem tudtam és nem tudok. De ha megnézed, sose kérdeztem olyat, hogy milyen fegyverei vannak pl us-nek vagy fejlesztései. Ezekkel tisztában vagyok. De egyébként lényegtelen. Kezdek már belefáradni ebbe a témába. Inkább lezárnám, nem akarok itt mindenkivel összeveszni.
Egyszerûen nekem nagyon idegen volt (sc2 után ugye), hogy versenyzéshez muszáj a másik oldallal is játszanom. Ilyennel eddig nem találkoztam. Ebbõl robbant ki az, ami. Sztem teljesen feleslegesen.
Egyébként meg... platina liga pont elég egy elpicsázó szinthez, ha egy alatta lévõ ligással játszol. És bgabor pont akkora nob lehet sc2-ben, mint én coh-ban. Persze lehet, hogy tévedek, de akkor máris megvan az izgalmas és igazságos "ostoba seggem" elpicsázásának a lehetõsége: 2 gyõzelemig coh meccs, 2 gyõzelemig sc2 meccs. :)
Nem ér ennyit ez az egész srácok. A versenyzés, ahogy maga a játék is a szórakozásról szól, ne piszkáljuk egymást emiatt.
Szerencsére az ügy megihletett, és újításokon gondolodom (másnak is szabad), amiben lesz helye az ilyen kívánságoknak is, mint a csak-wm.
Béke
Én nem bánnám, ha coh2-ben lennének tükörmeccsek és kicsit ráhajtanának az esportra. De valószínû kiadó váltás és egyéb okok miatt maradnak a kitaposott úton. Jelenleg meg a balance miatt, ha lenne is axis vs axis és allies vs allies teljesen kiegyenlítetlen lenne. Szóval elhiszem, hogy számodra ez különös, hogy legalább két frakcióval kell versenyezni. De másképp egyszerûen nem tudják megoldani.
Wayne a 8629-es hsz.-ben röviden felvázoltam egy versenyrendszert, ahol mégis lehet versenyezni 1 kedvenc frakcióval, de nem úgy, ahogy gondolod, szóval nem wm vs wm, stb. Az újítás csak annyi, hogy az nem egyéni verseny lesz, hanem csapatverseny. Axis csapat az allies csapat ellen. Számítani fog persze az egyéni teljesítmény (1v1-ben), a csapatjátékos teljesítmény (2v2 és sok v sok), és a fõvezéri taktikázás (melyik ellenfélhez melyik saját embert küldi a vezér). Csapat szinten büntetve lesz a megfutamodás (pl egyik játékos nem jelent meg a megbeszélt idõpontban).
Ettõl a konkrét versenytõl elvonatkoztatva beszéltem. Most elolvastam az oldalon, hogy mi a helyzet. Látom lv11 a max. határ. Ez a csapatos dolog érdekes. De ez egy speciális eset, mert általában sima egyenes kieséses rendszer van.
Meghúztam a határt lv11-nél, ami mögött az van, hogy csak Pred és Bites jelezte elõzetesen a részvételi szándékát (amire volt egy bõ hónap), és õk ketten túlságosan kiemelkedtek volna a várható mezõnybõl, így nem láttam értelmét a korlátlan nevezésnek. Nekik sem poén szerintem 9-10 szinttel gyengébbeket verni, meg a vertnek sem. Bár vannak szadó-mazó beállítottságúak, szóval sosem lehet tudni.
Igen a csapatverseny speciális és még kiforratlan, nem látom elõre a buktatóit sajnos. Az mondjuk biztos, hogy ha olyan is nevez majd rá, aki bomlasztó, nem képes csapatban gondolkodni, együttmûködni más, félig, vagy egyáltalán nem ismert emberekkel, azok nagyon leronthatják az élvezeti értékét annak a versenyrendszernek.
Én és az ostoba seggem elkezdtünk egy kicsit allies-al játszani, azon belül is inkább a brit-et erõltetem. Ami probléma a leghamarabb feltûnt, és nem tudok mit kezdeni vele, az a Wm sniper. Ugye az van, hogy 25 muniért az Infsec-el counter-snipeolhatom. Viszont az Inf snipe range olyan kicsi, hogy mire lõtávra futok, addigra mindig elcamózik a sniper, így lehetetlenség leszednem. Legalábbis eddig, nekem nem sikerült. Van erre valami jó tippetek? Hogy csinálják ezt a prõk?
Bocs, hogy nem a fansite-ra írok, képtelen vagyok innen elszakadni :)
Pl. fogsz egy Bren Carriert, beülteted az Inf sectiont, de az nem muszáj, csak ha biztosra akarsz menni, és rámész a sniperre. Ha lõtt egyet a wm sniper, kattingass a Unit sniped ikonra bal oldalon, amíg látható. Mindig a képernyõ közepére helyezi a sniper aktuális helyzetét, még ha camouzva is van. Ha szalad a sniper, mész utána a bázisra (lehet, hogy találkozol közben aknával, de ez mindig benne van) és hello.