Agresszív foglalás, elvágni a stratégiai pontot, így hamar kezdeni kell valamit vele wm-nek. 340mp-s sniper lassan készül és várni is kell mire összejön a nyersanyag. Bren carrier szinte kötelezõ. Trench is elég hasznos elvágott ponthoz, valamint mortar eléggé behatárolja wm mozgásterét. Gyors stuart vagy még inkább gyors cromwell. De britek nem az én asztalom. Fansite-on, ha Ashen aktív, akkor õ világszinten benne volt a top britek között, szóval tud segíteni. De talán egyszerûbb, ha wm után inkább amcsikat próbálod. Britek játékstílusa tér el leginkább a másik három frakciótól. Pl. ezért hanyagoltam én õket.
Ja, azt nem fejeztem be, hogy ha sikerült neki a bázisig menekülnie, ott netán beül a HQ-ba, akkor jön el az inf Section ideje.
Igen ez is egy megoldás, hogy nem foglalkozol a sniperrel, csak gyors tempóban foglalsz, fejlesztesz. Mivel sokba kerül a sniper és vigyáznia is kell rá wm-nek, szóval capping powerben kicsit el lesz maradva, ezt kell a javadra fordítani a gyorsabb felfejlõdés-tech révén.
Ashen sajnos õsz óta (mióta egymásra uszítottalak benneteket Predékkel) nem szólal meg a fansite-on.
ehhez még annyit, hogy a brit tisztek, a játék elején elsõsorban a lieutenant felfedik a rejtett mesterlövészeket (illetve úgy általában bármilyen más rejtett egységet), a rádiuszán belül lévõ pl. infantry section-nek pedig offenzív bónuszokat is ad, tehát ez a kombináció is megoldás lehet, ha mindenképpen megszabadulnál a sniper-tõl
Már megint szopat a Relic Online... Nem tudom, hogy gondolják...
nekem se megy mar egy ideje ... eleg gyakori mostanaban
ugy tunik a gond azzal fugg ossze hogy THQ csodbement es igy a Relicnek is gondjai vannak a szerver fenntartassal ... itt azt irjak h Aprilis 8-tol teljesen uj rendszeren fog mukodni az egesz az eddigi statisztikak pedig valahova archivalva lesznek h ne vesszen el teljesen
egyebkent amcsi sniper & infantry & meg egy csomo AT ellen mi a strategia? ... nebellel neha sikerul teret csinalni aztan tankokkal szetloni a bazist de mas valahogy nem akar osszejonni, pedig lennie kell meg valaminek
Ha WM-mel kell válaszolnod erre, akkor sniper, esetleg kettõ. Mindegyiket fogja, amit említettél. MG, akna védheti a snipereidet. Tank egyikre sem jó. Nebel oké, de nem elég. Ami még jó mindháromra: a Stormtrooper mp44-gyel, camouból.
Ha PE-vel kell reagálnod erre a háromra, akkor mortar HT és AC kombó, illetve mp44-es PG-k, és az elsõ prioritás a sniper kiiktatása. Ehhez tudnod kell (ketten felderít), hol állnak az AT gunok és AC-val lerohanod a snipert, akár az AC élete árán is.
Wm-el a 2 sniper elég durva tud lenni. Csak a matekot nézve nem biztos, hogy megéri a manpowert, ellenben nagyon demoralizálóan hat az ellenfélre, fõleg ha van rendes fedezéke a snipereknek (MG42 pl). Azért nagyon durva a 2 sniper, mert 1-1 lövéssel egybõl kiszednek egy AT gun teamet vagy mortar teamet, esélye sincs az ellenfélnek retreatelni vele. Tudod, ha 2 meghal, a 3. felvágja az ereit :)
aha... errol epp most olvastam... wermachtal fokepp, meg csak 70 oram van a jatekban
a kampanyokat mar vegigjatszottam, egyik baratommal szoktunk AI 2vs2 jatszani, kesobb ha mar jobban ismerem az egysegeket - es meg lesz multi :) - akkor megyek PvP-be is
2 sniper máris behozza az ára felét, ha kilõtted az ellenfél sniperét. Onnantól elvileg van 1 perced, amíg még viszonylag biztonságban garázdálkodhatsz (ki nem jön egy új US sniper), akkor meg behozhatod még a másik félnek egy jó részét. A lényeg, hogy vigyáznod kell a sajátjaidra. Ha nem hoz rá countert (snipert, Jeepet), akkor elég gyorsan a te oldaladra fog billenni az MP mérleg. Ha hoz, akkor meg késik a fejlesztéssel. Nagyon megéri a sniper a matekot nézve, ha tudsz rá vigyázni egy meccsen keresztül (ez persze minden egységre igaz), de a sniperre fokozottan. Sniper jó kezekben OP. Ezt idéztem.
A ranked azért ranked, mert ott a gép talál neked a szintednek megfelelõ ellenfelet, és versenyszerû körülmények között játszotok. Tehát ott nincs annihilate játékmód, nincs high resources, és nincsenek hidas pályák és egyéb noobságok. És a pályán a kezdési pont is véletlenszerû. És ugye rangban fejlõdni, helyezést elérni is ezzel a játékmóddal lehet.
A basic meccsnél meg te meg a barátod állítjátok be, hogy hol, kivel, milyen játékmódot akartok játszani.
Érdemes amúgy barátokkal is a ranked körülmények között játszani, mert ha hozzászoksz a nem-ranked körülményekhez, akkor egy profi játékos majd tíz perc alatt simán elkeni a szádat.
wermacht gyalogsagot mennyire eri meg fejleszteni? es arra penzt kolteni .. nekem egyre inkabb ugy tunik h nem nagyon
pedig nagyon. nagyon erõsek és sokoldalúak. vet2-ig nagyon megéri elfejleszteni. ahogy lentebb is írta kedvenc bgabor fórumtárs, olvasd el ezt, fõleg a 'What is elite armour?' részt.
Bármilyen tanknál hamarabb ki tudsz hozni egy vagy két Pak-ot (ágyú). Ha tudod, hogy vet-re techelsz és arra fog elmenni a benzined, és nem lesz idõben stugod, geschützöd vagy egyéb tankod, akkor fel kell készülni Pakkal, grenadiereknek panzerschreckel, meg persze ott a volks panzerfaustja is. Ez elég kell legyen bármelyik korai tankra. Volksot pedig ne vidd túlzásba, 1 v max 2 elég belõle, inkább grenadierekre vagy stormtrooperekre alapozz. Bár stormból is elég 1, fõleg hogy 8 pop-ot igényel.
eddig ugy csinaltam, h kezdek 2 pioneerral.. 1 epit (1 wermachkepzo, aztan a vetelos epulet), 1 foglal.. aztan amint megvan a wermachtkepzo akkor 1 mg, 1 volks, 1 mg, 1 volks.. aztan vet1re support ... utan meg meglatom, h alakulnak a dolgok.. de ez ilyen standard
MGvel jo kezdeni mert ellen max csak 1-2 riflement tud addig kihozni, azokat meg MGvel lenyomom
ott szoktam gondba utkozni, amikor USA kihozza a light infantry jarmuvet :)
eddig meg megoldottam valahogy de nem volt olyan sima ugy mint ahogy elkepzelnem
"max csak 1-2 riflement tud addig kihozni, azokat meg MGvel lenyomom"
:)
Ez basic meccsben vagy így vagy hol?
Egyébként bõven megéri vet2 wm-nél, mert az adja a leghasznosabb bónuszt. Fõleg akkor éri meg, ha t2-grent játszol vagy blitz-stormt.
Wm-el t1+blitz+vet-tel bõven elegendõ nagyon sok játékos ellen.
Errõl a T1-blitzkriegrõl készítettem még korábban egy kis cikket. Ha érdekel olvasd el. Lehet csak tapasztalatlan vagy, de hidd el wm-nek a vet gyalogság az erõsségei közé tartozik.
elolvastam, koszi.. valoban erdekes a taktika, nekem fokent az a resze tetszik h gyartasi ido nelkul vannak meg az egysegek
nagyon sok mindent nem hasznalok meg a jatekban, a CPs cuccok ilyenek peldaul
az elobbi kerdesedre valaszolva h csak basic meccseken van-e igy.. eddig 2 ranked meccs (a 2bol) es egy basicen volt igy nekem :)
Akkor még az elején tartasz nagyon, ahol annyi is elég. :) Ha tovább nyersz, akkor majd eljön az idõ, hogy nem lesz. Doktrínát használj, mert Wm-nél mindhárom igen erõs és sok pluszt ad! Mindegyiknek megvan az elõnye, de játékstílustól, pályától taktikától és ellenféltõl is függ, hogy melyik a megfelelõ számodra. Szóval nem árt kitapasztalni.
Terrorban pedig minden jó, nagyon jó. Az egy cp-s zeal nagyon sokat segít. Propaganda war-ral játékot lehet nyerni. Fõleg, ha nagyon szoros vp meccsrõl van szó, amikor minden vp aranyat ér. KT egy lassú erõd. Elég sok cp, de ha eljutsz addig és meg is tudod védeni, dominálja a pályát. Firestorm pedig nagyon jó inf ellen és jármûvek ellen is elfogadható. Tökéletes, ha van két pumád, meglátod az ellenfél at gun-jat, rá firestorm, ha azonnal reagál, akkor is leveszíti és pu megint csak dominálni fog. Ilyenkor ajánlott az üresen hagyott at gint szétlõni. V1 is jó. Bár lassan jön és ki lehet tréni, de rombol és viszonylag kevés ammoba kerül.
Def.-ben pedig rengeteg taktika épül csak For the Fatherlandre. Nagyon jó bónuszt kap és nem lehet pinelni addig õket. Nagy látótered lesz, bunker melletti reinforce pedig szintén nagyon hasznos. Egy medic bunker,free gren+reinforce szintén meccs fordító. Registered Artillery se rossz, bár jó játékos retreatel azonnal, de egy propagandával felér és hátha megcsíp egy osztagot. Rocket Artillery szintén jó. Fõleg, ha másiknak van valami statikus egysége. Pl. howitzer, bike-al közel mész, ha kis is lövik a bike-ot és 200 ammot, megéri feláldozni egy howitzrért. 88-as is jól jön, de nem az a def-ben a legjobb, hanem 3 cp-ért van nagy látótered, bunker reinforce és For the Fatherland.
Én is nagyon csípem a Defensive-et, mert a bunkerbõl reinforceolás hihetelenül értékes képesség a játék elején. Egy 1v1 meccsben felhúzol valahol a frontvonal közelében egy medic bunkert és beleraksz egy géppuskát, és onnantól a gyalogásoddal uralod az egész környéket, gyorsan meg is nyered a játékot. Vetezett grenadierekkel tuti taktika. A többi képesség is hasznos, de én a 88-as ágyút messzire elkerülöm, mert mivel hogy statikus, nem mozog, ezért egy jó ellenfél nagyon gyorsan megsemmisíti valamilyen tüzérséggel.
Blitz is jó, mert a StuH remek ellenszere a tömegben közlekedõ amcsi gyalogságnak, brutálisan ellátja a bajukat. Stormtrooperekre egész taktikát lehet építeni, átugrani a Tier2 építését. Tigris is elég használható a végén. Az agazdasági képesség a végén szintén hasznos, jó négány stugot kihozhat belõle az ember jókor ellõve.
A Terrort én annyira nem szoktam használni, bár tény hogy a firestorm jó cucc, és a Kingtiger egy-két jól elhelyezett repair bunkerrel és gyalogsági támogatással, jól használva játékot eldöntõ tényezõ.
De az egyik legszebb tulajdonsága a Wehrmachtnak az, hogy más nemzetekkel ellentében itt egyáltalán nem szorulsz rá a doktrínákra, kellemes plusszok, de nélkülük is meg lehet oldani bármilyen helyzetet. Amcsinál ez nem így van.
"annyibol amiert felfejlesztem a volks vet2re mar kijon egy tank is ... ezt amugy mar olvastam"
No igen, de a vet2-es Granadierekkel, csapatonként egy Panzerschrekel megnyered a játékot, mire bárki eljutna a tankokig. És ahogy kedvenc antgecc fórumtárs írta, a kézi páncéltörõ fegyvereknek és a PAK lövegeknek elégnek kell lenniük bármilyen jármû ellen, amit T4 alatt ki tudnak hozni ellened. És ha te jól játszol, (nem vagy alig engeded benzinpontokhoz jutni, és utalod a victory pointokat) akkor bizony sokkal elõbb ér majd véget a meccs minthogy õ Tier4-et tudna hozni ellened.
Wehrmachban pont az a jó, hogy valami iszonyat kemény nemzet az Amcsikhoz és a PE-hez viszonyítva (britet meg 10 játékosból ha 1 játszik, az is infantry blobozik). Gyakorlatilag a T1-T2vel és Vetezett gyalogsággal bármilyen helyzetet meg lehet oldani, és hamar el lehet dönteni a csatát.
Volksok meg se kapján az elite armort, a Grenadierek és a Stormtrooperek kapják vet2-õn. Elite armorral kapcsolatban ez a lényeg, mint látható az egyik leghasznosabb fejlesztés a játékban:
What is Elite Armour?
In Company of Heroes, there are different armour types which affect the various modifiers different weapons have versus units. Standard American and Wehrmacht forces are the "Infantry" type. Standard British and Panzer Elite forces are a "Soldier" type. Paratroopers have their own type, British officers and Knights Cross Holders are "Heroic", and Rangers are "elite". Upgraded Wehrmacht units are changed to the elite type of armour, which effects a variety of modifiers defendant on which weapon they are receiving fire from. Elite Armour from veterancy two, is the most used and very beneficial, increasing the durability of eligible troops by 25 to 50%. Just watch out for flamethrowers.
The statistics are listed below, but you can follow a few simple rules of thumb without memorizing them.
1.) Elite armour drastically increases the durability of the squad versus bullet weapons. 2.) Flame weapons do more damage to elite armour. 3.) Elite squads will be slightly more susceptible to suppression from heavy machine guns. 4.) Elite squad members will always get hit on retreat from a sniper.(You have a 50% chance normally.)
American Weapons
Grease Gun - 25% less accuracy Garand - 25% less accuracy 25% less damage Carbine - 25% less accuracy 25% less damage BAR- 25% less accuracy Flamethrower- 18% more damage Strafe - 25% less accuracy 25% less damage Quad 50 - 25% less accuracy, 15% more suppression Thompson - 25% less accuracy .30 HMG - 25% less accuracy 25% less damage 15% more suppression Sniper Rifle- 300% more accuracy
British Weapons
Lee Enfield - 25% less accuracy 25% less damage Commando Steen - 25% less accuracy Bren LMG - 25% less accuracy Rifle Grenade - 25% less accuracy 25% less damage Vickers HMG - 25% less accuracy Commando HMG - 25% less accuracy 15% more suppression Bofors - 5% less accuracy Churchill 6 liber - 15% less accuracy Churchill flamethrower - 18% more damage
Bár nem kap a volks elit armort, de vet kettõ neki is hasznos. Ugye õk alapból távolról jók. Tehát mindig tartani kell velük a távolságot, lehetõleg fedezék mögött. Vet2-n a látótávolságuk tízzel nõ, egy kevés (5%) sebzés csökkentést is kapnak és pinelni se tudják õket olyan könnyen, 20%-kal csökken az esély. Szóval, ha valaki wm-el inf. központú játékot játszik, akkor a vet2-t mindenképpen érdemes megvenni. Vet3-on majdnem az összes inf 20% életerõt kap. Velük már csak akkor tudja felvenni us az inf harcot, ha legalább vet2 riflemenjei vannak. De míg neki egy új riflemen vet0-ás lesz, addig wm-nek egy új gren vet3 és ezt sok játékos igyekszik kihasználni. Egy vet2-3-as ingyen gren medic bunkerbõl mindig jól jön. :)
Hát én a volksgrenadiereknek csak annyiban látom az értelmét, hogy MP-40el közelrõl nagyon durván sebeznek, és valamivel foglalni kell amíg az igazi gyalogság (grenadierek/stormtrooperek) megérkezik. Talán még vész esetére a panzerfaustjuk ér valamit, meg arra jók hogy a medic bunkerben ingyér grenadierré konvertálódjanak. De hogy taktikát alapozzak rájuk amikben fõszereplõk, háááát...
Voltks-ot én valahogy mindig csak MP40-el használom, azokkal szépen darálnak, alap fegyóval valahogy nagyon hamar hullanak nálam. Távolságira inkább sima grent hozok.
A profilom busy... hát az, hát persze.... Foskazal.
Pedig volksnak nem éri meg mp40-et venni. Másra jobb elköltetni az ammot. Volksok távolról jók. Ha ügyesen kezeled õket, akkor megállítják a riflemeneket. Persze nyilván us játékosnak az a célja, hogy közel jöjjön riflemennel, hisz azok közelrõl erõsek. De itt már a két játékos képességein múlik a dolog, nem az egységeken. Sok us játékos elköveti azt a hibát, hogy mindenáron meg akarja közelíteni a volksokat és bedarálni õket, emiatt kijönnek fedezékbõl. Csak mire megközelítik õket veszítenek ember. És a fedezékben maradt volksok kevésbé sérültem, már retreatre kényszerítik riflemen osztagot.
valaki mar elorendelt a CoH2-re? a Beta holnap kezdodik es erdekelne h milyen lett..
MP40-et szerintem azért találták ki, hogy a közelre bejövõ rifle ne szeressen közelre bejönni. Pl rifle akkor fog nagyon nyomulni, ha szabadban ülõ mg-t akar flankelni. Ha ilyenkor nincs bike-od, amivel feltartsd õket, amíg pozíciót vált az mg, hanem csak volksod van, akkor az mp40 nagyon jó tud lenni az mg védelmére. Biztosan van egy játékszint, ahol már az USA nagyon gyorsan leveszi, hogy nem szabad közelre mennie, és inkább a játéktudás számít, nem az egység. Ekkor már tényleg pazarlás megvenni az mp40-et. Ám addig van egy pár szint, amíg találkozhat az ember jó pár noob USA-val, akiket viszont gyönyörûen aprít az a géppisztoly.
COH 2 beta tölthetõ annak aki elõrendelte. Én már szedem 6GB :)
Amint tudsz, légy oly kedves mesélj valamit! Engem leginkább a matchmaking rendszer érdekelne. Remélem starcraftosodott, nagyon jót tenne a játéknak...
sajna multi ember ellen nem megy kidob sync errorral ez úgy tünik golbális hiba túlterheltek a szerverek. Így csak az ai ellen tudtam nyomni 2 meccset skirmisben.
Szerintem jó. tényleg van benne fagy és 1 percel elõtte jelzi hogy a gyalogságod megfagy ha nem vonod vissza tûz közelébe. A hangok jobbak mint coh1-ben.
Csak német oldalt próbáltam. Van benne alapból tiger. illetve két új gép brumbar és elephant. olyan mint a coh1 csak egy kicsit máshogy néznek ki az épületek.
Level 2-ig elvittem corporal rang.
Egy gyors idegbaj után muszáj megkérdeznem, hogy mi a ku..........át lehet csinálni amcsival egy panther battlegroup ellen?!?!?! 2v2-ztünk haverral, amcsival voltunk McGahen v mi pályán és a sövénysorok miatt többet csúszkált az ágyú, mint lõtt. M10 tank DESTROYER, ismétlem destroyer pedig csak karcolgatta a panthert, szóval semmit nem ért. Ha annyi erõt fektetek a panther kilövésébe, amennyit megérdemel, akkor pedig 2-3 MP44-es PG-el végigfut rajtam és helókanyalóka. Élvezetes....
Imádom, mikor a bétára sincsenek felkészülve a fejlesztõk, nemhogy a teljes játékra....
Reméltem, hogy a megfagyás csak a kampányban lesz. Sztem teljesen felesleges multiba ilyet belerakni.
Wm mennyiben hasonlít a coh1-esre? építési sorrendekre, vetezõdsére, ilyesmire gondolok...
A videókat nézegetve, nem láttam az optionsben key bindingset és invert drag mouse scroll lehetõséget. Király. Bonyolult lehetett belerakni....
a wh nagyon hasonló a coh1-hez. a tierezödés 3 részbõl áll viszont. a tier3 lehet megépíteni a tankos épületett abba alapból benne a tigris és a brumbar, elephant és stugh
a veterency-hoz nem találtam külön épületet. Így errõl nem tudok nyilatkozni, illetve mivel kis mappon normál gép ellen mentem túl gyorsan lepörgettem õket így max 1 tankot tudtam behívni és nem volt vetõdés. Ma jobban belevettem munka után magam a játékba. Nekem elsõre tetszik simán hozzá a coh1-et. Tetszik az hogy másabb és hogy még fel kell fedezni az új dolgokat.
ha az ágyúkat lemikrózzák, akkor érdemes 1-2 ranger squad-dal próbálkozni (bár doktrinális egységek, de más doktrinát választva amúgy is lesze "valamid", ami ellensúlyozza a panther battle group-ot), egyrészt a bazooka megteszi a hatását, másrészt a panther finoman szólva sem a legjobb gyalogság ellen, tehát jók a túlélési esélyei egy hatfõs osztagnak. esetleg riflemen és sticky bombs.
a megfagyás szerintem bõven megállja a helyét multiban is, mivel dinamikát tud vinni a játékba. el tudok képzelni olyan szituációt, hogy mindenképpen el kell foglalnod egy területet ahhoz, hogy bizonyos gyalogos egységeid életben maradhassanak, mert a második legközelebbi tábortûzhöz már nem lehetne odaérni velük, és addig kell cselekedni, amíg még van harcértékük. (sc-bõl hasonló példát persze nem tudnék hozni, de mondjuk amikor rákerül a plague egy battleship-re, és már nem tudom eljuttatni javítani, beviszem a zerg tömegbe, és lehet, hogy jobban járok)
Én úgy szoktam, hogy aknázgatok a felvonulási útvonalakon, magukat a panthereket pedig megstickybombozom a gyalogsággal, úgy félig már megvannak. Ezek után air dropped AT gunt dombok le a lõtávjukon kívül, de még az AT gun lõtávolán belül. Miközben az AT gun távolról kinyírja õket, rájukmegyek az egy Paratrooper egységemmel, és Recoilless Riflevel nyírom õket, plusz mehetnek a további stickybombok a még vissza nem vont riflemenektõl.
Persze ez Airborne doktrína, de én mindig azt használok az amcsi taktikámhoz(tudom, ez gyengeség, de ebben a taktikában vagyok jó).
Egyet nem szabad: páncélosokkal szembeszállni a Pantherekkel, az amcsi páncélosok ehhez nem elég jók.(kivétel ugye a Pershing, de az ugye doktínafüggõ)
steamen rendeltem elõ egy hónapja. az elõrendelõknek alapból ját beta kulcs. Most két hétig csak mi férünk hozzá. Utána majd lesz public beta is késõbb valamikor még a megjelenés elõtt
a fagy dolog szerintem iszonyat jó. Egyrész elõre szól a játék hogy 1 perc múlbva jön a zimankó. Namármost mi történik. Éppen beálltam az ellenséggel nagy gyalogos csatába. Tûz csak messzebb a saját bázisom fele van. Akárcsak az ellennek is.
Meglátod az idõjelzõt visszavonod a katonáid akárcsak az ellen majd jön a hóvihar minden lelassul a jármûvek gyaloglási mozgások alig lehet látni valamit. Csönd lesz a harctéren. Lehet újraszervezõdni pörögnek a nyersanyag számlálók. Ez kb 2-3 percig tart után újra egymásnak lehet esni.
Így jobban átgondolva, az alapján amit írtok, lehet mégis csak tetszeni fog ez a fagyos dolog.
Köszönöm az US vs panther battlegroupos segítségeket is. Valami ilyesmivel próbálkoztam én is (stickyzés, ágyú tologatás). Csak volt az embernek mellé 2 mp44-es pg squadja és kb úgy mentek át a stickyzõ, és ágyút tologató egységeken, mint kés a vajon. Igen, kellett volna a hmg fedezõtûz, de nem volt, nem bírta az inf support tank áldását :)
Dühítõ volt nagyon. A pálya 3/4-e a miénk volt, tripla annyi pontjaink voltak, kezünkben a gyõzelem, aztán kijött 4 panther. Ööm-é-bódottá.
Pantherek ellen bõséges aknázás, AT gun (AP rounds bekapcs), Ranger/Paratrooper, vagy egy horda (3+) M10 Tank Destroyer. Utóbbi Armored Doktrínával és Allied War Machine-nal kiegészítve elég jól fogja a Panthereket, ahogyan a Calliope és a Pershing is egy kis támogatással. Az AT fegyverekkel/jármûvekkel igyekezz mindig a Pantherek fara felé orientálódni a biztos átütés érdekében. AT gunokat is védheted aknával az mp44-esek ellen. Ha tiétek a map, akkor nem hátradõlni, hanem az utakat, átjárókat szétaknázni.
Másnak is naponta jelentkezik a probléma, hogy "profile is busy, try again later" ???? Hihetetlen mennyiségû hiba, agyam eldobom kategória... Nem tudom felfogni, hogy engedhetik ezt meg maguknak. Haverommal minden nap azon izgulunk, vajon össze tud-e hozni minket a relic online egy játékra. Fos.
allnak at masik szerverre.. aprilis 8 utan elvileg jo lesz, bar az eddig gyujtott statisztiak "elveszik"
Nagyon szarok mostanában a szerverek. 20 percet vártam és nem tudtam egy AM-et játszani, mondjuk a játékba való belépés tartott 5 percig, nem tudom mit vártam... Vicc kategória.
Hát jelenleg tényleg az. Csak a 2-vel foglalkozhatnak, 1-re rá se néznek már....
egyrészt a THQ kivonulásával rendezni kellett a többezer játékost kiszolgáló szerverek helyzetét, amit egy fejlesztõ nyilván nehezebben tesz meg, mint egy stabil lábakon álló kiadó, de elvileg ez a jövõ héttel bezárólag rendezõdik (kiváncsi vagyok egyébként, hogy a 2. rész megérkeztével meddig tartják fenn az 1. rész szervereit, de remélhetõleg párhuzamosan futhatnak még jó darabig.)
másrészt az 1. rész nem éppen tegnapi játék, és a folytatásra kiéhezett veteránok, akik eddig benépesítették a lobbikat, most minden bizonnyal rávetették magukat a bétára, automatchet ezért nehézkes összehozni mostanság.
Mondjuk azt sem értem miért ugrott meg a játékosszám. Eddig max. 10-15-en várakoztak egyszerre, mostanában meg 25-30-an. Hirtelen rájöttek az emberek h milyen jó ez a game?!
Több szerver van most fizikailag, ha máson vagytok, haverral nem is tudtok játszani, se chat, se semmi. Épp ezért az ranked is másképp mûködik most, ha sokáig nincs játék, indítsátok újra. Kicsit türelemmel kell lenni, amíg a költözés a Steam-re befejezõdik, ezt írták a NEWS fülön is. Úgyhogy ne lázadjatok: folyamatos a RO a költözés (és cégváltás) ellenére, ez elég nagy szó, fõleg, hogy ígéret szerint a COH1 is életben marad még.
Nem hittem, hogy tényleg eddig tart a költözés, és hogy ilyen nyûgösen megy. A news fület sem figyeltem. Rendben, akkor türelem rózsát terem. Bár már úgyis leginkább a bétát tolom :)